If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Панел с площ повече от 1 кв.м. има мощност 64Wp и умниците в темата ми приказват за КПД 15%. Той единия дори е кандидат на математическите науки, само че е пропуснал математиката за 3-ти клас.
И забележете - спорят бедни отрепки, провалили се финансово в живота, спорят с човек експерт, направил милиони със соларните технологии и централи. Умирам от кеф - много ме развеселявате. Само пропуснахте да споменете и за соларната кофа, с която ще наливате соларни фотони по соларните стъкла и боя на колата.
supertrader, не му обръщай внимание на габровския мармот-експерт
За автомобили още не са подходящи, но за съвременни сгради са екстра
Панел с площ повече от 1 кв.м. има мощност 64Wp и умниците в темата ми приказват за КПД 15%. Той единия дори е кандидат на математическите науки, само че е пропуснал математиката за 3-ти клас.
И забележете - спорят бедни отрепки, провалили се финансово в живота, спорят с човек експерт, направил милиони със соларните технологии и централи. Умирам от кеф - много ме развеселявате. Само пропуснахте да споменете и за соларната кофа, с която ще наливате соларни фотони по соларните стъкла и боя на колата.
Нормалните имат ефективност около 27%, ти предлагаш с 15%- супер. Енергията която пада на 1кв. м е 1000вата- твоите панели правят 150 вата- пак супер. И като как ще обръщаш модула че да го огрява от 2 страни- това означава панела да бъде единичен, по средата на нищото, така че последното го забрави
Първо разбери за какво става дума, после прочети литературата, и после се обади пак
supertrader, не му обръщай внимание на габровския мармот-експерт
За автомобили още не са подходящи, но за съвременни сгради са екстра [*]- **Нива на прозрачност** : BIPV модулите предлагат възможности за прозрачност от 10 до 40 %, което позволява интегрирането им във фасади, прозорци или покривни прозорци, като същевременно пропускат естествена светлина[2][3].[*]- Полупрозрачни модули**: Тези системи позволяват на естествената светлина да навлиза в сградите, като същевременно произвеждат електроенергия. Те са идеални за архитектурни приложения като остъклени фасади и покриви, като съчетават естетика и функционалност[3][5].[/LIST]## **Енергийна ефективност**
- **Енергийна ефективност** : BIPV модулите имат типична ефективност от около 15 %, която е конкурентна на стандартите в соларната индустрия. Някои усъвършенствани модели, като PERC BIPV модулите, постигат ефективност от 17,98 %[2][3].
- Производство на енергия** : Производството на енергия обикновено варира между 100 и 150 W/m² в зависимост от размера на модула и слънчевото греене[2].
- Двулицеви модули**: Тези модули увеличават добива на енергия с до 30 %, като абсорбират светлината от двете страни, което е особено полезно в отразяващи среди[3].
## **Допълнителни предимства**[LIST]
QUOTE]
Нормалните имат ефективност около 27%, ти предлагаш с 15%- супер. Енергията която пада на 1кв. м е 1000вата- твоите панели правят 150 вата- пак супер. И като как ще обръщаш модула че да го огрява от 2 страни- това означава панела да бъде единичен, по средата на нищото, така че последното го забрави
barbaron, не казвам че ще бъде точно това, но като се сглобят няколко технологии и ще стане за автообили, не за електромобили. Тезата ми бе че да се изгради зарядна инфластруктура е невъзможно и тя ще причини концентрация на хората около нея, а това нещо ще се появи. То се разработва в момента. Има много изисквания за да заработи за автомобилите. Като се покрие повърхността, а тя трябва да бъде и с нисък коефициент на въздушно съпротивление, част от елементите ще са подходящо осветени по отношение на посоката на светлината, а част няма. Това нещо е преодолимо чрез конструкция на клетка която толерира голям ъгъл. Има още много такива пречки за да се добива електричество на такава извита повърхност, но има решения и ще стане.
supertrader, не му обръщай внимание на габровския мармот-експерт
За автомобили още не са подходящи, но за съвременни сгради са екстра
-------------------------
Интегрираните в сградата фотоволтаици (BIPV) съчетават естетически и енергийни функции, предлагайки иновативно решение за подобряване на енергийната ефективност на сградите, като същевременно отговарят на архитектурните нужди. Ето един преглед на прозрачността и ефективността на BIPV технологиите:
## **Прегледност на BIPV модулите**
- **Нива на прозрачност** : BIPV модулите предлагат възможности за прозрачност от 10 до 40 %, което позволява интегрирането им във фасади, прозорци или покривни прозорци, като същевременно пропускат естествена светлина[2][3].
- Полупрозрачни модули**: Тези системи позволяват на естествената светлина да навлиза в сградите, като същевременно произвеждат електроенергия. Те са идеални за архитектурни приложения като остъклени фасади и покриви, като съчетават естетика и функционалност[3][5].
## **Енергийна ефективност**
- **Енергийна ефективност** : BIPV модулите имат типична ефективност от около 15 %, която е конкурентна на стандартите в соларната индустрия. Някои усъвършенствани модели, като PERC BIPV модулите, постигат ефективност от 17,98 %[2][3].
- Производство на енергия** : Производството на енергия обикновено варира между 100 и 150 W/m² в зависимост от размера на модула и слънчевото греене[2].
- Двулицеви модули**: Тези модули увеличават добива на енергия с до 30 %, като абсорбират светлината от двете страни, което е особено полезно в отразяващи среди[3].
## **Допълнителни предимства**
- **Трайност** : BIPV модулите са проектирани да издържат повече от 25 години с минимална деградация, което гарантира стабилно производство на енергия в дългосрочен план[2].
- Намаляване на разходите**: Чрез интегриране на модулите директно в сградната обвивка (фасади, покриви) те заместват някои традиционни материали, като намаляват първоначалните разходи, докато произвеждат енергия[4].
- Самостоятелно потребление на енергия**: BIPV позволява енергията да се произвежда директно на мястото, където се консумира, като по този начин се намаляват загубите, свързани с преноса на електроенергия[4].
## Приложения и нововъведения**
- BIPV модулите се предлагат в различни цветове и дизайни, за да отговарят на архитектурните нужди. Това дава възможност на архитектите да проектират сгради, които са естетически привлекателни и същевременно отговарят на екологичните стандарти[3][8].
- Полупрозрачните и цветни решения позволяват хармонично интегриране в различни видове сгради (жилищни, търговски)[3][8].
Накратко, BIPV предлага уникална комбинация от енергийна ефективност, естетическа гъвкавост и дълготрайност, с разнообразни възможности за удовлетворяване на съвременните архитектурни изисквания.
https://www.alibaba.com/product-deta...13a0HdoeAW&s=p
- лъжа го, искам да го излъжа...продават се, достатъчно прорачни са, това не е нещо което да не съществува. Може да го си го купи, който се съмнява и да види че се вижда през него прекрасно.
- за захранване с ток произведен по този начин проблем е повърхноста, която ще го генерира, ето това е решението.
- голямото разочарование пък ще бъде ако докажа, че това първо ще са автомобили, които имат и ДВГ. И автономноста е огромна сравнена с това, което сега се търкаля по пътищата. Но това не искам да го правя, защото няма да се извини че не е бил прав. Сега е на мода магарешкия инат.
Аха - Thin Film с КПД 6%. Рискуваш безопасността, а не произвеждаш почти никаква електроенергия. Много умно ...
https://www.alibaba.com/product-deta...13a0HdoeAW&s=p
- лъжа го, искам да го излъжа...продават се, достатъчно прорачни са, това не е нещо което да не съществува. Може да го си го купи, който се съмнява и да види че се вижда през него прекрасно.
- за захранване с ток произведен по този начин проблем е повърхноста, която ще го генерира, ето това е решението.
- голямото разочарование пък ще бъде ако докажа, че това първо ще са автомобили, които имат и ДВГ. И автономноста е огромна сравнена с това, което сега се търкаля по пътищата. Но това не искам да го правя, защото няма да се извини че не е бил прав. Сега е на мода магарешкия инат.
Mateev, сега не ми се търси, ще ти намеря линк да си купиш, и да ги изследваш ако искаш. Има клетки за двулицеви панели, от едната страна като погледнеш са тъмни, от другата страна се вижда през тях сравнително добре, предназначени са като ограда да се инсталират, гледал съм ги. Направи аналогия със слънчевите очила, каквито има много отдавна. Чел съм коментари на хора, които са си монтирали и са се притеснявали че няма да виждат пейзажа около къщата си, но напразно.
Айде стига. Написа поредните фермани, би трябвало да ти е олекнало. Не умееш ли поне МЪНИЧКО са сдържаш този ПОРИВ, да.пишеш,.пишеш,.пишеш.по 100.поста на страница? Ане ти даваш ли си сметка, колко неовладяно детинско и глупаво е това? Йебем си Меракот, брат. АЙДЕ ОВЛАДЕЙ СЕ, МОЛЯ. Приятел си ми, ама и на мен ми писна.
Mateev, сега не ми се търси, ще ти намеря линк да си купиш, и да ги изследваш ако искаш. Има клетки за двулицеви панели, от едната страна като погледнеш са тъмни, от другата страна се вижда през тях сравнително добре, предназначени са като ограда да се инсталират, гледал съм ги. Направи аналогия със слънчевите очила, каквито има много отдавна. Чел съм коментари на хора, които са си монтирали и са се притеснявали че няма да виждат пейзажа около къщата си, но напразно.
Темата най-после придоби вида, който го искат модераторите. Честито. Отивам в другите теми да пиша умни коментари в отговор на умните тъпизми на нашия велик супер трейдер.
Коментар