IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

    Никой няма да им позволи да продават извън Китай, така че струва 100 000 юана, 0 долара и 0 евро. Те произвеждат много евтино,......

    ........

    Ще, ще им "позволЯТ"!

    На първо време: Турция и Унгария.

    Е, ние, разбира се няма да им "позволим" и ще ги купуваме на цената, на която ни ги продават аркадашите...



    https://carmarket.bg/elektromobili/p...-ungariia-7904


    ​​​​​​​https://carmarket.bg/drugi/kitajskii...vtomobila-8295

    https://dizzyriders.bg/post/13717/ki...tricheskite-si

    https://dizzyriders.bg/post/13604/ki...mobili-v-sveta

    ​​​​​​​

    Коментар


    • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
      Никой няма да им позволи да продават извън Китай, така че струва 100 000 юана, 0 долара и 0 евро. Те произвеждат много евтино, сега правят батерии с натрий - 2 пъти по евтини от литиевите. В Азия са техниците на Света, няма едно нещо което Запада или бившия соц.лагер да са успели да го направят толкова добре че да произвеждат с лекота милиони бройки. Те развиват техниката и това че там държавата ги субсидира не е вярно, там държавата ги облага като изнасят тези стоки, иначе не ги облагат с данъци и нищо не им дават.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • https://carnewschina.com/2024/02/01/...hina-in-march/

        14 K USD...


        Коментар


        • Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Pyramid, каквито и батерии да им се сложат вече ги има по на над 10 години и се вижда че собствениците им само са си късали нервите да чакат да ги зареждат. Пълно с такива на смешен пробег. Ако е една кола която се зарежда бързо няма да е на 100 хиляди километра и на 14 години. Ако собственика има работа и ангажименти не може да си позволи да чака да се зареди. Ще ги има но ще са едва 10 % от леките автомобили. Виж хибридите на Тойота, няма такова нещо нещо на 15 години и на 100 хиляди, масово са на 400 - 500. Само това като погледнеш и става ясно колко са удачни масово.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Често се питам, между другото, като как отчитат тези "проценти": Според произведението ток * време, или нещо следи напрежението на клемите на батерията? Знае ли някой тази дребна подробност?

              Коментар


              • https://www.youtube.com/watch?v=XSA3Vp9AIyI @felicialx

                преди 2 дни (редактиран)
                Личен опит. Пътувахме от Прага до Дрезнен и Мейсен с КИА ниро. Тръгнахме с нея защото в Прага паркирането с електро коли е безплатно в града. Заредихме за повече километри от колкото ни трябваше да изминнем. Трябвха ни под 300км. Времето беше есенно и дъждовно, не ползвахме нито климатик, нито парно, само вентилатора работеше леко. Трима души в колата без багаж. Стигнахме в Германия, там се оказа, че навсякъде паркирането е платено за ел коли. 2 евро на час. Че безлатно отдавна няма, безплатно е само ако си спрял и зареждаж колата на паркинга, за времето на зареждането. По немската магистрала на отива за. много кратко 160-180. На връщане процентите заплашително падаха и стана ясно, че няма да стигнем до Прага. Започнахме да пестим, бавно каране и скорост макс 90км.ч. Парно или климатик повтарям НЕ сме пускали по пътя изобщо. В крайна сметка спряхме да заредим на около 70 км от Прага. Тоест, със заряд за повече от колко ни трябват, минахме по-малко. Разликата беше осезаема. Тези ел коли са чиста глупост за мен, за градско евентуално стават за нещо, но пак с компромиси. В интерес на истината съм карал и бмв i3 на извънградско и то се представи осезаемо по-добре като разход на ток и пробег. В крайна в Прага имахме на разположение и една Дачия на газ, съжалихме, че не тръгнахме с нея за Германия. Имам и едно куриозно клипче от безумното пътуване с киата. https://youtu.be/pZw2B35GcUw?si=W6duv-I5HtnDl5RA

                Коментар


                • Първоначално изпратено от минувач Разгледай мнение
                  Акциите на Теслата днес са на - 12 %
                  Очаква се да паднат още толкова...
                  Той и Мъсконтий се занимава да слага откровено тъпи батерии, какво се чудим?

                  Коментар


                  • https://www.auto-data.net/bg/toyota-...id-e-cvt-48352, това е най добрата кола в момента. Ел. трансмисия и вижте какъв разход на гориво има, а това е при положение че двигателя не е дизелов, а и по трансмисията има какво да се направи още. Също и софтуер за автоматичен избор на режима май няма толкова добър. Сега харчи колкото Балканче, а е тон и половина, то горкото е две тенекийки и половина. Това са технологии които ще се наложат. Чисти електрички е много фанатично. Пак японците ги правят нещата.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Нещо нападнаха Мъск че бил най големия измамник в историята, електромобилите били с 60% по ниска ефективност отколкото са ги изкарвали и не е трябвало държавата да ги субсидира, скандал като - дизелгейт. Като гледах какво говорят може и да го фалират направо. Всъщност те го казват направо - да връщат парите от субсидиите и глоби за измамата ще налагат. И Байдън се изказа против електромобилите и Тръмп след него не им остана длъжен - да срита падналия на земята.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Акциите на Теслата днес са на - 12 %
                        Очаква се да паднат още толкова...

                        Коментар


                        • Леле!

                          Коментар


                          • Идиотията с колите-играчки на батерии е непроумяема... предизвикателството е с маршрут от Мелбърн до Сидни, 900 км, с две нови BMW Серия 7 – електирческа и бензинова. i7 прекарва малко над два часа в зареждане (два часа и 8 минути), а 740i – общо шест минути. сметката е 156 лв. и 7 ст. за ток и 139 лв. и 5 ст. за бензин. Цените на колите, които в Австралия са $344 900 за най-мощната Серия 7 и $272 900 за бензиновата- електрическия кинефф е по-скъп с много. Неспоменаваното също е ясно - след няколко години, електоиграчката ще е загубила много, много по-голяма част от началната си стойност. Абе сериозно, колко ваксиниран и бустериран и пребустериран трябва да си, лъгъбътъ и с украинско знаме на всичките си профили в социални мрежи, за да си купиш тази ИЗМАМА БОКЛУК

                            https://dizzyriders.bg/post/13725/ev...kbl6cnAXdAFEqI

                            Коментар


                            • Има електромори които са главини за колела, могат да се поставят на всяка кола с преправяне малко на задния мост. Слагат малка батерия - 3- 4 киловатчаса и с нея се изминават 80 - 100км с ниска скорост до 80км.ч. Тези неща ги продават малките фирми и са сравнително евтини частите. Така че като кажат - всички да карат електрички ще си сложат такива главини на колелата на колите и ще продължат да карат същите коли. Има и такива чанти за малки батерии които са огнеупорни, ако такава батерия се запали ще изгори в чантата, а и може да я махнеш от колата. Ток се зарежда от контакта, ако батериите са две като малки куфарчета може да си ги смъкне човека и да си ги зареди в къщи.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Те даваха -52 нощна температура през тези дни в Осло, май ги замръзиха малко. Няма значение какъв е автобуса при такава температура.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X