Ne ми се търси сега, но погледнете новините от осло и градския транспорт
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Един нещастник, жертва на ЛЪЖИТЕ на зеления хайвер, обяснява реалността. https://youtu.be/qpFXi4OHOAA?si=MvRo9e0jrZ2EFART
- 1 like
Коментар
-
cyclop, ако мислиш че със съвременните ДВГ нещата са наред се заблуждаваш много. Каталитичното гърне си е нещо в което се получава и температура и пламък и ако турбото се прецака и захрани двигателя с масло то стига до него и изгаря там, естественно температурата скача и ако някой си е направил антикорозионно покритие - смолата как гори само, и това го има в интернет. Но да им е попречило да турбинират и бензиновите двигатели при които няма кислороден глад ? Има клипове как се палят както върви с голяма скорост, но ще кажат това са малко случаи. Батериите могат да са безопасни.. Елементарно нещо - един ентусиаст при това не е инженер си прави електричка там да се занимава и сам се е досетил тези китайските батерии като кутии да ги сложи на растояние една от друга и легнали, не стегнати в пакет, пръска ги на по голяма площ, слага метални прегради между тях, но батерията е само 5 киловатчаса, а тези са натъпкани,батериите са една към друга затегнати и ако се запали няма да е само една. Иначе имат електрохимия с която единчната батерия само изпушва но не се пали, обаче ако са стегнати в пакет се вижда какво става.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
НУЛА ЕМИСИИ НЕ БЕ ЧЕСТНО!!! А сега си представете че сте в съседната кола в задръстване!! А сега си представете че детето ви се вози в тая ИЗРОДЩИНА!!! Трябва да спрем лудостта с електрическите псевдоавтомобили!
https://www.bitchute.com/video/UXSc3EicVChh/
- 1 like
Коментар
-
Took my wife into work today for safety sakes. It’s -45 this morning.
Saw a fellow sitting in his EV at a charging station. The businesses were still closed for him to stay warm and dawdle while his car charged. I briefly spoke with him as he went into the store. He said he’s been sitting in the car running the heaters and it was taking about twice as long to charge. The car’s range was about 280km in the cold he said. The fellow said his trip to Saskatoon from Kelowna takes about 3 times longer for charging time (sitting time). His charges today were about $100 and two hours of sitting with heaters on and the battery was only 2/3 charged. He said he liked his EV, but only in summer. But he said only if it’s not too hot, AC drains batteries very fast. So, if you live in Canada, and are considering buying an EV, make sure your pockets are deep and you’re NEVER on a schedule. I wished him luck. His name was Jack (John) from Kelowna.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 1 like
Коментар
-
v_tin, зависи ако се направят батерии които са по технологични енергийната им плъгност ще е равна на тази на бензина - 13 киловата за килограм тегло. Смятай какви боклуци произвеждат и копаят като луди, нека копаят - луд умора няма.D.Y.F-091066
Коментар
-
Turbolan, по принцип това което пишат замазано е вярно, ако се подложи на пиролиза дървесината изгарянето е по чисто, ако гние в природата се отделя метан и той излита в атмосферата. Обаче този голям контейнер е от стомана, за да се произведе трябва да се изгорят маса въглища, второ - колко е рентабилно и кога ще се възтановят инвестициите ? Иначе този метан може и в двигател да се изгори и с един генератор да се произвежда ток, позната и древна технология. Като погледнеш както са го написали замазано е страхотно, но чак толкова страхотно не е. Другото е че на хората им трябват неща които да са персонални източници на енергия, за ток в мрежата има много ефективни начини да се произвежда и дори вместо да слагаш шума в това нещо може да сложиш по калорични отпадъци, също да ги вземеш от някой който да си плати за това че ги утилизираш.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
наскоро четох и гледах разни филмчета за пиролизата на дървени остатъци, треви и тн органични отпадъци
оказва се, че при нея не се отделят въглеродни емисии (отделеният 'дървесен газ' се изгаря за производство на електроенергия + остатък топлина), а остатъка е въглен/пепел кой е една от най-добрите съставки за възстановяване на изтощени почви. В резултат на процеса даже може да се намалят емисии парникови газое, които иначе биха се отделили в атмосферата при разлагането на въпросната органична маса...
който има час и половина да изгледа нещо, което касае земята може да изгледа филма need to grow
https://www.earthconsciouslife.org/theneedtogrow
Коментар
-
Boiko Obretenov
1 дни ·
„Батериите не създават електричество – те съхраняват електроенергия, произведена на друго място, особено чрез въглища, уран, електроцентрали с естествена енергия или дизелови генератори. Така че твърдението, че електрическият автомобил е превозно средство с нулеви емисии, изобщо не е вярно.
Тъй като 60.2% от електроенергията, произведена в Съединените щати, идва от изкопаеми горива, следователно 60.2% от електрическите автомобили в САЩ са базирани на въглерод.
Но това не е всичко. Тези, които се вълнуват от електрическите автомобили и зелената революция, трябва да разгледат по-отблизо батериите, а също и вятърните турбини и слънчевите панели.
Типичната батерия за електрически автомобил тежи 450 кг и е приблизително с размерите на куфар. Съдържа 11 кг литий, 27 кг никел, 20 кг манган, 14 кг кобалт, 91 кг мед и 180 кг алуминий, стомана и пластмаса. Вътре има над 6000 отделни литиево-йонни клетки.
За да направите всяка BEV батерия, ще трябва да преработите 11,340 кг сол за литий, 13,600 кг руда за кобалт, 2,268 кг смола за никел и 11,340 кг руда от мед. Като цяло трябва да изкопаете 226,800 кг пръст за батерия. "
Най-големият проблем със слънчевите системи са химикалите, използвани за превръщане на силиката в покритието, използвано за панелите. За да се получи достатъчно чист силиций, той трябва да се третира със солна киселина, сярна киселина, флуорид, трихлоротан и ацетон.
Освен това са необходими галий, арсенид, медно-индий-галиев диселенид и кадмиев телурид, които също са силно токсични. Силиконовият прах представлява опасност за работещите и плочките не могат да се рециклират.
Вятърните турбини са нещо по-добро по отношение на разходите и унищожаването на околната среда. Всяка вятърна мелница тежи 1688 тона (еквивалент на теглото на 23 къщи) и съдържа 1,300 тона бетон, 295 тона стомана, 48 тона желязо, 24 тона фибростъкло и трудните за добиване редки метали неодим, прасеодим и диспрозий. Всяко от трите остриета тежи 5,216 кг и има живот от 15 до 20 години, след което трябва да бъдат сменени. Не можем да рециклираме използвани лопатки на ротора.
Разбира се, тези технологии могат да имат своето място, но трябва да погледнете отвъд мита за свободата от вредните емисиите.
„Да станем зелени“ може да звучи като утопичен идеал, но ако погледнете скритите и вградени разходи по реалистичен и безпристрастен начин, ще откриете, че „Заленото Движение“ нанася повече щети на околната среда на Земята, отколкото изглежда.
Не трябва да сме против минното дело, електрическите превозни средства, вятърната или слънчевата енергия. Но трябва да показваме реалността на ситуацията.
Моля, разпространявайте този текст."
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
наскоро четох и гледах разни филмчета за пиролизата на дървени остатъци, треви и тн органични отпадъци
оказва се, че при нея не се отделят въглеродни емисии (отделеният 'дървесен газ' се изгаря за производство на електроенергия + остатък топлина), а остатъка е въглен/пепел кой е една от най-добрите съставки за възстановяване на изтощени почви. В резултат на процеса даже може да се намалят емисии парникови газое, които иначе биха се отделили в атмосферата при разлагането на въпросната органична маса...
който има час и половина да изгледа нещо, което касае земята може да изгледа филма need to grow
https://www.earthconsciouslife.org/theneedtogrow
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнениеНай-зеленото зареждане на зелени батерии става естествено с горене на зелени дървета.Особено когато зареждащите станции са също зелени.
След слънцето и вятъра зелените дървета са първенци по възобновяемост.
https://electrek.co/2024/01/12/volvo...-off-grid-evs/
.
наскоро четох и гледах разни филмчета за пиролизата на дървени остатъци, треви и тн органични отпадъци
оказва се, че при нея не се отделят въглеродни емисии (отделеният 'дървесен газ' се изгаря за производство на електроенергия + остатък топлина), а остатъка е въглен/пепел кой е една от най-добрите съставки за възстановяване на изтощени почви. В резултат на процеса даже може да се намалят емисии парникови газое, които иначе биха се отделили в атмосферата при разлагането на въпросната органична маса...
който има час и половина да изгледа нещо, което касае земята може да изгледа филма need to grow
https://www.earthconsciouslife.org/theneedtogrowLast edited by bertram; 14.01.2024, 11:46.това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
- 1 like
Коментар
-
Другите дизайни имат проблем със смазването на частите, иначе идеята за рейндж екстендери е работеща защото зарядните правят проблема да стигне някой до него, но да не може да се зареди - ток няма примерно, не иска да тръгне зареждането. Двигателче или газова турбина са вариантите. Мисля си двигателчето защо да не е двутактово, това нещо ще се използва само аварийно, а двутактовите са по леки и с по голяма мощност, няма масло в картера което независимо от пробега трябва да се подменя.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Коментар
Коментар