IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • cyclop, и китайците са комунисти колко ти си майка Тереза нали.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • mikomikov, 2008 -ма когато САЩ бяха откачили да блокират китайската икономика и да объркат световната търговия бяха блокирали наистина търговията и помня как в морето се виждаха десетки кораби на котва. После когато лудостта им премина автопроизводителите трябваше да си пуснат производството, но хората не купуват а със заеми забрави, никой не иска да вземе 5 лв. в заем. В България се появиха Фолксвагените по 14 - 16 хиляди лева, не долари при дилърите в магазина и те не можеха да повярват че коли със същите параметри преди ги продаваха по 39 хиляди лева, но моделите случайно бяха нови за да не си помисли някой че преди 2008 е бил прекаран от марката. 14 хиляди долара не е евтино и сега дефлация ще удари, при това ще е толкова грозна че няма да може да се сравни с тогава..по 5 хиляди няма да им ги купуват като почнат да падат цените, а лихвите ще са нула. 97% от живите пари са парите с които си служат хората, онези 99% които са бедни, те са икономиката всъщност, парите на 1% и по малко вече богати са мъртви пари които банките отдавна са им прибрали и повярвай не фигурира в балансите изм някога да им върнат и изплатят милиардите..да ги питаш що ги трупат. Та бедните които са икономиката като се стреснат и спрат да харчат и по 5 хиляди лева ще продават.
      Виж в България определено ще бъдем ударени защото няма да имаме горива, но да тръгнат с електромобили българите..по скоро с електровелосипеди, градски транспорт, междуградски с влаковете може да живнат. Неприложимо е това нещо електромобила за нормалния човек, който има други житейски ценнности.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение



        С теб се обединихме около идеята, че няма да купуваме - дори да е в пъти по-евтино, поне защото трябва да накажем лошите комунисти в Китай.

        ​​​​​​Китайците правят сравнение с цените на пазара и казват, че електромобилът е евтин, а ние не сме съгласни. Не вярваме в пазарната икономика, в демокрацията, в това, че нашите избраници ще ни оправят. Недоверието е национална черта...

        Защо обаче 30 % от купуващите западноевроЕйци заявяват, че ще купуват китайски евтинии, а няма да купуват западни марки автомобили и електромобили - това е неразбираемо. В Европа трябва да бъдем единни и да купуваме нашата (си) - евроЕйска продукция, нищо, че е 2-3 пъти по-скъпа.
        Китайците са известни с чистата си индустрия и загрижеността си за опазването на природата, да спасим планетата, като заменим автомобилите си с произведени от тях. Ще бъде отлично за клаймъта, сигурен съм.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          НАй-вероятно е средно за цялата авто гама на фирмата- от малките губи по малко, от големите повече - средно 35000. Преди 2 години ид3 струваше около 35000 евро и даваха 10000 евро бонус/ за който се класира/. Преди време ми беше попаднала класация кой-колко печели- кия печелеха средно около 1200 долара на кола, порше - около 25000
          Ок, ама тогава - колата се произвежда с 35% по-евтини части, трудът във фабриките е 1/4 от заплатите в САЩ, и губят средно по 35 000?? Колко губят тогава европейските и американските производители с 35% по-скъпото производство и 3/4 по-високите заплати? Трябва да е доста повече? Откъде се покрива? От държавата? Няма никакъв смисъл, както и да го гледам.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            [B]mikomikov, не казвам нищо, само това че цената на произведен в Китай автомобил и изнесен от там няма да е същата а по висока.

            ........


            С теб се обединихме около идеята, че няма да купуваме - дори да е в пъти по-евтино, поне защото трябва да накажем лошите комунисти в Китай.

            ​​​​​​Китайците правят сравнение с цените на пазара и казват, че електромобилът е евтин, а ние не сме съгласни. Не вярваме в пазарната икономика, в демокрацията, в това, че нашите избраници ще ни оправят. Недоверието е национална черта...

            Защо обаче 30 % от купуващите западноевроЕйци заявяват, че ще купуват китайски евтинии, а няма да купуват западни марки автомобили и електромобили - това е неразбираемо. В Европа трябва да бъдем единни и да купуваме нашата (си) - евроЕйска продукция, нищо, че е 2-3 пъти по-скъпа.



            Коментар


            • И не искат да правят евтини транспортни средства за хората и да ги предлагат, а те също с печалба се произвеждат.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • v_tin, вярваш ли ? Вземаш един автомобил и го правиш на изходните суровини от които е направен, продаваш ги и получаваш за тях 100 пъти по малко. Те правят обратното и загуби им носи. Кръщават нещо народонаселението, те просто лапат заеми колкото повече могат защото банките им дават и на много по ниски цени могат и ще произвеждат пак коли и без заеми пак ще произвеждат. Не са никак евтини китайските коли, със солидна печалба са си. Постоянно се занимават какво да субсидират, какво да разрешат и какво да забранят, едва ли не хората за това ги избират - да субсидират, разрешават и забраняват. Прекаляват.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • mikomikov, не казвам нищо, само това че цената на произведен в Китай автомобил и изнесен от там няма да е същата а по висока. Постъпват неправилно ако се захванат да ограничават вноса от Китай. И пак електромобилите не са технология която може да навлезе 100 процента. Имам литиевойонни батерии от други устройства, качественни с дебели електроди - първите цилиндрични батерии на Сони, те са добре направени между другото, а разни дето си присвояват че те са ги измислили, ами защо не са ги произвеждали ? Та тези батерии нямат и по 50 цикъла и са приключили, май нямат и 10% остатъчен капацитет защото просто са остарели. Така че ще ползва електромобил който позва батерията, ще и направи броя цикли..ако не ги направи просто си губи парите, а те не са евтина част тези батерии. За износа виждате - пали се от един електромобил цял кораб каркериър се наричат и са по за 4000 - 7000 коли и са големи и скъпи кораби. Проблем е разбира се и това.
                  Параноята ги гони в Европа - да се забранял вноса от Китай, те не са добре. Другото доказателство че хлапат е че са повярвали че до 35 - година всичко по улиците електромобили ще бъде.
                  Първо СО е абсолютно безвреден, вредата му е внушение, той се разпада и планетата има механизъм да подържа постоянна концентрацията му в атмосферата. Може дори да се каже че е жизнено важен и полезен..ще е прекалено, обратната глупост.
                  Второ забраната за дизелите защото отделят азотни окиси същото нещо, тях влагата във въздуха ги усвоява, прибира и да образува се киселина. Колкото е водата в океаните, моретата и реките толкова е водата в атмосферата, това се знае. Въпрос - Колко азотни окиси трябва да произведеш и натъпчеш в атмосферата че да повишиш киселинността и ?

                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

                    Нещо ме объркват твърденията. "Изваденият пример в статията казва, че Nio губи по $35 000 на всеки автомобил, който прави. " ЗАЩО? КАК? Колко им струва производството на един такъв автомобил?

                    "Когато анализатори разглобяват BYD Seal EV, те изчислиха, че струва поне 35% по-малко за производство отколкото произведен в Европа VW ID.3." значи китаците произвеждат с 1/3 по-евтино от европейците, и пак са на 35 000 долара загуба на автомобил? Някак? Как?
                    НАй-вероятно е средно за цялата авто гама на фирмата- от малките губи по малко, от големите повече - средно 35000. Преди 2 години ид3 струваше около 35000 евро и даваха 10000 евро бонус/ за който се класира/. Преди време ми беше попаднала класация кой-колко печели- кия печелеха средно около 1200 долара на кола, порше - около 25000

                    Коментар


                    • Какво пише Ню Йорк Таймс е едно (каквото диктуват заинтересуваните, напр. водещият пазара Тесла и плащащи за "рекламата" в Таймс и още - и за "направляването на общественото мнение"), а какви са реалностите - е различно. Поръчкова статия на база (високи) настоящи цени.

                      Всъщност, Мъск, с Тесла също се възползва от супер -ресурса в Китай (евтина работна ръка) и инвестира (гръм и мълнии!) - в комунистическа страна?!?

                      Вероятно Мъск(и) е отчел, че още двама милиардери (не) са чели Маркс, или са чели през ред. За Бъфет и Мънгър говорим (статия от преди година!)

                      https://manager.bg/avtomobili/dasnat...-mi-investicia

                      И тук се говори най-важното в дискусията: Мъск намалява НАПОЛОВИНА цената на Тесла (в Китай!), а в същото време BYD я увеличават, АМА - "късно е, чадо!" На този огромен пазар нещата се движат по други закони

                      В заключение: Бъфет и Мънгър - също са инвестирали милиарди на комунистически пазар, но историята мълчи (все още ) за това, дали са имали предварителни гаранции (договорки) с комунистическата държава .. Например - срещу конкурента... Та, дори и супер-предприемачите има какво да учат (за ударите под пояса)...

                      А ние коментираме какво някой,някога бил писал в някакъв вестник (Таймс), за което е получил няколко десетки хиляди (или пък стотина хиляди) долари. Само Бъфет е инвестирал 4,5 МЛРД долара (за останалите му 15 % , след като продаде 5 % във въпросната компания)

                      ​​​​​​​Без препоръки, разбира се.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                        Ето защо китайските електромобили плашат Европа и САЩ...

                        https://carmarket.bg/drugi/eto-zasht...a-i-sasht-7741
                        Нещо ме объркват твърденията. "Изваденият пример в статията казва, че Nio губи по $35 000 на всеки автомобил, който прави. " ЗАЩО? КАК? Колко им струва производството на един такъв автомобил?

                        "Когато анализатори разглобяват BYD Seal EV, те изчислиха, че струва поне 35% по-малко за производство отколкото произведен в Европа VW ID.3." значи китаците произвеждат с 1/3 по-евтино от европейците, и пак са на 35 000 долара загуба на автомобил? Някак? Как?

                        Коментар


                        • Ето защо китайските електромобили плашат Европа и САЩ...

                          https://carmarket.bg/drugi/eto-zasht...a-i-sasht-7741

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение


                            ,.,.................

                            Виж производство в Унгария могат да направят, унгарците ще произвеждат, ние ще купуваме с какви пари ?[/B]

                            Никъде не засягам въпроса "с какви пари ще купувааМЕ НИЕ" (защото обикновено НИЕ НЕ купуваме), но....

                            1. Това не пречи BYD да изместят Мъск от пазара в Китай, но също и да имат най-много продажби през последното тримесечие в света (и това - БЕЗ НИЕ да купуваме!)

                            2. Каквито данъци и такси да бъдат калкулирани в крайната цена - проучването на пазара в Западна Европа показва, че до момента 30 % от евроЕйците (и в други страни) са готови да купуват BYD. За Щатите за сега няма да се говори, разбира се!

                            3. Каквито и данъци и такси да бъдат калкулирани в крайната цена - сметката показва (и на българина, който купува), че това е добре изглеждащ електромобил. за градски условия, който ще струва НАПОЛОВИНА от цената, дори на 5-годишни "втора ръка" - предлагани на пазара в момента

                            Не ти остава нищо друго, освен да се абстрахираш от факта, че "НЕ купуваш", защото "керванът си върви", а нещата (ИМ) се случват НЕ от днес...

                            Коментар


                            • mikomikov, те имат износни такси, не ги знам какви са, но с тях се издържа държавата, като обмитяват износа. Така че 100 000 юана там са много повече ако стоката е изнесена в чужбина. Мисля че не могат да си позволят да не обмитяват, трябва да спаднат приходите на държавата. Цените за нас няма да са такива. Другото е че електромобилите са проблематични за транспорт, горят яко и дори се и взривяват яко като бомби. Виж производство в Унгария могат да направят, унгарците ще произвеждат, ние ще купуваме с какви пари ?
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • И, разбира се, трябва да уважим крупната (!) инвестиция на колегата Бъфет в BYD...

                                ...но това НЕ е препоръка, разбира се!

                                Коментар

                                Working...
                                X