IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    ...Малко офтопик но, една моя позната дама вярваше че, пилетата на масата, идвали от магазина..Соц или не, глупостта е глупост и трябва да се лекува Овреме, преди да в.нанесла по-тежки щети на хора, икономика и каквото още се сетим. Йебем им зелената "сделка" (да се чете, "либер@сткия диктат", ало вместо да се развива е, ни набива повече в калта, че и да им плащаме, на тия паразити.
    Да и аз имам познати с подобни възгледи, ако не за пилетата то за нещо друго. Що се отнася до глупоста, прав си тя не е политически оцветена. При социализма обаче глупоста може да ангажира целия обществен ресур, нещо което при капитализма не се случва. Факта че в наши дни имено това се случва в ЕС, по-скоро ни изправя пред въпроса а това дето ни го представятза свободно и демократично общество дали наистина е такова? Защото свободното общество може да се гради само върху основите на свободна икономическа база, сиреч икономика без диктат на идеологически и политически прослойки. Опита да се гради свободно общество върху икономическа база обслужваща идеологическа доктрина, аз лично съм го преживял, и не беше гот. При това както ни показват по новите времена, каква точно ще е политическата доктрина няма значение, все не е гот.
    ПП Сега някой ще каже че темата е за електричеството и автомобилите а го изкарах на политика. Ама то тока и политиката от времето на ГОЕРЛО са все ръка за ръка. Предполагам че онова с главните букви е малко енигматично та един жокер. Лени промотира въпросното нещо със знаменития лозунг: "Комунизъм това е съветска власт плюс електрификация!"

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Бъpзоходко Разгледай мнение
      Някъде преди около пет години бях сравнително активен в тази тема, но я изоставих понеже каквото имах да кажа го казах. Сега обаче съм малко по свободен и ще припомня един от основните ми постулати от онова време.
      В дискусията за ел мобилите хората се разделят на два вида. едните смятат е тока с който се зарежда ел мобила идва от контакта а другите знаем къде, кога, и как се произвежда този ток.
      Та в зависимост от това си разбиране хората си изграждат и възгледа относно ел мобилите. Авторите на статията явно са от хората, които смятат, че тока идва от контакта. Освен това като чета какви ги дрънкат за субсидиите, явно си мислят, че държавата кой знае как има едни пари, с които кога иска субсидира каквото си иска. Типично социалистическо разбиране на нещата и то на нивото на Добри Търпешев. Сега няма да се обяснявам кой и какъв е бил въпросния Добри, само ще припомня, че според далеч по смислената политическа фигура баронеса Татчер "Държавата пари няма. Държавата харчи нашите пари.". Та поставена в този контекст статията ни обяснява как като направим повече "контакти" ще получим повече ток. а всичко това ще го платим с общите пари, включително и на тези дето нямат елмобили.
      Това хич не ми звучи умно. За щастие на испанците, социалистите изгубиха власта в тази прекрасна страна и вероятно всички глупости изписани в статията ще се отложат за някъде в бъдещето.
      ...Малко офтопик но, една моя позната дама вярваше че, пилетата на масата, идвали от магазина..Соц или не, глупостта е глупост и трябва да се лекува Овреме, преди да в.нанесла по-тежки щети на хора, икономика и каквото още се сетим. Йебем им зелената "сделка" (да се чете, "либер@сткия диктат"), ако вместо да се развиваме, ни набива повече в калта, че и да им плащаме, на тия паразити.
      Last edited by Pyramid; 05.07.2024, 18:53.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Silveto Разгледай мнение
        Мисля, че тази статия е интересна и донякъде мн вярна. Но, все пак става въпрос за Испания, която е с много по - добре развита икономика.

        https://topgear.bg/lipsata-na-mosthn...li-v-ispaniya/
        Някъде преди около пет години бях сравнително активен в тази тема, но я изоставих понеже каквото имах да кажа го казах. Сега обаче съм малко по свободен и ще припомня един от основните ми постулати от онова време.
        В дискусията за ел мобилите хората се разделят на два вида. едните смятат е тока с който се зарежда ел мобила идва от контакта а другите знаем къде, кога, и как се произвежда този ток.
        Та в зависимост от това си разбиране хората си изграждат и възгледа относно ел мобилите. Авторите на статията явно са от хората, които смятат, че тока идва от контакта. Освен това като чета какви ги дрънкат за субсидиите, явно си мислят, че държавата кой знае как има едни пари, с които кога иска субсидира каквото си иска. Типично социалистическо разбиране на нещата и то на нивото на Добри Търпешев. Сега няма да се обяснявам кой и какъв е бил въпросния Добри, само ще припомня, че според далеч по смислената политическа фигура баронеса Татчер "Държавата пари няма. Държавата харчи нашите пари.". Та поставена в този контекст статията ни обяснява как като направим повече "контакти" ще получим повече ток. а всичко това ще го платим с общите пари, включително и на тези дето нямат елмобили.
        Това хич не ми звучи умно. За щастие на испанците, социалистите изгубиха власта в тази прекрасна страна и вероятно всички глупости изписани в статията ще се отложат за някъде в бъдещето.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Ани Василева Разгледай мнение
          Все повече статии излизат с недостатъците на електромобилите в международен план. Но, дано скоро всички имат тази възможност да ги карат. Все пак нямат вредни емисии, както всички стари коли, които караме.
          Имат но, равнят с ДВГ някъде около 150 хил.км., и вече оттам насетне, балансът се измества към електричките.

          Коментар


          • Все повече статии излизат с недостатъците на електромобилите в международен план. Но, дано скоро всички имат тази възможност да ги карат. Все пак нямат вредни емисии, както всички стари коли, които караме.
            I dream

            Коментар


            • Мисля, че тази статия е интересна и донякъде мн вярна. Но, все пак става въпрос за Испания, която е с много по - добре развита икономика.

              https://topgear.bg/lipsata-na-mosthn...li-v-ispaniya/
              Повече от красива

              Коментар


              • https://www.youtube.com/watch?v=MOreJAyfUUU, от медиен официоз за китайските електромобили.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Те са против батериите с висока енергийна плътност, не са засега. Когато започне да се живее по закони които не се пишат и всички ги спазват тогава няма да има проблем за всякакви техники нови - технологии. Сега е проблем.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                    На гърците им дошъл акъла и почват да ограничават качването на фериботите на електрически-псевдоавтомобили-запалителни-бомби, засега изискват батерия със заряд до 40%, ще видим нататък как ще се развият нещата. То пък като знам как е положението с електричеството по някои острови, направо кеф да ти стане да се изсипеш с половин заряд там... Направо паркираш до пристанището, да може поне да се качиш на обратния ферибот. Измамата с електрическите псевдоавтомобили взе да се разпада от доста краища. Или ще измислят скоро работещи батерии, или чао. Какво стана с на Тойота твърдоелектродните, май и това пропадна?
                    Батериите СА измислени. Производителите са твърде късогледи обаче, и виждат само до върха на носа си. Правилната думичка е "тъпи" но...
                    А твърдо- ЕЛЕКТРОЛИТНИТЕ батерии на ТОЙОТА не са лоши. Стават, АМА САМО ДОНЯКЪДЕ. Остаряла е организацията и, като цяло, концепцията им. С Истинските батерии, не е проблем и 100% да са заредени но...
                    ...но, с тъпи хора - толкова. Да си се оправят, наистина. ТЕХЕН ПРОБЛЕМ.

                    Коментар


                    • На гърците им дошъл акъла и почват да ограничават качването на фериботите на електрически-псевдоавтомобили-запалителни-бомби, засега изискват батерия със заряд до 40%, ще видим нататък как ще се развият нещата. То пък като знам как е положението с електричеството по някои острови, направо кеф да ти стане да се изсипеш с половин заряд там... Направо паркираш до пристанището, да може поне да се качиш на обратния ферибот. Измамата с електрическите псевдоавтомобили взе да се разпада от доста краища. Или ще измислят скоро работещи батерии, или чао. Какво стана с на Тойота твърдоелектродните, май и това пропадна?

                      Коментар


                      • BYD са пуснали комбинирани хибриди, работи и като последователен хибрит - мотор генератора зарежда батерията само и тя захранва електродвигател който задвижва колелата, работи и в режим при който двигателя направо задвижва колелата и междувременно може и батерията да зарежда ако е изтощена. Батерията е само 18 киловатчаса. За разхода не е ясно, компанията казвала с един резервоар 45 литра бензин - 2000км., но не е уточнено в какъв скоростен режим - с каква скорост се движи автомобила.. Има вече клипове на които тестват колите и при скорост 45км.ч. без климатик има шанс да ги измине тези 2000км. или казват 1800 ще стигне, до 2000 малко са много.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Става 1975 година и те още дизелов двигател за лек автомобил нямат направен, иначе правят v12. Някакви големи щайги с разход 35 на сто.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

                            Защо трябва да правим каквото е да е било за сметищата в Китай? Съвсем изплискахте легена.

                            Да не говорим, че проблемът е именно, защото някой е решил да "прави нещо". И понеже е направил "нещо", резултатът е че скутер + батерия е по-евтин от батерия.
                            Ами тъпа им е батерията бе. Съвършено идиотска. Тя не просто си плаче за проблем, ТЯ Е ПРОБЛЕМ.

                            Коментар


                            • Pyramid, нищо няма да купят, а да се направи някаква разработка въобще е много трудно. Модулна батерия трябва за електрическа трансмисия, вместо разни сложни неща които трябва да се смазват - генератор и електромотор. Двигателя трябва да работи в постоянен режим, генератора с по малка мощност и електродвигателя вече да може да развива мощност, между тях батерия която при ускоряване да се изтощава, добавя ток и после се зарежда. Батерията трябва да е LTO, литий титанатоксид. За пълна електричка - две батерии, едната батерия която произвежда ток на база химическа - ядрена реакция, зарежда буферната която може да отдава много. От такива огромни 60 киловатчаса батерии въобще няма нужда. Летящи транспортни средства - електрически жирокоптери, които могат да излитат вертикално както вертолетите, захранване с компресиран в балон под ниско налягане водород. Не знам защо правят тези сложнотии в момента. В Русия още не са инвестрирали в такива чудеса и ще са най податливи да произвеждат променящи играта техники. Другите са наринали по две планини пари в недомислени проектирани от доказали се в индустрията специалисти със 7 цифрени месечни заплати. Теглото на големите автомобили би трябвало да върви към 400 - те килограма, те ги правят по 2400, това е разход на енергия който по никакъв начин не се оправдава.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Т.е., знаем.че е тъпо но, НЕ правим нищо срещу това. Понеже, "ово йе стандарт". Ами йебем го тоя "стандарт".
                                Защо трябва да правим каквото е да е било за сметищата в Китай? Съвсем изплискахте легена.

                                Да не говорим, че проблемът е именно, защото някой е решил да "прави нещо". И понеже е направил "нещо", резултатът е че скутер + батерия е по-евтин от батерия.

                                Коментар

                                Working...
                                X