Първоначално изпратено от bota156
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Бедният брoкер Разгледай мнениеБившите заводи на Volkswagen, Peugeot и Volvo Trucks в региона на Калуга ще отворят отново врати в края на настоящата година.
Това съобщи губернаторът на областта Владислав Шапша, цитиран от агенция ТАСС.
То хубаво Западът да го играе обиден, ощипан и сърдит, ама компаниите съществуват само със печалба.
"Представители на компанията Avilon - ръководството на автомобилния завод, преди това собственост на Volkswagen, обявиха удължаването на спирането до 30 ноември 2023 г., докато през август проведоха панаир на труда, където производителите на автомобили от групите GAZ, HAVAL и KAMAZ също присъстваха. През октомври 2023 г. Shapsha обяви, че групата от компании Industrial Investments става новият собственик на Volvo; камионите Ural ще започнат да се произвеждат в бившия завод на Volvo в Калуга тази година."
Ще произвеждат Урал, Хавал и подобни, защото Москвич 6 се продава като Ламбо - по 2 на ден:
https://www.kaldata.com/%d0%b0%d0%b2...81-449705.html
Коментар
-
Първоначално изпратено от Turbolan Разгледай мнение
Такава беше и идеята – да помогнат на появяващата се многообещителна технология да се роди.
Роди се, но, както хората със здрав разум казват от самата ѝ концепция, хич не е многообещателна.
Но Зелената мафия продължава здраво да ни цоца чрез ...ъъъ ... криворазбраната ви свинска думокрация и маймунски либерализъм.
С днешна дата електрокарите помагат да имаме по-нормални цени на горивата по бензиностанциите.
Не сме губещи, за разлика от разни картели.
---------
многообещителна ? Това вероятно е на руски.
Коментар
-
Бившите заводи на Volkswagen, Peugeot и Volvo Trucks в региона на Калуга ще отворят отново врати в края на настоящата година.
Това съобщи губернаторът на областта Владислав Шапша, цитиран от агенция ТАСС.
То хубаво Западът да го играе обиден, ощипан и сърдит, ама компаниите съществуват само със печалба.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеФолксваген са прекратили производството на ID.3 в Германия, ще ги произвеждат само в Китай където излазат на цена 18 хиляди евро и ще се внасят в Европа.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от val/she Разгледай мнение
Роди се, но, както хората със здрав разум казват от самата ѝ концепция, хич не е многообещателна.
Но Зелената мафия продължава здраво да ни цоца чрез ...ъъъ ... криворазбраната ви свинска думокрация и маймунски либерализъм.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение
D.Y.F-091066
Коментар
-
https://www.enfsolar.com/pv/cell-dat...content=110290, 80 ст. са ти 7 вата клетка и то на тази възможно най ниска цена на производител. Но това е клетка, а ние сме некадърни стъкла да правим та ги внасяме от 5 хиляди километра. 1 киловат клетки тежат 500 грама само, но два панела по 500вата са 50 кг. Клетките им не струват колкото транспорта, а те са нещото което чакаш да ти направи ток и да се изплати.Last edited by supertrader; 05.11.2023, 20:56.D.Y.F-091066
Коментар
-
1984- къде е този киловат пик за 127 евро ? Такава цена няма. Имаш само мито за износа му от Китай толкова, там знаят че си некадърен да произвеждаш, няма откъде да го вземеш и цакат яко, държавата трябва да има пари за да строи кокмическа инфраструктура. 50 кг само да ги докараш до тук поне по евро на килограм няма ли да ти вземат ? Имаш конструкция на която да се монтират, само за нея няма да ти стигнат 127 евро, килограм сирене е 17лв. този които ги монтира няма да си купува бучка колкото сапунче като българските пенсионери, той трябва да се храни да има сила да се катери, да ги мъкне тези панели, те сами не се носят. Кабели ти трябват..киловата ти е 2 бона, а киловат само на хартия - 5 часа имаш в максималния пек с две трети от пиковата мощност, защото той не е позициониран точно, позиционираните правят точно два пъти повече ток. Имат пари които да набият в стъклария, защото ги е страх да не им изяде онази ламя инфлацията, друга причина да дават тези луди пари за нещо което уж прави ток.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Turbolan Разгледай мнениеБе кво става със "зелените" фотоволтаици и перки?
Не че нещо, но арестуваха президента на Селскостопанската академия и негова заместничка, че за подкупи са снижавали класа на земята от "плодородна" на "пустиня", за да може Зелената мафия да строи там лъжовните си крадливи "мощности"?
1 киловатпик е 127евро. Модулите(панелите) станаха консуматив.
Наред са батериите да последват тренда. Тепърва предстоят интересни неща.
Щом батериите станат по-добри, ще се намерят пари за зарядни, а растежът от 40% значително ще се ускори:
https://www.ev-volumes.com/
- 1 like
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=8H042180MlM, има компания която губи по 36 хиляди долара на електромобил..голямото бъдеще на чистите електрички. Вече има отзиви на клиенти които за 100 хиляди мили скапват батерията и е за смяна, защото и ги навъртат за 2 години, та толкова за дългия живот на батериите, същата работа като при смартфоните.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар