IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

    Интересно като излиза по 18к що ги продават по 50к а не по 25к примерно?
    Потърси в интернет, в Китай е по 20 хиляди долара, в Европа е два пъти по скъп но предполагам като почнат да продават произведини в Китай и тук ще са по 18 хиляди евро. Той е с рестайлинг направен сега и ще бъде произвеждан само в Китай.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Бедният брoкер Разгледай мнение
      Бившите заводи на Volkswagen, Peugeot и Volvo Trucks в региона на Калуга ще отворят отново врати в края на настоящата година.
      Това съобщи губернаторът на областта Владислав Шапша, цитиран от агенция ТАСС.

      То хубаво Западът да го играе обиден, ощипан и сърдит, ама компаниите съществуват само със печалба.
      Не:
      "Представители на компанията Avilon - ръководството на автомобилния завод, преди това собственост на Volkswagen, обявиха удължаването на спирането до 30 ноември 2023 г., докато през август проведоха панаир на труда, където производителите на автомобили от групите GAZ, HAVAL и KAMAZ също присъстваха. През октомври 2023 г. Shapsha обяви, че групата от компании Industrial Investments става новият собственик на Volvo; камионите Ural ще започнат да се произвеждат в бившия завод на Volvo в Калуга тази година."

      Ще произвеждат Урал, Хавал и подобни, защото Москвич 6 се продава като Ламбо - по 2 на ден:

      https://www.kaldata.com/%d0%b0%d0%b2...81-449705.html

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Turbolan Разгледай мнение

        Такава беше и идеята – да помогнат на появяващата се многообещителна технология да се роди.

        Роди се, но, както хората със здрав разум казват от самата ѝ концепция, хич не е многообещателна.

        Но Зелената мафия продължава здраво да ни цоца чрез ...ъъъ ... криворазбраната ви свинска думокрация и маймунски либерализъм.
        Spoko, мобилните телефони в началото също бяха много скъпи като тарифи и апарати.Нужно е време за всяка нова технология. Нормално е да има победители и победени(губещи)
        С днешна дата електрокарите помагат да имаме по-нормални цени на горивата по бензиностанциите.
        Не сме губещи, за разлика от разни картели.
        ---------
        многообещителна ? Това вероятно е на руски.

        Коментар


        • Бившите заводи на Volkswagen, Peugeot и Volvo Trucks в региона на Калуга ще отворят отново врати в края на настоящата година.
          Това съобщи губернаторът на областта Владислав Шапша, цитиран от агенция ТАСС.

          То хубаво Западът да го играе обиден, ощипан и сърдит, ама компаниите съществуват само със печалба.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Фолксваген са прекратили производството на ID.3 в Германия, ще ги произвеждат само в Китай където излазат на цена 18 хиляди евро и ще се внасят в Европа.
            Интересно като излиза по 18к що ги продават по 50к а не по 25к примерно?
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Такава беше и идеята – да помогнат на появяващата се многообещителна технология да се роди.

              Роди се, но, както хората със здрав разум казват от самата ѝ концепция, хич не е многообещателна.

              Но Зелената мафия продължава здраво да ни цоца чрез ...ъъъ ... криворазбраната ви свинска думокрация и маймунски либерализъм.

              Last edited by X_Y; 06.11.2023, 15:06. Причина: Обиди.

              Коментар


              • Фолксваген са прекратили производството на ID.3 в Германия, ще ги произвеждат само в Китай където излазат на цена 18 хиляди евро и ще се внасят в Европа.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Швеция прекратява стимулите за електромобили без предупреждение – AUTOZONA.bg

                  Коментар


                  • https://www.aliexpress.com/item/1005...200005202173_4
                    тези не изискват точно позициониране
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение
                      Виждаш ли че става въпрос за 800 вата панели които работят при точно позициониране, точно колко ток ще ти правят ако ги закачиш на парапета на балкона ? Те са малки по 20 кг- тежат. Сега ще ти намеря нещо което е по работещо за такъв случай.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Успокой се:
                        https://www.ebay.de/itm/364560258954...torefresh=true

                        Коментар


                        • https://www.enfsolar.com/pv/cell-dat...content=110290, 80 ст. са ти 7 вата клетка и то на тази възможно най ниска цена на производител. Но това е клетка, а ние сме некадърни стъкла да правим та ги внасяме от 5 хиляди километра. 1 киловат клетки тежат 500 грама само, но два панела по 500вата са 50 кг. Клетките им не струват колкото транспорта, а те са нещото което чакаш да ти направи ток и да се изплати.
                          Last edited by supertrader; 05.11.2023, 20:56.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • 1984- къде е този киловат пик за 127 евро ? Такава цена няма. Имаш само мито за износа му от Китай толкова, там знаят че си некадърен да произвеждаш, няма откъде да го вземеш и цакат яко, държавата трябва да има пари за да строи кокмическа инфраструктура. 50 кг само да ги докараш до тук поне по евро на килограм няма ли да ти вземат ? Имаш конструкция на която да се монтират, само за нея няма да ти стигнат 127 евро, килограм сирене е 17лв. този които ги монтира няма да си купува бучка колкото сапунче като българските пенсионери, той трябва да се храни да има сила да се катери, да ги мъкне тези панели, те сами не се носят. Кабели ти трябват..киловата ти е 2 бона, а киловат само на хартия - 5 часа имаш в максималния пек с две трети от пиковата мощност, защото той не е позициониран точно, позиционираните правят точно два пъти повече ток. Имат пари които да набият в стъклария, защото ги е страх да не им изяде онази ламя инфлацията, друга причина да дават тези луди пари за нещо което уж прави ток.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Turbolan Разгледай мнение
                              Бе кво става със "зелените" фотоволтаици и перки?

                              Не че нещо, но арестуваха президента на Селскостопанската академия и негова заместничка, че за подкупи са снижавали класа на земята от "плодородна" на "пустиня", за да може Зелената мафия да строи там лъжовните си крадливи "мощности"?
                              Ха познай, защо толкова се натискат да строят, макар че няма субсидии, а в пикови моменти цената на ел.енергията пада до левче за мегаватчас(неработещата ПАВЕЦ ги ощетява) . Подсказка:

                              1 киловатпик е 127евро. Модулите(панелите) станаха консуматив.
                              Наред са батериите да последват тренда. Тепърва предстоят интересни неща.
                              Щом батериите станат по-добри, ще се намерят пари за зарядни, а растежът от 40% значително ще се ускори:
                              https://www.ev-volumes.com/

                              Коментар


                              • https://www.youtube.com/watch?v=8H042180MlM, има компания която губи по 36 хиляди долара на електромобил..голямото бъдеще на чистите електрички. Вече има отзиви на клиенти които за 100 хиляди мили скапват батерията и е за смяна, защото и ги навъртат за 2 години, та толкова за дългия живот на батериите, същата работа като при смартфоните.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X