IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    https://www.youtube.com/watch?v=CYduZuu6ekQ , вижте какво става с пазара на електромобили
    Кой иска да си купи автомобил, чиято стойност след 10 години не е нула, а е минус? Кой би си купил пикап, който не може да се кара извън пътя, не може да тегли прикачен товар? Въобще как успяха, дори и за малко, да развъртят измамата с електрическите псевдоавтомобили, наистина е впречатляващо? Явно част от биомасата вече е на идиокрация-ниво на разсъждения.

    Коментар


    • https://www.youtube.com/watch?v=CYduZuu6ekQ , вижте какво става с пазара на електромобили
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Не са усъвършенствани, ще ги оправят но ще мине време. Те се нуждаят от много по сложна система за наблюдение на техническата им изправност и това трябва да е много често. Палят се електрическите им инсталации също, защото те са по сериозни за голям ток който топи метал за секунди. Но това нещо има технически възможности да се подобри. Тези елементи които китайците правят всеки в отделна кутия, корпус могат да бъдат в един и електролита да е общ за всички, тогава ще се балансират постоянно като си прехвърлят йони и ще напрежението ще бъде еднакво на всички клетки по дефолт.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Голям, 200бр се били запалили някакъв ги броил. Казва че за запалени Тесла в САЩ не се криело и били само няколко броя, но има един Скоти той показва в един клип поне 50 запалени Тесли.
          Я гледай, каква смешка са фалшивите коли

          https://youtu.be/6fY6dTHebgE?si=YIbNWBjv2de3ocro&t=190

          Ухаа возете си семейството в това https://youtu.be/R-iO1YUj2wA?si=Zda6WdUsdL-TzLxV&t=6
          Last edited by cyclop; 23.11.2023, 11:44.

          Коментар


          • Голям, 200бр се били запалили някакъв ги броил. Казва че за запалени Тесла в САЩ не се криело и били само няколко броя, но има един Скоти той показва в един клип поне 50 запалени Тесли.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • В Китай произвеждат много, сега имат голям проблем със запалили се електромобили. Четох че литографски машини за чипове произвели огромни количества за 7 нанометра, защото решиха че това е нещо много важно. По принцип хората купуват произведено в Китай, защото се смята че то задължително е много евтино. Много от тези неща навлязоха точно защото се произвеждат в Китай с печат евтино, изгодно и така.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Електромобилите и соларните панели са пълно фиаско поради некадърни инженери и техните технически решения..просто накадърници които папат милиардите и един Х..не става от тях.
                Тук не съм 100% съгласен: НЯКАКВИ изисквания, се удовлетворяват (иначе, съвсем нямаше да ги купуват) но, Проблемите си остават.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Пробвай да видиш по електролит как се балансират, няма проблем с по голям капацитет клетки. В забранените батерии капацитета на клетките колкото и малки по размер да са електродите кърти мивки, и никога не се е взривила нито една.Сам го беше написал - те като са еднакво заредени между тях по електролит ток няма да протече, и е точно така. Но ако леко се разбалансират ще протече слаб ток който веднага ще ги изравни дори физически да са различни и да не са еднакви. Честно, възхищавам им се как се стараят да ги правят физически еднакви елементите и успяват до някъде..луд умора няма, но не може да не им се признае че са работливи. Главата като не работи се балансира с яко бачкане, напъване..Но са гадни, да им го дадеш 2 стотинки няма да платят, защото принципа им е такъв. Ами нека се блъскат да им дойде акъла пък.
                  Имаш харесване, макар някои да не разбират момента. А той е че, ПРЕЗ ПРОВОДНИК, ТЕЧЕ ТОК ТОГАВА И САМО ТОГАВА, КОГАТО, КЪМ ДВАТА МУ КРАЯ, БЪДЕ ПРИЛОЖЕНО ЕДН...И ТОЗИ ПРОВОДНИК, КОГАТО Е ЕЛЕКТРОЛИТ, ИМА ОГРАНИЧЕНИЕ "ОТДОЛУ" ПО СЕЧЕНИЕ. Т.е., при диаметър стотни до десети от милиметъра на милиметър дебел електрод. Работата е там че, ако този проводник е през метал, металът около входа и изхода на отвора и по дължината на същия отвор, изравняват потенциала в двата му края. Съответно, неминуемите утечки , се свеждат единствено до случайно преминали йони, при своето топлинно движение. Т.е., НЯКАКЪВ минимален ток би текъл но, с порядъци по-нисък от твърденията на М. Защо? Ами иначе, кой го спира да мине през метала на самата плоча? Спира го родът: Токът от първи род, е електронен, а токът от втори род-йонен, пък движение на йони през метал под действието на едн (напрегнатостта на полето В метала е нула), не се случва. Изключение прави дифузията на водородни атоми, които, пак не са йони.
                  Last edited by Pyramid; 11.11.2023, 20:19.

                  Коментар


                  • Пробвай да видиш по електролит как се балансират, няма проблем с по голям капацитет клетки. В забранените батерии капацитета на клетките колкото и малки по размер да са електродите кърти мивки, и никога не се е взривила нито една.Сам го беше написал - те като са еднакво заредени между тях по електролит ток няма да протече, и е точно така. Но ако леко се разбалансират ще протече слаб ток който веднага ще ги изравни дори физически да са различни и да не са еднакви. Честно, възхищавам им се как се стараят да ги правят физически еднакви елементите и успяват до някъде..луд умора няма, но не може да не им се признае че са работливи. Главата като не работи се балансира с яко бачкане, напъване..Но са гадни, да им го дадеш 2 стотинки няма да платят, защото принципа им е такъв. Ами нека се блъскат да им дойде акъла пък.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                      В общ електролит и големи капацитети елементи, клетки ще са идеално балансирани не могат да се разминават. Нито една запалена няма да има.
                      Това, с големия капацитет, вече колко десетилетия го гледаме. НЕ РАБОТИ. И...
                      - Ами какво "И?". Инерцията в мисленето не прощава и глупостите се повтарят.

                      Коментар


                      • Електромобилите и соларните панели са пълно фиаско поради некадърни инженери и техните технически решения..просто накадърници които папат милиардите и един Х..не става от тях.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Именно. Ама де тоз акъл и онези, дето ги правят? Само си представи, колко много BMS-ки слагат в такъв кютук, като на Тесла (и другите, НЕ правят изключение), и въпреки това... Ама не мога да ги мисля (тях, производителите). Жал ми е за хората, дето изгарят (в прекия и косвен смисъл) с тези громилници. А Природата, преди милиард години, вече е решила Проблема.
                          В общ електролит и големи капацитети елементи, клетки ще са идеално балансирани не могат да се разминават. Нито една запалена няма да има.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Какво да е, те навързаните последователно елементи не се балансират във веригата и при зареждане или натоварване някой елемент се изпържва и вземе че запали батерията.
                            Именно. Ама де тоз акъл и онези, дето ги правят? Само си представи, колко много BMS-ки слагат в такъв кютук, като на Тесла (и другите, НЕ правят изключение), и въпреки това... Ама не мога да ги мисля (тях, производителите). Жал ми е за хората, дето изгарят (в прекия и косвен смисъл) с тези громилници. А Природата, преди милиард години, вече е решила Проблема.

                            Коментар


                            • Какво да е, те навързаните последователно елементи не се балансират във веригата и при зареждане или натоварване някой елемент се изпържва и вземе че запали батерията.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Трябва да има глобална система за защита на авторското право и за патентоване, в момента системата е пълен джънк. Гледах клипчета как се палят електромобили, да знаеш как да се направят батериите сигурни и да не се палят и да го задържаш, пазиш в тайна от морална гледна точка не е добре. Има хора които са го преживяли , видяли са и са доста изплашени. Например човек от Австралия четох че е писал под клип, че видял една кола как се запалила и вече като паркира пред хипермаркета задължително се оглежда за електромобили и паркира на няколко стотин метра от тях..няколко стотин..Те наистина като горят батерията изхвърля разтопен метал и пожарникарите в защитни облекла много отдалеч с водни струи ги гасят защото пръскат този метал и човека много се е изплашил. В Китай има много електрически мотоциклети, дори малките им батерии горят впечатляващо с огън и голям облак дим, има клипове с пожари. Какво ще бъде когато има коли масово с 10 годишни батерии при които дисбаланса е сигурен ?
                                Е, как "какво"? Още жертви и набутвации.

                                Коментар

                                Working...
                                X