IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
    Това скоро ще почне да се случва по паркинги на магазини и тогава става интересно

    Само въпрос на време е електрически тир да се запали в тунел. И стотици хора да се надишат с интересни газови смески. Мисля си че ще е преломен момент по пътя на транспортната електрификация подобен на ефекта от събитията от 8ми Октомври върху приемането на имигранти. Очевидно и тук без жертви няма да мине.

    Коментар


    • Ток по 1лв. и се купуват и разпространяват електромобили само ако са в мощна рекламна кампания. После ще ги продадат на 10% от цената им на тези с евтиния ток и те ще карат електромобили и ще се кефят.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • bota156, какви ресурси, това е ток от атомни централи и като ги направят да работят за целия им експлоатационен живот с едно гориво, а не всяка година да се подменя с ново което трябва да се добива..какви ресурси точно трябват ? Не е вярно, от никакви ресурси чак толкова няма нужда. В Русия ресурси нямат, това което имат е трудно за добив, но имат ток по 6 и по 3 стотинки, а някои в райони където климата не е благоприятен за живот въобще нямат електромери за ток. Ток по 1лв е най лошото което може да си пожелаееш. Трябва ли и кому е потребен ?
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          bota156, има места където тока е 3ст. купуват електромобили втора употреба и там ги карат яко, харчи 15 киловатчаса на 100 - 45ст. , ориентирали са се и грамотно ги подържат. Батериите им са с проблем така както са направени се разбалансират и не стават за бързо зареждане, то ги изважда от строя. Не може да се запали ако се подържа грамонтно, наблюдава, проверява редовно. Това за масовото и задържителното им въвеждане разбира се е пълна шизофрения. Имат сериозни конструктивни дефекти, не са приложени и открите най удачните технически решения. Вършат добра работа на някои хора които всеки ден пътуват и изминават определен пробег.
          да ама тока в йейропа гони 3лв. БЕЗ ЕВТИНИ РЕСУРСИ НЯМА ПРОГРЕС
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Как няма да се палят, смяна на масло на другите коли ти е 500 евро, електрическите пък не ги поглеждат защото тази работа ще я върши някой голям специалист и проверката ще е 5000 евро. Нищо не се пали без причина, без преди инцидента да е имало някакви признаци че нещо не е наред, но някой трябва да ги проверява и да предотвратява самозапалването, плюс това да е ограмотен в тези неща електрическите.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • cyclop, в Япония ги покарат малко и после втора употреба всичките се озовават в Русия където ги зареждат с ток по 3 ст. и им навъртат по 30 - 50 хиляди км. на година, колкото в Япония за половината от времето което са ги използвали, те ги вземат употребявани на година и половина руския им пробег. Руснаците казват - електромобила е за икономия, да караш и да се кефиш. при тях не се палят защото батерията се отваря за да се провери какво се случва с нея дори. Фирмите които ги правят с нови елементи обикновенно са на 50 - 100 км от мястото където живее собственика, батериите са под жестоко наблюдение и сервиз нон стоп. Карат си ги с много евтин ток, там е равно на кола която да върви с чешмяна вода, дали ще е с ток или вода от чешмата няма разлика в цената при 3 ст. ток. Няма субсидии, никой не ги кара насила да карат електромобили, никой не ги бие ако не искат да карат електромобили, никой не им паставя зарядни станции с пари от бюджета, никнат обществени на бензиностанциите им. Имат и коли на петрол същите собственици, на дълги растояния кара нея. Гаражите са взели кредити за по една година и 20% лихва и станаха малки фабрики за една година и кредите им са изплатени, банките си скубят косите че не са им взели 200% за да спечелят и те много. На запад не е така, не се подържа задължително, никой не ги поглежда и има случаи на запалили се батерии.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Огън и взрив навред. Ама и бензиновите се палели. Да бе, ама палят ли се в първата година-две експлоатация? Палят ли се без причина? Или като се намокрят? А като се запалят, трябва ли да ги оставиш да горят с часове, понеже не може да ги загасиш с нищо? https://www.facebook.com/watch?v=1565264330546438 Това скоро ще почне да се случва по паркинги на магазини и тогава става интересно

                Коментар


                • bota156, има места където тока е 3ст. купуват електромобили втора употреба и там ги карат яко, харчи 15 киловатчаса на 100 - 45ст. , ориентирали са се и грамотно ги подържат. Батериите им са с проблем така както са направени се разбалансират и не стават за бързо зареждане, то ги изважда от строя. Не може да се запали ако се подържа грамонтно, наблюдава, проверява редовно. Това за масовото и задържителното им въвеждане разбира се е пълна шизофрения. Имат сериозни конструктивни дефекти, не са приложени и открите най удачните технически решения. Вършат добра работа на някои хора които всеки ден пътуват и изминават определен пробег.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

                    Кой иска да си купи автомобилк,.., чиято стойност след 10 години не е нула, а е минус? Кой би си купил пикап, който не може да се кара извън пътя, не може да тегли прикачен товар? Въобще как успяха, дори и за малко, да развъртят измамата с електрическите псевдоавтомобили, наистина е впречатляващо? Явно част от биомасата вече е на идиокрация-ниво на разсъждения.
                    на овцете са им продавали една грудка от лале 17 век на цената на къща, ти псевдохавтомобил няма да му продадат
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • А за тази Тесла която на една година е с деградирала уж батерия и няма нищо, батерията може да се оправи и ще има сигурно 98% от оригиналния си капацитет.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

                        Аха, звучи като лесен и очарователен гаражен проект. За ремонт на едногодишната ти, безумно скъпа кола. А колко нараства рискът от самозапалване след тези упражнения? Или по време на тях? Я гледай как хубаво гори камион, когато се преструваш че правиш нещо "за клаймътченч" и го направиш играчка на батерии https://youtu.be/liPm6OKPsB0?si=MPbLv9Vg63QjVKtT&t=43
                        Има по сериозно направени леки автомобили, например Нисан Лийв няма случаи на самозапалване нито един в интернет заснет. Само са с малък пробег, електрокар. Вземат ги хора които всеки ден изминават някакъв пробег, и имат много евтин ток, дори разхода за ток не го пресмятат. Те казват че щом вече ги минаваш с електромобил тези километри всеки ден това е безплатно. Бързите зарядни в Япония са изкарали от строя батериите им, поправят ги по този начин и после си ги зареждат в къщи. Всички електрокари от Япония втора употреба се изкупуват и после за една година им навъртат пробег колко е навъртял първия собственик, нищо им няма, там хората им разбират и си следят батериите постоянно, има си опцията да се проверява има ли разбалансиране. Тези електрокари които се запалват батериите им са с много, жестоко разбалансирани батерии и никой не си е направил труда да ги проверява и следи. Те си имат и нормални коли за дълги пътувания, не тръгват на такива с електромобилите. Удобни са за такава употреба, собствениците им са много доволни.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                          Нищо и няма на батерията, трябва да се разглоби и модулите да се разредят много бавно и да се заредят също много бавно с малък по големина ток няколко пъти и батерията ще възкръсне. Така ги правят. За батериите не са фатални циклите на заряд и разряд, фатално е времето. Добре направените батерии от чисти материали - 13 години живот.
                          Аха, звучи като лесен и очарователен гаражен проект. За ремонт на едногодишната ти, безумно скъпа кола. А колко нараства рискът от самозапалване след тези упражнения? Или по време на тях? Я гледай как хубаво гори камион, когато се преструваш че правиш нещо "за клаймътченч" и го направиш играчка на батерии https://youtu.be/liPm6OKPsB0?si=MPbLv9Vg63QjVKtT&t=43

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                            Какво става, ако опиташ да използваш електрически псевдоавтомобил като истинска кола, вместо както е предназначен - като играчка, с която да ходиш до мола от време на време. За една година употреба като такси, теслАта е загинала. Смяната на батерията на колата-играчка струва 9000 долара.... И после ще работи още една година. https://youtu.be/4dartx7EoaQ?si=p2jAd5OTCEE8HeVp
                            Нищо и няма на батерията, трябва да се разглоби и модулите да се разредят много бавно и да се заредят също много бавно с малък по големина ток няколко пъти и батерията ще възкръсне. Така ги правят. За батериите не са фатални циклите на заряд и разряд, фатално е времето. Добре направените батерии от чисти материали - 13 години живот.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • На електрички с приключили батерии им правят нови сега от готови модули, не е голяма философия. Установили са че батериите са разбиват най много при зареждане когато са извън оптималния температурен диапазон. Има ги тези кабели с въглеродни влакна за подово отопление и те са се досетили да ги поставят под модулите. Преди да заредят ако е студена батерията я подгряват до точно 20 градуса. После не се скапват и издържат огромен брой цикли. Карат ги, купуват много такива електромобили, имат си и други коли но за ежедневни неголеми пробеги си правят такива електромобили.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Какво става, ако опиташ да използваш електрически псевдоавтомобил като истинска кола, вместо както е предназначен - като играчка, с която да ходиш до мола от време на време. За една година употреба като такси, теслАта е загинала. Смяната на батерията на колата-играчка струва 9000 долара.... И после ще работи още една година. https://youtu.be/4dartx7EoaQ?si=p2jAd5OTCEE8HeVp

                                Коментар

                                Working...
                                X