If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
cyclop, електрокарите са за работа, за дребна работа незаменими, може да влиза в закрити помещения, за куриерски служби, за каквото се сетят тези които ще ги ползват. Ако някой ги произвежда у нас пазара е безкраен, но трябва да са ориентирани да може да се пренасят по голям обем неща, това означава бусчета като това. Между другото тези са стария модел на Сузуки и бяха много разпространени, но съм виждал такова с 13 чертички драснати с отверка на боята на вратата вътре, всяка една чертичка - 100 хиляди километра и километража превърта, 13 пъти беше завъртян с един малък бензинов двигател и още вървеше 1.3 милиона километра. Сега големи приказки ако някоя може да измине 500 хиляди, те трябва да могат по 2 милиона да превъртат без проблем, нали технологиите са напреднали уж. А българските електрокари бяха безумно здрави, още има работещи. Ползвали сме, стои захвърлен и който му трябва го кара във фабриката, години наред без някой да го пипне нещо да му поправя.
Единственият вариант да има някаква полза и смисъл от електроколичките, и да се наложат масово в градовете, щеше да е ако се бяха произвели изобилие от малки модели, с къс пробег, с малка батерия, С НИСКА ЦЕНА, да може да си купиш за града и да си ползваш. А бензиновите можеха да се изкарат извън централните части на градовете, и да не се съчиняват всичките забрани-ограничения-спирания-и тн. Извън града са незаменими. А в града разни тип "смарт" или "ЪП", и да струват - с държавни субсидии дори - 7-8К максимум. 150 км с едно зареждане, примерно. Ама нали си знаем, поне който е отделил и един час мислене и наблюдение знае, нещо от тия дивотии не е за реални неща, не е за опазване на природата, не е за каквото и да е от нещата, с които ни лъжат за да ни пробутват зеления хайвер. Електрически пикапи правят, по над 3 тона без товар. Каква лудост, какво безсмислие, каква екологичност.
bota156, това е за село, градски транспорт няма там, с нещо трябва да се ходи до нивата, да си носиш инструменти с него. А и в града граския транспорт е по основните градски артерии, като си сложиш чистите дрехи. Има нужда и от електрокарчета, но да не са по 100 хиляди лева, че кой ще ги купува. Виж колко е просто, както е на думи - един електромотор и една батерия и евтино. Малките фирмички правят работа, от големите не чакай да направят някакви полезни и масови неща. Виж този електромотор е с 6 жици, два пъти по лек е отколкото ако е с 3 и може да си го смъкнеш и ремонтираш на ръка, ако е правен от голяма фирма ще тежи два пъти повече, ще струва 10 пъти повече пари, за да го ремонтираш ще трябва телфер. Защото инженерите на големите фирми не можали да се сетят да ги направят с 6 жици ! Батериите им от елементи навързани са такава недомислица, те затова се и палят.
https://www.youtube.com/watch?v=fK9eDYFjjco, ето индийци го изпробват, 80 км.ч. развива, вижда се колко голяма батерия са сложили. Няма нужда батерията да е в пода, може да се направи и на някаква поставка която при пожар да се откачи, има от огнеупорен плат като чанти в които ако се постави няма да изхвърля стопен метал и пламък. А най добре е да са такива незапалими модули, да не е батерия от елементи.
Ако се измести центърът на тежестта не е добре за поведението на автомобила. Не мисля, че е добра идеята батерията да не е в "пода".
Pyramid, цялата концерция за електрическа мобилност е сгрешена. Работата я правят не големите а малките фирми. Има електродвигател който една малка по лека стандартна кола си я ускорява до 80км.ч. и може да го носи човек под мишница - 12кг и 8 киловата постоянна мощност, с въздушно охлаждане, няма усложнения. Батерията и тя толкова се получава, един човек си я носи най спокойно. Изминава 150 км с един заряд, на бавно зареждане я зарежда за 1 час. После тези зарядни станции и те сбъркана работа - инвертори и чудеса. Пуска се една тръба, по нея водород, една горивна клетка само че много евтина като и пуснеш водорода ти прави тока и се зарежда батерията, ще струва 1000 лв една зарядка, мрежата - тръбите са акумулатор за енергия - водород, излишния ток от централите в тях може да го набутваш, компресира се до 30 атмосфери от самите електролизери. За електрическа мобилност, а иначе двг колите ще си вървят по магистралите, това другото е да не се хвърля - губи ток и да има някаква евтина алтернатива.
За града си има грАДски транспорт - по еко и евтино от това НЯМА
ЗА извънградско ВЛАКОВЕ - те от коскуджамити време са електрически. Ако ги направят по 160км средна скорост и всякакви коли ще отпаднат. Само от влака до вкъщи на село, за градовете няма да има и от това нужда. Ако имаш много багаж - електрическо такси
https://www.youtube.com/watch?v=fK9eDYFjjco, ето индийци го изпробват, 80 км.ч. развива, вижда се колко голяма батерия са сложили. Няма нужда батерията да е в пода, може да се направи и на някаква поставка която при пожар да се откачи, има от огнеупорен плат като чанти в които ако се постави няма да изхвърля стопен метал и пламък. А най добре е да са такива незапалими модули, да не е батерия от елементи.
800лв струва в Китай един електромотор с инвертора и другите неща, без батерията. Това са хората които вършат работа, малки стари колички могат да се конвертират, като рено клио, нисан микра. Батерията трябва да е малка - до 5 киловатчаса и минава с нея 150км. лятото.
Pyramid, цялата концерция за електрическа мобилност е сгрешена. Работата я правят не големите а малките фирми. Има електродвигател който една малка по лека стандартна кола си я ускорява до 80км.ч. и може да го носи човек под мишница - 12кг и 8 киловата постоянна мощност, с въздушно охлаждане, няма усложнения. Батерията и тя толкова се получава, един човек си я носи най спокойно. Изминава 150 км с един заряд, на бавно зареждане я зарежда за 1 час. После тези зарядни станции и те сбъркана работа - инвертори и чудеса. Пуска се една тръба, по нея водород, една горивна клетка само че много евтина като и пуснеш водорода ти прави тока и се зарежда батерията, ще струва 1000 лв една зарядка, мрежата - тръбите са акумулатор за енергия - водород, излишния ток от централите в тях може да го набутваш, компресира се до 30 атмосфери от самите електролизери. За електрическа мобилност, а иначе двг колите ще си вървят по магистралите, това другото е да не се хвърля - губи ток и да има някаква евтина алтернатива.
Както повечето въображаеми божества и туй зеленото си иска човешки жертвоприношения. Забрана в моловете ми се струва абсурдна. Поне докато не се случи на някой ВИП, или още по-добре - на зелен инфлуенсър
То може да си дава сметка че самозапалванията, НЕ СА "самопроизволни" а, значи, и жертвоприношенията явно, трябва да се случат...
А кога ще ги забранят на паркингите в моловете и другите големи комплекси? Преди някоя произволно самозапалваща се термична бомба да създаде огромно нещастие?
Както повечето въображаеми божества и туй зеленото си иска човешки жертвоприношения. Забрана в моловете ми се струва абсурдна. Поне докато не се случи на някой ВИП, или още по-добре - на зелен инфлуенсър
cyclop, ще направят такива специални кораби, Теслите ги транспортират само на 10% заряд на батерията и проблем няма, могат и на 5 % да возят, те минават по няма 5 км. Батериите могат да се направят да не се палят, има дори китайски батерии които самостоятелно са незапалими, но като ги наблъскат плътно една до друга успяват да се запалят. Също се палят и инвертори и инсталации, защото проводници по които тече голям ток си се палят при късо съединение.
БАТЕРИЯ, заредена със само 5% БРОЙКИ модули (от моите) МОЖЕ да даде нужния ток за мощен двигател за целите на транспорта при доставката. СЛЕД стоварването на сушата, се напълват с нужния брой батерии (може и с локални спецификации) и - в магазина. Другите не го могат, моите - да.
Вижте, ако няма някакъв процент електромобили, алтернатива на петролните коли, ще продължи регулирането на цената на петрола чрез войни. По добре да се бият цените на видовете енергия отколкото да се избиват хора.Те могат да пооправят електромобилите, но не им се плаща за това, искат подарък а после да печелят.
Коментар