IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Събраха се болезнено "Безимрнно" Мрънкало и също, болезнено активен Трейдърко, и темата стана БОЗА.

    Коментар


    • mikomikov, по принцип някои неща се конструират и после се получават пари за този труд. Ще стане, скоро ще се появят по добре конструирани такива коли. Не се получи защото имаше само такива проектирани за серийно производство в стандартните заводи. Те не могат да се движат с толкова ток - заряд от фотоволтаични клетки.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Сега всички чакат някой да направи сполучлив премислен дизайн. И не опира до пари или инструменти, трябва да се мисли и конструира.

        Мхмммм, нека "някой мисли и конструира" без парЕ, да - и дизайнът е безплатен, точно както осигуряване безопасността, якостните и динамични изчисления и изпитания...

        Някой да е наясно по въпроса, колко се плаща (западно от нас) за ЕДИН ЧАС КОНСТРУКТОРСКИ ТРУД?

        Що ве! Нали у нас конструкторския труд е безплатен!

        Уффф, все ги забравям тия български реалности...

        Важно е да знаем "технологичната последователност" и да я съобщим в нета:

        1. Едни момчета завариха едни тръби в един гараж.
        2. Сега трябва един дизайнер да нарисува силует (няма да се изпитва модел в аеродинамичен тунел, защото трябва да го направим в... гаража)...
        3. Някой спец - за без пари - който "да мисли и конструира" ?

        Така де: вече сме го казвали - събираме всичко и Мъск ще гледа камарата.като ударен с мокър парцал, когато всички ще се втурнат да купуват...

        Внимавайте: ПОСЛЕДЕН ЕТАП! ТЪРСИ СЕ НЯКОЙ, КОЙТО "ДА МИСЛИ И КОНСТРУИРА"

        Най-после са решили, че има необходимост от спец, който ДА НОСИ ОТГОВОРНОСТ (за без пари)...

        ОТГОВОРНОСТ = ЗАТВОР !

        СЕРИОЗНА ДИЛЕМА...

        Подсказка: за да носи отговорност - човекът трябва да има редовен ("гаражен") трудов договор ... Да работиш по трудово правоотношение, без пари - това ВЕРОЯТНО може да го има само в една страна от ЕС.

        Не се сещам коя е тая страна!

        Коментар


        • Сега всички чакат някой да направи сполучлив премислен дизайн. И не опира до пари или инструменти, трябва да се мисли и конструира.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • как ще произведеш 100 000 четириколки ГОДИШНО с ръчен труд. Ще ти трябват 1000 КАДЪРНИ МАЙСТОРИ. То 10 няма, а и 1 не можеш да навиеш и за 10к заплата
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
              Да се хвана за 150млн докато се стигне до серийно производство. (на мен ми малеят ама да кажем че са толкова).
              Да печели по 1000 кинта от изделие
              това са 150 000 продажби или продажбите на нормални НОВИ коли за 5 години.
              Единствения възможен начин е забрана на всичко друго в градовете, включително градския транспорт. Пълен абсурд.
              И какво му е предимството на четириколка пред ел колилу?
              - Колелото трябва да се занимаваш да го зареждаш, а това само го паркираш, после по комфортно се кара и се движи по бързо, няма да пречиш на трафика..а и по защитен си зад тази здрава рама.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • bota156, най скъпия инструмент който може да се вземе е апарат за лазерно заваряване.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Да се хвана за 150млн докато се стигне до серийно производство. (на мен ми малеят ама да кажем че са толкова).
                  Да печели по 1000 кинта от изделие
                  това са 150 000 продажби или продажбите на нормални НОВИ коли за 5 години.
                  Единствения възможен начин е забрана на всичко друго в градовете, включително градския транспорт. Пълен абсурд.
                  И какво му е предимството на четириколка пред ел колилу?
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • За да приключа с подтемата, то всеки може да прави нещо в гаража си, да бръмчи напред-назад по поляните, да му се кефи или да си чупи главата САМ. За да го пусне това "нещо" някъде масово - това е много различно!

                    Мога да нахвърлям няколко "бариери", но не, за да стопирам нечий ентусиазъм, а, за да очертая реалността, в която живеем, без да имам претенциите за изчерпателност, защото всеки не може да се е сблъскал с всички проблеми, които се решават в отделните институции по фиксиран регламент.

                    Разбира се, че нито знавм всичко, нито пък ще научим всичко на този свят. Безпочвената еуфория, че знаем всичко - не може да доведе до реални постижения.

                    .............

                    Каква е реалната ситуация. "Едни момчета" ти дават да "ползваш" нещо (безплатно). Тръбна рама! Как пък никой не се е сетил до сега за тоя тип рама... Ако направим справка ще видим, че такава рама ОТДАВНА се ползва и разни ентусиасти отдавна са реализирали продажби за желаещи да си чупят главите по пресечени местности...

                    В тая връзка, хората се сещат, например за якостните изчисления на рамата НА АВТОМОБИЛА, за да може тя да понесе сложните, динамични натоварвания, променливите скоростни режими, масата на конструкцията при максимално натоварване... Якостнноте изчисления са едно... До коя хармонична компонента "момчетата от гаража" са смятали трептящата система, или тия "тъпотии" ги нямат за нищо!

                    Абе, общо-взето вземат едни тръби, могат да държат ръкохватката с електрода и - евала - откриват Америка! Кой ли им е смятал заварените шевове на различните напрежения? А изпитвания ли са те според стандартите? (за Бринел и Роквел - дали са чували - И НЕ САМО..., а апаратурата струва доста...) Като помисля - в гаража си имат и апаратурата за рентгенова дефектоскопия... Ама, според мен - що па изобщо трябва да проверяват качеството на заварките? Структура на заваръчния шев - какво ли беше това? Катетът на заварката първо се пресмята!...

                    Що бе - безплатно ти дават нещо! СмЕх! Мнооого скъпо се плаща за "безплатните" неща.

                    Тест-драйв? Други тестове? Манекени... Тръбна конструкция! Лека е! За устойчивост на автомобила в завой - не е необходимо да мислим при леката конструкция, защото е ...лека! Аве, гледай си работата! Какво ни интересува безопасността на пътуващите? Момчетата ти го дават "безплатно"!

                    Няма да отваряме дума за съвременните заваръчни роботи- комплекси, които се програмират да извършат необходимия заваръчен шев, като поддържат точното разстояние и подбират силата на тока в зависимост от дебелината на повърхностите... Такива параметри за гаражите не са необходими.

                    ...............

                    Моето мнение, за да е възможно подобно на обсъжданото, КОНКУРЕНТНО на световното производство (от нулата), да се мотивира квалифициран персонал и специалисти САМО ПРЕЗ ПЪРВАТА ГОДИНА, да се наемат помещения и да се оборудват с нещо повече от "гаража техника", да тръгне реклама и се изработи пробна серия (която е конкурентна и това ще тече ПОВЕЧЕ ОТ ГОДИНА) - САМО ЗА ТАЯ ПЪРВА ГОДИНА - ПОД 150 МЛН. ЛЕВА няма да стигнат като ФИНАНСИРАНЕ... (не е за българи тая "лъжица")

                    Нека помислим как се мотивират специалисти (извън гаражния "университет"). Няма друг начин да се откъсне от производството скъпо платен специалист, ОСВЕН, ако дългосрочно някой поеме свръх-разходите (щях да кажа - "обещае", но се разубедих, защото обещанията тук са най-добрите, сравнено с всяка произволна точка на планетата Земя..)...

                    "С трици маймуни не се ловят!" - така би трябвало да мисли всеки предприемач.

                    Възможно е да има друг тип "предприемачи"..., за които морето е до колене, докато се съберат едни пари... (безотчетни)...

                    Коментар


                    • На всяко нещо му се намира пътя по който да мине. За голяма конкуренция - няма да има такава с едросерийно производство, това не са електромобили, електромобила не може да се движи с малко енергия защото е тежък. Пазар има, ще има чакане да се сдобиеш със задвижвано със слънце четириколесно.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Тези машинки имат нужда от модулна батерия, големите електромобили трудно ще ги накараш да си ги минат на модулни батерии, там нещата се случват мноого бавно. Има едни момчета които разработват такова транспортно средство, конструктивно и ще го сподялят с желащите безплатно. Пари изкарват от реклами, Тези неща са много харесвани и атрактивни, не съм виждал клип на Мъск на Теслите да е гледан 17 милиона пъти. Така се получава че сега на тях няма да им платят, но това не ги спира. Няма как да се произвежда тръбна рама едросерийно, а без нея теглото скача тройно. Сега ще се появят много производители на такива соларно зареждани за летния сезон транспортни средства и няма да фалират, дълги години ще си се произвеждат. Производителите на автомобили навремето са били 5000.
                        това няма как да стане в регулирана СРЕДА. А ес е ужасно много регулиран. За гледане на зеле има директива от 113 страници (по спомен карам) ама е такова регулаторното БЕЗУМИЕ. Сега са 5000 АИ компаниите. След 10 години ще са 5 и тази цифра е много. хайпа на електричките МИНА. Сблъскаха се с реалността и ще оцелеят ЕДИНИЦИ - най-гъвкавите
                        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                        Коментар


                        • Тези машинки имат нужда от модулна батерия, големите електромобили трудно ще ги накараш да си ги минат на модулни батерии, там нещата се случват мноого бавно. Има едни момчета които разработват такова транспортно средство, конструктивно и ще го сподялят с желащите безплатно. Пари изкарват от реклами, Тези неща са много харесвани и атрактивни, не съм виждал клип на Мъск на Теслите да е гледан 17 милиона пъти. Така се получава че сега на тях няма да им платят, но това не ги спира. Няма как да се произвежда тръбна рама едросерийно, а без нея теглото скача тройно. Сега ще се появят много производители на такива соларно зареждани за летния сезон транспортни средства и няма да фалират, дълги години ще си се произвеждат. Производителите на автомобили навремето са били 5000.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Дразни много..то иска всичко да провали.
                            Моля, моля!

                            Аз НЕ искам "Всичко да проваля"! ГАРАЖИТЕ ЩЕ ГИ БЪДЕ И МЪСК ЩЕ ТРЕПЕРИ, ДОКАТО Е ЖИВ!

                            Кое "всичко" провалям от многото неща, които дори не подозираме, че съществуват, за да сме КОНКУРЕНТНИ?

                            Дори помагам!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Дразни много..то иска всичко да провали.
                              Ами като те гледа такъв бърборител, що да не те дразни? И мен вече ме напрягаш. Приятел си ми, ама чак такова отсъствие на самообладание и ...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Всичко има, в България работят много гаражи ....

                                Да, във всеки гараж я България има работилница, която конкурира Мъск. Гърчи се и трепери световното производство на електромобили.- тия българЕ са гоУЕма работа! Един гараж прави десен калник, друг - ляв, трети полуоска, четвърти - хебел, шести - лагер, ....
                                Разбира се, че в гаражите се работи без чертеж, за какво ти е ОТК, ще се сглоби (някак) и го пускаме да лети надолу...

                                Все някъде ще купят този "шедьовър" на гаражното изкуство...

                                А ние да почваме втората бройка, нищо, че нямаме понятие от организирането на производството дори на... безопасни игли...

                                Коментар

                                Working...
                                X