IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • mikomikov, те имат износни такси, не ги знам какви са, но с тях се издържа държавата, като обмитяват износа. Така че 100 000 юана там са много повече ако стоката е изнесена в чужбина. Мисля че не могат да си позволят да не обмитяват, трябва да спаднат приходите на държавата. Цените за нас няма да са такива. Другото е че електромобилите са проблематични за транспорт, горят яко и дори се и взривяват яко като бомби. Виж производство в Унгария могат да направят, унгарците ще произвеждат, ние ще купуваме с какви пари ?
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • И, разбира се, трябва да уважим крупната (!) инвестиция на колегата Бъфет в BYD...

      ...но това НЕ е препоръка, разбира се!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

        Никой няма да им позволи да продават извън Китай, така че струва 100 000 юана, 0 долара и 0 евро. Те произвеждат много евтино,......

        ........

        Ще, ще им "позволЯТ"!

        На първо време: Турция и Унгария.

        Е, ние, разбира се няма да им "позволим" и ще ги купуваме на цената, на която ни ги продават аркадашите...



        https://carmarket.bg/elektromobili/p...-ungariia-7904


        ​​​​​​​https://carmarket.bg/drugi/kitajskii...vtomobila-8295

        https://dizzyriders.bg/post/13717/ki...tricheskite-si

        https://dizzyriders.bg/post/13604/ki...mobili-v-sveta

        ​​​​​​​

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
          Никой няма да им позволи да продават извън Китай, така че струва 100 000 юана, 0 долара и 0 евро. Те произвеждат много евтино, сега правят батерии с натрий - 2 пъти по евтини от литиевите. В Азия са техниците на Света, няма едно нещо което Запада или бившия соц.лагер да са успели да го направят толкова добре че да произвеждат с лекота милиони бройки. Те развиват техниката и това че там държавата ги субсидира не е вярно, там държавата ги облага като изнасят тези стоки, иначе не ги облагат с данъци и нищо не им дават.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • https://carnewschina.com/2024/02/01/...hina-in-march/

            14 K USD...


            Коментар


            • Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • Pyramid, каквито и батерии да им се сложат вече ги има по на над 10 години и се вижда че собствениците им само са си късали нервите да чакат да ги зареждат. Пълно с такива на смешен пробег. Ако е една кола която се зарежда бързо няма да е на 100 хиляди километра и на 14 години. Ако собственика има работа и ангажименти не може да си позволи да чака да се зареди. Ще ги има но ще са едва 10 % от леките автомобили. Виж хибридите на Тойота, няма такова нещо нещо на 15 години и на 100 хиляди, масово са на 400 - 500. Само това като погледнеш и става ясно колко са удачни масово.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Често се питам, между другото, като как отчитат тези "проценти": Според произведението ток * време, или нещо следи напрежението на клемите на батерията? Знае ли някой тази дребна подробност?

                  Коментар


                  • https://www.youtube.com/watch?v=XSA3Vp9AIyI @felicialx

                    преди 2 дни (редактиран)
                    Личен опит. Пътувахме от Прага до Дрезнен и Мейсен с КИА ниро. Тръгнахме с нея защото в Прага паркирането с електро коли е безплатно в града. Заредихме за повече километри от колкото ни трябваше да изминнем. Трябвха ни под 300км. Времето беше есенно и дъждовно, не ползвахме нито климатик, нито парно, само вентилатора работеше леко. Трима души в колата без багаж. Стигнахме в Германия, там се оказа, че навсякъде паркирането е платено за ел коли. 2 евро на час. Че безлатно отдавна няма, безплатно е само ако си спрял и зареждаж колата на паркинга, за времето на зареждането. По немската магистрала на отива за. много кратко 160-180. На връщане процентите заплашително падаха и стана ясно, че няма да стигнем до Прага. Започнахме да пестим, бавно каране и скорост макс 90км.ч. Парно или климатик повтарям НЕ сме пускали по пътя изобщо. В крайна сметка спряхме да заредим на около 70 км от Прага. Тоест, със заряд за повече от колко ни трябват, минахме по-малко. Разликата беше осезаема. Тези ел коли са чиста глупост за мен, за градско евентуално стават за нещо, но пак с компромиси. В интерес на истината съм карал и бмв i3 на извънградско и то се представи осезаемо по-добре като разход на ток и пробег. В крайна в Прага имахме на разположение и една Дачия на газ, съжалихме, че не тръгнахме с нея за Германия. Имам и едно куриозно клипче от безумното пътуване с киата. https://youtu.be/pZw2B35GcUw?si=W6duv-I5HtnDl5RA

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от минувач Разгледай мнение
                      Акциите на Теслата днес са на - 12 %
                      Очаква се да паднат още толкова...
                      Той и Мъсконтий се занимава да слага откровено тъпи батерии, какво се чудим?

                      Коментар


                      • https://www.auto-data.net/bg/toyota-...id-e-cvt-48352, това е най добрата кола в момента. Ел. трансмисия и вижте какъв разход на гориво има, а това е при положение че двигателя не е дизелов, а и по трансмисията има какво да се направи още. Също и софтуер за автоматичен избор на режима май няма толкова добър. Сега харчи колкото Балканче, а е тон и половина, то горкото е две тенекийки и половина. Това са технологии които ще се наложат. Чисти електрички е много фанатично. Пак японците ги правят нещата.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Нещо нападнаха Мъск че бил най големия измамник в историята, електромобилите били с 60% по ниска ефективност отколкото са ги изкарвали и не е трябвало държавата да ги субсидира, скандал като - дизелгейт. Като гледах какво говорят може и да го фалират направо. Всъщност те го казват направо - да връщат парите от субсидиите и глоби за измамата ще налагат. И Байдън се изказа против електромобилите и Тръмп след него не им остана длъжен - да срита падналия на земята.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Акциите на Теслата днес са на - 12 %
                            Очаква се да паднат още толкова...

                            Коментар


                            • Леле!

                              Коментар


                              • Идиотията с колите-играчки на батерии е непроумяема... предизвикателството е с маршрут от Мелбърн до Сидни, 900 км, с две нови BMW Серия 7 – електирческа и бензинова. i7 прекарва малко над два часа в зареждане (два часа и 8 минути), а 740i – общо шест минути. сметката е 156 лв. и 7 ст. за ток и 139 лв. и 5 ст. за бензин. Цените на колите, които в Австралия са $344 900 за най-мощната Серия 7 и $272 900 за бензиновата- електрическия кинефф е по-скъп с много. Неспоменаваното също е ясно - след няколко години, електоиграчката ще е загубила много, много по-голяма част от началната си стойност. Абе сериозно, колко ваксиниран и бустериран и пребустериран трябва да си, лъгъбътъ и с украинско знаме на всичките си профили в социални мрежи, за да си купиш тази ИЗМАМА БОКЛУК

                                https://dizzyriders.bg/post/13725/ev...kbl6cnAXdAFEqI

                                Коментар

                                Working...
                                X