Традиционните автомобили са осъдени да загинат с повишаването на цената на петрола и постепенното изчерпването на петрола(бавен и дълъг процес не го идентифицирайте с една определена година!)
Водорода не е алтернатива, четох една статия в която един швейцарец беше описал доста добре защо.
Със повишаването на цената на енергийните ресурси ще се покачи и цената храната и разните там биогорива тотално не са алтернативи...
Електромобили - да обаче за момента са сериозно ограничени от възможностите на сега съществуващите батерии и докато индустрията няма качествено нови батерии стандартните електромобили няма да са масови.
има едни електро мобили които много малко хора познават - с индукционно задвижване.
Линия с ток се поставя по средата на платното и колите, които минават над нея се задвижват( зареждат). Автомобилите имат батерии и ако се отклонят от електро снабдено платно могат да се определена дистанция на батерии - изисква се обаче значителни инвестиции да се покрие достатъчно плътно пътната мрежа - вероятно би си струвало в Япония, Корея, някъде из югоизточна Азия(прототипи и сега има из улиците на Сеул) и Западна Европа..
Ако обаче минат автомобилите на ток цената му ще нарасне значително. Източниците на енергия си остават предимно не възобновяеми и ограничени....
Водорода не е алтернатива, четох една статия в която един швейцарец беше описал доста добре защо.
Със повишаването на цената на енергийните ресурси ще се покачи и цената храната и разните там биогорива тотално не са алтернативи...
Електромобили - да обаче за момента са сериозно ограничени от възможностите на сега съществуващите батерии и докато индустрията няма качествено нови батерии стандартните електромобили няма да са масови.
има едни електро мобили които много малко хора познават - с индукционно задвижване.
Линия с ток се поставя по средата на платното и колите, които минават над нея се задвижват( зареждат). Автомобилите имат батерии и ако се отклонят от електро снабдено платно могат да се определена дистанция на батерии - изисква се обаче значителни инвестиции да се покрие достатъчно плътно пътната мрежа - вероятно би си струвало в Япония, Корея, някъде из югоизточна Азия(прототипи и сега има из улиците на Сеул) и Западна Европа..
Ако обаче минат автомобилите на ток цената му ще нарасне значително. Източниците на енергия си остават предимно не възобновяеми и ограничени....
Коментар