IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

    И още нещо.
    Една газова бутилка, с която минаваш 300км струва 60 лв. А колко струва една батерия, която дава 300 км пробег? 10 000 долара? Или повече?
    Колко ще е "наемът" на батерията. Иначе казано, колко ще са амортизационните отчисления?

    Задаваш толкова неудобни въпроси... По-лесно е да застанеш от "печеливщата" страна и да се бориш за еко-то..., нищо, че ще се натовариш допълнително - това е в полза на прогреса!!! И на джобовете на ония, които ще получат почти даром производството /а после ще се "отчетат" на когото трябва/...

    Всички ще са ужилени, без производители, управляващи /с "обществени"-те поръчки / ..., а, да - и на "еколози"-те ще запушат устата с някой нов автомобил..., а останалите - ще си разпределят "по равно" НЕГАТИВИТЕ..., но ще е някак така - на майтап ужилването - и най-вече, за да просперира детелинката от рекламата...

    Така, де - не заставайте срещу "прогреса" /на някои/ и срещу "еко"-то /на други/, защото са голяма сила... Срещу ръжен... Я си извадете от сега парите и утре - всички коли с ДВГ - една по една - на вторични! ))

    Коментар


    • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

      И още нещо.
      Една газова бутилка, с която минаваш 300км струва 60 лв. А колко струва една батерия, която дава 300 км пробег? 10 000 долара? Или повече?
      Колко ще е "наемът" на батерията. Иначе казано, колко ще са амортизационните отчисления?
      Ами колко да са - на хюдная гаранцията на батерията е 8 години- ако приемем че цената е 10000 евро- значи за 8 години трябва да си е избила парите. Или по 1200-1300 евро на година, само че трбва да се направят стандартизирани батерии. Това което си говорим са подробности- същественото е времето за заряд

      Коментар


      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

        Оборотна батерия викаш...
        Мда... а кой ще я плати? Че то цената на батерията е половин автомобил. Ако я плати някой частник, верига за електростанциии например, то парите ще се платят от потребителя. Сменяш батерията, ама си плащаш цената.... Това е естествено в пазарната икономика.
        Ако обаче държавата реши да спонсорира "екологичните" коли, то цената ще бъде платена от всички. От теб и от мен. Ще спечелят тези, които карат електромобили.
        На принципа на мобилните телефони предполагам.Телефона струва 300 лв ,а мобилният оператор ти го дава за 10 пв срещу абонамент.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

          Батерията ще е оборотна,като бутилките за газ даваш празна,връщат ти заредена и си плащаш
          някой кинта за зареждането.
          И още нещо.
          Една газова бутилка, с която минаваш 300км струва 60 лв. А колко струва една батерия, която дава 300 км пробег? 10 000 долара? Или повече?
          Колко ще е "наемът" на батерията. Иначе казано, колко ще са амортизационните отчисления?
          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

            Батерията ще е оборотна,като бутилките за газ даваш празна,връщат ти заредена и си плащаш
            някой кинта за зареждането.
            Оборотна батерия викаш...
            Мда... а кой ще я плати? Че то цената на батерията е половин автомобил. Ако я плати някой частник, верига за електростанциии например, то парите ще се платят от потребителя. Сменяш батерията, ама си плащаш цената.... Това е естествено в пазарната икономика.
            Ако обаче държавата реши да спонсорира "екологичните" коли, то цената ще бъде платена от всички. От теб и от мен. Ще спечелят тези, които карат електромобили.
            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
              Правят така ,че батериите да могат да се сменят за секунди и сегашните бензиностанции стават място за зареждане и подмяна на батериите и
              ходи дето искаш.
              Kran, сапани и газ пак

              Коментар


              • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                Правилно се ориентираш в ГЛАВНОТО. А главното на електромобила е батерията. Всичко останало е лесно и скучно, известно е от 100 години. Електрокари има от 100 години. Всеки електромобил е един електрокар, дори да е Тесла. Впрочем преди три дни заводите на "Тесла" освободиха над 700 работници. Май новата им кола не се получи. Трудно е за 35 000 долара да направиш свястна електричка, която да се конкурира с бензинова кола.
                Батерията ще е оборотна,като бутилките за газ даваш празна,връщат ти заредена и си плащаш
                някой кинта за зареждането.
                Last edited by Grosss; 16.10.2017, 19:19.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                  Не, българинът е спестовник. Той ще предпочете втора /че дори и трета/ръка - автомобилЧЕ - и ще се хвали, че си е взел бижу... С голям късмет, разбира се..., а след 5-6 месеца и 7-8 връщания с "Пътна помощ" - ще "кАндиса" да си вземе "нова" батерия..., ама - пак на старо... Но ще я купи за има-няма 5 бона и с "голямата отстъпка"... После ще мине по същият път, нови 7-8 прибирания с такси /на пътя от София за Варна/ и с пътна помощ...

                  Вече е убеден, че му трябва НОВА батерия... Отпреди си знае, че характер се гради в трудности... Намира си нашият герой - с треперещи пръсти в нета батерията и стои като треснати... Абе, това да не е цената в левове? Кой ще ти даде цена в лева от другата страна на земното кълбо???

                  Ами сега! Ми тя, цената на батерията, с доставката - повече от цената на автомобилчето - втора ръка...

                  Финал... засяга всички майки, лели, стринки, каки... ))
                  Правилно се ориентираш в ГЛАВНОТО. А главното на електромобила е батерията. Всичко останало е лесно и скучно, известно е от 100 години. Електрокари има от 100 години. Всеки електромобил е един електрокар, дори да е Тесла. Впрочем преди три дни заводите на "Тесла" освободиха над 700 работници. Май новата им кола не се получи. Трудно е за 35 000 долара да направиш свястна електричка, която да се конкурира с бензинова кола.

                  Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    Ти пак мооже да купиш за 150000, аз говоря за по будалестите какво да си купят

                    Не, българинът е спестовник. Той ще предпочете втора /че дори и трета/ръка - автомобилЧЕ - и ще се хвали, че си е взел бижу... С голям късмет, разбира се..., а след 5-6 месеца и 7-8 връщания с "Пътна помощ" - ще "кАндиса" да си вземе "нова" батерия..., ама - пак на старо... Но ще я купи за има-няма 5 бона и с "голямата отстъпка"... После ще мине по същият път, нови 7-8 прибирания с такси /на пътя от София за Варна/ и с пътна помощ...

                    Вече е убеден, че му трябва НОВА батерия... Отпреди си знае, че характер се гради в трудности... Намира си нашият герой - с треперещи пръсти в нета батерията и стои като треснати... Абе, това да не е цената в левове? Кой ще ти даде цена в лева от другата страна на земното кълбо???

                    Ами сега! Ми тя, цената на батерията, с доставката - повече от цената на автомобилчето - втора ръка...

                    Финал... засяга всички майки, лели, стринки, каки... ))
                    Last edited by безимeн; 16.10.2017, 18:58.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                      Вече съм убеден на 100%!

                      Защо заложих на губещата теза, като си знаех още отначало, че "зелената" енергия ще победи...

                      Само не разбарах, при новите данни, свързани със зареждането - с колко се оскъпяват тия 33 000 €?

                      Ми, то - съвсем не е много! Само че..., пак се колебая - това Хюндайче, с тия 100-на коня - каква динамика ще ми даде? Ми те ще Фърчат край мене, а аз ще настъпвам педала, ама... Бе, нали говорехме да някакви супер-електромобили - от над 150 000 €.. . къде остана снимката от автосалона? Ще си я поставя до контакта за трифазен ток - и още утре отивам да си инсталирам, докато не са усетили да скочат цените...
                      Правят така ,че батериите да могат да се сменят за секунди и сегашните бензиностанции стават място за зареждане и подмяна на батериите и
                      ходи дето искаш.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        Вече съм убеден на 100%!

                        Защо заложих на губещата теза, като си знаех още отначало, че "зелената" енергия ще победи...

                        Само не разбарах, при новите данни, свързани със зареждането - с колко се оскъпяват тия 33 000 €?

                        Ми, то - съвсем не е много! Само че..., пак се колебая - това Хюндайче, с тия 100-на коня - каква динамика ще ми даде? Ми те ще Фърчат край мене, а аз ще настъпвам педала, ама... Бе, нали говорехме да някакви супер-електромобили - от над 150 000 €.. . къде остана снимката от автосалона? Ще си я поставя до контакта за трифазен ток - и още утре отивам да си инсталирам, докато не са усетили да скочат цените...
                        Ти пак мооже да купиш за 150000, аз говоря за по будалестите какво да си купят

                        Коментар


                        • Вече съм убеден на 100%!

                          Защо заложих на губещата теза, като си знаех още отначало, че "зелената" енергия ще победи...

                          Само не разбарах, при новите данни, свързани със зареждането - с колко се оскъпяват тия 33 000 €?

                          Ми, то - съвсем не е много! Само че..., пак се колебая - това Хюндайче, с тия 100-на коня - каква динамика ще ми даде? Ми те ще Фърчат край мене, а аз ще настъпвам педала, ама... Бе, нали говорехме да някакви супер-електромобили - от над 150 000 €.. . къде остана снимката от автосалона? Ще си я поставя до контакта за трифазен ток - и още утре отивам да си инсталирам, докато не са усетили да скочат цените...
                          Last edited by безимeн; 16.10.2017, 18:37.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            В момента ти, аз и другите се бавим на една бензиностанция около 5-6 минути- ако трябва да заредиш напълно колата си колко време ще се бавиш ти показах с хюндайчето. В този случай бензиностанцията / зарядното за варна трябва да е с размерите на метро варна
                            Има лесно ,коли под наем заредени които те чакат на Казанлък,слизаш от едната и яхваш другата до Варна.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Aз попитах малко по долу колко км ще минеш с едно хюндайче за 33000 евро- йоник чиста батерия без хибриди. Ето ти време за зареждане

                              IONIQ Electric е оборудван с кабел, който прави зареждането от стандартен контакт за 220V съвсем просто. Времето за зареждане е приблизително 12 часа.
                              Специалната станция за монтаж у дома "wall box" може да бъде фиксирана или подвижна и включва контролен блок, който е свързан независимо от битовата схема. Той използва трифазен променлив ток и може да осигури 100% зареждане за 4 часа и 25 минути.
                              IONIQ Electric е съвместим с всички фиксирани AC обществени станции за зареждане. Времето за зареждане е около 4.5 часа.
                              Използването на източник на постоянен ток е най-бързият начин за зареждане на IONIQ Electric. Времето за зареждане е 30 минути при 50 kW и 23 минути при 100 kW.
                              Пробег 280км

                              ХММММММММММммммммм, 280км много ли са или малко всеки преценява за себе си отделно времето за зареждане е малко?????????????? Как мислиш? Ако ходя до работа и се прибирам- добре, ама ако тръгна на малко по дълъг път тогава????????

                              Ето на - и трифазният ток в къщи ще създаде нови работни места... Малко ще вдигне цената на автомобила, но ния сме за "зелената" енергия...

                              мисля, че има още /САМО/ един проблем - страните, в които "стандартен" контакт е със 110V - а те ще са доста голям % от ония, които ще задължим да си претопят сегашните автомобили, пък и хибридите също ще ходят на боклука, защото тия ДВГ също са съмнителни...

                              Новите работни места... Нови станции за зареждане, преустройство на бензиностанции, новообучени механици в сервизите - а и това ще е голям зор..., но най-вече - досегашните рафинерии за нефт - отиват за скраб! Оттам пак ще се смъкне сума ти парА..., братята роми ще има да носят жИлязо, ток и жица... ))

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
                                Колкото до това как да накарат потребителите да ги купуват достатъчно е да закрият бензиностанциите,няма гориво няма проблем.
                                В момента ти, аз и другите се бавим на една бензиностанция около 5-6 минути- ако трябва да заредиш напълно колата си колко време ще се бавиш ти показах с хюндайчето. В този случай бензиностанцията / зарядното за варна трябва да е с размерите на метро варна

                                Коментар

                                Working...
                                X