Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИ.Зверов - какви ядрени централи, тази работа удря и по тях. Когато някой разполага с акумулатор бил той и на борда на автомобила му, не му е проблем да си съхранява в него ток и за други битови цели а да си го добива със соларни клетки. Реално ако се разгърнат тези технологии консумацията и на ток ще падне, в момента има хора които го правят това нещо но цените са високи и напомпани с големи печалби. Представи се че китайската икономика се забави достатъчно за да се изплашат, при соларните клетки имат 500 процента печалба и дали няма да са съгласни само на 200 процента стига да продават много, направо ще ни залеят с "атомни" централи.
Тези 500 % печалба при слънчевите панели не подобряват сравнението, ако става въпрос за енергийни нужди на човечеството, които постоянно се увеличават.
Каква площ сл. панели съответстват по мощност на една ядрена електроцентрала? Сигурно е много голяма. Колко площ трябва да бъде покрита във Франция, за да замести 80-те процента от електроенергията на страната, добивана сега от техните АЕЦ? Макар въпросите ми да са лаишки, те са си валидни.
Продължавам да съм на мнението, че от наличните сега работещи технологии ядрената е най-ефективна и природосъобразна, ако изключим топлинното отделяне при генерацията.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеInnocent - вярваш ли му на този Фатих.
Коментар
-
Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнениеМерси за информацията.
Загледах се в предпоследната колонка "Heat rate", прочетох и обяснението под таблицата, но пак не ми е добре ясно какво е.
Ти да имаш представа?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin - нисан не са ли преди тесла
Коментар
-
И.Зверов - какви ядрени централи, тази работа удря и по тях. Когато някой разполага с акумулатор бил той и на борда на автомобила му, не му е проблем да си съхранява в него ток и за други битови цели а да си го добива със соларни клетки. Реално ако се разгърнат тези технологии консумацията и на ток ще падне, в момента има хора които го правят това нещо но цените са високи и напомпани с големи печалби. Представи се че китайската икономика се забави достатъчно за да се изплашат, при соларните клетки имат 500 процента печалба и дали няма да са съгласни само на 200 процента стига да продават много, направо ще ни залеят с "атомни" централи.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Загледах се в предпоследната колонка "Heat rate", прочетох и обяснението под таблицата, но пак не ми е добре ясно какво е.
Ти да имаш представа?
Коментар
-
Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение
И пак нито дума за ядрената енергетика...
А във Франция повече от 80 % от тока, ако не се лъжа, се произвежда в АЕЦ.
https://www.eia.gov/outlooks/aeo/ass.../table_8.2.pdf
Last edited by ED; 25.01.2019, 18:52.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнениеФатих Бирол в Давос: за електромобилите, търсенето на петрол, алтернативната енергетика, емисиите от СО2 и ТЕЦ-овете на въглища
Главният изпълнителен директор на Международната агенция по енергетика (МАЕ) Фатих Бирол по време на изказването си на икономическия форум в Давос обърна внимание на редица доста разпространени заблуди за ефекта от развитието на сегмента на електромобилите, а също така и по отношение на намаляването на вредните емисии в случай на развитие на алтернативната енергетика.
http://3e-news.net/%D0%B0%D0%BD%D0%B...rzHhf_YIuL0_2Q
А във Франция повече от 80 % от тока, ако не се лъжа, се произвежда в АЕЦ.
Коментар
-
Фатих Бирол в Давос: за електромобилите, търсенето на петрол, алтернативната енергетика, емисиите от СО2 и ТЕЦ-овете на въглища
Главният изпълнителен директор на Международната агенция по енергетика (МАЕ) Фатих Бирол по време на изказването си на икономическия форум в Давос обърна внимание на редица доста разпространени заблуди за ефекта от развитието на сегмента на електромобилите, а също така и по отношение на намаляването на вредните емисии в случай на развитие на алтернативната енергетика.
http://3e-news.net/%D0%B0%D0%BD%D0%B...rzHhf_YIuL0_2Q
Коментар
-
Бавно, но сигурно:
"Swedish prime minister Stefan Löfven has announced that the sale of cars with gasoline or diesel engines will be banned in his country after 2030. Sweden now joins Denmark, India, the Netherlands, Ireland, and Israel on the list of nations which say they will ban the sale of cars with internal combustion engines by that date"
Коментар
Коментар