IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    redcretin - това е историята иначе японците почнаха да произвеждат ел.коли и да ги продават масово, хибриди и изцяло ел. Нисан.
    Успешни електрички има цял век преди това. Японците пробиха с хибридите, чак в последно време имат чиста електрика - американците им водят с 30 години в това отношение поне.

    Коментар


    • redcretin - това е историята иначе японците почнаха да произвеждат ел.коли и да ги продават масово, хибриди и изцяло ел. Нисан.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        national power - японците направиха първите ел.коли, не е Мъск. Той и да произвежда и да не произвежда все тая, като произвежда там не внасят отвън - това е ефекта. Мъск прави това което Тръмп разправя че иска да прави.
        Ти верваш ли си за японците?
        https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...ectric_vehicle

        Коментар


        • national power - японците направиха първите ел.коли, не е Мъск. Той и да произвежда и да не произвежда все тая, като произвежда там не внасят отвън - това е ефекта. Мъск прави това което Тръмп разправя че иска да прави.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • pinoccio - и какво им е толкова енергоемко на акумулаторите, основния разход на енергия го има при най елементарните батерии почти същия като при акумулаторите, няма как да се случи такъв енергиен разход. Така че тази шведска статия дали въобще е шведска. Арабите най ги боли от ел. коли, ако продължаваме да им плащаме за петрол те ще ни превземат.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

              Е то и тука всички си мислят че тока ей така се появява в контакта.

              Що не кажеш какви загуби има при пренос, какви загуби има при зареждане, какви загуби и замърсявания има при производство му.

              Ми шти кажа.Генераторните напрежения са 6,3 10,5 15,75 18 21 24 KV.Следва повишаващ трансформатор загуби 5% следва мрежа високо напрежение загуби 2% следва траф нови загуби следва мрежа 110KV нови загуби следва траф нови загуби следва мрежа 20KV още загуби следва траф загуби мрежа 0,4KV тука нови загуби и кражби....И като сложим КПД на ТЕЦ 32-33% ясно какво се получава.Прави се анализ на горивото и се установява колко водород въглерод сяра азот влага и пепел има в него.Вижда се какво количесво въздух е необходимо за да изгори това гориво и се изчислява обема на газовете през комина от тук производителността на димни вентилатори....И като теглиш чертата разбираш че сме в каменната ера.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                В цитираното шведскко изследване хипотезата е че бензина/дизела дето си слагаш в резервоара магически се появява там без никакви последствия (помпане, рафиниране, транспорт до бензиностанцията и пр.)
                Е то и тука всички си мислят че тока ей така се появява в контакта.

                Що не кажеш какви загуби има при пренос, какви загуби има при зареждане, какви загуби и замърсявания има при производство му.


                Коментар


                • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                  Трафикът е в пъти по-голям от преди 20 години, дори и през зимните месеци е поне 10 пъти по-голям от тогава. Тогава се строяха много и бързо бензиностанции, сега няма кой да построи на едни 200 километра на магистрала А ЕДНО. Защо?
                  Някои спирали те да построиш електроколонки и да печелиш?

                  Или па да изкупиш малко земя покрай магистралата и като стане време да се строят ел. колонки да я продадеш скъпо и прескъпо.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                    Малко по-надолу писах.

                    По това време на годината трафика е малък. И обектите едва ли генерират големи печалби (ако изобщо генерират печалби). Те работят за 2-3 месеца през лятото когато трафика е огромен от и към морето и тогава бензиностанциите са буквално задръстени. Предполагам тогава и допълнителен персонал наемат.
                    Трафикът е в пъти по-голям от преди 20 години, дори и през зимните месеци е поне 10 пъти по-голям от тогава. Тогава се строяха много и бързо бензиностанции, сега няма кой да построи на едни 200 километра на магистрала А ЕДНО. Защо?

                    Коментар


                    • national power- точно за селата пък транспорта е проблем и е скъп, то ако можеше да беше станало.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
                        Тесла е ташак пълен ташак каруца.Дори украинската зазка е по добра.
                        Така е, гроздето е кисело.

                        Коментар


                        • Тесла е ташак пълен ташак каруца.Дори украинската зазка е по добра.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Сега става ясно, че Toyota и Panasonic планират създаването на джойнт венчър през 2020 г. за производство на батерии за електрически автомобили. Това обединение е с цел постигане на икономии от мащаба, които да позволят на японците да дадат сериозен отпор на китайските играчи, съобщава японската медия Nikkei.

                            Джойнт венчърът, в който Toyota ще държи 51% от акциите, се очаква да бъде официално обявен тази седмица. Panasonic ще изнесе производството си от пет завода в Япония и Китай в нов, съвместно изграден с Toyota. Заводът на марката в САЩ, който работи в партньорство с Tesla, няма да бъде включен в новата сделка.

                            Всичко това се прави, за да може в началото на следващото десетилетие двете компании да лансират нова масова батерия, която да предложи 50 пъти по-висок капацитет от батериите, които в момента се използват в хибридните автомобили.


                            Работата е - я камилата, я камиларя, демек поне 10 години още ДВГ, а после ще видим
                            Зависи от гледната точка. Масовото навлизане на нови модели ще се случи в следващите 5 години щото продажбите генерално спадат, а на EV растат с 50% на годишна база. Освен традиционните производители, които искат не искат трябва да се включат, на синджира са китайците, които ще дърпат с бесни темпове, след това идват strat up-и като rivian, fisker, dyson. Последния е с инвестиции за 2 милиарда като тази година или 2020 ще излиза с модел на пазара. VW ще пускат техен модел (ID) на цената на ГОЛФ дизел, така че колелото се е завъртяло.

                            За обикновения българин обаче, който купува на старо, годинките ще са 10+. Поне за сносните EV автомобили.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                              В цитираното шведскко изследване хипотезата е че бензина/дизела дето си слагаш в резервоара магически се появява там без никакви последствия (помпане, рафиниране, транспорт до бензиностанцията и пр.)

                              „The study's finding of 8.2 years is "based on a series of assumptions." To get to that figure, two of those assumptions must have been that the internal-combustion vehicle in question gets great mileage and isn't driven very much. Oh, and while battery production incurs a carbon footprint in these statistics, the gasoline in the study magically appears in your tank and the only carbon emitted is from burning it (that is, the calculations ignore the carbon emissions created by producing and moving large quantities of gasoline). Those are nifty assumptions.“
                              Шведската публикация, която даде Пинокио, не е изследване, а е обзор на наличната литература за вредните емисии при производството на литиево-йонни батерии. Само.
                              ​​​​​​Някакво сравнение, в каквото и да е, с ДВГ не видях.

                              Не знам горния ти цитат от къде е и в какъв контекст е бил.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                national power - на ел. колите основното им предимство е ниския енергие разход. Все едно че имаш бензинова или дизелова кола която изразходва литър и нещо за 100 пробег. Тракторите може да си стоят на петрол, но те също са пазар и кой знае какво ще се измисли. Имам познати които живеят в градове в които движението е много натоварено и кракати е на съединителя постоянно и трябва да имаш здрав крак. Някои минаха на електрически коли а тези които не са се канят, защото лесно се движат на автомат в трафика, а кола с двг да я направиш да ги върши тези неща е трудно и не е сполучливо. Аз карах със старт-стоп система и като поработи молко започна да прави проблеми, просто с електромотора е лесно с двигателите с вътрешно горене не е така. Имай впредвид дизелгейт е нищо ако някой вземе да им измери емисиите на тези форсирани коли, 150 коня от 1400 кубика моторче, толкова е форсирано и такива красиви емисии бълва. Та въпроса е за трафика в градовете най вече.
                                Заминавайте си по селата работа в градовете нямате

                                Коментар

                                Working...
                                X