IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Или това на табелата не е вярно, или технологията на тези батерии е неизвестна в момента..дори за състезание до 1000 мили с едно зареждане на са стигнали сега.
    Не знам дали ги е изминала колата изобщо или не. Може да са я подготвяли за състезанието, но да е изминала само 200 мили. Реално е изминавала 100 мили - това е била версията за пазара, което е било прилично за онова време. Все пак тя не се е движела бързо.

    Ако някой ми се занимава да потърси в нета, може да пише някъде из Уикито.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Или това на табелата не е вярно, или технологията на тези батерии е неизвестна в момента..дори за състезание до 1000 мили с едно зареждане на са стигнали сега.
      Чукча писател - чукча не читател На табелката не пише, че минава 1000 мили с едно зареждане, това е цялото състезание и е презареждал Годината е 1910, нормална скорост за автомобилите е 20-30 км/ч, доливали са вода в олгаждащите системи защото са били отворен тип и са я изпарявали, разходът на гориво за 5-6 конски сили е бил около 30 литра на 100км и са презареждали често и т.н.

      https://sweetbeacon.files.wordpress....jan2011wpa.pdf
      Last edited by redcretin; 14.12.2021, 21:06.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
        Усмивки от старите ленти.

        Всъщност колата е изминавала 100 мили с едно зареждане. Това с 1000-та мили е специална версия за участие в едно състезание заедно с други автомобили повечето с ДВГ. Не знам кой е победил.

        Предполагам разпознавате Томас Едисон, то си и пише, ама да кажа.




        Може да е просто пропуск. Печатна грешка...

        Коментар


        • Или това на табелата не е вярно, или технологията на тези батерии е неизвестна в момента..дори за състезание до 1000 мили с едно зареждане на са стигнали сега.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
            Усмивки от старите ленти.

            Всъщност колата е изминавала 100 мили с едно зареждане. Това с 1000-та мили е специална версия за участие в едно състезание заедно с други автомобили повечето с ДВГ. Не знам кой е победил.

            Предполагам разпознавате Томас Едисон, то си и пише, ама да кажа.




            Усмивките от старите ленти са мнооого повече, като се почне от първия рекорд за скорост над 100км/ч.
            Електромобили има преди да почне ерата на ДВГ, цяло чудо е че не избуяха наново след 70-те, когато престъпниците от картела ОПЕК вдигнаха тройно цените на петрола!

            Коментар


            • Усмивки от старите ленти.

              Всъщност колата е изминавала 100 мили с едно зареждане. Това с 1000-та мили е специална версия за участие в едно състезание заедно с други автомобили повечето с ДВГ. Не знам кой е победил.

              Предполагам разпознавате Томас Едисон, то си и пише, ама да кажа.





              Коментар


              • v_tin, добре но нали знаеш в България е само търговия и услуги предимно , този внос от Китай нали трябва и той да се покрива с някакви пари от нещо друго в тази държава. За България е уместно да се произвежда тук и евентуално да се изнася, много добре би било да се изнасят. Те китайците продават предостатъчно, защото имат производство.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                  Ей такава лолита трябва да си джиткаш до работа и обратно

                  https://auto.blitz.bg/novini/ukraina...&cache=nocache

                  хайде стига клатихте форума с празни приказки, ами намерете някое китайче да ви даде да сглабяте поне колите. Това сигурно го можете
                  браво на китайците, че са се досетили да внасят на части, така се избягват доста мита

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    Ей такава лолита трябва да си джиткаш до работа и обратно

                    https://auto.blitz.bg/novini/ukraina...&cache=nocache

                    хайде стига клатихте форума с празни приказки, ами намерете някое китайче да ви даде да сглабяте поне колите. Това сигурно го можете
                    Валентий, приказките не са празни. СПОКО.

                    Коментар


                    • Другото нещо е че в момента цялата батерия е много тежка конструктивно за асемблиране, с модулите това може да се облекчи драстично и да се направи така че смяната на един модул да бъде много лесна, някои електромобили в момента са много трудни за ремонт на батерията...някои - всички в общи линии.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Ей такава лолита трябва да си джиткаш до работа и обратно

                        https://auto.blitz.bg/novini/ukraina...&cache=nocache

                        хайде стига клатихте форума с празни приказки, ами намерете някое китайче да ви даде да сглабяте поне колите. Това сигурно го можете

                        Коментар


                        • Може би не са алуминиеви а само терминала да е, може да са литиевойонни с някакъв електролит който не е активен към алуминия..просто гадая и аз. На Тесла батерии не и достигат и на пазара няма да се появи сигурно нито една бройка, освен от стари дефектирали модули а този е така запечатан гледах по снимки че въобще не е предвиден ремонт..просто се хвърля . Т.е. и те смятат че ремонт на ниво по ниско от смяна на цял модул е безсмислен и никой не би се ангажирал някъде.
                          Нямам разумно обяснение на Тесла да не и трябват цели модулни батерии, те не насмогват с батериите засега пък и за в бъдеще ще е пак същото положението, защото ако вдигнат производството на коли то ще изпреварва батериите.
                          Според мен това което им трябва на производителите на ел.коли е по големички модулни батерии, примерно с 60 модула да се събира сегашната им батерия и това нещо може да стане с някои електрохимии. Иначе имам предчуствие че може да стане и с всяка електрохимия, това което ни пробутваше един човек да не го активирам да се меси, да не го споменавам поименно - не е вярно, елемента се пали ако няма накъде да отдаде топлината, в случая в тези модули има огромна площ за топлоотдаване към останалите елементи..ще се запали само ако го вкараш целия в пожар и то пак много трудно.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Не знам какво представлява 4680 на живо и то производство на Тесла, но инфото за поне горния терминал че е алуминиев е сигурно и не можел да се заварява като на старите а само с лазер. Тесла има голям недостиг на батерии, тя купува батерии от други компании и не мисля че ще се появят на пазара 4680 производство на Тесла. Тези които проправят електрички се оплакват от 4680, не можели да ги вадят от стари модули и да ги продават на пазара, а от това изкарвали много хубави пари от старите модули, такова видео гледах и терминала бил алуминиев и не можел да се заварява точково а само с лазер. Обаче си прав - на литиевойонните електролита е алкален - основа и с алуминия би трябвало да реагира.
                            Изключително мощни са тези батерии, което, ги прави, пропорционално на индивидуалната мощност, съответно, опасни. Виж, за +терминала, Е възможно, да е алуминиев, както и анодът, понеже, са ел.химически съвместими и някак, биха могли да бъдат отделени на от електролита. Как- само предположения имам, не съм отварял такава.

                            Коментар


                            • Не знам какво представлява 4680 на живо и то производство на Тесла, но инфото за поне горния терминал че е алуминиев е сигурно и не можел да се заварява като на старите а само с лазер. Тесла има голям недостиг на батерии, тя купува батерии от други компании и не мисля че ще се появят на пазара 4680 производство на Тесла. Тези които проправят електрички се оплакват от 4680, не можели да ги вадят от стари модули и да ги продават на пазара, а от това изкарвали много хубави пари от старите модули, такова видео гледах и терминала бил алуминиев и не можел да се заварява точково а само с лазер. Обаче си прав - на литиевойонните електролита е алкален - основа и с алуминия би трябвало да реагира.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Ама вие не сте ли изпробвали досега?
                                Истинският Майстор, излишни движения не прави.

                                Коментар

                                Working...
                                X