IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://www.youtube.com/watch?v=hvv0PegLIZE ----------- Frozen electric cars - a Leaf and a Tesla at -25C

    Коментар


    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

      Абе къде ги фотоволтаици вецове перки.Къде сте се изпокрили ей мушмороци
      Нема, човек.
      Надаме се, както казаха и по-доле, само на глубалното загреване.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от michaelis12 Разгледай мнение
        мдам, ей така влияят т.е. никак кат падне мраз и тва беше с екологията от там нататък вече на тунджа и ше пали ...

        Мразовитото време в САЩ донесе разочарование на собствениците на електромобили
        https://www.investor.bg/novini/444/a...mobili-276440/
        Абе къде ги фотоволтаици вецове перки.Къде сте се изпокрили ей мушмороци

        Коментар


        • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

          електическите коли работели само при глобално затопляне ...
          Абе, слагат им по една газова печка в купето, и останаха „дреболиите” като батерията.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от michaelis12 Разгледай мнение
            мдам, ей така влияят т.е. никак кат падне мраз и тва беше с екологията от там нататък вече на тунджа и ше пали ...

            Мразовитото време в САЩ донесе разочарование на собствениците на електромобили
            https://www.investor.bg/novini/444/a...mobili-276440/
            електическите коли работели само при глобално затопляне ...

            Коментар


            • мдам, ей така влияят т.е. никак кат падне мраз и тва беше с екологията от там нататък вече на тунджа и ше пали ...

              Мразовитото време в САЩ донесе разочарование на собствениците на електромобили
              https://www.investor.bg/novini/444/a...mobili-276440/

              Коментар


              • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                Е , то и ти си фен , тъй че малко отрезвяване не пречи ...
                Тей ли? Не знаехъ.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Относно студолюбието на електричките...ами ето защо, масовото им разпространение ще се забави. Особено, с регионална привръзка по северните страни. Ще се окаже изведнъж че, за да се ползват бързо при нужда, ще трябва да се държат в отоплени гаражи, които... тъй, де. Изведнъж, количеството на потребната но, неизползвана за движение енергия нараства, замърсяванвто - също и дитирамбите за триумфа са подранили. Туй то.
                  Е , то и ти си фен , тъй че малко отрезвяване не пречи ...

                  Коментар


                  • Относно студолюбието на електричките...ами ето защо, масовото им разпространение ще се забави. Особено, с регионална привръзка по северните страни. Ще се окаже изведнъж че, за да се ползват бързо при нужда, ще трябва да се държат в отоплени гаражи, които... тъй, де. Изведнъж, количеството на потребната но, неизползвана за движение енергия нараства, замърсяванвто - също и дитирамбите за триумфа са подранили. Туй то.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Това е от сайта

                      Вълната леден полярен въздух, засегнала част от Съединените щати през изминалата седмица, разкри доста недостатъци на най-популярните електромобили, пише Mashable. Стотици собственици на Tesla и Chevrolet Bolt се оплакаха, че колите им не са пригодени за минусовите температури.

                      По начало знаем, че електрическите коли не понасят студа, но е друго да го видиш с очите си, отбелязва изданието, публикувайки множество туитове от недоволни клиенти. Един от тях споделя снимка на таблото на напълно заредения си Model X 100D - кола за 150 000 долара - който при температура минус 30 градуса вместо нормалния си обхват от близо 470 километра има едва 190 км.

                      Друг собственик на Tesla Model 3 обвини компанията, че въобще не е тествала автомобила в зимни условия, въпреки разпространените ефектни клипчета. В неговия случай дори след 30 минути дистанционно подгряване прибиращите се ръкохватки на вратите си остават замръзнали и в колата не може да се влезе.

                      Друга собственичка на същия модел се оплака, че и при включено на максимална степен на отопление температурата вътре в колата й е едва 12 градуса по Фаренхайт - или минус 11 по Целзий.

                      В типичния си стил Илон Мъск обеща "значителни" подобрения на поведението в студено време, които ще дойдат благодарение на... нов софтуерен ъпдейт. Той обаче няма да е готов до края на въздействието на полярния вихър над американския Среден запад.
                      Ъхъ ...ама пентагонът щел да минава само на тесли ...... пък руснаците можели да минат на Т34 ...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от П.Ф.Изеров Разгледай мнение
                        Не си прав, така си и казват хората - киловатчас. Просто така е прието на практика, не знам доколко е езиково логично.

                        https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Киловатчас
                        Остави. С радио не се спори.

                        А логиката е, че мощност ПО време, дава работа (изменение на количеството енергия). Оттам, „киловат Х час” или, накратко, „киловатчас”. (КJ/s)X 3600 (s) = 3,6 (MJ)
                        В СВЕТА НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО „киловат за час”. Същото е, както скорост Х време = път. (км/ч)Х (ч) = (км).
                        ...
                        Да, обаче. Навил си е човекът на пръста, не ебава от мерни единици и световни практики и на бялото черно казва. А импотентът -дай му да плюе. Страст по мизерията. Патология.
                        Last edited by Pyramid; 03.02.2019, 16:44.

                        Коментар


                        • Това е от сайта

                          Вълната леден полярен въздух, засегнала част от Съединените щати през изминалата седмица, разкри доста недостатъци на най-популярните електромобили, пише Mashable. Стотици собственици на Tesla и Chevrolet Bolt се оплакаха, че колите им не са пригодени за минусовите температури.

                          По начало знаем, че електрическите коли не понасят студа, но е друго да го видиш с очите си, отбелязва изданието, публикувайки множество туитове от недоволни клиенти. Един от тях споделя снимка на таблото на напълно заредения си Model X 100D - кола за 150 000 долара - който при температура минус 30 градуса вместо нормалния си обхват от близо 470 километра има едва 190 км.

                          Друг собственик на Tesla Model 3 обвини компанията, че въобще не е тествала автомобила в зимни условия, въпреки разпространените ефектни клипчета. В неговия случай дори след 30 минути дистанционно подгряване прибиращите се ръкохватки на вратите си остават замръзнали и в колата не може да се влезе.

                          Друга собственичка на същия модел се оплака, че и при включено на максимална степен на отопление температурата вътре в колата й е едва 12 градуса по Фаренхайт - или минус 11 по Целзий.

                          В типичния си стил Илон Мъск обеща "значителни" подобрения на поведението в студено време, които ще дойдат благодарение на... нов софтуерен ъпдейт. Той обаче няма да е готов до края на въздействието на полярния вихър над американския Среден запад.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Мъча се да ви обясня защо масово се стигна до "грешния" извод че двг трябва да се забранят като енергийно неефективни, както бяха забранени и крушките с нажежаема жичка например.
                            Забраната им е неизбежна.
                            Новият тест EVAP влиза в сила от 1 септември, като при него се измерват изпаренията, които се отделят от превозни средства с изключен двигагел. Целта е да се ограничи броя на летливите органични съединения под формата на бензинови пари, които излизат от автомобила за период от 48 часа.

                            Когато превозното средство е паркирано, повишаването на температурата на околната среда и дори слънчевата радиация могат да доведат до изтичане на бензинови пари. Автомобилите имат система, която да улавя изпаренията, но тя е с ограничени абсорбиращи способности. В случая, това се отнася само за колите с бензинови мотори, тъй като при дизелите налягането е много ниско.

                            24 !ОТГОВОРИ
                            Неук
                            преди 2 часа
                            Европейските производители най-накрая разбраха с какво Тесла ги е била. С лобизъм. Мъск плати на лобисти да прокарат безумни- наистина излишни норми за екология на ДВГ и сега всички ще си плати затова. Е естествено Тесла хич не е по-евтина от други електрички и въобще няма намерение да подобрява качеството на изработка. Просто ще е доминант и ще си избие всички загуби. А замърсването не намалява с приложените еконорми, което се доказа след забраните в Германия - ползата е под 1%

                            Прочети още на: https://www.dnes.bg/rusia/2019/02/03...ompanii.401028

                            https://www.blitz.bg/layfstayl/skorost/autobild-sravnenie-mezhdu-populyarnite-modeli-koli-s-dizelovi-i-benzinovi-dvigateli-snimki_news654935.html


                            Не знам защо не се отваря линка в статията, но частиците при дизела и при бензина са едни и същи- да не говорим че има модели при които бензиновите модели отделят повече вредни частици
                            Last edited by v_tin; 03.02.2019, 14:58.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Pyramid - няма киловатчасове, има киловати за час, не знам кой е неграмотен излагаш се
                              Не си прав, така си и казват хората - киловатчас. Просто така е прието на практика, не знам доколко е езиково логично.

                              https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Киловатчас

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Pyramid - няма киловатчасове, има киловати за час, не знам кой е неграмотен излагаш се
                                Обясни го ти на всички електроспециалисти. Вдигам ръце от маниашките ти глупости.

                                Коментар

                                Working...
                                X