IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Pyramid - не 110, 110 000.

    D.Y.F-091066

    Коментар


    • d333 - няма такива стойности на загубите при съвременните електромобили при тези процеси, визирам сериозно направените коли. Загубите в съвременна електропреносна мрежа също не са толкова големи, има мрежи в които загубата е малко над 20%. Ако се използват технологии и техника от каменната ера разбира се загубите са големи като в България. Защото в България мрежата може да губи енергия колкото подава в дадения момент към потребителите, т.е. производителите трябва да вкарат в нея двойно количество енергия спрямо това което потребителите ползват и това е защото сме много "напред". Най много ток се губи в изолациите на лошите мрежи, защо ? Защото не са поддържани и са с некачественни части, но основното е че не са поддържани.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        безимeн - пиши си не виждам смисъл да коментирам брътвежи.
        +110

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

          НЕ МОЖЕШ да четеш и не разбираш прочетеното. Върни се, прочети отговора ми към твоята "Дани" - и ще разбереш, че ВЕЧЕ СЪМ ОТГОВОРИЛ на въпроса ти.

          Затова казвам, че дори не можеш да формулираш въпрос! Нещо повече - на въпросът ти - ВЕЧЕ ГО КАЗАХ - би отговорил всеки първокурсник.

          Това НЕ Е НЕПРЕДУБЕДЕНО зададен въпрос, или пък говори за това, че самият ти нямаш необходимите познания със задаването на ЕЛЕМЕНТАРНИ въпроси.
          Да бе. Едно „Работата при изохорен процес е нула, защото няма преместване въпреки наличието на сила” не можа да напишеш.
          Last edited by mibova; 12.02.2019, 08:25.

          Коментар


          • безимeн - пиши си не виждам смисъл да коментирам брътвежи.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Не знаеш, що е изохорен процес, и ще ми „обясняваш двг”. Точка.
              НЕ МОЖЕШ да четеш и не разбираш прочетеното. Върни се, прочети отговора ми към твоята "Дани" - и ще разбереш, че ВЕЧЕ СЪМ ОТГОВОРИЛ на въпроса ти.

              Затова казвам, че дори не можеш да формулираш въпрос! Нещо повече - на въпросът ти - ВЕЧЕ ГО КАЗАХ - би отговорил всеки първокурсник.

              Това НЕ Е НЕПРЕДУБЕДЕНО зададен въпрос, или пък говори за това, че самият ти нямаш необходимите познания със задаването на ЕЛЕМЕНТАРНИ въпроси.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                В същото време, за да помогнем на непредубедените хора ТУК да разберат по-добре - същото това естество на спора с "Дани", моля някой от ТРОЙКАТА да обясни, с коя точно част от моето мнение, с което опонирах на "Дани" - НЕ СТЕ СЪГЛАСНИ?

                Или - с моето ОТРИЧАЩО поста на "Дани" - мнение сте съгласни? АКО това е вярно - мисля, че случаят е приключен. Логично е.

                п.п. За другото - въпроси по ДВГ - отваряте си тема. АКО имам време - ще отговарям. Имам си задължения и не ми се губи време, НО ЩЕ НАПРАВЯ ВСИЧКО по силите ми, за да ограмотя "ТРОЙКАТА"!
                Не знаеш, що е изохорен процес, и ще ми „обясняваш двг”. Точка.

                Коментар


                • В същото време, за да помогнем на непредубедените хора ТУК да разберат по-добре - същото това естество на спора с "Дани", моля някой от ТРОЙКАТА да обясни, с коя точно част от моето мнение, с което опонирах на "Дани" - НЕ СТЕ СЪГЛАСНИ?

                  Или - с моето ОТРИЧАЩО поста на "Дани" - мнение сте съгласни? АКО това е вярно - мисля, че случаят е приключен. Логично е.

                  п.п. За другото - въпроси по ДВГ - отваряте си тема. АКО имам време - ще отговарям. Имам си задължения и не ми се губи време, НО ЩЕ НАПРАВЯ ВСИЧКО по силите ми, за да ограмотя "ТРОЙКАТА"!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Бе изводите ти са като самия теб - келяви.

                    За разлика от теб, супертрейдъра има много, ама много попадения. За последните десет дена две,
                    Ти му скочи като куче, обаче да ти кажа ми приличаш на злобно пинчерче. Пинчерчетата почват да лаят още като някой мръдне. Щото ако ги настъпят са мъртви.

                    Но да оставим заяжданията, а да видим кой какво струва.
                    Голяма уста отвори преди няколко дена, та да напомня в тази връзка, какво приложение има изохорният процес в двг?
                    Все пак начина по който го спомена предполага много дълбоки познания.
                    Айде, защити репутацията която си мислиш че имаш.
                    Сигурен съм че мъдро ще замълчиш, а и те съветвам. В твоя случай, както и на Измамника мълчанието е злато...
                    ​​​​​​

                    :Забравил си естеството на спора.

                    Припомни си го и тогава говори тук.

                    За приложението на всички процеси в ДВГ вече казах да потърсите асистент. Тук не е мястото да те ограмотявам.

                    Точка.

                    Отново да те върна към онова, което беше естеството на спора ми с вашата приятелка "Дани". Никак не ѝ помагате с вашият приятел/приятелка - пирамидалната.

                    Освен всичко друго - нямате понятие от ДВГ.

                    Нали знаеш, че - въпреки и по темата, ДВГ тук е нежелана тема, въпреки че често сравняваТЕ ДВГ с електродвегателите.

                    Препоръка: отвори СИ тема по ДВГ. ПРЕЦИЗИРАЙ въпроса си, ще погледна какво НОВО си измислил. Досега въпросите ти нямат смисъл - точно както и на пирамидалния.

                    Някой асистент не би отказал да се посмее с вас.


                    ))

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Бе то повече енергия се губи от сондата до завода за бензин и оттам до бензиностанцията, но изглежда че това не е някакъв проблем?

                      Прочее, що нещо се губи, доде кюмюро влезе само у ТЕЦ -о...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Бе изводите ти са като самия теб - келяви.

                        За разлика от теб, супертрейдъра има много, ама много попадения. За последните десет дена две,
                        Ти му скочи като куче, обаче да ти кажа ми приличаш на злобно пинчерче. Пинчерчетата почват да лаят още като някой мръдне. Щото ако ги настъпят са мъртви.

                        Но да оставим заяжданията, а да видим кой какво струва.
                        Голяма уста отвори преди няколко дена, та да напомня в тази връзка, какво приложение има изохорният процес в двг?
                        Все пак начина по който го спомена предполага много дълбоки познания.
                        Айде, защити репутацията която си мислиш че имаш.
                        Сигурен съм че мъдро ще замълчиш, а и те съветвам. В твоя случай, както и на Измамника мълчанието е злато...
                        ​​​​​​
                        Последният да затвори вратата.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
                          Само да вметна, че ел. мотора може и да има много хубаво КПД, но.... При зареждането батерията има загуба на енергия от 25% в зарядното устройство и в самата батерия при зареждането й. А колко ел. енергия се губи по трасето от ел. центалата до контакта не знам, бат Пешо мисля може да ни светне.
                          Бе то повече енергия се губи от сондата до завода за бензин и оттам до бензиностанцията, но изглежда че това не е някакъв проблем?

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                            Във времената, в които живеем - не е срамно да кажеш на някого, че го обичаш... Защо не караш директно, а - с толкова завоалирани послания?

                            Всъщност, той и пирамидалният - като каже "Дани" - мед му/ѝ капе от устата...

                            Това, самоопределението в любовният /ви/ триъгълник - сигурно не е проблем...
                            Бе изводите ти са като самия теб - келяви.

                            За разлика от теб, супертрейдъра има много, ама много попадения. За последните десет дена две,
                            Ти му скочи като куче, обаче да ти кажа ми приличаш на злобно пинчерче. Пинчерчетата почват да лаят още като някой мръдне. Щото ако ги настъпят са мъртви.

                            Но да оставим заяжданията, а да видим кой какво струва.
                            Голяма уста отвори преди няколко дена, та да напомня в тази връзка, какво приложение има изохорният процес в двг?
                            Все пак начина по който го спомена предполага много дълбоки познания.
                            Айде, защити репутацията която си мислиш че имаш.
                            Сигурен съм че мъдро ще замълчиш, а и те съветвам. В твоя случай, както и на Измамника мълчанието е злато...
                            ​​​​​​

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Само да вметна, че ел. мотора може и да има много хубаво КПД, но.... При зареждането батерията има загуба на енергия от 25% в зарядното устройство и в самата батерия при зареждането й. А колко ел. енергия се губи по трасето от ел. центалата до контакта не знам, бат Пешо мисля може да ни светне.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Е в ел двигателя загубите са само от съпротивление на проводниците, (все пак това е правотоков двигател). В двг по-голямата част от енергията излита през ауспуха като топлина. Да не споменаваме триещите се части, за които думата имат експерти от ранга на безименния.
                                Е той безименния голям „експерт”, дума да няма. Затуй го ловим през ден в откровени Глупости. Виж, да се надува, става страшно и трябва да забранят на околните му всичко, що боде - ами, ако се спука, завалията? И един път не призна, че в училище е преписвал, и че не прави разликата между всякакви изо-няк'ви си процеси и че гимназята му е Връх на Върховете, недоразбрал а недоразбралите. Хубавци от тоз порядък, ама всякак, ще ги моря. За кеф.
                                По темата, за кпд като заговорихме, на ТЕЦ-а котелът, максимум, 82-85%, турбина -до ок.80%, траф нагоре-траф надолу, 98*98%, пренос ВН-98%, разпред. СН, НН- 98%, зарядно 80%, кулоновско кпд - 65 - 80%, двигател 90-96%- трансмисия 98-99%... който иска да смята, ама да не излязат сравними.

                                Коментар

                                Working...
                                X