Pyramid - не 110, 110 000.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
d333 - няма такива стойности на загубите при съвременните електромобили при тези процеси, визирам сериозно направените коли. Загубите в съвременна електропреносна мрежа също не са толкова големи, има мрежи в които загубата е малко над 20%. Ако се използват технологии и техника от каменната ера разбира се загубите са големи като в България. Защото в България мрежата може да губи енергия колкото подава в дадения момент към потребителите, т.е. производителите трябва да вкарат в нея двойно количество енергия спрямо това което потребителите ползват и това е защото сме много "напред". Най много ток се губи в изолациите на лошите мрежи, защо ? Защото не са поддържани и са с некачественни части, но основното е че не са поддържани.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - пиши си не виждам смисъл да коментирам брътвежи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
НЕ МОЖЕШ да четеш и не разбираш прочетеното. Върни се, прочети отговора ми към твоята "Дани" - и ще разбереш, че ВЕЧЕ СЪМ ОТГОВОРИЛ на въпроса ти.
Затова казвам, че дори не можеш да формулираш въпрос! Нещо повече - на въпросът ти - ВЕЧЕ ГО КАЗАХ - би отговорил всеки първокурсник.
Това НЕ Е НЕПРЕДУБЕДЕНО зададен въпрос, или пък говори за това, че самият ти нямаш необходимите познания със задаването на ЕЛЕМЕНТАРНИ въпроси.Last edited by mibova; 12.02.2019, 08:25.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Не знаеш, що е изохорен процес, и ще ми „обясняваш двг”. Точка.
Затова казвам, че дори не можеш да формулираш въпрос! Нещо повече - на въпросът ти - ВЕЧЕ ГО КАЗАХ - би отговорил всеки първокурсник.
Това НЕ Е НЕПРЕДУБЕДЕНО зададен въпрос, или пък говори за това, че самият ти нямаш необходимите познания със задаването на ЕЛЕМЕНТАРНИ въпроси.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеВ същото време, за да помогнем на непредубедените хора ТУК да разберат по-добре - същото това естество на спора с "Дани", моля някой от ТРОЙКАТА да обясни, с коя точно част от моето мнение, с което опонирах на "Дани" - НЕ СТЕ СЪГЛАСНИ?
Или - с моето ОТРИЧАЩО поста на "Дани" - мнение сте съгласни? АКО това е вярно - мисля, че случаят е приключен. Логично е.
п.п. За другото - въпроси по ДВГ - отваряте си тема. АКО имам време - ще отговарям. Имам си задължения и не ми се губи време, НО ЩЕ НАПРАВЯ ВСИЧКО по силите ми, за да ограмотя "ТРОЙКАТА"!
Коментар
-
В същото време, за да помогнем на непредубедените хора ТУК да разберат по-добре - същото това естество на спора с "Дани", моля някой от ТРОЙКАТА да обясни, с коя точно част от моето мнение, с което опонирах на "Дани" - НЕ СТЕ СЪГЛАСНИ?
Или - с моето ОТРИЧАЩО поста на "Дани" - мнение сте съгласни? АКО това е вярно - мисля, че случаят е приключен. Логично е.
п.п. За другото - въпроси по ДВГ - отваряте си тема. АКО имам време - ще отговарям. Имам си задължения и не ми се губи време, НО ЩЕ НАПРАВЯ ВСИЧКО по силите ми, за да ограмотя "ТРОЙКАТА"!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Бе изводите ти са като самия теб - келяви.
За разлика от теб, супертрейдъра има много, ама много попадения. За последните десет дена две,
Ти му скочи като куче, обаче да ти кажа ми приличаш на злобно пинчерче. Пинчерчетата почват да лаят още като някой мръдне. Щото ако ги настъпят са мъртви.
Но да оставим заяжданията, а да видим кой какво струва.
Голяма уста отвори преди няколко дена, та да напомня в тази връзка, какво приложение има изохорният процес в двг?
Все пак начина по който го спомена предполага много дълбоки познания.
Айде, защити репутацията която си мислиш че имаш.
Сигурен съм че мъдро ще замълчиш, а и те съветвам. В твоя случай, както и на Измамника мълчанието е злато...
:Забравил си естеството на спора.
Припомни си го и тогава говори тук.
За приложението на всички процеси в ДВГ вече казах да потърсите асистент. Тук не е мястото да те ограмотявам.
Точка.
Отново да те върна към онова, което беше естеството на спора ми с вашата приятелка "Дани". Никак не ѝ помагате с вашият приятел/приятелка - пирамидалната.
Освен всичко друго - нямате понятие от ДВГ.
Нали знаеш, че - въпреки и по темата, ДВГ тук е нежелана тема, въпреки че често сравняваТЕ ДВГ с електродвегателите.
Препоръка: отвори СИ тема по ДВГ. ПРЕЦИЗИРАЙ въпроса си, ще погледна какво НОВО си измислил. Досега въпросите ти нямат смисъл - точно както и на пирамидалния.
Някой асистент не би отказал да се посмее с вас.
))
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Бе то повече енергия се губи от сондата до завода за бензин и оттам до бензиностанцията, но изглежда че това не е някакъв проблем?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Бе изводите ти са като самия теб - келяви.
За разлика от теб, супертрейдъра има много, ама много попадения. За последните десет дена две,
Ти му скочи като куче, обаче да ти кажа ми приличаш на злобно пинчерче. Пинчерчетата почват да лаят още като някой мръдне. Щото ако ги настъпят са мъртви.
Но да оставим заяжданията, а да видим кой какво струва.
Голяма уста отвори преди няколко дена, та да напомня в тази връзка, какво приложение има изохорният процес в двг?
Все пак начина по който го спомена предполага много дълбоки познания.
Айде, защити репутацията която си мислиш че имаш.
Сигурен съм че мъдро ще замълчиш, а и те съветвам. В твоя случай, както и на Измамника мълчанието е злато...
Коментар
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнениеСамо да вметна, че ел. мотора може и да има много хубаво КПД, но.... При зареждането батерията има загуба на енергия от 25% в зарядното устройство и в самата батерия при зареждането й. А колко ел. енергия се губи по трасето от ел. центалата до контакта не знам, бат Пешо мисля може да ни светне.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Във времената, в които живеем - не е срамно да кажеш на някого, че го обичаш... Защо не караш директно, а - с толкова завоалирани послания?
Всъщност, той и пирамидалният - като каже "Дани" - мед му/ѝ капе от устата...
Това, самоопределението в любовният /ви/ триъгълник - сигурно не е проблем...
За разлика от теб, супертрейдъра има много, ама много попадения. За последните десет дена две,
Ти му скочи като куче, обаче да ти кажа ми приличаш на злобно пинчерче. Пинчерчетата почват да лаят още като някой мръдне. Щото ако ги настъпят са мъртви.
Но да оставим заяжданията, а да видим кой какво струва.
Голяма уста отвори преди няколко дена, та да напомня в тази връзка, какво приложение има изохорният процес в двг?
Все пак начина по който го спомена предполага много дълбоки познания.
Айде, защити репутацията която си мислиш че имаш.
Сигурен съм че мъдро ще замълчиш, а и те съветвам. В твоя случай, както и на Измамника мълчанието е злато...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Само да вметна, че ел. мотора може и да има много хубаво КПД, но.... При зареждането батерията има загуба на енергия от 25% в зарядното устройство и в самата батерия при зареждането й. А колко ел. енергия се губи по трасето от ел. центалата до контакта не знам, бат Пешо мисля може да ни светне.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е в ел двигателя загубите са само от съпротивление на проводниците, (все пак това е правотоков двигател). В двг по-голямата част от енергията излита през ауспуха като топлина. Да не споменаваме триещите се части, за които думата имат експерти от ранга на безименния.
По темата, за кпд като заговорихме, на ТЕЦ-а котелът, максимум, 82-85%, турбина -до ок.80%, траф нагоре-траф надолу, 98*98%, пренос ВН-98%, разпред. СН, НН- 98%, зарядно 80%, кулоновско кпд - 65 - 80%, двигател 90-96%- трансмисия 98-99%... който иска да смята, ама да не излязат сравними.
Коментар
Коментар