IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Отличителна черта на малките човечета е злобата и завистта. За 10 живота няма да постигнеш и хилядна от това което прави и постига Мъск

    Коментар


    • Между другото никой в Европа не обяснява като вземат да намаляват ДВГ какво ще се прави с бюджета. Както знаете, в Европа има сериозни акцизи върху горивата, които обаче не отиват за поддръжка на пътища, ами за пенсии и други социални разходи. Особено в България ДДС и акциза върху горивата са двете най-големи приходни пера в бюджета. Предполагам и по другите държави в ЕС е така.

      Та какво ще правим като потреблението на бензин и дизел вземат да спадат? От къде ще покриват дупките в бюджета?


      В САЩ някакъв щат имал акцизи върху горивата, обаче те отивали само и единствено за поддръжка на пътната мрежа. Съответното решили проблема като задължили собствениците на електрички да инсталират некви джаджи вътре, които предават информация колко мили са изминали в щата и на база тази информация плащат цена на миля. Чисто, просто и ефективно - колкото км си изминал, толкоз плащаш.

      Коментар


      • Пътуването с електрички понякога може да е доста забавно. )

        Често минавам покрай един магазин със зарядна станция на него. Забавно е да гледаш хората повярвали на рекламата.

        Начи един път едни надъхани младежи зареждат Теслата и си цъкат на телефоните докато чакат. Добре им се получаваше. Влязох, напазарих си, излизам, онея още цъкат на телефоните.

        Ама аз щях да съм до Ихтиман вече. Нищо, ще почакат 2-3 кафета време, само дето нямат кафета наоколо, а само кебапчийница.

        Друг път няква електричка БМВ. Явно беше напазарила мацката вече и тя седеше вънка и цъкаше на телефона докато се зареди. А тя седи вънка, щото вътре горещо и не смее да пусна климатика, че батерията отиде.

        И още една Тесла беше с много гъзарски регистрационен номер. Влизам, пазаря, мотам се 20-30 мин (че и опашка на касата имаше). Излизам Теслата още включена в контакта.

        А са 2 колонки. И има в района един е-Голф дето почти постоянно е включен там. Явно живее някъде из блоковете човека. Та ако дойде трета кола не знам колко кафета време ще отиде.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

          Унгария и Румъния не са сбъркани теслата е сбъркана.И оня е измамник финансов мошеник
          Отличителна черта на малките човечета е злобата и завистта. За 10 живота няма да постигнеш и хилядна от това което прави и постига Мъск

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
            ... за ремонтче ще отскачаме до Виена...
            Без да искаш си уцелил единствения недостатък!

            Всичко друго е плод на въображение и негативна настройка от медийното облъчване.

            Без официален сервиз обслужването при нужда от съдействие ще е пейн ин ди есс. Така че в БГ ще почакаме доста, докато открият представителство и у нас.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              Прави впечатление, че проблемите започват след като са напуснали цивилизацията Каккво общо има Теслата със сбъркани държави като Унгария и Румъния? Как тъй нямали проблем преди това, съвпадение някакво ще да е
              Унгария и Румъния не са сбъркани теслата е сбъркана.И оня е измамник финансов мошеник

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Отдавна съм заподозрял че страдаш от шизофренски проблеми, ама нейсе.

                В един пост разправяш колко милиарда бил изкарал Мъск 2018! В следващия сменяш палачинката и викаш няма да ги вземе мискинина

                ...........


                Пич, навсякъде цитирам уважавани източници, но какви са твоите изводи - това си е твой проблем:

                1. Ню Йорк Таймс изнесе инфото за "заработеното от работохолика" Мъск.

                2. НАШИЯТ Инвестор, в който и самият ти пишеш - допЪлни информацията с необходимостта - Мъск да направи капитализацията на Тесла 100 млрд. за настоящата финансова година /за да може да получи заслужено хонорара си/.


                Ако имаш някакви забележки към УВАЖАВАНИТЕ ОТ МЕН източници на информация - моля, обръщай се към отговорните лица в самите тях!

                Ако протестираш срещу информацията на уважаваният от мен ИНВЕСТОР - можеш да прекратиш участието си ТУК, още повече, че правиш ТУК БЕЗПЛАТНА /!!!/ реклама, която подвежда уважаваните от мен колеги, с които обсъждаме подобни проблеми повече от десетилетие - пак ТУК!

                Айде - със здраве!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                  Прави впечатление, че проблемите започват след като са напуснали цивилизацията Каккво общо има Теслата със сбъркани държави като Унгария и Румъния? Как тъй нямали проблем преди това, съвпадение някакво ще да е

                  Не зная дали ти живееш в България. Ако /и докато!/ живееш тук - това са реалностите. Щом не искаш - не се съобразявай с условията, в които живееш.

                  Друг вариант е тоя, който ти сочи изнудвачът Мъск: хващаш линията на "тролея" от картата, която са ти дали - и внимаваш да не се отбиваш на повече от 100-на километра встрани, защото това са нови разходи...

                  Аха - да - щях да пропусна: и навигацията на Тесличките не е на ниво, така че - няма гаранция къде си тръгнал и дали ще следваш линията на тролея...

                  Да де - ама то пък днес всеки си има тАлАфон, па и в гугъл-мапс ще влезеш - все докато си пиеш кафето /6 часа в Унгария!/, защото..., да де, ама като се научим..., ще си спим спокойно, докато Теслата се зарежда... и така - необходимите кабелаци и връзки ще си ги имаме, защото практиката - казват - учела...

                  И - дано - както се казва - котка път да не ни минава, защото - да де - за ремонтче ще отскачаме до Виена... Ама лошо няма - това ще е все докато си пием кафето!

                  Важно е, че колата на бъдещето ще е наша собственост!

                  Този лозунг, ако си дадем сметка - е от повече от 100 /СТО/ години.

                  В следващите 100 - електромобилът СЪС СЕГАШНАТА СИ БАТЕРИЯ ще си остава кола на бъдещето, НО НЕ И НА НАСТОЯЩЕТО!


                  Нещата не са сложни за разбиране.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                    Да, де - добре щеше да бъде, докарали Теслата си от Холандия /през Румъния! - оттам са искали да пътуват, то - ако ще е да ми дават карта - откъде да мина, за да се върна в България..., няма да стане!/. Можеха да поспят в някое крайпътно хотелче... Да де, ама те - под страх да оставят Тесличката - решили да спят в нея... Е, да - вече съм го казвал: в Белгия плъг-ин-ите /не Тесли!/ - се зареждат БЕЗ шофьора да е вътре..., пъъъъълнят се... Без реклами, моля, защото зареееееееждат се - означава - ча-со-ве!

                    Зареждали на около 250 км...
                    http://www.ecars.bg/blogs/elektromob...ia-do-bulgaria


                    Ако беше /самият ти/ чакал да зареждаш по няколко часа около Теслата, вместо да поспиш... Зареждали в Унгария: "... но нещо пипнали и зареждането спряло. Беля, защото отнело още час охраната да дойде отново и да стартират станцията. Като цяло супер забавяне и за капак зареждане само с около 17-18 кВт мощност, та общо 6 часа...

                    Това обаче не е единственият проблем в Унгария. Навигацията на колата ги праща по разни черни пътища, губят време и в един момент започват да използват Google Maps през телефон за по-сигурно...
                    Прави впечатление, че проблемите започват след като са напуснали цивилизацията Каккво общо има Теслата със сбъркани държави като Унгария и Румъния? Как тъй нямали проблем преди това, съвпадение някакво ще да е

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Да обобщим - колата на бъдещето НЕ Е кола на настоящето!

                      Не и с настоящата батерия!



                      Някой - нещо да каже - от емисарите?


                      /моля, избягвайте думи като: продажби, бъдеще и зелена енергия - тия ги знаем отдавна!/


                      Пич на теб космоса ти е крив да знаеш!

                      Днеска (не утре или догодина) пътуването с EV удоволствие. ДА, трябва предварително планиране, за да се избегнат неприятни ситуации, но с технологиите, GPSите и интернета на днешно време е пей сърце. В най-лошия случай спираш в някой хотел и зареждаш на воля през нощта.

                      Ако аз пътувам от Холандия щях да го мина същото разстояние с едно или две преспивания в хотели, от които тръгвам със 400-500 км рейндж. Специално при теслите на всеки 300-400 км зареждането отнема средно 20 мин (ако обърнеш внимание на картинката по-долу). Докато минеш през офиса, пиеш едно кафе и си готов за тръгване.
                      Зимата, ако ходиш на ски в Италия или Австрия интервалите вече няма да са на 400км, а на 250-300, което си е повече от достатъчно за да си починеш и продължиш.

                      Хетърите търсят проблеми, позитивните хора намират решения. Choice is yours.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        Като "доброволно облъчен и заблуден индивид", мога да направя един безпристрастен анализ.

                        Мога да отговоря директно на въпроса, защо не вярвам на Мъск:

                        1. Дотирането на производството на Тесла - не може да създаде нормалните пазарни условия за съществуването на производство, което - според Мъск - щяло да замени двигателите с вътрешно горене.
                        Няма да се случи, но не защото Мъск /на практика САМ, с пакета от акции, които притежава - гласува възнаграждението си.../, а защото - както прочетохме тук, в Инвестор неотдавна /на 22 март/ - капитализацията на компанията БЕШЕ 55 млрд., а вече е ПОД 35 млрд....

                        ... та, акционерите са предложили - а Мъск - как де не се съгласи - да се обвърже подобно "възнаграждение" - с... капитализациятаааааа, т.е. - ако НАДХВЪРЛИ 100 млрд. - готово! Мъск ШЕ яде баница!

                        Е, да де, ама от 55 млрд. беше по-лесно да се гонят 100 млрд., отколкото - от сегашните 35 млрд...

                        Значи - до края на годината 100 млрд.? При тия мижави продажби в Европа! И при тая падаща акция, която "изяде" за по.малко от 3 /ТРИ/ месеца - цели 20 млрд. от капитализацията на компанията???

                        .................................................. ............

                        Аве, ЕД и другия - много ви е слаба агитацията! Това, продажбите - стават с много ходене! А и не като вас - тук не се говорело за акции!! Че къде се говори, ве? Мъск - ако ви чуе - гъ.а ще ви скъса и хонорара - през кривото макаронче! ))

                        .................................................. ............

                        И друго има, ама не ми се пише много, де, щот Корнелия имала фен тук - Имхотеп-Маринчо...

                        От мен да мине - ще кажа още 2-3 думи...

                        значи - мен не ме интересува толкова, колко милиарда си бил гласувал Мъск /и така няма да ги вземе!/, но ме интересува другото - изкарва синдикатите - комунисти /като тия тук - Ед и Фон, които очевАдно получават инструкциите си и от емисарите на Мъск/...

                        ... та, нека това - свързано със синдикатите и заплатите - да е в другият ми пост...
                        Отдавна съм заподозрял че страдаш от шизофренски проблеми, ама нейсе.

                        В един пост разправяш колко милиарда бил изкарал Мъск 2018! В следващия сменяш палачинката и викаш няма да ги вземе мискинина

                        Преди се пънеше да обясняваш, че съм брокер или нещо такова! Че карам хората да купуват акциите на Тесла, а пък единствения, който говори за акции си ти. Сега разправяш съм мотивиран финансово емисар на Мъск, който прибира комисионки за продажбите на тесла (макар че най-близкия магазин на тесла до БГ е във Виена). Че нямаш елементарна причинно-следствена логика е ясно, ама не се излагай пред хората. Щото малко пишат, но най-вероятно повечко четат.

                        За дотирането на Тесла нямам думи! Болният ти мозък надделява над всякаква логика. Всички развити и напреднали икономически (и интелектуално) държави мислят как да ограничат негативните ефекти от фосилните горива. Една от мерките е да накарат авто производителите да работят и развиват технологии, които ограничават замърсяването. Та според теб мерките в цял свят за Тесла ли са направени или НЕ??? Риторичен въпрос е, да не вземеш да се объркаш в отговора

                        И понеже нямаш знания в областта то ДА стимулите (не само икономически) имат огромно значение за развитието на дадена технология. Примери колкото искаш, но най-очеизваждащия в последно време е цената на ВЕИ. До преди 10 години беше немислимо да се инвестира във фотоволтаици, към днешна дата е икономически най-изгодния енергоизиточник (без дотации).
                        Обаче трябва малко повече от хейт. Четене и мислене требва бре Танасе

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          Ако беше попътувал, щеше да знаеш че 2000км се преодоляват и с Порше пак за 2 дни. Освен от малоумници, дето правят катастрофите от преумора ...

                          Да, де - добре щеше да бъде, докарали Теслата си от Холандия /през Румъния! - оттам са искали да пътуват, то - ако ще е да ми дават карта - откъде да мина, за да се върна в България..., няма да стане!/. Можеха да поспят в някое крайпътно хотелче... Да де, ама те - под страх да оставят Тесличката - решили да спят в нея... Е, да - вече съм го казвал: в Белгия плъг-ин-ите /не Тесли!/ - се зареждат БЕЗ шофьора да е вътре..., пъъъъълнят се... Без реклами, моля, защото зареееееееждат се - означава - ча-со-ве!

                          Зареждали на около 250 км...
                          http://www.ecars.bg/blogs/elektromob...ia-do-bulgaria


                          Ако беше /самият ти/ чакал да зареждаш по няколко часа около Теслата, вместо да поспиш... Зареждали в Унгария: "... но нещо пипнали и зареждането спряло. Беля, защото отнело още час охраната да дойде отново и да стартират станцията. Като цяло супер забавяне и за капак зареждане само с около 17-18 кВт мощност, та общо 6 часа...

                          Това обаче не е единственият проблем в Унгария. Навигацията на колата ги праща по разни черни пътища, губят време и в един момент започват да използват Google Maps през телефон за по-сигурно...

                          .................................................. ............................................

                          Разбира се, че може да се плати за автовоз!

                          Ти си литваш със самолетчето до Холандия и обратно...


                          Е, за какво ти е тогава Теслата? Щом, за където и да тръгваш на по-дълъг път с Теслата - ще трябва да следваш точно определен маршрут и на 200 км. да дозареждаш? Я си се отделил от маршрута за повече от 100 км - вече си в риск - да запецнеш... ))

                          .................................................. ...............................................

                          Да обобщим - колата на бъдещето НЕ Е кола на настоящето!

                          Не и с настоящата батерия!



                          Някой - нещо да каже - от емисарите?


                          /моля, избягвайте думи като: продажби, бъдеще и зелена енергия - тия ги знаем отдавна!/


                          Коментар


                          • Като "доброволно облъчен и заблуден индивид", мога да направя един безпристрастен анализ.

                            Мога да отговоря директно на въпроса, защо не вярвам на Мъск:

                            1. Дотирането на производството на Тесла - не може да създаде нормалните пазарни условия за съществуването на производство, което - според Мъск - щяло да замени двигателите с вътрешно горене.
                            Няма да се случи, но не защото Мъск /на практика САМ, с пакета от акции, които притежава - гласува възнаграждението си.../, а защото - както прочетохме тук, в Инвестор неотдавна /на 22 март/ - капитализацията на компанията БЕШЕ 55 млрд., а вече е ПОД 35 млрд....

                            ... та, акционерите са предложили - а Мъск - как де не се съгласи - да се обвърже подобно "възнаграждение" - с... капитализациятаааааа, т.е. - ако НАДХВЪРЛИ 100 млрд. - готово! Мъск ШЕ яде баница!

                            Е, да де, ама от 55 млрд. беше по-лесно да се гонят 100 млрд., отколкото - от сегашните 35 млрд...

                            Значи - до края на годината 100 млрд.? При тия мижави продажби в Европа! И при тая падаща акция, която "изяде" за по.малко от 3 /ТРИ/ месеца - цели 20 млрд. от капитализацията на компанията???

                            .................................................. ............

                            Аве, ЕД и другия - много ви е слаба агитацията! Това, продажбите - стават с много ходене! А и не като вас - тук не се говорело за акции!! Че къде се говори, ве? Мъск - ако ви чуе - гъ.а ще ви скъса и хонорара - през кривото макаронче! ))

                            .................................................. ............

                            И друго има, ама не ми се пише много, де, щот Корнелия имала фен тук - Имхотеп-Маринчо...

                            От мен да мине - ще кажа още 2-3 думи...

                            значи - мен не ме интересува толкова, колко милиарда си бил гласувал Мъск /и така няма да ги вземе!/, но ме интересува другото - изкарва синдикатите - комунисти /като тия тук - Ед и Фон, които очевАдно получават инструкциите си и от емисарите на Мъск/...

                            ... та, нека това - свързано със синдикатите и заплатите - да е в другият ми пост...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                              Зачетох се в един блог за премеждията, ако някой желае да си докара Model S или X на ход от Холандия.

                              2200 км. са "преодолявани" повече от ДВЕ денонощия! /за общо 51 часа/

                              Ако беше попътувал, щеше да знаеш че 2000км се преодоляват и с Порше пак за 2 дни. Освен от малоумници, дето правят катастрофите от преумора ...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Зачетох се в един блог за премеждията, ако някой желае да си докара Model S или X на ход от Холандия.

                                2200 км. са "преодолявани" повече от ДВЕ денонощия! /за общо 51 часа/


                                Моля, да не се счита, че съм песимист! Това време и неуредиците - постепенно ще намаляват, а Тесла си е кола на бъдещето!

                                .................................................. ....................

                                Тесла е стабилен производител на електромобили, ако и да е продал в Европа нищожно количество електромобили, сравнено с другите производители на електромобили.

                                Тесла е стабилна компания ОЩЕ, защото - "работохоликът" Мъск, за работата си в Tesla през миналата година - е получил възнаграждение в размер на 2,28 млрд. долара, пише The New York Times.

                                .................................................. ......................


                                Акциите на Тесла се понижават вече 9 от последните 10 търговски сесии, серия, която започна в деня, когато Tesla спря да предлага нови акции и конвертируеми облигации /Блумбърг, 21.05.2019/

                                За този период Tesla поевтиня с над 20% и отново изпадна след Ford по пазарна капитализация

                                Както обикновено си доволно „облъчен“ и заблуден индивид. Ма няма лошо – щом трябва ще образоваме.
                                Възнаграждението на Елън Мъск от миналата година е обвързано само и единствено с резултатите на компанията:

                                Tesla Announces New Long-Term Performance Award for Elon Musk


                                CEO Performance Award Details:
                                The performance award consists of a 10-year grant of stock options that vests in 12 tranches. Each of the 12 tranches vests only if a pair of milestones are both met.
                                Market Cap Milestones: To meet the first market cap milestone, Tesla's current market cap must increase to $100 billion. For each of the remaining 11 milestones, Tesla's market cap must continue to increase in additional $50 billion increments. Thus, for Elon to fully vest in the award, Tesla's market cap must increase to $650 billion.
                                Operational Milestones: To meet the operational milestones, Tesla must meet a set of escalating Revenue and Adjusted EBITDA targets (the only adjustment to EBITDA is for stock-based compensation). These milestones are even more directly aligned with shareholder value creation than those used in Elon's 2012 performance award. They are designed to ensure that as Tesla's market cap grows, the company is also executing well on both a top-line and bottom-line basis.
                                For each of the 12 tranches that is achieved, Elon will vest in stock options that correspond to 1% of Tesla's current total outstanding shares (1% of that amount is approximately 1.69 million shares). If none of the 12 tranches is achieved, Elon will not receive any compensation.

                                Та се чудя кое CEO се съгласява да получава 0$, а възнаграждението за труда му да е обвързан само и единствено с постигнати резултати.
                                Тия глупости дет ги четеш са за облъчване на простолюдието – да чете и да хейти.

                                ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                Пътуването от Холандия до София е над 2100 км, така че ако не ти се занимава ще ти докарат колата за няколко стотин евро, а ти със самолета. Ако ти се шофира ей ти графика изчислен до Белград.


                                Click image for larger version

Name:	Amsterdam 01.jpg
Views:	1
Size:	46.7 КБ
ID:	3478704

                                Click image for larger version

Name:	Amsterdam 02.jpg
Views:	1
Size:	50.6 КБ
ID:	3478705

                                Преспиваш в хотела, пълниш батерията до 100% през нощта и се прибираш като бял човек за стотина евро.

                                На днешно време вече всичко е толкова лесно.
                                Last edited by ED; 16.06.2019, 22:40.

                                Коментар

                                Working...
                                X