IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

    A литий от къде от Марс ли?Или от друга Галактика?Докато не се открие нов начин за добив на енергия тва с електричките си е дришня.
    Добив на енергия или добив на литий? Не ти се разбира въпроса. Ако е за литий, има предостатъчно и на нашата планета, освен това се рециклира почти 100%.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
      ..А мините там с какви камиони?.
      Най-големите багери в мините са електрически, даже вече и в България...
      Най-големите камиони в мините, са по модерному - хибриди.
      Най-мощните дизелови локомотиви, също са хибриди..

      Просто факти

      Как ще променят акумулаторите всичко това, мисля ще доживеем да видим.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

        Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
        ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
        То всяко нещо рано или късно е обречено.Дори електричките които ти смяташ за бъдеще.Нас ни вълнува хоризонта 25-30г след това предполагам ще пътуваме чрез телепорт.Аз да питам с какво ще орем сеем жънем с елетрички ли?А мините там с какви камиони?Ами ако се окаже че дойде ново откритие и започнем да пътуваме по въздуха с разни дрончета кво става с електрокарите?А като прецакаме нефта кво става с американския долар????

        Коментар


        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


          Не е необходимо да си инженер за да осъзнаеш, че идеята да се доставят огромни количества нови тежки батерии, както и да се рециклират същите количества не е като да няма проблеми. Сигурно ще намерят приложение в някаква ниша, но не виждам този тип батерии да изместят литиевите.
          A литий от къде от Марс ли?Или от друга Галактика?Докато не се открие нов начин за добив на енергия тва с електричките си е дришня.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Конкорд на кого е
            Френско-английски. Що?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              И Европа, и СССР, дори произвеждат и експлоатират. До скоро. САЩ и това не са правили.
              Конкорд на кого е

              Коментар


              • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                През 70-те години и в САЩ и в Европа и в СССР разработват свръзвукови пътнически самолети. Сега не лети нито един такъв.
                И Европа, и СССР, дори произвеждат и експлоатират. До скоро. САЩ и това не са правили.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Защото разходите за гориво са неоправдани за разлика от електричките които редуцират разхода 3-4 пъти.
                  Smqh в залата- от какво се произвежда тока който идва от контакта. Колко% са загубите при производството му . Сега в бг е 22,13, погледни колко соларни парка и колко ветропарка работят и ми кажи че си зареждаш електричката с екоток. Електричките просто оставят замърсяването при производителя на ток и не правят нищо повече. А да и да не забравя- колко завода за рециклиране на батериите имат теслите.

                  https://www.youtube.com/watch?v=5J5QA8C3S5k&t=968s- gledaj na 1,50 минута- 3 мили за час- портативно зарядно оригинално на теслите
                  Last edited by v_tin; 01.11.2019, 22:22.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Защото разходите за гориво са неоправдани за разлика от електричките които редуцират разхода 3-4 пъти.
                    Чак пък. Просто, го изнасят встрани.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                      През 70-те години и в САЩ и в Европа и в СССР разработват свръзвукови пътнически самолети. Сега не лети нито един такъв.
                      Защото разходите за гориво са неоправдани за разлика от електричките които редуцират разхода 3-4 пъти.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                        Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
                        ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
                        През 70-те години и в САЩ и в Европа и в СССР разработват свръзвукови пътнически самолети. Сега не лети нито един такъв.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

                          Оценките по темата са свързани с физиологията и времевите хоризонти пред отделния индивид.
                          Ти си млад мъж и за теб споменаването на 10-15 години не е нищо повече от едни числа, величини.
                          Отколе знам, че след едни хипотетични 20 - 25 години, сегашните автомобили с двг ще стават само за музейни експонати, но тогава на мен (ако въобще( ще ми е все тая.
                          Междинният период ми е леко мътен, но дори и след 10 -15 г. най-вероятно вече няма да съм на пазара като потенциален купувач, а само кат оекзотичен потребител на остаряла техника.
                          Вече не съм млад, имам двама студенти даже, и още един пубер. Нещата се случват доста по-бързо когато купуваш нова кола, все пак това е покупка за поне 5-10 години напред, затова всеки се интересува каква е перспективата, и дали след 10 г. ще може да се отърве от нея, и дали няма да се окаже че много преди тези 10 години не може да ходи с тая кола в много градове защото вече има ограничения.
                          Така че, още сега се забелязва спад на продажбите, защото много хора изчакват. Аз също, миналата година си купих последната ДВГ кола, следващата със сигурност няма да е такава.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                            Не бъдете фоби, бъдете инженери!

                            Не е необходимо да си инженер за да осъзнаеш, че идеята да се доставят огромни количества нови тежки батерии, както и да се рециклират същите количества не е като да няма проблеми. Сигурно ще намерят приложение в някаква ниша, но не виждам този тип батерии да изместят литиевите.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                              Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
                              ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
                              Оценките по темата са свързани с физиологията и времевите хоризонти пред отделния индивид.
                              Ти си млад мъж и за теб споменаването на 10-15 години не е нищо повече от едни числа, величини.
                              Отколе знам, че след едни хипотетични 20 - 25 години, сегашните автомобили с двг ще стават само за музейни експонати, но тогава на мен (ако въобще( ще ми е все тая.
                              Междинният период ми е леко мътен, но дори и след 10 -15 г. най-вероятно вече няма да съм на пазара като потенциален купувач, а само кат оекзотичен потребител на остаряла техника.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                                Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
                                ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
                                Можеш да прочетеш и мнението на Боб Луц, дългогодишен екзекютив на няколко автомобилни гиганта, и доскорошен враг на Тесла:
                                https://www.autonews.com/article/201...-times-goodbye

                                Коментар

                                Working...
                                X