Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеНовата батерия на Тесла ще издържа 3,5 МИЛИОНА километра:
https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/
Коментар
-
Новата батерия на Тесла ще издържа 3,5 МИЛИОНА километра:
https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/
Коментар
-
Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнениеТи фароне, нали щеше да оправиш нещо по нашите батерии, та да станат световни конкуренти,...знам, че живея в пропаднал свят и контактувам с лоши хора-измамници....
Прочее, какво ти разбира кратуна от батерии? Ето, някои правим нещо по въпроса, а ти, максимум, да измъцаш някоя смрад....Last edited by Pyramid; 18.10.2020, 19:01.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
За нямането - има как и бай Илън отива на още по-зверски проблеми с пожароопасността но, към 2022, може и да му светне нещо, знам ли. Обяснявам и, ако вдене - вдене а, ако не, светът НЕ Е Тесла и Тесла НЕ Е съветът, други ще произвеждат по наш лиценз. Да предизвика останалите -може. Да ги купи ѝ да ги бие всичките - няма начин.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнениеОт следващото лято Tesla възнамерява да произвежда електрически автомобили в Грюнхайде.
Все още се чака екологичното одобрение на проекта от провинция Бранденбург.
Тук обаче става въпрос за водоснабдяването и изхвърлянето на отпадъчни води за първия етап на разширяване.
Понастоящем Тесла получава вода от временна връзка чрез тръбопроводи.
Tesla вече строи с предварителни разрешителни за отделни етапи на строителството.
Еколози и жители предупреждават, че доставката на питейна вода ще бъде повредена и че близкият природен резерват ще бъде засегнат от фабриката.
За кой дявол, Теска се е навряла във сърцето на вечния враг ?
Във Братислава щеше да е по-евтино и с по-леки екологични изисквания.
Коментар
-
Daimler ще има 5 завода за батерии до 2019 г.
От следващото лято Tesla възнамерява да произвежда електрически автомобили в Грюнхайде.
Все още се чака екологичното одобрение на проекта от провинция Бранденбург.
Тук обаче става въпрос за водоснабдяването и изхвърлянето на отпадъчни води за първия етап на разширяване.
Понастоящем Тесла получава вода от временна връзка чрез тръбопроводи.
Tesla вече строи с предварителни разрешителни за отделни етапи на строителството.
Еколози и жители предупреждават, че доставката на питейна вода ще бъде повредена и че близкият природен резерват ще бъде засегнат от фабриката.
Производителят на автомобили също планира да произведе новата си батерия 4680 на това място и да използва новия си структурен дизайн на батерията, за да произведе European Model Y.
За кой дявол, Теска се е навряла във сърцето на вечния враг ?
Във Братислава щеше да е по-евтино и с по-леки екологични изисквания.
Прокламирайки борба за по-Чиста планета, използва ли вятърни турбини и соларни панели като зелена енергия във нейните заводи ?
П.П. GM и LG Chem строят завод за батерии в САЩ за 30 GWh
П.П2 Още по голям майтап, Мъск докарва в завода си в Невада скъп литий от Чили, а е заобиколен от евтин силиций (пясък) около него.Last edited by hazard; 17.10.2020, 17:52.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
+100
Поздравления за постинга. Искам обаче да допълня, че съвсем не е задължително ел. колите да черпят ел.енергия от акумулатор. Те могат да я черпят и от произволен друг източник за производство на електроенергия - дизел-генератор, генератор на бензин или газ, водородни горивни клетки, или дори от генератор на нулева енергия (ZPM), ако някога бъде открит и създаден.
Въобще кола с електродвигатели на колелетата може да се захранва от произволен енергиен източник, който може да е в багажника, на покрива или в прикачено ремарке. Казвам го това за да се разчупи мисленето, че само акумулатора е важен и нищо друго. По-скоро в бъдещето ще се появяват всякакви нови енергийни източници, и не изключвам част от тях да намерят приложение в автомобилостроенето.
Така че не изключвам скоро да видим електрички на ралито Париж-Дакар, защото акумулатора не се явява ограничител на енергията, която може да носи колата със себе си.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
По темата е и в същото време не е , но е свързано с автомобилите. Сещам се че много отдавна бях чел, че още по бай тошово време през соца е имало разработена и дори патентована технология за производство на гориво от вода и то от българин. Нищо повече не се сещам, нито какво е горивото, нито нещо за технологията и тн. Но предполагам, че всеки е чувал за това, не зная това мит и легенда ли е или действително е имало разработена подобна технология и сега да е скрита и замразена дълбоко във фризера Не ми се рови в гугъла, някой нещо да знае по този въпрос ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
По темата е и в същото време не е , но е свързано с автомобилите. Сещам се че много отдавна бях чел, че още по бай тошово време през соца е имало разработена и дори патентована технология за производство на гориво от вода и то от българин. Нищо повече не се сещам, нито какво е горивото, нито нещо за технологията и тн. Но предполагам, че всеки е чувал за това, не зная това мит и легенда ли е или действително е имало разработена подобна технология и сега да е скрита и замразена дълбоко във фризера Не ми се рови в гугъла, някой нещо да знае по този въпрос ?
И в момента се води голям дебат какво е бъдещето - задвижване с батерии или горивна клетка. Засега везните се накланят в полза на батериите. Проблемът с хидорегена е че няма инфраструктура, разходите за производство са по-високи от петролните горива, 90% от производството е от газ и е много енергийно неефективно, изключително взривоопасен и освен това коефициента на полезно действие е доста под батериите. Но от друга страна за по-големи транспортни средства като кораби и самолети може би е по-добра алтернатива.
https://youmatter.world/en/hydrogen-...ability-28156/
Коментар
-
E сега го закъса теслата.
https://fakti.bg/avto/519769-dacia-p...aign=firstpage
ДАЧИЯ за 20к ЛЕВА не 200. Идеална за града.
Навит съм БГ да направят такава китайска количка и да забранят всички други автомобили в града.
А нашио капут само плямпа глупости как тесла, фолсваген, хюндай ще идват
Утепало се е за бакшишНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар