IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://www.youtube.com/watch?v=65hPNQkPK2I

    hahahaha

    Коментар


    • А бе пирамид, защо се чувстваш длъжен да пишеш и да отговаряш във всички теми- първа шпага в политика, ел автомобили, ядрен ток. Спри се малко бе човек, не казваш нищо, ама се чувстваш длъжен да писателстваш. Спри се малко

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
        Новата батерия на Тесла ще издържа 3,5 МИЛИОНА километра:
        https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/
        ...Т.е. сега, ще имаме повече запалвни теслѝ гпдишно. Йебем си кефа.

        Коментар


        • Новата батерия на Тесла ще издържа 3,5 МИЛИОНА километра:
          https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/

          Коментар


          • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
            Ти фароне, нали щеше да оправиш нещо по нашите батерии, та да станат световни конкуренти,...знам, че живея в пропаднал свят и контактувам с лоши хора-измамници....
            Няма „ваши” батерии. С „тях”, се занимавай ти.
            Прочее, какво ти разбира кратуна от батерии? Ето, някои правим нещо по въпроса, а ти, максимум, да измъцаш някоя смрад....
            Last edited by Pyramid; 18.10.2020, 19:01.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              За нямането - има как и бай Илън отива на още по-зверски проблеми с пожароопасността но, към 2022, може и да му светне нещо, знам ли. Обяснявам и, ако вдене - вдене а, ако не, светът НЕ Е Тесла и Тесла НЕ Е съветът, други ще произвеждат по наш лиценз. Да предизвика останалите -може. Да ги купи ѝ да ги бие всичките - няма начин.
              Ти фароне, нали щеше да оправиш нещо по нашите батерии, та да станат световни конкуренти,...знам, че живея в пропаднал свят и контактувам с лоши хора-измамници....

              Коментар


              • За нямането - има как и бай Илън отива на още по-зверски проблеми с пожароопасността но, към 2022, може и да му светне нещо, знам ли. Обяснявам и, ако вдене - вдене а, ако не, светът НЕ Е Тесла и Тесла НЕ Е съветът, други ще произвеждат по наш лиценз. Да предизвика останалите -може. Да ги купи ѝ да ги бие всичките - няма начин.

                Коментар


                • Няма как през 2020 все още батерите за коли и техника да са толкова зле, предстоят промени.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                    От следващото лято Tesla възнамерява да произвежда електрически автомобили в Грюнхайде.
                    Все още се чака екологичното одобрение на проекта от провинция Бранденбург.
                    Тук обаче става въпрос за водоснабдяването и изхвърлянето на отпадъчни води за първия етап на разширяване.
                    Понастоящем Тесла получава вода от временна връзка чрез тръбопроводи.
                    Tesla вече строи с предварителни разрешителни за отделни етапи на строителството.
                    Еколози и жители предупреждават, че доставката на питейна вода ще бъде повредена и че близкият природен резерват ще бъде засегнат от фабриката.

                    За кой дявол, Теска се е навряла във сърцето на вечния враг ?
                    Във Братислава щеше да е по-евтино и с по-леки екологични изисквания.
                    Тъй, ами. Чаршафите-мигранти, ще имат работа. И после, като вземат европейски тЕсли.да гърмят, току ще откриват надписи с ченгелчета „балалаху барабар”...

                    Коментар


                    • Daimler ще има 5 завода за батерии до 2019 г.

                      От следващото лято Tesla възнамерява да произвежда електрически автомобили в Грюнхайде.
                      Все още се чака екологичното одобрение на проекта от провинция Бранденбург.
                      Тук обаче става въпрос за водоснабдяването и изхвърлянето на отпадъчни води за първия етап на разширяване.
                      Понастоящем Тесла получава вода от временна връзка чрез тръбопроводи.
                      Tesla вече строи с предварителни разрешителни за отделни етапи на строителството.
                      Еколози и жители предупреждават, че доставката на питейна вода ще бъде повредена и че близкият природен резерват ще бъде засегнат от фабриката.
                      Производителят на автомобили също планира да произведе новата си батерия 4680 на това място и да използва новия си структурен дизайн на батерията, за да произведе European Model Y.

                      За кой дявол, Теска се е навряла във сърцето на вечния враг ?
                      Във Братислава щеше да е по-евтино и с по-леки екологични изисквания.
                      Прокламирайки борба за по-Чиста планета, използва ли вятърни турбини и соларни панели като зелена енергия във нейните заводи ?

                      П.П. GM и LG Chem строят завод за батерии в САЩ за 30 GWh
                      П.П2 Още по голям майтап, Мъск докарва в завода си в Невада скъп литий от Чили, а е заобиколен от евтин силиций (пясък) около него.
                      Last edited by hazard; 17.10.2020, 17:52.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                        +100

                        Поздравления за постинга. Искам обаче да допълня, че съвсем не е задължително ел. колите да черпят ел.енергия от акумулатор. Те могат да я черпят и от произволен друг източник за производство на електроенергия - дизел-генератор, генератор на бензин или газ, водородни горивни клетки, или дори от генератор на нулева енергия (ZPM), ако някога бъде открит и създаден.

                        Въобще кола с електродвигатели на колелетата може да се захранва от произволен енергиен източник, който може да е в багажника, на покрива или в прикачено ремарке. Казвам го това за да се разчупи мисленето, че само акумулатора е важен и нищо друго. По-скоро в бъдещето ще се появяват всякакви нови енергийни източници, и не изключвам част от тях да намерят приложение в автомобилостроенето.

                        Така че не изключвам скоро да видим електрички на ралито Париж-Дакар, защото акумулатора не се явява ограничител на енергията, която може да носи колата със себе си.
                        БМВ - и8 беше такова- спряха го тази година от производство- акумулатор + бензинов мотор- около 300 коня беше. Волво също имаха/имат модел такъв мисля че беше ц60- по форумите пишеха разход около 2,5

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

                          По темата е и в същото време не е , но е свързано с автомобилите. Сещам се че много отдавна бях чел, че още по бай тошово време през соца е имало разработена и дори патентована технология за производство на гориво от вода и то от българин. Нищо повече не се сещам, нито какво е горивото, нито нещо за технологията и тн. Но предполагам, че всеки е чувал за това, не зная това мит и легенда ли е или действително е имало разработена подобна технология и сега да е скрита и замразена дълбоко във фризера Не ми се рови в гугъла, някой нещо да знае по този въпрос ?
                          Вамо варна- баджанака е работил в екипа, но не казва нищо по въпроса, колкото и пъти да съм го питал. Автомобил запорожец

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

                            По темата е и в същото време не е , но е свързано с автомобилите. Сещам се че много отдавна бях чел, че още по бай тошово време през соца е имало разработена и дори патентована технология за производство на гориво от вода и то от българин. Нищо повече не се сещам, нито какво е горивото, нито нещо за технологията и тн. Но предполагам, че всеки е чувал за това, не зная това мит и легенда ли е или действително е имало разработена подобна технология и сега да е скрита и замразена дълбоко във фризера Не ми се рови в гугъла, някой нещо да знае по този въпрос ?
                            Предполагам става въпрос за горивната клетка и задвижване с водород.
                            И в момента се води голям дебат какво е бъдещето - задвижване с батерии или горивна клетка. Засега везните се накланят в полза на батериите. Проблемът с хидорегена е че няма инфраструктура, разходите за производство са по-високи от петролните горива, 90% от производството е от газ и е много енергийно неефективно, изключително взривоопасен и освен това коефициента на полезно действие е доста под батериите. Но от друга страна за по-големи транспортни средства като кораби и самолети може би е по-добра алтернатива.

                            https://youmatter.world/en/hydrogen-...ability-28156/

                            Коментар


                            • В България все още са малко разпространени, тъй като поддръжката е по-скъпа, пък ние не сме особено платежоспособни. Верно, че има много лъскави коли, ама все пак

                              Коментар


                              • E сега го закъса теслата.
                                https://fakti.bg/avto/519769-dacia-p...aign=firstpage
                                ДАЧИЯ за 20к ЛЕВА не 200. Идеална за града.
                                Навит съм БГ да направят такава китайска количка и да забранят всички други автомобили в града.
                                А нашио капут само плямпа глупости как тесла, фолсваген, хюндай ще идват
                                Утепало се е за бакшиш
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X