IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    "Тяга", Валентий. Не "акумулатори". ЧЕТИ БЕ. Много точно съм го написал. ТЯГА. ДВИГАТЕЛИ. ЕЛЕЛТРО.
    Да ти задам един неангажиращ въпрос, бива ли, Пирамидалний?

    А тях (ЕЛЕЛТРО) - КОЙ ще ги върти? Токът, нали? А този ток ще идва от къде? От ... Опссс... От... Не смея да го кажа... От ДИЗЕЛ-ГЕНЕРАТОРИТЕ на кораба, нали?

    Как хуууубсво се затваря кръгът, нали, Пирамидалний?

    Много ти трябва още, за да те определим като компетентен... Иначе спамиш юнашки! Добре е, че и други ти следят "изявите"...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
      Факт е, че тислъта има само 1 завод, който изкарва някакви коли - и той е в Китай. Само че там тъкмо му сложиха чатала на Мъскалян...
      Другото не са факти, а туитове на напушеняк.
      Яко трябва да е напушен, след като, е втори по богатство и пръв по скорост на трупането му.
      И, да...
      -Що ли не ти завижда?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
        Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.

        Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
        Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!
        Факт е, че тислъта има само 1 завод, който изкарва някакви коли - и той е в Китай. Само че там тъкмо му сложиха чатала на Мъскалян...
        Другото не са факти, а туитове на напушеняк.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Китайските са над 2 милиона (бръмча)...
          ИМЕННО.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            КАто бях малък и аз имах кораб с електротяга- с батерии и всичко останало. Много ми е чудно дали четеш какво пишеш?? До сега съм срещал един път писание за кораб с батерии- някакво китайче за около 1000- 1500 тона- но то си беше написано че ще се ползува за каботажно плаване- крайбрежно- в 12-милната зона. Иначе има и кораби които ги оборудваха с платна- но това увеличавало скоростта с около 0,1 миля- една морска миля- 1850 метра. хайде сега ми кажи дали това нещо ще покрие някога разходите по себе си. Същата работа и с батериите
            "Тяга", Валентий. Не "акумулатори". ЧЕТИ БЕ. Много точно съм го написал. ТЯГА. ДВИГАТЕЛИ. ЕЛЕКТРО.
            Last edited by Pyramid; 10.02.2021, 20:45.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение

              За ефектът на пеперудата чувал ли си?

              Когато МъскИ направи реклама на койните - да не се изнижат "инвеститорите" му от Тесла!

              Той си знае най-добре... Ще изпуши един джойнт и ще стигне до истината.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                КАто бях малък и аз имах кораб с електротяга- с батерии и всичко останало. Много ми е чудно дали четеш какво пишеш?? До сега съм срещал един път писание за кораб с батерии- някакво китайче за около 1000- 1500 тона- но то си беше написано че ще се ползува за каботажно плаване- крайбрежно- в 12-милната зона. Иначе има и кораби които ги оборудваха с платна- но това увеличавало скоростта с около 0,1 миля- една морска миля- 1850 метра. хайде сега ми кажи дали това нещо ще покрие някога разходите по себе си. Същата работа и с батериите

                Помня, че това корабче циркулираше преди години в Японско море. Може още да плава. В единични случаи може да се ползва за крайбрежни екскурзии...

                ...иначе - трудно ще смени само корабната електроцентрала и консумацията на ток и отопление на кораба би била под въпрос! Да не говорим за това, че при тонове товари - корабчето трудно ще превърта гребния винт и изобщо ще се движи сигурно...

                ... При сценарий: нощем, насред океана - батериите сдават багажа... КОЙ ще спасява ситуацията?

                Ми те - мило им било да изхвърлят "лошият" дизел и някак го покрили с едни ламарини в машинното отделение... Същото направили и със спомагателният дизел-генератор...

                И се сетили за "лошият" дизел, когато корабът през нощта останал неуправляем, без осветление и без топло..., а 1000-2000 пасажери били тръгнали на круизЧЕ, но когато токовете изчезнали - ги обзели страхът и паниката и нещата на борда станали неконтролируеми...

                ... и машинната команда се съфирясала, че няма да я бъде в тъмното, с батериите... Припалили дизел-генераторчето и първо - о чудо! - навсякъде светнало... После напълнили и бутилките с въздух и развъртяли вала на дизела, докато тръгнали и запалванията в отделните цилиндри...

                Доста щели да чакат (в паниката, студа и тъмното) спасителните команди...

                ..............

                А ако се касае за тонове насипни товари на стотици кораби? Да, плават, въпреки че не ни интересува - има ли ги, или не...

                А и наш МъскИ - КАК ще си транспортира Тесличките от Китай до Европа???

                Не, че някой ще може да ми отговори на последния въпрос... Аз така си питам - неангажиращо...

                ​​​​​​​))

                Коментар


                • https://www.investor.bg/analizi/9/a/...tkoini-321724/

                  идва ИДВА

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    3. Все повече кораби преминават към електро тяга. Дали ще познаеш, защо?
                    4.
                    КАто бях малък и аз имах кораб с електротяга- с батерии и всичко останало. Много ми е чудно дали четеш какво пишеш?? До сега съм срещал един път писание за кораб с батерии- някакво китайче за около 1000- 1500 тона- но то си беше написано че ще се ползува за каботажно плаване- крайбрежно- в 12-милната зона. Иначе има и кораби които ги оборудваха с платна- но това увеличавало скоростта с около 0,1 миля- една морска миля- 1850 метра. хайде сега ми кажи дали това нещо ще покрие някога разходите по себе си. Същата работа и с батериите

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                      Объркал се е явно човека. Или е служител във бензиностанция...

                      НО, мен успя да ме убеди да продам Теслата и да мина на ID3. ПРИЗНАВАМ че ID3 продава повече!!! и е "най-добрата кола".
                      Все пак обаче реших преди да продам теслата и да се изръся СОЛЕНО за ново ID3 фолксвагенче реших да изгледам поне едно ревю от СОБСТВЕНИК:


                      https://www.youtube.com/watch?v=xvkfw04RTQg

                      А какво казва този бе? Софтуера не работи, (видеото е от онзи ден), пълно с бъгове и забележете СПИРАЧКИТЕ не работели всеки път! Ааа май няма да продавам и да купувам скъпото!

                      Не не, замислете се. ПРЕДСТАВЯТЕ ли си на ТЕСЛА да не работеше софтуера и спирачките??? Какво писане щеше да има!

                      Да не говорим че няма нитго зарядна мрежа за това фолксвагенче нито има автопилот! Тесла не влияела на пазарите, обречена е на фалит и погром! Смех!
                      За какъв авто пилот говориш- това си е малко по голяма кола от моята фиеста, мисля 4,10-4,20- на практика градска кола- на такава не и трябва авто пилот. Самото връщане на коли означава че има нещо гнило- до сега не съм чул да връщат VW, ама теслите ги връщат. Колко човека умряха заради блокировка на вратите??. По добре замълчи и толкова

                      Ах да идва ИД6

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Няма значение кой: С всяка година, все повече Електрички. А нашето момче, бръмчи ли, бръмчи, как "нямало да го бъде".
                        "Нямало" било.
                        Друг път.

                        Китайските са над 2 милиона (бръмча)...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          "Тесла строи", а ИСТИНСКИТЕ лидери в производството и продажбите - имат всичко построено и работещо. Тук-там преоборудват, а мишините и роботите... И ЦИФРОВОТО ПРОГРАМНО оборудване - как мислиш - дали го няма, АКО се произвеждат ЕЖЕГОДНО по над 10 милиона автомобили?

                          Тесла - колкото и да се напъва Мъск в края на годината - до половин милион не може да ги направи (от които половината са дефектни и опасни за купувача си)...

                          А как се правят 10 милиона! (щоТ Мъск щял да прави..., ако щеше да прави - нямаше да купува биткойните..., а би купувал оборудване и ДМА..., ЩОТ немците казват, че нещо ще го цакат с милиард евро, дето щяха да му осигуряват..., Че то - за койни ще го профука тоя милиард, наш МъскИ....)
                          Няма значение кой: С всяка година, все повече Електрички. А нашето момче, бръмчи ли, бръмчи, как "нямало да го бъде".
                          "Нямало" било.
                          Друг път.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                            Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.

                            Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
                            Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!

                            "Тесла строи", а ИСТИНСКИТЕ лидери в производството и продажбите - имат всичко построено и работещо. Тук-там преоборудват, а мишините и роботите... И ЦИФРОВОТО ПРОГРАМНО оборудване - как мислиш - дали го няма, АКО се произвеждат ЕЖЕГОДНО по над 10 милиона автомобили?

                            Тесла - колкото и да се напъва Мъск в края на годината - до половин милион не може да ги направи (от които половината са дефектни и опасни за купувача си)...

                            А как се правят 10 милиона! (щоТ Мъск щял да прави..., ако щеше да прави - нямаше да купува биткойните..., а би купувал оборудване и ДМА..., ЩОТ немците казват, че нещо ще го цакат с милиард евро, дето щяха да му осигуряват..., Че то - за койни ще го профука тоя милиард, наш МъскИ....)

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                              Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.

                              Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
                              Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!
                              И това да стане, безименният, ще вее бойни знамена. Споко.

                              Коментар


                              • Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.

                                Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
                                Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!

                                Коментар

                                Working...
                                X