Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
Общо взето с бота се опитвате да убедите себе си как вашите трошляци са супер щото нищо не струват. Доста нелепи неща пишеш и звучите комично и нелепо. Общо взето "гроздето е кисело"
Моята електричка иначе не е Тесла, точно защото ситуацията със сервиза не ме кефи и не е практична, така, че нямам проблеми със сервиза при щети. Зареждам само безплатно предимно не бързите станции докато си пазарувам. Вече съм спестил толкова пари от гориво колкото за една от вашите. Батерията ми има гаранция 8 години че няма да деградира с повече от 30% а реалния и живот е около 800000км. Колата ми е карбонова има минимално количество движещи се частиичасти ищ се движи с оригиналната си батерия доста след като вашите са изгнили в автоморгата
Аз и пеша ще те мина.
Дал си 50к и ще спестиш на година по 500лв. За колко години се избиват
И моята е по луксозна, по добре вози от твоя пласмасарник.
Карах(тестдрайв) кияк, дали не беше хуйдай електрички - отвратLast edited by bota156; 31.12.2020, 11:34.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Като ги пишеш тия работки, наясно ли си че всеки дефект по една Тесла те оставя без кола? Сервизи няма, части няма, ремонтите не можеш в кварталния гараж А когато въобще те ремонтират, плащаш колкото е цената на нова бензинова малолитражка. Да не говорим че още с покупката си се вкарал на толкова дебел минус, че всеки с бензинка ще кара все едно с безплатно гориво 10 години спрямо тебе. А след 8 години ти си с мъртва батерия, 2 години ще го гледаш него тъжно и ще продадеш обдухания скрап на вторични
Въпроса е ТИ от къде обаче ще взимаш части защото ДВГ производителите съвсем скоро ще фалират.
Почваме от Пежо и Фиат Крайслер:
https://www.forbes.com/sites/michael...eep-dodge-ram/
Предсмъртно сливане и стават Стелантис Ще чакам да ми кажеш как се сменя съединител на Стелантиса ти
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Като ги пишеш тия работки, наясно ли си че всеки дефект по една Тесла те оставя без кола? Сервизи няма, части няма, ремонтите не можеш в кварталния гараж А когато въобще те ремонтират, плащаш колкото е цената на нова бензинова малолитражка. Да не говорим че още с покупката си се вкарал на толкова дебел минус, че всеки с бензинка ще кара все едно с безплатно гориво 10 години спрямо тебе. А след 8 години ти си с мъртва батерия, 2 години ще го гледаш него тъжно и ще продадеш обдухания скрап на вторични
Моята електричка иначе не е Тесла, точно защото ситуацията със сервиза не ме кефи и не е практична, така, че нямам проблеми със сервиза при щети. Зареждам само безплатно предимно не бързите станции докато си пазарувам. Вече съм спестил толкова пари от гориво колкото за една от вашите. Батерията ми има гаранция 8 години че няма да деградира с повече от 30% а реалния и живот е около 800000км. Колата ми е карбонова има минимално количество движещи се частиичасти ищ се движи с оригиналната си батерия доста след като вашите са изгнили в автоморгатаLast edited by k_v_v_; 31.12.2020, 11:09.FinancialMarkets.Zone
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ееее, той 1 час само ще зарежда по пътя ... не е честно. Ако намери къде.
Аз ще карам с 220 на темпомат и ще свиркам, на повече не се включва . Що да зорим колата?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
По-скоро падне ли търсенето на бензин, ще падне и ОПЕК и ще извадя някоя стара американа да се кефя без пари на бензин
А наоколо - сапунерки с китайски батерийки на 8 години, годни само за рециклаж.
С350д си е доволно самолетчеНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Като ги пишеш тия работки, наясно ли си че всеки дефект по една Тесла те оставя без кола? Сервизи няма, части няма, ремонтите не можеш в кварталния гараж А когато въобще те ремонтират, плащаш колкото е цената на нова бензинова малолитражка. Да не говорим че още с покупката си се вкарал на толкова дебел минус, че всеки с бензинка ще кара все едно с безплатно гориво 10 години спрямо тебе. А след 8 години ти си с мъртва батерия, 2 години ще го гледаш него тъжно и ще продадеш обдухания скрап на вторични
Годинките не са 10 а поне 20 или 500к км. За толкова със сигурност ще я хвърлиш за скраб електричкатаНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Политически ще убият двигателя, за да могат да цоцат от електричките ПОВЕЧЕ.
А наоколо - сапунерки с китайски батерийки на 8 години, годни само за рециклаж.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Пак не позна - Италия, бергамо 294к по диагностика (по километраж 140 .
Залагам я че до морето ще те бия е 1 ЧАС. ЦЯЛ ЧАС смотаната ти тесла дето вдига до 100 за 3 сек ....
Отиване и връщане аз може и 2 пъти да го направя докато ти 1 път от табела до табела.
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
Хаха, наистина ли, трудно ми е да си обясня, какво може се случва в главата на някой написал нещо такова.
Добре супер, честно казано колкото по малко хора се светнат за офертат толкова по добре за мен, че не ми се чака на опашки. Друго си е 8 на 100 х 2.50 лв литърчето, на всеки 10к км, масълце, филтърче, ремъче, някоя гарнитърка х няколко стотачки или скоростна кутийка х няколко хилядарки, данъче, смсче за паркиране, ех че сме шарани, да изпускаме тази далаверка хаха
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
Къде гледаш?
В София са 22-23, безплатните, от които 3 бързозарядни DC. Във Варна са малко повече. А платените няма и да ги броя доста са.
https://www.plugshare.com/
Ей ти коментар от една от безплатните, в един мол:
Daniel Zahariev
Other Vehicle
220v не работят. АС работи, но странно има колче и лента, все едно достъпът е забранен. Аз най нахално го отместих и заредих. Иначе има и платени АС на Eldrive и на Delta (36 ст. на кв/ч).
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156
простено ти е НИЩО да не разбираш все пак си фатмак
ТОВА, от друг форум.....
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Пак не позна - Италия, бергамо 294к по диагностика (по километраж 140 .
Залагам я че до морето ще те бия е 1 ЧАС. ЦЯЛ ЧАС смотаната ти тесла дето вдига до 100 за 3 сек ....
Отиване и връщане аз може и 2 пъти да го направя докато ти 1 път от табела до табела.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
Ако питаш мен те вече са го поели. Който си купува автомобил с ДВГ сега все едно си купува пишеща машина или факс 1999г. единствената причина да не става по-бързо трансформацията, е че повечето производители на ДВГ са принудени да направят големи инвестиции за трансформацията на производството а складовете им са пълни със ДВГ бангии. Също така по им изнася да трявба да ходиш ня няколко месеца за сняма на масълце, ремъче и нещо друго а след 5 години да трябва да си купиш цяла скоростна кутия или нещо друго от хилядите подвижни части. който си мисли че още дълго ще си кара ДВГто много се лъже и няма реалистична предства затова на къде отиват нещата.
https://www.vesti.bg/tehnologii/avto...2030-g-6117814Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
Аз бях сигурен че е Италия, ама съвсем жалка щеше да е картинката и си викам айда да не те разобличавам. Аз на моере ходя със самолет, така че ше ти е трудно да ме биеш с таралясника
Да не би да си плациказ задника в теслата?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар