IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

    Да ти задам един неангажиращ въпрос, бива ли, Пирамидалний?

    А тях (ЕЛЕЛТРО) - КОЙ ще ги върти? Токът, нали? А този ток ще идва от къде? От ... Опссс... От... Не смея да го кажа... От ДИЗЕЛ-ГЕНЕРАТОРИТЕ на кораба, нали?

    Как хуууубсво се затваря кръгът, нали, Пирамидалний?

    Много ти трябва още, за да те определим като компетентен... Иначе спамиш юнашки! Добре е, че и други ти следят "изявите"...
    Не искам да съм груб с теб. Би ли се запрял, поне малко? Има, освен дизел-генератори, и паро - и газотурбинни също, и горивни клетки, за които, на кораб място бол... А наистина, масово навлизат вече ел.тръстери, дори при ледоразбивачите. И всичко това - именно, поради изключителните предимства на ел.двигателите пред всички други. Успокой се, пий си хаповете. А, за „компетентност”, точно ТИ дадаи говориш и точно във форум като този...
    ...Все тая. Който разбрал-разбрал.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      Яко трябва да е напушен, след като, е втори по богатство и пръв по скорост на трупането му.
      И, да...
      -Що ли не ти завижда?

      При теб има ли други усещания, освен завист?

      Не се забелязва да си споменал някога за чест..., за достойнство..., за коректност...

      Що така, Пирамиде? Все някой някому завиждал! Затова ли си тук - за да отбелязваш кой СПОРЕД ТЕБ завиждаЛ?

      Повярвай, хората имат и други подбуди, когато пишат тук и не е задължително те да са точно свързани със завистта.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        "Тяга", Валентий. Не "акумулатори". ЧЕТИ БЕ. Много точно съм го написал. ТЯГА. ДВИГАТЕЛИ. ЕЛЕЛТРО.
        Да ти задам един неангажиращ въпрос, бива ли, Пирамидалний?

        А тях (ЕЛЕЛТРО) - КОЙ ще ги върти? Токът, нали? А този ток ще идва от къде? От ... Опссс... От... Не смея да го кажа... От ДИЗЕЛ-ГЕНЕРАТОРИТЕ на кораба, нали?

        Как хуууубсво се затваря кръгът, нали, Пирамидалний?

        Много ти трябва още, за да те определим като компетентен... Иначе спамиш юнашки! Добре е, че и други ти следят "изявите"...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
          Факт е, че тислъта има само 1 завод, който изкарва някакви коли - и той е в Китай. Само че там тъкмо му сложиха чатала на Мъскалян...
          Другото не са факти, а туитове на напушеняк.
          Яко трябва да е напушен, след като, е втори по богатство и пръв по скорост на трупането му.
          И, да...
          -Що ли не ти завижда?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
            Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.

            Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
            Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!
            Факт е, че тислъта има само 1 завод, който изкарва някакви коли - и той е в Китай. Само че там тъкмо му сложиха чатала на Мъскалян...
            Другото не са факти, а туитове на напушеняк.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Китайските са над 2 милиона (бръмча)...
              ИМЕННО.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                КАто бях малък и аз имах кораб с електротяга- с батерии и всичко останало. Много ми е чудно дали четеш какво пишеш?? До сега съм срещал един път писание за кораб с батерии- някакво китайче за около 1000- 1500 тона- но то си беше написано че ще се ползува за каботажно плаване- крайбрежно- в 12-милната зона. Иначе има и кораби които ги оборудваха с платна- но това увеличавало скоростта с около 0,1 миля- една морска миля- 1850 метра. хайде сега ми кажи дали това нещо ще покрие някога разходите по себе си. Същата работа и с батериите
                "Тяга", Валентий. Не "акумулатори". ЧЕТИ БЕ. Много точно съм го написал. ТЯГА. ДВИГАТЕЛИ. ЕЛЕКТРО.
                Last edited by Pyramid; 10.02.2021, 20:45.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение

                  За ефектът на пеперудата чувал ли си?

                  Когато МъскИ направи реклама на койните - да не се изнижат "инвеститорите" му от Тесла!

                  Той си знае най-добре... Ще изпуши един джойнт и ще стигне до истината.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    КАто бях малък и аз имах кораб с електротяга- с батерии и всичко останало. Много ми е чудно дали четеш какво пишеш?? До сега съм срещал един път писание за кораб с батерии- някакво китайче за около 1000- 1500 тона- но то си беше написано че ще се ползува за каботажно плаване- крайбрежно- в 12-милната зона. Иначе има и кораби които ги оборудваха с платна- но това увеличавало скоростта с около 0,1 миля- една морска миля- 1850 метра. хайде сега ми кажи дали това нещо ще покрие някога разходите по себе си. Същата работа и с батериите

                    Помня, че това корабче циркулираше преди години в Японско море. Може още да плава. В единични случаи може да се ползва за крайбрежни екскурзии...

                    ...иначе - трудно ще смени само корабната електроцентрала и консумацията на ток и отопление на кораба би била под въпрос! Да не говорим за това, че при тонове товари - корабчето трудно ще превърта гребния винт и изобщо ще се движи сигурно...

                    ... При сценарий: нощем, насред океана - батериите сдават багажа... КОЙ ще спасява ситуацията?

                    Ми те - мило им било да изхвърлят "лошият" дизел и някак го покрили с едни ламарини в машинното отделение... Същото направили и със спомагателният дизел-генератор...

                    И се сетили за "лошият" дизел, когато корабът през нощта останал неуправляем, без осветление и без топло..., а 1000-2000 пасажери били тръгнали на круизЧЕ, но когато токовете изчезнали - ги обзели страхът и паниката и нещата на борда станали неконтролируеми...

                    ... и машинната команда се съфирясала, че няма да я бъде в тъмното, с батериите... Припалили дизел-генераторчето и първо - о чудо! - навсякъде светнало... После напълнили и бутилките с въздух и развъртяли вала на дизела, докато тръгнали и запалванията в отделните цилиндри...

                    Доста щели да чакат (в паниката, студа и тъмното) спасителните команди...

                    ..............

                    А ако се касае за тонове насипни товари на стотици кораби? Да, плават, въпреки че не ни интересува - има ли ги, или не...

                    А и наш МъскИ - КАК ще си транспортира Тесличките от Китай до Европа???

                    Не, че някой ще може да ми отговори на последния въпрос... Аз така си питам - неангажиращо...

                    ​​​​​​​))

                    Коментар


                    • https://www.investor.bg/analizi/9/a/...tkoini-321724/

                      идва ИДВА

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                        3. Все повече кораби преминават към електро тяга. Дали ще познаеш, защо?
                        4.
                        КАто бях малък и аз имах кораб с електротяга- с батерии и всичко останало. Много ми е чудно дали четеш какво пишеш?? До сега съм срещал един път писание за кораб с батерии- някакво китайче за около 1000- 1500 тона- но то си беше написано че ще се ползува за каботажно плаване- крайбрежно- в 12-милната зона. Иначе има и кораби които ги оборудваха с платна- но това увеличавало скоростта с около 0,1 миля- една морска миля- 1850 метра. хайде сега ми кажи дали това нещо ще покрие някога разходите по себе си. Същата работа и с батериите

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                          Объркал се е явно човека. Или е служител във бензиностанция...

                          НО, мен успя да ме убеди да продам Теслата и да мина на ID3. ПРИЗНАВАМ че ID3 продава повече!!! и е "най-добрата кола".
                          Все пак обаче реших преди да продам теслата и да се изръся СОЛЕНО за ново ID3 фолксвагенче реших да изгледам поне едно ревю от СОБСТВЕНИК:


                          https://www.youtube.com/watch?v=xvkfw04RTQg

                          А какво казва този бе? Софтуера не работи, (видеото е от онзи ден), пълно с бъгове и забележете СПИРАЧКИТЕ не работели всеки път! Ааа май няма да продавам и да купувам скъпото!

                          Не не, замислете се. ПРЕДСТАВЯТЕ ли си на ТЕСЛА да не работеше софтуера и спирачките??? Какво писане щеше да има!

                          Да не говорим че няма нитго зарядна мрежа за това фолксвагенче нито има автопилот! Тесла не влияела на пазарите, обречена е на фалит и погром! Смех!
                          За какъв авто пилот говориш- това си е малко по голяма кола от моята фиеста, мисля 4,10-4,20- на практика градска кола- на такава не и трябва авто пилот. Самото връщане на коли означава че има нещо гнило- до сега не съм чул да връщат VW, ама теслите ги връщат. Колко човека умряха заради блокировка на вратите??. По добре замълчи и толкова

                          Ах да идва ИД6

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Няма значение кой: С всяка година, все повече Електрички. А нашето момче, бръмчи ли, бръмчи, как "нямало да го бъде".
                            "Нямало" било.
                            Друг път.

                            Китайските са над 2 милиона (бръмча)...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              "Тесла строи", а ИСТИНСКИТЕ лидери в производството и продажбите - имат всичко построено и работещо. Тук-там преоборудват, а мишините и роботите... И ЦИФРОВОТО ПРОГРАМНО оборудване - как мислиш - дали го няма, АКО се произвеждат ЕЖЕГОДНО по над 10 милиона автомобили?

                              Тесла - колкото и да се напъва Мъск в края на годината - до половин милион не може да ги направи (от които половината са дефектни и опасни за купувача си)...

                              А как се правят 10 милиона! (щоТ Мъск щял да прави..., ако щеше да прави - нямаше да купува биткойните..., а би купувал оборудване и ДМА..., ЩОТ немците казват, че нещо ще го цакат с милиард евро, дето щяха да му осигуряват..., Че то - за койни ще го профука тоя милиард, наш МъскИ....)
                              Няма значение кой: С всяка година, все повече Електрички. А нашето момче, бръмчи ли, бръмчи, как "нямало да го бъде".
                              "Нямало" било.
                              Друг път.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                                Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.

                                Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
                                Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!

                                "Тесла строи", а ИСТИНСКИТЕ лидери в производството и продажбите - имат всичко построено и работещо. Тук-там преоборудват, а мишините и роботите... И ЦИФРОВОТО ПРОГРАМНО оборудване - как мислиш - дали го няма, АКО се произвеждат ЕЖЕГОДНО по над 10 милиона автомобили?

                                Тесла - колкото и да се напъва Мъск в края на годината - до половин милион не може да ги направи (от които половината са дефектни и опасни за купувача си)...

                                А как се правят 10 милиона! (щоТ Мъск щял да прави..., ако щеше да прави - нямаше да купува биткойните..., а би купувал оборудване и ДМА..., ЩОТ немците казват, че нещо ще го цакат с милиард евро, дето щяха да му осигуряват..., Че то - за койни ще го профука тоя милиард, наш МъскИ....)

                                Коментар

                                Working...
                                X