Иначе доколкото знам дори и в момента могат да се сменят деградирали или повредени модули, но това в никакъв случай не е нито БЪРЗО, нито ЛЕСНО, нито ЕВТИНО като труд и като цена на резервни части.
Има и още нещо - транспорта на литиеви батерийни модули като резервни части е силно затруднен и силно ограничен заради опасноста от самозапалване. Редица куриерски фирми, както и редица авиокомпании, пък и други превозвачи, ОТКАЗВАТ да транспортират такива товари. Това автоматично означава, че транспорта им силно се оскъпява, и добавя допълнителни разходи към вече скъпите по презумция резервни части на производителите.
Има и още нещо - транспорта на литиеви батерийни модули като резервни части е силно затруднен и силно ограничен заради опасноста от самозапалване. Редица куриерски фирми, както и редица авиокомпании, пък и други превозвачи, ОТКАЗВАТ да транспортират такива товари. Това автоматично означава, че транспорта им силно се оскъпява, и добавя допълнителни разходи към вече скъпите по презумция резервни части на производителите.

Коментар