IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    Още не е решен проблемът. Не е ясна реакцията на СЕО-то на "Тесла Моторс"
    Ами реакцията му ще е като на Ердоган, Радев, ония от пднг...

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Т.е., няма значение, че налягането е изравнено с околното?
      -Ясно.
      Прочее, някой от останалите, да знае кой двигател има най-високо кпд?

      Разбира се (прочее) - това, кой двигател има най-високо кпд - ще разбереш още в средното техническо училище... Дори би научил много повече...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
        Я да попитам тук, че се сетих тези дни Ноа,ботговорът ми убягва: Знае ли някой, как точно, се изчислява работният обем на двутактовите двигатели? От ГМТ до ДМТ или от ГМТ до горния ръб на изпускателните канали? Защо питам? Ами, защото с тяхното отваряне, сломи нещо още да не е изгоряло и да гори, налягането рязко спада, защото започва изпускането. Питам, търся яснота.

        Тъй като почти никога не се разбира смисълът на написаното от теб, когато пишеш повече от едно изречение, но и зная, че си научил нещо от някъде и искаш да ни го покажеш...

        ... Само ще ти дам насоки в онова, което трябва да ти отговори тук човек, който очаква правилно и коректно формулиран въпрос от висшист, а не от третокласник (което е очевидно при цитатът на твоето мнение)...

        Та, щом казваш "двутактов двигател" :

        1. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва и да уточниш схемата на продухване на цилиндрите (подсказка: правотоково-клапанно, правотоково-прозоречно, или - "твоят" класически тип от твоето Балканче...)

        2. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да отчетеш т.нар. "загубен обем от хода на буталото", а това БИХА те научили на правилното място - в аудиторията на Университета, в практикумите, както и в поделенията на световни компании, които експлоатират някои от споменатите горе схеми.

        От мен - толкова за безплатно обучение. Никак не ти е малко и е по същество на неправилно- и неясно формулиран от теб въпрос.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Вече ги коментирах преди месеци, не ми се занимава отново. Ала накратко, нещата се изравняват около 150 хил.км и оттам нагоре, електричката дава много сериозно намаление на въгледвуокисния отпечатък. Защо? Ами, двг-то, само изгаря много повече, затуй. Няма да те убеждавам. Ако щеш.
          Ако сравняват Тесла S с приус и не се отчитат разходите за производство, транспорт и рафиниране на петрола, както и производството на самия ДВГ автомобил може и след 150 хиляди да се изравняват. При реално сравнение е някъде към 10-15. С други думи под година.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

            Глупости на търкалета, много пъти го обяснявахме и няма такова нещо. Даже съм ти дал клип където е обяснено така че всеки да го разбере.
            Тоя палячо не вдява. Вечно е назад с информацията изровена в хейтърски форуми (#tslaq). Работата е там, че прогреса си върви с пълна сила и след 5-10 години и той ще кара електричка (но не и Тесла).

            Коментар


            • Pyramid, не се изравнява светкавично, трябва все пак някакво време, дори когато буталото тръгне в посока нагоре налягането още не е съвсем изравнено с атмосферното. Това са едни тривиално приети неща които не са съвсем точни, по скоро са ориентировъчни параметри.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Pyramid, от горна до долна мъртва точка е работен обем и при четиритактовите изпускателните клапани отварят преди долна мъртва точка но работен обем се смята от горна до долна...
                Т.е., няма значение, че налягането е изравнено с околното?
                -Ясно.
                Прочее, някой от останалите, да знае кой двигател има най-високо кпд?

                Коментар


                • Pyramid, от горна до долна мъртва точка е работен обем и при четиритактовите изпускателните клапани отварят преди долна мъртва точка но работен обем се смята от горна до долна...
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                    Въпросът с батериите е решен. Поне за Тесла.
                    Геният от гаража в Горна Оряховица вече е изпратил чертежите.
                    Още не е решен проблемът. Не е ясна реакцията на СЕО-то на "Тесла Моторс"

                    Коментар


                    • Я да попитам тук, че се сетих тези дни Ноа,ботговорът ми убягва: Знае ли някой, как точно, се изчислява работният обем на двутактовите двигатели? От ГМТ до ДМТ или от ГМТ до горния ръб на изпускателните канали? Защо питам? Ами, защото с тяхното отваряне, сломи нещо още да не е изгоряло и да гори, налягането рязко спада, защото започва изпускането. Питам, търся яснота.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        https://www.youtube.com/watch?v=FSLT...ature=emb_logo

                        Как бихте реагирали, ако Тесла ви достави автомобил /електромобил/ с толкова много несъвършенства?

                        /изключително комплициран въпрос!/
                        Ще питаме, дали не си се навъртал тъдява.

                        Коментар



                        • Въпросът с батериите е решен. Поне за Тесла.
                          Геният от гаража в Горна Оряховица вече е изпратил чертежите.



                          Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Сега, Скъпоценни, да напомняме ли, как ти предричаше срив и под $200 ?

                          - МАЙСТОР е Илънчо, дума да няма. И -тук си прав - няма нужда от конкуренция.
                          А, преди около час, му бе предложена, на вниманието, батерията на вашия тук, опонент.
                          Кажете, дружина, " Да бъде!" (Звучи като "Амин!")
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            https://www.youtube.com/watch?v=FSLT...ature=emb_logo

                            Как бихте реагирали, ако Тесла ви достави автомобил /електромобил/ с толкова много несъвършенства?

                            /изключително комплициран въпрос!/
                            Ще се прекръстя на ДейвБГ и ще спамя по форумите

                            Коментар


                            • https://www.youtube.com/watch?v=FSLT...ature=emb_logo

                              Как бихте реагирали, ако Тесла ви достави автомобил /електромобил/ с толкова много несъвършенства?

                              /изключително комплициран въпрос!/

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                И точно тук идва големия смях, тислъ като децка играчка на батерийки, ни инженеринг за кола, ни тестове, глупост върху глупост сега финално и с големи отливки на шаси - все неща, изхвърлени отпреди 50 и кусур години вече и заменени с по-добри
                                Едно ЕВ не се различава революционно от автомобил с ДВГ като конструкция на каросерията, особено осраните ЕВта в момента дето едва прохождат и не могат да го добутат до скоростна кутия (която Тайкан доказа колко е по-ефективна). В момента ЕВ а-ла Тесла са на развнището на автомобилостроенето от 40-те години на 20ти век, за разлика от тях традиционните автомобилопроизводители имат смислени и използваеми модели, дето не се разхвърчат на парчета по магистралата.
                                Нещо си се объркал мой човек (за пореден път). Да не си гледал пак нещо прогнозно (като последния път когато те хванаха в лъжа)?
                                Я да видим нагледно колко по ефективен е тайкана барабар с новото ауди GT:


                                https://i.imgur.com/MikN67d.jpg


                                Я сега да видим и какво казва самият Санди Монро, ветерана в автоиндустрията участвал в разработнането на множество автомобили световни марки по въпроса с единичния кастинг вместо произвеждането на 300 отделни части и заваряването им:

                                https://leandesign.com/new-york-time...t-spectacular/


                                Пак се изложи крети...
                                Last edited by DaveBG; 22.02.2021, 09:05.

                                Коментар

                                Working...
                                X