Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Т.е., няма значение, че налягането е изравнено с околното?
-Ясно.
Прочее, някой от останалите, да знае кой двигател има най-високо кпд?
Разбира се (прочее) - това, кой двигател има най-високо кпд - ще разбереш още в средното техническо училище... Дори би научил много повече...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеЯ да попитам тук, че се сетих тези дни Ноа,ботговорът ми убягва: Знае ли някой, как точно, се изчислява работният обем на двутактовите двигатели? От ГМТ до ДМТ или от ГМТ до горния ръб на изпускателните канали? Защо питам? Ами, защото с тяхното отваряне, сломи нещо още да не е изгоряло и да гори, налягането рязко спада, защото започва изпускането. Питам, търся яснота.
Тъй като почти никога не се разбира смисълът на написаното от теб, когато пишеш повече от едно изречение, но и зная, че си научил нещо от някъде и искаш да ни го покажеш...
... Само ще ти дам насоки в онова, което трябва да ти отговори тук човек, който очаква правилно и коректно формулиран въпрос от висшист, а не от третокласник (което е очевидно при цитатът на твоето мнение)...
Та, щом казваш "двутактов двигател" :
1. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва и да уточниш схемата на продухване на цилиндрите (подсказка: правотоково-клапанно, правотоково-прозоречно, или - "твоят" класически тип от твоето Балканче...)
2. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да отчетеш т.нар. "загубен обем от хода на буталото", а това БИХА те научили на правилното място - в аудиторията на Университета, в практикумите, както и в поделенията на световни компании, които експлоатират някои от споменатите горе схеми.
От мен - толкова за безплатно обучение. Никак не ти е малко и е по същество на неправилно- и неясно формулиран от теб въпрос.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Вече ги коментирах преди месеци, не ми се занимава отново. Ала накратко, нещата се изравняват около 150 хил.км и оттам нагоре, електричката дава много сериозно намаление на въгледвуокисния отпечатък. Защо? Ами, двг-то, само изгаря много повече, затуй. Няма да те убеждавам. Ако щеш.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Глупости на търкалета, много пъти го обяснявахме и няма такова нещо. Даже съм ти дал клип където е обяснено така че всеки да го разбере.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, от горна до долна мъртва точка е работен обем и при четиритактовите изпускателните клапани отварят преди долна мъртва точка но работен обем се смята от горна до долна...
-Ясно.
Прочее, някой от останалите, да знае кой двигател има най-високо кпд?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеВъпросът с батериите е решен. Поне за Тесла.
Геният от гаража в Горна Оряховица вече е изпратил чертежите.
Коментар
-
Я да попитам тук, че се сетих тези дни Ноа,ботговорът ми убягва: Знае ли някой, как точно, се изчислява работният обем на двутактовите двигатели? От ГМТ до ДМТ или от ГМТ до горния ръб на изпускателните канали? Защо питам? Ами, защото с тяхното отваряне, сломи нещо още да не е изгоряло и да гори, налягането рязко спада, защото започва изпускането. Питам, търся яснота.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=FSLT...ature=emb_logo
Как бихте реагирали, ако Тесла ви достави автомобил /електромобил/ с толкова много несъвършенства?
/изключително комплициран въпрос!/
Коментар
-
Въпросът с батериите е решен. Поне за Тесла.
Геният от гаража в Горна Оряховица вече е изпратил чертежите.
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Сега, Скъпоценни, да напомняме ли, как ти предричаше срив и под $200 ?
- МАЙСТОР е Илънчо, дума да няма. И -тук си прав - няма нужда от конкуренция.
А, преди около час, му бе предложена, на вниманието, батерията на вашия тук, опонент.
Кажете, дружина, " Да бъде!" (Звучи като "Амин!")Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=FSLT...ature=emb_logo
Как бихте реагирали, ако Тесла ви достави автомобил /електромобил/ с толкова много несъвършенства?
/изключително комплициран въпрос!/
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=FSLT...ature=emb_logo
Как бихте реагирали, ако Тесла ви достави автомобил /електромобил/ с толкова много несъвършенства?
/изключително комплициран въпрос!/
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
И точно тук идва големия смях, тислъ като децка играчка на батерийки, ни инженеринг за кола, ни тестове, глупост върху глупост сега финално и с големи отливки на шаси - все неща, изхвърлени отпреди 50 и кусур години вече и заменени с по-добри
Едно ЕВ не се различава революционно от автомобил с ДВГ като конструкция на каросерията, особено осраните ЕВта в момента дето едва прохождат и не могат да го добутат до скоростна кутия (която Тайкан доказа колко е по-ефективна). В момента ЕВ а-ла Тесла са на развнището на автомобилостроенето от 40-те години на 20ти век, за разлика от тях традиционните автомобилопроизводители имат смислени и използваеми модели, дето не се разхвърчат на парчета по магистралата.
Я да видим нагледно колко по ефективен е тайкана барабар с новото ауди GT:
https://i.imgur.com/MikN67d.jpg
Я сега да видим и какво казва самият Санди Монро, ветерана в автоиндустрията участвал в разработнането на множество автомобили световни марки по въпроса с единичния кастинг вместо произвеждането на 300 отделни части и заваряването им:
https://leandesign.com/new-york-time...t-spectacular/
Пак се изложи крети...Last edited by DaveBG; 22.02.2021, 09:05.
- 1 like
Коментар
Коментар