Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Трябва да се чете, обаче, и относно други събития и категории, исторически намерили място. МНОГО са поучителни:
Например, танковете на Третия Райх, на бойното поле, ВСИЧКИ - изключая няколко (2 или 5, точно не запомних) прототипа на заводски изпитания - са били с бензинови двигатели. Дълго се чудили руснаците (особено, на фона на собствената си победа във войната, доказала могъществото и предимствата на дизелите) защо, аджеба, нали немците определено, имат технологично преимущество. Оказва се, историците, извадиха правдоподобно обяснение: За логистични улеснение, за доставки на САМО ЕДИН ВИД гориво. А, горят като факли.
Пропускат другото, че Форд, им доставя двигателите до 1943-та година, а на чичо Сам, не му се пренастройват печеливши производства, пък и се трепят там, далече, в Европа, бъдещи американски колонии.
И с батериите тъй: Търси се лесното на момента, което, убива средносрочните - какво остава, за малко по-отдалечените? - перспективи пред ел.бръмчилките.
И тука както тогава, ще победи КОМПЛЕКСНО И ИНТЕГРАЛНО по-дълбоко премислената концепция, Тесла може да остане лидер но, масово, ще се произвеждат по-интелигентните и приятелски настроени към потребителя, а не към производителя, системи. Това е едно "черно пророчество", което може да побърка някои но, ще се случи. Не се наемам да твърдя след точно колко години (3 или 5) но, само гледайте. И продължавайте да пишете тиради за "теоретичния принос" на един габровец, дето никой никога не го е виждал.
...ДОРИ ТОЙ САМИЯТ.Last edited by Pyramid; 18.05.2021, 18:34.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеВъпреки думичката "микро-" в името на модулите, все пак, един микромодул, има капацитета на 5-8 единични елементи, с тази разлика, че...
1.Е директно на работното напрежение;
2.Има няколко пъти по-нисък работен ток, съответно, и загуби в свързващите проводници и контакти, като в същото време, намалява броя на отделните включвания в една батерия, т.е., повишава нейната надеждннадеждност;
3.Има по-голяма охлаждаща повърхност, по-близо до точките на отделяне на топлината, следователно, гарантира по-ниска максимално достижима температура на плочите и електролита;
4.По-лесно и равномерно, се прогрява в дълбочина което, дава по-равномерна плътност на тока и по-малко предпоставки за образуване на дендрити;
5.Автоматично, изключва дефектни модули а, при тежко натоварване, също автоматично, ги включва да помагат, доколкото е възможно;
6.Допуска различни ел.хим.с-ми в състава на една батерия (като резервен вариант) и т.н.;
Относно лабораторните изпитания, за които, се бунтува тук един...има си етап, на който, те се правят. Още не е дошъл.
Този същият мозък те провали в бизнеса и в живота като цяло, и сега същия този мозък е тръгнал да оправя целия свят ...
Нищо лично, но ти една батерия не си видял и пипнал през живота си, а си тръгнал да променяш цели многомилиардни индустрии с милион инженери, всеки един от които е на светлинни години по-добър от тебе ....
Моите съболезнования ......
Коментар
-
Първоначално изпратено от ford_perfekt Разгледай мнениеNIO сменят батерия за 3 минути в техните зарядни станции. Целия макромодул! Времето не стига и за едно пикане.
Коментар
-
Въпреки думичката "микро-" в името на модулите, все пак, един микромодул, има капацитета на 5-8 единични елементи, с тази разлика, че...
1.Е директно на работното напрежение;
2.Има няколко пъти по-нисък работен ток, съответно, и загуби в свързващите проводници и контакти, като в същото време, намалява броя на отделните включвания в една батерия, т.е., повишава нейната надеждннадеждност;
3.Има по-голяма охлаждаща повърхност, по-близо до точките на отделяне на топлината, следователно, гарантира по-ниска максимално достижима температура на плочите и електролита;
4.По-лесно и равномерно, се прогрява в дълбочина което, дава по-равномерна плътност на тока и по-малко предпоставки за образуване на дендрити;
5.Автоматично, изключва дефектни модули а, при тежко натоварване, също автоматично, ги включва да помагат, доколкото е възможно;
6.Допуска различни ел.хим.с-ми в състава на една батерия (като резервен вариант) и т.н.;
Относно лабораторните изпитания, за които, се бунтува тук един...има си етап, на който, те се правят. Още не е дошъл.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
Умопомрачително нагъл измамник! Никой друг в света не се сетил за мекромодула само наш Pyramid
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеТи няма ли да мирясаш с твоите простотии. Микро е само мозъка ти и всичко друго, което той роди. Хрумнала ти е някаква недомислица (простотия) и се насираш да се хвалиш, без да си направил никакви изчисления, никакви проби, никакви лабораторни изследвания и въобще НИЩО !!! Повтарям - НИЩО !!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ти няма ли да мирясаш с твоите простотии. Микро е само мозъка ти и всичко друго, което той роди. Хрумнала ти е някаква недомислица (простотия) и се насираш да се хвалиш, без да си направил никакви изчисления, никакви проби, никакви лабораторни изследвания и въобще НИЩО !!! Повтарям - НИЩО !!!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Щото не са микромодулни. С тях, замяната не елемент, става за минути а, на цялата батерия - за два-три часа, и то- само и ако всички са негодни. Иначе, сменяш само пострадалите. Грешна концепция на батерията, е Причината.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЗaщo cтoтици eлeктричecки кoли ca изocтaвeни близo дo Пaриж? Aвтoмoбилитe ca пaркирaни нa пoлянa близo дo фрeнcкaтa cтoлицa Публикувaнa: 17 Мaй, 2021 15:59 147 КOМEНТAРA | ВИДЯНA 34656И в статията си пише че замяната на батерията е по скъпа от колата
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЗaщo cтoтици eлeктричecки кoли ca изocтaвeни близo дo Пaриж? Aвтoмoбилитe ca пaркирaни нa пoлянa близo дo фрeнcкaтa cтoлицa Публикувaнa: 17 Мaй, 2021 15:59 147 КOМEНТAРA | ВИДЯНA 34656И в статията си пише че замяната на батерията е по скъпа от колата
Иначе ние (бедняците) сме най-преебани. Няма коли втора употреба, ще трябва да шарим прескъпо за нови боклуци. Неудачията преди 4-5 години беше по 12-13к, сега е близо 2 ПЪТИ повече за същия котурНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от Николайко Перник Разгледай мнение
Айде и тоя загадъчен световен изобретател, благодетел на неукото човечество...
Растенията не произвеждат кислород. Те, също като останалите живи същества, го горят за получаване на енергия за живота си.
Задържат за определено време въглерода, поет от въглеродния двуокис на атмосферата, в телата си. Тревите за една година, дърветата – за повече. Най-дълго е задържан във въглищата.
След смъртта на растението въглеродът от телата им пак става на въглероден двуокис по веригата на хранене на останалите живи същества.
Аман от недоучки!
Всъщност растенията- някой от тях произвеждат кислород , но при определени условия, да има температура над 15-18градуса, да бъде такова, да бъде онакова. През останалото време кислорода е необходим на същите тези растения
Коментар
Коментар