Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
На мен ми направи впечатление линка на Валентин, това за захранване на електрички с метанол. Всъщност дори не написах какво знам по въпроса и той сигурно си помисли - ето показвам им нещо интересно пък..Всъщност е интересно като вариант - това преобразуване на метанол смесен с вода във водород го има от години, използва се един гранулат, може да се намери какво представляваше точно лесно понеже е продаван продукт на пазара. Та този човек се е досетил как да го използва за електромобил захранван с водород като водорода се произвежда от метанол плюс вода на борда на автомобила както се казва. И другото което се използва е батерия като буфер за електричеството, нещо за което бях писал че ще стане неотменна част за всеки електромобил с електрическа трансмисия да го наречем, дори на днешните електрички им липсва тази част - модул към батерията който да е буфер и той да е подложен на много цикли заряд и разряд които дори регенерацията при спиране ги прави, няма смисъл да се разсипва цялата скъпа батерия..Та на кой производител не му трябва такъв модул - такъв производител на кола с електрическа трансмисия да я наречем просто НЯМА.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, едно време беше друг човек..не е чак толкова бос в техниката.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, производството на оловни акумулатори в момента е с доста голям обем - размер, защо да не се приложи и там.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеMateev, и каква ти е печалбата от този така желан от теб неуспех, влагай в койни дето не се знае накъде ще идат..ама нали имаш излишни средства както гледам си им обяснил на фенгрупата в казиното там.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
И после 10 години ще се опитва да ги подарява ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеТака е...
Целият технологичен свят чака на измамника да направи микромодул с оловни клетки в общ електролит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеТака е...
Целият технологичен свят чака на измамника да направи микромодул с оловни клетки в общ електролит.
Или нека аз дефинирам: Матейко мами, и нему принадлежи идеята. Защото, "безкорпусни елементи", НЕ ОЗНАЧАВА "общ електролит". Да, ама де толкоз мозък у вас та, да го проумеете?!?Last edited by Pyramid; 25.05.2021, 20:40.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, прави си прототипа и хич да не ти пука, оценката я дават обстоятелствата и потребителите. Производителите като видят зора за суровини, ще го сънуват това нещо което да им позволи да си продължат работата, инвестициите им точно тогава ще увиснат във въздуха. И още нещо - за общия електролит както съм го разбрал има един фокус, който да не му споменавам името на човека който те хейтеше си представи че ще се пуска проводник вътре, а ти му отговори че никакви проводници няма да пускаш и мисля на мен ми е ясно за какво става въпрос. Та мисълта ми е в прототипа този момент така да се направи че да остава невидим при демонстрация, ще видят че електролита е общ - това трябва да се демострира защото спестява много от трудността за производство на батериите, но ако тръгнат без твое съдействие да правят батерия с общ електролит по това което са видяли да не им се получава понеже няма да знаят как всъщност става номера с общия електролит. Нещо като да се застраховаш от търсачите на "фрии" технологии, които според мен не уважават чуждия труд и знания, а те знанията всъщност с труд се придобиват.
Коментар
-
Pyramid, прави си прототипа и хич да не ти пука, оценката я дават обстоятелствата и потребителите. Производителите като видят зора за суровини, ще го сънуват това нещо което да им позволи да си продължат работата, инвестициите им точно тогава ще увиснат във въздуха. И още нещо - за общия електролит както съм го разбрал има един фокус, който да не му споменавам името на човека който те хейтеше си представи че ще се пуска проводник вътре, а ти му отговори че никакви проводници няма да пускаш и мисля на мен ми е ясно за какво става въпрос. Та мисълта ми е в прототипа този момент така да се направи че да остава невидим при демонстрация, ще видят че електролита е общ - това трябва да се демострира защото спестява много от трудността за производство на батериите, но ако тръгнат без твое съдействие да правят батерия с общ електролит по това което са видяли да не им се получава понеже няма да знаят как всъщност става номера с общия електролит. Нещо като да се застраховаш от търсачите на "фрии" технологии, които според мен не уважават чуждия труд и знания, а те знанията всъщност с труд се придобиват.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, тук ставаше въпрос за батерия която да е изпипана така че да няма какво повече да се пипне по нея, освен това да е устойчиво решение което да издържи на времето - да не зависи от изчерпване на суровини и да е така направена че да може да се използват много малко от тези които се редки или дори въобще да не се влагат такива. Технологии да се задвижват коли има много, обаче да си говорим за това което ще издържи и няма да се превърне след няколко десетилетия в технологичен отпадък е много по смислено.
Коментар
Коментар