bota156, щом масово не се правят толкова здрави колите значи не могат. А ето за електрически коли не могат да направят леки батерии, в 5 кг въглеводороди има заключена енергия над 50 киловатчаса равностойност. Тази енергия заредена в електрохимията на една батерия е с тегло 500кг.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКомпозитите са много здрави, не знам на живо виждал ли съм такива джанти но съм виждал да се предлагат - продават. Също има детайли в рали автомобили на клипове се демонстрира здравината им, при такива удари тези детайли ако са изработени от стомана или друг метал не биха се съпротивлямали повече отколкото ако са направени от лист хартия. Обаче композитите остават здрави.
Ето Милен излезе "здрав, прав" ама за 15-20 мин му изтече кръвтаНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, ограничаване на скоростта не е фактор 100 процента ако си в кашон. Дори 50 е скорост която е опасна много при насрещен удар между две превозни средства, като се сумират и удара е със 100. Големия автомобил и например Тесла с маса 2.5 тона ако се удари насрещно в кашончето просто ще мине през него и за него удара ще е много сериозен.
Коментар
-
redcretin, ограничаване на скоростта не е фактор 100 процента ако си в кашон. Дори 50 е скорост която е опасна много при насрещен удар между две превозни средства, като се сумират и удара е със 100. Големия автомобил и например Тесла с маса 2.5 тона ако се удари насрещно в кашончето просто ще мине през него и за него удара ще е много сериозен.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
на пешеходец и пазвантин всичко му пречи
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Че те, недостатъците, само пречат.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Изпаднал си в Тесла - заблудаТочно малките градски използват всички предимства на батериите без нито един от недостатъците - и при ограничения на скоростта в града 50км/ч хич не е фактор безопасността.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, малките автомобили и електромобили не са привлекателни от гледна точка на безопасност. Ако е по силно обезопасен малкия електромобил би бил много по радушно приет, за едно тнтм ти говоря.Точно малките градски използват всички предимства на батериите без нито един от недостатъците - и при ограничения на скоростта в града 50км/ч хич не е фактор безопасността.
Коментар
-
Композитите са много здрави, не знам на живо виждал ли съм такива джанти но съм виждал да се предлагат - продават. Също има детайли в рали автомобили на клипове се демонстрира здравината им, при такива удари тези детайли ако са изработени от стомана или друг метал не биха се съпротивлямали повече отколкото ако са направени от лист хартия. Обаче композитите остават здрави.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа така е, има още и проблем че при голям детайл свиването на нижката при втвърдяване би създавало големи напрежения в детайла.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСъщо това което се говореше, да се принтира монолитно купе. Според мен с нишково принтиране да се изгражда композит, ако принтирането е прецизно и се получи ефект като при тези 3Д фолиа, повърхността не би изглеждала зле и без допълнителен оскъпяващ финиш.
Коментар
Коментар