Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
mikomikov, и Фолксваген и Тойота продават сериозно в САЩ автомобили с ДВГ, предположението че ще си останат в Европа с електрическите коли едва ли се покрива с желанието им. Ти говориш за загуба на пазари, те със сигурност не биха могли да си позволят да мислят в тази посока. Понеже има разлика в стандартите на потребление по скоро може да се очаква да правят модели ориентирани за продажба в САЩ . Те имат опит по отношение на ДВГ колите в това отношение и той им е от полза, електромобилите са над 50% батерия, една по добра батерия е нещото което ще продава електромобили. Електромобилите нямат качествата да изместят ДВГ колите, но когато модата за намаляване на емисиите от СО2 премине понеже емисиите от транспортни средства се отчита че били едва 20% от общото количество емисии със сигурност нискоемисионните автомобили няма да дразнят така наречените зелени. Представи си че емисиите паднат на само 5 процента и тогава вече става смешно да се твърди че те са фактор за решаване на проблем, не че сега тези 20 процента са нещо по различно но все пак поне в градовете се усещат когато не могат да се разсейват бързо.
От електрическите автомобили има нещо друго което така мисля - ще навлезе сигурно може и с много голям процент и да стане наистина масово, а то електрическата трансмисия понеже е доста здрава с лека поддръжка и БЕЗСТЕПЕННА. За САЩ може да навлезе 90 процента че и повече, а защо не и за Европа. Всичко зависи от това да се ПОЯВИ батерия подходяща за ел.трансмисия в която нейната роля ще е на буфер на електричество, тя трябва да издържа много цикли на заряд и разряд, да може да се зарежда с голям ток включително и при регенерация при спиране и да може да отдава голям ток. В момента такава батерия още няма, но ще се появи и тя ще е съществен компонент в колите на бъдещето - ще я има във всеки един автомобил, който не е с ретро трансмисия.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
Предложението ми - да се разходиш по света, не приемай като опит да ти налагам стандарт на живот. Не е лошо да го направиш за собствената си креативност и емоционална удовлетвореност.
Иначе, по темата - продажбите на Фолксваген и на Тойота - независимо на кои континенти са, още дълги години ще подреждат тия компании на първите две места по реализация (дори без да реализират голям брой Щатите). Това говори за правилно ориентирани: продажби и производство.
Това е основното изискване, за да има ефект от реализацията на подобни мега-компании, дори да нямат продажби в Щатите, а може би - именно поради това (в отговор на тъпия въпрос).
Коментар
-
Първоначално изпратено от levi_desni Разгледай мнение
Нервен ли си?
Иначе, по темата - продажбите на Фолксваген и на Тойота - независимо на кои континенти са, още дълги години ще подреждат тия компании на първите две места по реализация (дори без да реализират голям брой Щатите). Това говори за правилно ориентирани: продажби и производство.
Това е основното изискване, за да има ефект от реализацията на подобни мега-компании, дори да нямат продажби в Щатите, а може би - именно поради това (в отговор на тъпия въпрос).
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
Какво точно питаш?
Ако имаш реализация в един континент, защо ти е да правиш невъзможното: Със сигурност не е възможно да се покрият изискванията на всички регулатори, които действат на пазарите.
От друга страна, пазарите в САЩ и Канада са доминирани от големи мощности и кубатури на ДВГ. Лесно е да се потърси аналогия с пикапите, които ще се търсят там на друг континент.
Май ти е трудно да разсъждаваш практично? Не е трудно да се разходиш по света, за да видиш преобладаващото, което предлагат автомобилните дилъри. Така ще избегнеш задаването на тъпи въпроси.
Коментар
-
Първоначално изпратено от levi_desni Разгледай мнение
А, дали се харчат и в Щатите?
Какво точно питаш?
Ако имаш реализация в един континент, защо ти е да правиш невъзможното: Със сигурност не е възможно да се покрият изискванията на всички регулатори, които действат на пазарите.
От друга страна, пазарите в САЩ и Канада са доминирани от големи мощности и кубатури на ДВГ. Лесно е да се потърси аналогия с пикапите, които ще се търсят там на друг континент.
Май ти е трудно да разсъждаваш практично? Не е трудно да се разходиш по света, за да видиш преобладаващото, което предлагат автомобилните дилъри. Така ще избегнеш задаването на тъпи въпроси.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеVolkswagen ID.4 е най-продаваният изцяло електрически автомобил в Европа
Силните продажби на ID.4 и ID.3 помагат на германския концерн да увеличи своя дял на европейския пазар на електромобили до 34% през април
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Не е по темата, но постинга стои неизтрит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеЕлектрониката или електротехниката няма да умрат без златото. В момента го ползват, защото го има, но може да се разминат и без него. Има много алтернативи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДобре за разлика от теб ще се съглася че не съм прав, и златото никога няма да се изчерпи, откъдето и да изкопаеш един кубик пръст в него някакви атоми злато ще присъстват.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеlevi_desni, много си е цял лев, ако се направи производство както трябва вложените материали в един топлообвенник за корито за душ кабина едва ли ще са повече от 2 лева.
Коментар
Коментар