IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Pyramid - какво е егн, единен граждански номер на тока ли. Не става с регулиране на ток, защото това би трябвало да стане със съпротивление което да грее и да се губи енергия и затова се използва преобразувател на напрежение при което се губи по малко енергия и големината на тока при подадено по ниско напрежение пада. А дали егн-то или товара все тая, няма значение кое е първично и кое вторично - просто правило е че при липса на консуматор веригата е отворена и не протича ток, а ако протече това ще е защото е затворена чрез късо съединение. Допускате някаква елементарна грешка и почват тревогите ви как ще спират електромобилите а такъв проблем не съществува. За рекуперацията при електромобилите - явява се нещо като задължителна и има връзка със спирането но по наклон надолу.
    Last edited by supertrader; 05.09.2019, 22:35.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Генераторът генерира ЕДН. ТОК в контур се появява само при налично ЕГН. ТОВАРЪТ е вторичен. Глупостите, които си насипал, имат много малко общо с фактите. Във възбудителнаъа намотка, може да тегулираш ток. Напрежение се прилага КЪМ. Пиши за дизели, а?
      Бе не спираш да говориш глупости, не мож' се спря, а?

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Генератора генерира според товара ако се пренебрегнат загубите при работата. Ако няма товар генератора нищо не генерира и не преобразува механична енергия в електрическа, контролера на батерията определя товара. Допълнителна опция е да се регулира напрежението на тока във възбудителните намотки.
        Генераторът генерира ЕДН. ТОК в контур се появява само при налично ЕДН. ТОВАРЪТ е вторичен. Глупостите, които си насипал, имат много малко общо с фактите. Във възбудителнаъа намотка, може да тегулираш ток. Напрежение се прилага КЪМ. Пиши за дизели, а?
        Last edited by Pyramid; 05.09.2019, 22:25.

        Коментар


        • Генератора генерира според товара ако се пренебрегнат загубите при работата. Ако няма товар генератора нищо не генерира и не преобразува механична енергия в електрическа, контролера на батерията определя товара. Допълнителна опция е да се регулира напрежението на тока във възбудителните намотки.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            1. И „простият реотан” Е активен товар.
            2. Именно, няма как да е еднакъв.
            3. При активен товар, поемането става на мига. Ама искаш не искаш -все тая.
            4. Изчисли капацитета на „малкия и евтин капацитивен буфер” . Ще се изненадаш, колко голям се оказва.
            Ми що ти не изчислиш нещо поне веднъж?

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

              Баластът отдавна е активен товар, а не прост реотан. Та няма как да е еднакъв след като се определя от контролера. Нито пък поемането трябва да става в реално време - малък и евтин капацитивен буфер може да го разтегне във времето с минимални загуби.

              Технологиите са мръднали доста от предния век. А познанията ни?
              1. И „простият реотан” Е активен товар.
              2. Именно, няма как да е еднакъв.
              3. При активен товар, поемането става на мига. Ама искаш не искаш -все тая.
              4. Изчисли капацитета на „малкия и евтин капацитивен буфер” . Ще се изненадаш, колко голям се оказва.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                Предлагам, както сме се събрали екип от специалисти, да разработим електровозило за някоя незаета ниша. Например пазарска количка за пенсионери, или количка за качване на товари по стълби на жилища без асансьор, нещо от този тип.
                Аз ще съм специалист по лаишките въпроси. Непременно е нужен един такъв в екип от много добри специалисти.
                Освен пирамидата, не виждам кой друг може да се заеме с тази работа.
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Предлагам, както сме се събрали екип от специалисти, да разработим електровозило за някоя незаета ниша. Например пазарска количка за пенсионери, или количка за качване на товари по стълби на жилища без асансьор, нещо от този тип.
                  Аз ще съм специалист по лаишките въпроси. Непременно е нужен един такъв в екип от много добри специалисти.

                  Коментар


                  • Тук виждам голямо неразбиране по въпроса за "рекуперация".
                    Няма баласт тук. Т.нар. контролер, най-грубо казано изпълнява ролята на реле-регулатор за алтернатор. Т.е токът не е непрекъсната величина. Той е точно толкова, колкото е необходим в момента или по-малко. Зарядния ток де,
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Елемент от верига. Последователно свързан. Естествено, не директно. Първо генератор. Ама контролер или не, токът трябва да се поеме...или да се изхвърли върху баласта. Да видим обаче: еднаква енергия, еднакъв баласт, еднакъв контролер и различна батерия...
                      Баластът отдавна е активен товар, а не прост реотан. Та няма как да е еднакъв след като се определя от контролера. Нито пък поемането трябва да става в реално време - малък и евтин капацитивен буфер може да го разтегне във времето с минимални загуби.

                      Технологиите са мръднали доста от предния век. А познанията ни?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                        Специално писах за детската градина. Батерията естествено не се използва директно за спирачка.
                        Елемент от верига. Последователно свързан. Естествено, не директно. Първо генератор. Ама контролер или не, токът трябва да се поеме...или да се изхвърли върху баласта. Да видим обаче: еднаква енергия, еднакъв баласт, еднакъв контролер и различна батерия...
                        Last edited by X_Y; 05.09.2019, 08:33.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение

                          Kой краен случай?
                          В безобразно грубо приближение - колата ще ускорява до макс. скорост не за 10, ами за 11 секунди. 1-та секунда ще е времето, необходимо да "напълни" енергията на маховиците.

                          Пирамид, много ангро го гледаш...ограничението на тока на зарежане идва в 99,9% от случаите от генератора, не от батерията. Освен ако не е оловен акумулатор за автомобил.
                          Е, разбрах ви идеята.

                          Last edited by X_Y; 05.09.2019, 08:32.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            E добре де, ми в крайния случай какво се получава?
                            Kой краен случай?
                            В безобразно грубо приближение - колата ще ускорява до макс. скорост не за 10, ами за 11 секунди. 1-та секунда ще е времето, необходимо да "напълни" енергията на маховиците.

                            Пирамид, много ангро го гледаш...ограничението на тока на зарежане идва в 99,9% от случаите от генератора, не от батерията. Освен ако не е оловен акумулатор за автомобил.

                            Коментар


                            • Pyramid - при зареждане на литиевойонна батерия през контролер няма да получиш същественна разлика в спирачния ефект на рекуперацията в зависимост от това дали е заредена или празна.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                разредената батерия абсорбира по-добре енергията при спиране.
                                Специално писах за детската градина. Батерията естествено не се използва директно за спирачка.

                                Коментар

                                Working...
                                X