If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Като прекъснеш полюса, кабела си остава свързан на покрива и ако той гори и трябва да се гаси хората си остават изложени на риска. При очевидно аварийна ситуация сигурното е да се накъса цялата връзка между панелите и може да се направи като се добави такъв ключ. Не ми се коментира, сигурно който ги проектира без такава възможност си спи спокойно, произвеждат ги, продават ги, монтират се, правят се проекти от хора които не са неграмотни и знаят че напрежение над 50 волта прав ток е опасно.
Под "прекъсване на полюса", имах предвид макс.близо до панела. Има термопредпазители, изключващи на определена температура. Определено смятам, че прецизните и квалифицирани проектанти, старателно преценяват всичко това. Което, може и да струва някой и друг "излишен" , на пръв поглед, лев. Качественият продукт, обаче, си личи по време на изпитания и, все си мисля, залагащите на "евтиното", сами стъпват на грешната дъска. На оная, дето, ще се изметне точно, когато СЪВСЕМ не бива. Чувал си, пресполагам, приказката "- Не съм толкова богат, да купувам евтини работи."
Ами, вярна е.
Като прекъснеш полюса, кабела си остава свързан на покрива и ако той гори и трябва да се гаси хората си остават изложени на риска. При очевидно аварийна ситуация сигурното е да се накъса цялата връзка между панелите и може да се направи като се добави такъв ключ. Не ми се коментира, сигурно който ги проектира без такава възможност си спи спокойно, произвеждат ги, продават ги, монтират се, правят се проекти от хора които не са неграмотни и знаят че напрежение над 50 волта прав ток е опасно.
Имхотеп, не ми се занимава честно, соларни централи не правя, не поставям, не проектирам или да произвеждам компоненти за тях. Проблем е високото напрежение при последователно навързани панели в случай на пожар, може би пожарникарите ги затруднява. Може да се направи част която да се монтира на всеки панел и аварийно да разпада връзката между тях. Не мисля обаче че на някой му пука.
Дани, панелите, и с дват си полюса, при нормални условия, са с плаващ потенциал, т.е.от тях трудно би протекъл ток директно към земя. При авария, обаче, в безтрансформаторен инвертор, единият полюс, може да се окаже на маса, което, автоматично, прави другия опасен.Постоянният ток, изобщо, не е за пренебрегване и убива дори по-сигурно от променливия, благодарение електрохимичното си действие, водещо до съсиреци в кръвоносните съдове, дори часове след инцидента.
Ето защо, избягването на нещастни случаи, започва още на проектен етап, като се предвиди автоматично и сигурно разпадане И НА ДВАТА ПОЛЮСА на DC веригата, ОЩЕ ПРЕДИ ВХОДА КЪМ ИНВЕРТОРИТЕ.
Тогава и само тогава, въпросът може да бъде изцяло решен.
Имхотеп, не ми се занимава честно, соларни централи не правя, не поставям, не проектирам или да произвеждам компоненти за тях. Проблем е високото напрежение при последователно навързани панели в случай на пожар, може би пожарникарите ги затруднява. Може да се направи част която да се монтира на всеки панел и аварийно да разпада връзката между тях. Не мисля обаче че на някой му пука.
Не е, но още се вярва че това е едно да кажем несложно изделие. Или това е едно нещо от което като си купиш едно може да му смъкнеш размерите и конструкцията, да му смениш боята и го пускаш в проидзводство и на пазара. Е така ще стане както казваха - няма да работи.
След като разбереш устройството и условията на работа, естествено, не е космически кораб. Ама нашите, не разбират, пък плещят. Кречетала.
Публикувано във факти.бг: Tesla съди свой клиент след като му изплати 200 хиляди евро заради продаден Model S със скрити дефекти
Коментарите също са интересни
Нямам идея, как са си оформили договорите за покупко-продажба но, ако някой е подписал (вероятно,. без да чете или неразбрал) И клауза за поверителност? И да е станало тъй, щото,
След попадане у клиента, скритите дефекти, да са им огласени, с което, са станали явни. А той, ги съди за скрити. Кой, де юре, е прав, според теб?
Не е, но още се вярва че това е едно да кажем несложно изделие. Или това е едно нещо от което като си купиш едно може да му смъкнеш размерите и конструкцията, да му смениш боята и го пускаш в проидзводство и на пазара. Е така ще стане както казваха - няма да работи.
При работа в условия на тежки електромагнитни смущения, BMS може да даде сбоеве и даже, да бъде "изпържена" дистанционно от средствата за РЕБ със съответните тежки последици върху функционалността и изпълнението на поставените задачи.
Излиза, че онова, дето го предложи моя милост, прави техниката по-жизнена, а захранваните от него машини -БОЙНИ МАШИНИ.
Просто Прелест.
Отделно, само допускам, какво са бръмчали след мен. Иначе, при ел.мобилите, в съвременно изпълнение, подозирам следния момент: Поради хилядите BMS , натъпкани само в една бройка и значителното разхвърляне параметрите на отделните елементи, след зареждане на първите в модула, спад на кпд. Защо? Ами, BMS какво прави, от този момент насетне? Пуска тока ПОКРАЙ заредения елемент. Този елемент, вече не се зарежда. Така, в съответния стринг, за останалите, мощността се увеличава и преразпределя. Този момент, не вярвам да е без последствия за тях. Отделно, че -ако решението е такова, ДА ИМИТИРА зареждащ се елемент, съответната единица BMS, е трудно да НЕ грее. (Което, са загуби). Т.е., постигането на висока първоначална идентичност на параметрите, е стъпка в посока увеличаване трайността на батерията, КАКВАТО И ЕЛ.ХИМИЧНА СИСТЕМА ДА Е ТЯ. При навитите фишеци, това е мисия невъзможна съвсем.
Трудно е да се възприеме че при топлообменници има какво да се изнамери, всички са с утвърдено мнение че всичко е направено, знае се какви са възможностите и т.н.т.
Докато това, НЕ Е ТАКА. Написал бях - изтрили го - но, идеше реч за съвсем друго изделие.
Както и да е, то не е ел.мобил...
Трудно е да се възприеме че при топлообменници има какво да се изнамери, всички са с утвърдено мнение че всичко е направено, знае се какви са възможностите и т.н.т.
Не 11, повече са, от кога има топлообменници и не са направени такива които да прехвърлят достатъчно добре и да имат малко съпротивление спрямо флуидите, принципа който е приет е малко сечение на отворите и голяма площ. Не помниш ли, и аз мислех топлообменника "за под мивка" за лесно запушващ се. Защото по принцип тривиално разсъждаваме така, има установен модел за такова нещо който сме приели за правилния и единственния.
Сега, Дани, СВЕТЪТ работи повече от 11 години. Ние сме в играта с ТОЗИ ИКОНОМАЙЗЕР само от 7, а предишният, който ми донесе чиста възвръщаемост 5:1 и, при който, Фурие би имало някакво отношение, е от 2010-та.
Ако говориш за недоделката на Изма..... и отворите са малки, и площта е малка, и в стандартен апартамент ще стои наполовина пълен с вода. Просто даденост. А конструктивно е една бездарна самоделка на един неграмотник. С изтичаща вода през щуцер четири пъти по-малка площ, на всичкото отгоре поставен под 90 градуса. Само болен мозък може да направи подобно нещо.
Не знам, откъде си вадиш извода за "малки отвори и малка площ" и "просто даденост", като - доказано - нито нещо си проверил, нито си изпитал, нито нищо. Доказано, не знаеш и пътя на потоците вещество, и не знаеш, кое и защо е "перпендикулярно".
Абе, то се вижда, кой е Измамник. Крадецът вика "дръжте крадеца". Справка - Матеев.
Не 11, повече са, от кога има топлообменници и не са направени такива които да прехвърлят достатъчно добре и да имат малко съпротивление спрямо флуидите, принципа който е приет е малко сечение на отворите и голяма площ. Не помниш ли, и аз мислех топлообменника "за под мивка" за лесно запушващ се. Защото по принцип тривиално разсъждаваме така, има установен модел за такова нещо който сме приели за правилния и единственния.
Ако говориш за недоделката на Изма..... и отворите са малки, и площта е малка, и в стандартен апартамент ще стои наполовина пълен с вода. Просто даденост. А конструктивно е една бездарна самоделка на един неграмотник. С изтичаща вода през щуцер четири пъти по-малка площ, на всичкото отгоре поставен под 90 градуса. Само болен мозък може да направи подобно нещо.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар