IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ГАД Разгледай мнение
    Има много публикувани снимки на гробища за електромобили.
    То и на човешки има, ама оттам, баби втора ръка, не дават.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      v_tin, ти може да го вземеш такъв велосипед и да си му подмениш сам батерията, тя ще е съставена от някакви елементи или да си направиш друга сам от елементи като ти трябва определен волтаж и капацитет за да изминаваш колкото те устройват километри. Ситуацията с велосипедите е по добра отколкото с електромобилите, при тях батерията се смъква много по трудно и ти трябват сервизни условия които са малко нестандартни също защото кутията под пода е голяма и хидравличен подемник за двигатели и скоростни кутии за ДВГ коли ще дойде малък. Има обаче упорити хора и електромобилите ги правят с подмяна на елементи, дори потавят по ново поколение и получават по голям капацитет и пробег. Да не те заблудя, погледай видеа на тази тема за велосипеди как им правят батерии. Все пак е изгодно предвид цената на нов, те направо ти го подаряват на 14% от цената.
      Абе, не всеки би се наел сам да подменя батерията на ел.колелото си. Искат се сръчности, умения, технология, подбор за самите батерии... Но, естествено, си е зверска злоупотреба с цените тази от 600+ евро От друга страна, обаче, за Германия... Ако дневно, изминаваш по 60 км а трае 30 и го зареждаш два пъти на ден, 2000 зарядки, са то 1000 дни, почти 3 цели работни години, или 4, ако им приспаднеш уикенди и празници. Та, за обикновен германец дори, вече, НЕ Е непосилна такава сума. Да, би искал по-ниска, и с малко трикове, би могъл, да я съкрати двойно, затуй, има смисъл.

      Коментар


      • v_tin, ти може да го вземеш такъв велосипед и да си му подмениш сам батерията, тя ще е съставена от някакви елементи или да си направиш друга сам от елементи като ти трябва определен волтаж и капацитет за да изминаваш колкото те устройват километри. Ситуацията с велосипедите е по добра отколкото с електромобилите, при тях батерията се смъква много по трудно и ти трябват сервизни условия които са малко нестандартни също защото кутията под пода е голяма и хидравличен подемник за двигатели и скоростни кутии за ДВГ коли ще дойде малък. Има обаче упорити хора и електромобилите ги правят с подмяна на елементи, дори потавят по ново поколение и получават по голям капацитет и пробег. Да не те заблудя, погледай видеа на тази тема за велосипеди как им правят батерии. Все пак е изгодно предвид цената на нов, те направо ти го подаряват на 14% от цената.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • v_tin, то вече има, при тези при които производителя най яко прецаква потребителите и е измислил батерията да е под рента, може да си купиш от някой евтина без батерия и не са им навъртяли и много километри.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
            Отдавна не съм влизал в темата, защото стана много специализирана. Но.......

            Преди няколко дни докато разхождам кучето влязох в магазин за продажба на колелета. Имаше както нови, така и стари. Харесах си едно електрическо и питам колко струва. Продавачът казва- колелото е купено от тук и струваше преди 3 години около 3000 евро. Сега струва с тази батерия 380 евро, но батерията държи около 30км, ако искаш да се смени струва 680 евро само батерията. Аз питам - не може ли да се сменят вътре чаркалаците- човека отговаря- има си чип- систем мениджмънт който брои броят на зарежданията. Чипът е програмиран да каже че след 1-2-3000 зареждания батерията не става за нищо и трябва да се смени. И смяната на тази батерия струва 680 евро

            На другият ден се събираме на почивката и си говорим за тези неща и един колега обяснява че неговото колело имало лимит около 3000 зареждания, каза пише си го в гаранционната карта, и същата информация излиза на компа.

            май редкретена ще излезе прав че електричките като остареят ще се продават по 2 за лев и единственото ценно в тях ще бъде метала
            Има много публикувани снимки на гробища за електромобили.

            Коментар


            • Отдавна не съм влизал в темата, защото стана много специализирана. Но.......

              Преди няколко дни докато разхождам кучето влязох в магазин за продажба на колелета. Имаше както нови, така и стари. Харесах си едно електрическо и питам колко струва. Продавачът казва- колелото е купено от тук и струваше преди 3 години около 3000 евро. Сега струва с тази батерия 380 евро, но батерията държи около 30км, ако искаш да се смени струва 680 евро само батерията. Аз питам - не може ли да се сменят вътре чаркалаците- човека отговаря- има си чип- систем мениджмънт който брои броят на зарежданията. Чипът е програмиран да каже че след 1-2-3000 зареждания батерията не става за нищо и трябва да се смени. И смяната на тази батерия струва 680 евро

              На другият ден се събираме на почивката и си говорим за тези неща и един колега обяснява че неговото колело имало лимит около 3000 зареждания, каза пише си го в гаранционната карта, и същата информация излиза на компа.

              май редкретена ще излезе прав че електричките като остареят ще се продават по 2 за лев и единственото ценно в тях ще бъде метала

              Коментар


              • ГАД, няма нищо гнило, става въпрос да се направят батериите на ел.колите много по юзър френдли и технологията им за производство не е нещо много по различно отколкото на сегашните им варианти за батерии. Главното - всяка батерия и сега се състои от модули, обаче смяната на един модул е луди пари, докато ако се направят с тези стандартни модули ще е нещо много по евтино и от там хората няма да се притесняват и да се дърпат от електромобилите. Те затова и не могат да навлязат електромобилите, защото батерията им е компонент който притеснява потребителя. С такива модули за които говорим първо дефектиралия модул ще се покаже веднага на дисплея и ще информира че трябва да се смени, електромобила ще продължи да се движи и липсата на един модул и дори няколко няма да се забелязва, няма да почне да се влачи по пътя и смяната за нула време както казах да не се повтарям.
                Last edited by supertrader; 28.10.2021, 19:43.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Зависи от приложението. Това "микро-" е условно. Ако говорим за подводница, може, примерно, 1-2-5 kWh, важното е, да се разбере принципът. Обаче, не "арматурата" определя е или не е "микро", а капацитетът му, сравнен с този на щатната батерия за конкретното приложение. Клетките в организма ни са с микроскопични размери, което, прави тях специализирани, с определена възможност за регенериране и(или и) заместване, а нас, прави дълго живеещи, адаптивни, мобилни, нечувствителни към загубата на много клетки, оживяващи и след ампутации и подлежащи на значителни трансформации, лечение и т.н. Изобщо, всичко това, което, днешните батерии с МАКРО ЕЛЕМЕНТИ, не са способни да дадат на днешните електромобили.
                  Я обяснете, какво точно целите? Тези модули, възможно ли е да изискват оборудване, различно от досегашното и затова, да са предмет на атака от опонентите ви? Нали знаете че, новото оборудване, са нови разходи. Да не би да има още нещо гнило, което да настройва срещу вас? Колегата ви супертрейдър твърди нещо за изравняване на елементите. Нищо не казвате за крепежната арматура, също така. Нима, ако би било възможно това да се случи, днешните гиганти в областта, нямаше да го приложат? Как, например, ще се уеднаквяват показателите за електроди, електролити, сепаратори, концентрации, изолации? Ето, всички правят големи батерии, и още по-големи. При работа, все някоя, някъде, неминуемо, ще даде дефект а с тези модулчета, вие напъхвате още повече елементи. Да ви е хрумвало че, "колкото повече - толкова повече" се отнася и за дефектите при еднаква вероятност за отказ? Не личи дълбочина на обмислянето. Защо не се посъветвахте с експерти в областта, като г-н Матеев и Имхотеп? Съдейки по всичко, те ако не завод за батерии, имат поне акции и са влизали и са разглеждали, кое как се прави в подчинените територии, на които, назначават и уволняват мениджмънт и инженерен състав. Така, да ви е хрумвало че, тези индустриалци, имат отношение към батериите по света и няма да допуснат разни гаражни...тарикати, да объркат всичко и всички? И да, как си позволява нощен пазач да се съизмерва с хора, постигнали всичко с труда си? Не личи да си давате сметка че, срещу вас, е цялото акумулаторно общество на България, а светът -ей го де е.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Импотеп, погледни на това от друг ъгъл , има борба пазарния дял на електричките да се увеличи и той се увеличава с големи трудности. За едно десетилетие може да се види колко е нарастнал, защото вече е изминало това време. От тази гледна точка, като се погледне всяко нещо което ги прави по приемливи за потребителите е нещо като машина ва времето - може да се измине по голям път за налагането им на пазара, за по кратко време. Това ще стане с такива неща като модулите и други разбира се.
                    А какви са тези другите неща и не са ли те единствено възможни?

                    Коментар


                    • Импотеп, погледни на това от друг ъгъл , има борба пазарния дял на електричките да се увеличи и той се увеличава с големи трудности. За едно десетилетие може да се види колко е нарастнал, защото вече е изминало това време. От тази гледна точка, като се погледне всяко нещо което ги прави по приемливи за потребителите е нещо като машина ва времето - може да се измине по голям път за налагането им на пазара, за по кратко време. Това ще стане с такива неща като модулите и други разбира се.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Микромодулите може да са с капацитет да съхранява един 0.5 киловатчаса или 0.25 и няма да са много като бройка. Зависи от това дали ще се наложи тежка съпътстваща арматура която да притиска слоевете на модула, ако тя е много лека това е микромодул, ако се налагат капаци, рамки и ..това е голям модул. Става ли така да се дефинира.
                        Зависи от приложението. Това "микро-" е условно. Ако говорим за подводница, може, примерно, 1-2-5 kWh, важното е, да се разбере принципът. Обаче, не "арматурата" определя е или не е "микро", а капацитетът му, сравнен с този на щатната батерия за конкретното приложение. Клетките в организма ни са с микроскопични размери, което, прави тях специализирани, с определена възможност за регенериране и(или и) заместване, а нас, прави дълго живеещи, адаптивни, мобилни, нечувствителни към загубата на много клетки, оживяващи и след ампутации и подлежащи на значителни трансформации, лечение и т.н. Изобщо, всичко това, което, днешните батерии с МАКРО ЕЛЕМЕНТИ, не са способни да дадат на днешните електромобили.
                        Last edited by Pyramid; 28.10.2021, 01:01.

                        Коментар


                        • Микромодулите може да са с капацитет да съхранява един 0.5 киловатчаса или 0.25 и няма да са много като бройка. Зависи от това дали ще се наложи тежка съпътстваща арматура която да притиска слоевете на модула, ако тя е много лека това е микромодул, ако се налагат капаци, рамки и ..това е голям модул. Става ли така да се дефинира.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • За енергията за отопление имах предвид за къщите наистина и то когато е студено и вятъра се чува как свири, върви си тогава енергията за отопление много щедро се разходва. Иначе при електромобилите има неразвити функционалности, могат да помогнат за решаване на доста проблеми от изброените. Сега откровенно, за да се развият трябват инвестиции а те се правят съобразно възвръщаемостта им.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Pyramid, има печки за автомобили такива и производители които са специализирали в производството им, може да се монтират и после според предпочитанията на собственика на автомобила. При електричките плюса може да бъде подгряване на батерията.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Как можах да забравя един факт: ДВГ - змейовете, си имат специфичен саунд. А, електричките, могат да имат всеки един, който, пуснеш през тонколоните им...

                                Коментар

                                Working...
                                X