Първоначално изпратено от ГАД
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, ти може да го вземеш такъв велосипед и да си му подмениш сам батерията, тя ще е съставена от някакви елементи или да си направиш друга сам от елементи като ти трябва определен волтаж и капацитет за да изминаваш колкото те устройват километри. Ситуацията с велосипедите е по добра отколкото с електромобилите, при тях батерията се смъква много по трудно и ти трябват сервизни условия които са малко нестандартни също защото кутията под пода е голяма и хидравличен подемник за двигатели и скоростни кутии за ДВГ коли ще дойде малък. Има обаче упорити хора и електромобилите ги правят с подмяна на елементи, дори потавят по ново поколение и получават по голям капацитет и пробег. Да не те заблудя, погледай видеа на тази тема за велосипеди как им правят батерии. Все пак е изгодно предвид цената на нов, те направо ти го подаряват на 14% от цената.
Коментар
-
v_tin, ти може да го вземеш такъв велосипед и да си му подмениш сам батерията, тя ще е съставена от някакви елементи или да си направиш друга сам от елементи като ти трябва определен волтаж и капацитет за да изминаваш колкото те устройват километри. Ситуацията с велосипедите е по добра отколкото с електромобилите, при тях батерията се смъква много по трудно и ти трябват сервизни условия които са малко нестандартни също защото кутията под пода е голяма и хидравличен подемник за двигатели и скоростни кутии за ДВГ коли ще дойде малък. Има обаче упорити хора и електромобилите ги правят с подмяна на елементи, дори потавят по ново поколение и получават по голям капацитет и пробег. Да не те заблудя, погледай видеа на тази тема за велосипеди как им правят батерии. Все пак е изгодно предвид цената на нов, те направо ти го подаряват на 14% от цената.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеОтдавна не съм влизал в темата, защото стана много специализирана. Но.......
Преди няколко дни докато разхождам кучето влязох в магазин за продажба на колелета. Имаше както нови, така и стари. Харесах си едно електрическо и питам колко струва. Продавачът казва- колелото е купено от тук и струваше преди 3 години около 3000 евро. Сега струва с тази батерия 380 евро, но батерията държи около 30км, ако искаш да се смени струва 680 евро само батерията. Аз питам - не може ли да се сменят вътре чаркалаците- човека отговаря- има си чип- систем мениджмънт който брои броят на зарежданията. Чипът е програмиран да каже че след 1-2-3000 зареждания батерията не става за нищо и трябва да се смени. И смяната на тази батерия струва 680 евро
На другият ден се събираме на почивката и си говорим за тези неща и един колега обяснява че неговото колело имало лимит около 3000 зареждания, каза пише си го в гаранционната карта, и същата информация излиза на компа.
май редкретена ще излезе прав че електричките като остареят ще се продават по 2 за лев и единственото ценно в тях ще бъде метала
Коментар
-
Отдавна не съм влизал в темата, защото стана много специализирана. Но.......
Преди няколко дни докато разхождам кучето влязох в магазин за продажба на колелета. Имаше както нови, така и стари. Харесах си едно електрическо и питам колко струва. Продавачът казва- колелото е купено от тук и струваше преди 3 години около 3000 евро. Сега струва с тази батерия 380 евро, но батерията държи около 30км, ако искаш да се смени струва 680 евро само батерията. Аз питам - не може ли да се сменят вътре чаркалаците- човека отговаря- има си чип- систем мениджмънт който брои броят на зарежданията. Чипът е програмиран да каже че след 1-2-3000 зареждания батерията не става за нищо и трябва да се смени. И смяната на тази батерия струва 680 евро
На другият ден се събираме на почивката и си говорим за тези неща и един колега обяснява че неговото колело имало лимит около 3000 зареждания, каза пише си го в гаранционната карта, и същата информация излиза на компа.
май редкретена ще излезе прав че електричките като остареят ще се продават по 2 за лев и единственото ценно в тях ще бъде метала
Коментар
-
ГАД, няма нищо гнило, става въпрос да се направят батериите на ел.колите много по юзър френдли и технологията им за производство не е нещо много по различно отколкото на сегашните им варианти за батерии. Главното - всяка батерия и сега се състои от модули, обаче смяната на един модул е луди пари, докато ако се направят с тези стандартни модули ще е нещо много по евтино и от там хората няма да се притесняват и да се дърпат от електромобилите. Те затова и не могат да навлязат електромобилите, защото батерията им е компонент който притеснява потребителя. С такива модули за които говорим първо дефектиралия модул ще се покаже веднага на дисплея и ще информира че трябва да се смени, електромобила ще продължи да се движи и липсата на един модул и дори няколко няма да се забелязва, няма да почне да се влачи по пътя и смяната за нула време както казах да не се повтарям.Last edited by supertrader; 28.10.2021, 19:43.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Зависи от приложението. Това "микро-" е условно. Ако говорим за подводница, може, примерно, 1-2-5 kWh, важното е, да се разбере принципът. Обаче, не "арматурата" определя е или не е "микро", а капацитетът му, сравнен с този на щатната батерия за конкретното приложение. Клетките в организма ни са с микроскопични размери, което, прави тях специализирани, с определена възможност за регенериране и(или и) заместване, а нас, прави дълго живеещи, адаптивни, мобилни, нечувствителни към загубата на много клетки, оживяващи и след ампутации и подлежащи на значителни трансформации, лечение и т.н. Изобщо, всичко това, което, днешните батерии с МАКРО ЕЛЕМЕНТИ, не са способни да дадат на днешните електромобили.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмпотеп, погледни на това от друг ъгъл , има борба пазарния дял на електричките да се увеличи и той се увеличава с големи трудности. За едно десетилетие може да се види колко е нарастнал, защото вече е изминало това време. От тази гледна точка, като се погледне всяко нещо което ги прави по приемливи за потребителите е нещо като машина ва времето - може да се измине по голям път за налагането им на пазара, за по кратко време. Това ще стане с такива неща като модулите и други разбира се.
Коментар
-
Импотеп, погледни на това от друг ъгъл , има борба пазарния дял на електричките да се увеличи и той се увеличава с големи трудности. За едно десетилетие може да се види колко е нарастнал, защото вече е изминало това време. От тази гледна точка, като се погледне всяко нещо което ги прави по приемливи за потребителите е нещо като машина ва времето - може да се измине по голям път за налагането им на пазара, за по кратко време. Това ще стане с такива неща като модулите и други разбира се.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМикромодулите може да са с капацитет да съхранява един 0.5 киловатчаса или 0.25 и няма да са много като бройка. Зависи от това дали ще се наложи тежка съпътстваща арматура която да притиска слоевете на модула, ако тя е много лека това е микромодул, ако се налагат капаци, рамки и ..това е голям модул. Става ли така да се дефинира.Last edited by Pyramid; 28.10.2021, 01:01.
Коментар
-
Микромодулите може да са с капацитет да съхранява един 0.5 киловатчаса или 0.25 и няма да са много като бройка. Зависи от това дали ще се наложи тежка съпътстваща арматура която да притиска слоевете на модула, ако тя е много лека това е микромодул, ако се налагат капаци, рамки и ..това е голям модул. Става ли така да се дефинира.D.Y.F-091066
Коментар
-
За енергията за отопление имах предвид за къщите наистина и то когато е студено и вятъра се чува как свири, върви си тогава енергията за отопление много щедро се разходва. Иначе при електромобилите има неразвити функционалности, могат да помогнат за решаване на доста проблеми от изброените. Сега откровенно, за да се развият трябват инвестиции а те се правят съобразно възвръщаемостта им.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар