IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Защо да не се хванат да ги правят, според мен няма да отнеме чак толкова много време а батерии после се продават доста добре. Например с един приятел ни хрумна че ако си направи човек една домашна установка с акумулатори да ги зарежда през ноща и през деня климатика да работи с ток от тях има смисъл при очакваните цени на тока. Добре обаче какви акумулатори може да си купиш за целта, на нисък волтаж единични клетки, най добрата цена имат тези правоъгълните кутии - 170 лв за киловатчас показват по сайтовете за елемент 280 амперчаса, да обаче за 10 киловатчаса ще свържеш 10 такива кутии и ще получиш 40 волта, които трябва да преобразуваш до 230. Ако направиш батерията с много елементи да получиш батерия с по високо напрежение, цената се утроява и тогава това нещо губи смисъл, ще се изплаща 10 години. И така в модулите има много добър смисъл, следователно и пазар.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Бе то фондове има, но те не си фърлят парите на вятъра. Иначе за тези автобуси сега чувам от теб.
      Реалистичен поглед. Имате плюс от мен. Единствено, леко съм недоверчив към фондовете, т.к.само правилните хора се допускат до тях. Наследство от недалечното минало, предполагам.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Имхотеп, това да се правят отделни елементи в собствен здрав корпус и после да се свързват е малко луда работа, те роботите не се оплакват, но се бавят и амортизират. Това е голям проблем за тези батерии, пък и утре ще се надигнат че са токсични и се изхвърлят понеже е по скъпо да се преработят отколкото да се произведат нови от свежи материали неупотребявани. Може да стане така да почнат да взимат такса за изхвърляне на старата батерия по голяма от цената и когато е закупувана нова с колата. Въобще подводните камъни в това нещо са много, има големи фирми на които милиардите стоят и са пари в брой а не акции и не смеят да пипнат батерии и електромобили по тази причина. Истината е че никой няма да инвестира ако не знае какво ще стане, батерия за която се знае какво ще стане с нея е много интересна, по интересна е от това да произвеждаш електромобили..тях ги могат много фирми. Така става когато се чака някой друг да ги направи и да се купят после от него, то хубаво да се лежи на тази кълка обаче в модулите има много работа и ще се появят и химични смеси докато се правят които са специално за тях. После може да стане като с рецептата за Кока кола, знае я но само производителя, останалите са потребители.
        Че то отдавна продават по-вкусни питиета от кока-кола и пепси. Е, не са така промотирани, франчайзът с тях, е труден, затискат ги...Ето, момците, с които контактуваме, искат да произвеждат микромодулите, а аз им предлагам да си направят КПП на пътя до там, и само да късат билетчета, нека като искат, BMW/VW , да ги правят.Излиза че...
        Пак съм с няколко крачки напред но, да видим. А онова, дето лъже, какво да чакаш от трол, това може - това прави, предвидим до втръсване. На нас тук разправя "Измамникът"- това, "Измамникът" онова но, като го пита страничен човек, оказва се, факти нямал. Доказа че, сам си противоречи.
        Last edited by Pyramid; 07.02.2022, 16:29.

        Коментар


        • Имхотеп, това да се правят отделни елементи в собствен здрав корпус и после да се свързват е малко луда работа, те роботите не се оплакват, но се бавят и амортизират. Това е голям проблем за тези батерии, пък и утре ще се надигнат че са токсични и се изхвърлят понеже е по скъпо да се преработят отколкото да се произведат нови от свежи материали неупотребявани. Може да стане така да почнат да взимат такса за изхвърляне на старата батерия по голяма от цената и когато е закупувана нова с колата. Въобще подводните камъни в това нещо са много, има големи фирми на които милиардите стоят и са пари в брой а не акции и не смеят да пипнат батерии и електромобили по тази причина. Истината е че никой няма да инвестира ако не знае какво ще стане, батерия за която се знае какво ще стане с нея е много интересна, по интересна е от това да произвеждаш електромобили..тях ги могат много фирми. Така става когато се чака някой друг да ги направи и да се купят после от него, то хубаво да се лежи на тази кълка обаче в модулите има много работа и ще се появят и химични смеси докато се правят които са специално за тях. После може да стане като с рецептата за Кока кола, знае я но само производителя, останалите са потребители.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Ми конкуренция има там където има търсене на нещо. А търсене на микромодул няма. То затова и утече в реката.
            Така си мислиш ти, щото искаш да бъде провалено Не теб търсят, обаче, да разяснявал кое как става. Гроздето кисело, такива работи

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Защо да няма, има фондове с по няколко трилиона пари в брой от продажби, нали трябва да ги вложат в нещо което да произвеждат..търсене има предостатъчно. В България навремето един човек е внесъл първите четири автобуса при липса на бензин, задвижвали са се с газ генериран от дърва които горят с ограничено количество кислород. Случайно да знаеш каква марка са били ?
              Бе то фондове има, но те не си фърлят парите на вятъра. Иначе за тези автобуси сега чувам от теб.
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Защо да няма, има фондове с по няколко трилиона пари в брой от продажби, нали трябва да ги вложат в нещо което да произвеждат..търсене има предостатъчно. В България навремето един човек е внесъл първите четири автобуса при липса на бензин, задвижвали са се с газ генериран от дърва които горят с ограничено количество кислород. Случайно да знаеш каква марка са били ?
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Защо да няма микромодул, поначало не е нещо което някой ще разработи до поточна линия и ще тръби за това предварително. Необходимо е време да се разработи, ако се направи както трябва и патентите му не са най важната му защита. Китайците с години разработваха литий желязофосфатни батерии и сега имат голяма фабрика за тях, не се вижда никой на хоризонта да ги конкурира поне до момента. Когато се появи микромодул той ще бъде с високата енергийна плътност за която писах, с възможност да се рециклира напълно защо ? Защото замисълът му позволява, тези батерии сега са още в първи клас. Много по удачно е производството на електродите в батериите да е от прахообразна субстанция отколкото от полуфабрикати като фолиа, защото като се смелят да се рециклират се получава пак същата субстанция като вид на тази вложената. Това е жестоко измислено, при него може да се приложат всички тези нови неща и материали които не са гъвкави и са чупливи, но пък смъкват теглото.
                  Ми конкуренция има там където има търсене на нещо. А търсене на микромодул няма. То затова и утече в реката.
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Защо да няма микромодул, поначало не е нещо което някой ще разработи до поточна линия и ще тръби за това предварително. Необходимо е време да се разработи, ако се направи както трябва и патентите му не са най важната му защита. Китайците с години разработваха литий желязофосфатни батерии и сега имат голяма фабрика за тях, не се вижда никой на хоризонта да ги конкурира поне до момента. Когато се появи микромодул той ще бъде с високата енергийна плътност за която писах, с възможност да се рециклира напълно защо ? Защото замисълът му позволява, тези батерии сега са още в първи клас. Много по удачно е производството на електродите в батериите да е от прахообразна субстанция отколкото от полуфабрикати като фолиа, защото като се смелят да се рециклират се получава пак същата субстанция като вид на тази вложената. Това е жестоко измислено, при него може да се приложат всички тези нови неща и материали които не са гъвкави и са чупливи, но пък смъкват теглото.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • По големия проблем е когато в батерията няма ток и трябва да се зареди студена батерия, тогава не искат да се зареждат или зареждат много бавно защото електрохимията от студа става бавна. Това нещо го има при батериите на CATL, проявява се при много по висока отрицателна температура отколкото при литиевойонните батерии..на китайската фирма батериите са тези призматичните с литий желязо фосфат електрохимия. Една малка печка с нищожно количество въглеводороди може да премахне проблема. Не е проблем че ще се изгори 200 - 300 грама гориво и ще се отдели въглероден диоксид, ако е толкова фатално може да работи със спирт печката. Един алкохолик като обръща на ден по 300 грама твърд алкохол всеки ден ги произвежда тези емисии. предполагам. Това нещо при електромобилите трябва да се поставя за сигурност, както коланите, въздушните възглавници и ...
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Ми значи ще одат по релси на екватора най-много.За други географски ширини могат да експериментират не сас свръхпроводници еми цинкит примерно.
                        https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B...0%B2%D0%B0.png
                        Last edited by mikimaus; 06.02.2022, 16:57.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          От минусова температура, например -10 , да се подгрее малко се изразходват 2-3 киловатчаса, това наистина може да стане с печка с въглеводороди и 100-200 грама гориво. Литиевойонните са по устойчиви и при по ниски температури, но литий желязо фосфат електрохимията на CATL , китайците е много по зле като падне температурата под нулата. Има проблем и със зареждането, батерията не поема заряд..така че една малка печка която ще се налага да работи през много малка част от времето през годината и то за региони със студена зима, решава проблема. Дори да не се ползва, това си е сигурност, ако се случат ниски температури. Става въпрос за няколко килограма допълнително тегло за електромобила и точно с така наречените тройни литиеви батерии, понеже не понасят недодаряд и да престояват разредени, това може да спаси батерията.
                          3 (нека са 4) kWh , от батерия 80 kWh, са само 5%. Дай още 10 за приплъзване на гумите по леда, стават (-15)[%] по-нисък пробег. ТОВА - примподгрев, за сметка на самия заряд в батерията. Къде са 15, къде са 40% влошаване на представянето.

                          Коментар


                          • [QUOTE=mikimaus;n3868176]
                            Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Какво се случва с електромобилите при минус 20 градуса?







                            Электропроводность проводников второго рода увеличивается с ростом температуры.
                            Снимки и графики не се виждат но, това от линка, е известно много добре и много отдавна и се учи в училище. Предполагам то, далеч неслучайно а преднамерено, е залегнато в учебните програми.

                            Коментар


                            • [QUOTE=v_tin;n3867809]Какво се случва с електромобилите при минус 20 градуса?







                              Электропроводность проводников второго рода увеличивается с ростом температуры.

                              Коментар


                              • От минусова температура, например -10 , да се подгрее малко се изразходват 2-3 киловатчаса, това наистина може да стане с печка с въглеводороди и 100-200 грама гориво. Литиевойонните са по устойчиви и при по ниски температури, но литий желязо фосфат електрохимията на CATL , китайците е много по зле като падне температурата под нулата. Има проблем и със зареждането, батерията не поема заряд..така че една малка печка която ще се налага да работи през много малка част от времето през годината и то за региони със студена зима, решава проблема. Дори да не се ползва, това си е сигурност, ако се случат ниски температури. Става въпрос за няколко килограма допълнително тегло за електромобила и точно с така наречените тройни литиеви батерии, понеже не понасят недодаряд и да престояват разредени, това може да спаси батерията.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X