Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Най-добре е да нямате никакво образование. Ама ей на, измамника е с шести клас и по някаква причина лъже че е инженер.
Теб не те знам, но ако си ходил в някакво училище то това само задържа развитието ви.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе са глупости, на всичко отгоре и без нас се случват. Оловни биполярни батерии всъщност вече се произвеждат, не са с тази конструкция но елемент от нея го имат и това за което спорехте, колко е важно да е разделен електролита..ами забравили са да го разделят..друго се разделя. Техниката всички знаем къде се прави в момента. Между другото тези порести електроди понеже ми бяха интересни се учудих като се появиха при водородните клетки и първия производител беше един китаец който се казва Мао, той не знам но може да е и само с трети клас. А за такива електроди и потенциала им имаше статии на някакви от Масачузетския технологичен институт, не мога да я намеря сега но пишеха - 20 пъти по голяма активна площ. Може да изглеждаше прекалено, но още тогава ми светна лампичката че това нещо е пробив и ще се направи. Първо като говореха за електромобили захранвани с водород пишеха че няма как да стане защото клетките са с огромен обем и тегло и няма къде да ги поместят, сега въпросната част е с тегло 30 кг. Не казвам че няма накъде още да ги подобрят за да станат използваеми наистина и да понавлязат, има още много работа.
- Може да не е с трети клас само, не знам..исках да си купя само два електрода да ги изпробвам, но не ми продаде..та малко ме е яд..Но мисълта ми е че тези неща за които говорим ще ги направят постепенно и хора, които дори няма да са с кой знае какво образование. Можете да видите роботизираните фабрики в Китай, правят ги и работят а те много инженери дори все още няма как да имат обучени. Предполагам средни техници са масовия квалифициран персонал. Въпроса е да се разберат нещата, дори не са чак толкова сложни.
Теб не те знам, но ако си ходил в някакво училище то това само задържа развитието ви.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Не са глупости, на всичко отгоре и без нас се случват. Оловни биполярни батерии всъщност вече се произвеждат, не са с тази конструкция но елемент от нея го имат и това за което спорехте, колко е важно да е разделен електролита..ами забравили са да го разделят..друго се разделя. Техниката всички знаем къде се прави в момента. Между другото тези порести електроди понеже ми бяха интересни се учудих като се появиха при водородните клетки и първия производител беше един китаец който се казва Мао, той не знам но може да е и само с трети клас. А за такива електроди и потенциала им имаше статии на някакви от Масачузетския технологичен институт, не мога да я намеря сега но пишеха - 20 пъти по голяма активна площ. Може да изглеждаше прекалено, но още тогава ми светна лампичката че това нещо е пробив и ще се направи. Първо като говореха за електромобили захранвани с водород пишеха че няма как да стане защото клетките са с огромен обем и тегло и няма къде да ги поместят, сега въпросната част е с тегло 30 кг. Не казвам че няма накъде още да ги подобрят за да станат използваеми наистина и да понавлязат, има още много работа.
- Може да не е с трети клас само, не знам..исках да си купя само два електрода да ги изпробвам, но не ми продаде..та малко ме е яд..Но мисълта ми е че тези неща за които говорим ще ги направят постепенно и хора, които дори няма да са с кой знае какво образование. Можете да видите роботизираните фабрики в Китай, правят ги и работят а те много инженери дори все още няма как да имат обучени. Предполагам средни техници са масовия квалифициран персонал. Въпроса е да се разберат нещата, дори не са чак толкова сложни.Last edited by supertrader; 08.02.2022, 02:15.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Абсолютни глупости.Last edited by Pyramid; 08.02.2022, 01:25.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ако батерията е с капацитет - модула имам предвид да кажем 500 ватчаса и се разрежда за 1 час, при 100 волта напрежение има ток 5 ампера да преминат през вътрешните му връзки, няма нужда да са прекалено солидни. Той проблема на сегашните батерии е че вътрешните връзки са много голямо количество фолио - метал, защото лентите имат дължина която не е малка, формата на електрода - правоъгълник не е оптималната по отношение на пътя на тока, тази конструкция няма да стане за материали на електродите за които говорих, те пък са оптимални тези порести неща да направят капацитет при малки размери. Според мен това нещо, въпросния дизайн не е много за продаване, прави са хората като искат да ги правят. Иначе техниците от номенклатурата които сега правят батериите какво ще ти кажат - това нещо е трудно, трябва да се случат много фокуси за да се направи..защото те в момента имат работа и пазар имат. Обаче тези батерии не устройват техниката, не се използват много неща които са известни и може да се ползват към момента. И определено проводниците максимално трябва да са външни, това с тези ленти е много метал а той не е активно вещество, не допринася за капацитета. Иначе нормално, компаниите с много пари в брой се интересуват да направят нещо което е по дългосрочен бизнес в който като им се появят пари веднага могат да ги вложат и да работят те с тях. Както се очертава парите вложени в батерии ще са като парите в брой, трябват ти пари - продаваш батерии и винаги ще има кой да ти ги купи. Тази работа въобще не е лоша.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Значи, модератор, то си е в темата. Говорим за електромобили, нали? Е, работата и квалификацията ми имат отношение. Затуй, рекох дай да видим, какви партенки още ни пускат. Тъй де, да се види, колко е достоверен "Критикът" ни. Досега, каквото е нападал, все не го познава, няма нищо общо с него, нито го е виждал, нито го е чувал, само бърбори.
Хайде сега, помогнете на форумците, моля, да се ориентират: Дайте му думата, и нека сам да си сравнява всеки.Last edited by Pyramid; 07.02.2022, 22:11.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Никой не се тревожи за вас. Откъде ти идват такива мисли е пълна мистерия.
Коментар
-
Имхотеп, ако батерията е с капацитет - модула имам предвид да кажем 500 ватчаса и се разрежда за 1 час, при 100 волта напрежение има ток 5 ампера да преминат през вътрешните му връзки, няма нужда да са прекалено солидни. Той проблема на сегашните батерии е че вътрешните връзки са много голямо количество фолио - метал, защото лентите имат дължина която не е малка, формата на електрода - правоъгълник не е оптималната по отношение на пътя на тока, тази конструкция няма да стане за материали на електродите за които говорих, те пък са оптимални тези порести неща да направят капацитет при малки размери. Според мен това нещо, въпросния дизайн не е много за продаване, прави са хората като искат да ги правят. Иначе техниците от номенклатурата които сега правят батериите какво ще ти кажат - това нещо е трудно, трябва да се случат много фокуси за да се направи..защото те в момента имат работа и пазар имат. Обаче тези батерии не устройват техниката, не се използват много неща които са известни и може да се ползват към момента. И определено проводниците максимално трябва да са външни, това с тези ленти е много метал а той не е активно вещество, не допринася за капацитета. Иначе нормално, компаниите с много пари в брой се интересуват да направят нещо което е по дългосрочен бизнес в който като им се появят пари веднага могат да ги вложат и да работят те с тях. Както се очертава парите вложени в батерии ще са като парите в брой, трябват ти пари - продаваш батерии и винаги ще има кой да ти ги купи. Тази работа въобще не е лоша.Last edited by supertrader; 07.02.2022, 19:31.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
И ние, и японците, доказахме: Тревогите ви са оправдани само отчасти и само до определен момент. Той остава в миналото.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Еми действайте.
Но айде да помогна - има си причина да се правят 'отделни елементи в собствен здрав корпус'. То не е само една причина разбира се. Но ето две: първата е свързана с електрохимията, а втората с електротехниката.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМежду другото въпросните автобуси са били без марка, бранд, били са сбирщайн както се казва с части купени и от Германия и правени и в България. В крайна сметка човека се е интересувал да ги направи и да ги пусне да му изкарват приходи..т.е. били са местно производство, това ми го е казвала дъщерята на собственика.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, това да се правят отделни елементи в собствен здрав корпус и после да се свързват е малко луда работа, те роботите не се оплакват, но се бавят и амортизират. Това е голям проблем за тези батерии, пък и утре ще се надигнат че са токсични и се изхвърлят понеже е по скъпо да се преработят отколкото да се произведат нови от свежи материали неупотребявани. Може да стане така да почнат да взимат такса за изхвърляне на старата батерия по голяма от цената и когато е закупувана нова с колата. Въобще подводните камъни в това нещо са много, има големи фирми на които милиардите стоят и са пари в брой а не акции и не смеят да пипнат батерии и електромобили по тази причина. Истината е че никой няма да инвестира ако не знае какво ще стане, батерия за която се знае какво ще стане с нея е много интересна, по интересна е от това да произвеждаш електромобили..тях ги могат много фирми. Така става когато се чака някой друг да ги направи и да се купят после от него, то хубаво да се лежи на тази кълка обаче в модулите има много работа и ще се появят и химични смеси докато се правят които са специално за тях. После може да стане като с рецептата за Кока кола, знае я но само производителя, останалите са потребители.
Но айде да помогна - има си причина да се правят 'отделни елементи в собствен здрав корпус'. То не е само една причина разбира се. Но ето две: първата е свързана с електрохимията, а втората с електротехниката.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Между другото въпросните автобуси са били без марка, бранд, били са сбирщайн както се казва с части купени и от Германия и правени и в България. В крайна сметка човека се е интересувал да ги направи и да ги пусне да му изкарват приходи..т.е. били са местно производство, това ми го е казвала дъщерята на собственика.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар