IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всичко е по темата !!!. За Успеха....и причините за него. Искате ли да сте успешни?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение

    Колата е лизингова. Просто продължаваш лизинга, изкефи се на коли в този живот бе човек. И аз все отлагах и сега съжалявам. При прехвърляне на собственост се печели - няма нотариус, колата е собственост на лизинговата компания. Вземаш си от тях талона с твоето име и отиваш да пиеш кафе.
    Докторе да не си взел колата от каката?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ejonny2376 Разгледай мнение
      Дано да не ме трийне модератора, ама съм заинтригуван. Това което ми излиза отдолу под снимката, когато селектирам кола, крайна цена ли е? И отстрани лизинговата схема може ли да се ползва от българи(които не са немски граждани)?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Traicho_80 Разгледай мнение

        Благодаря, колата изглежда супер, но ми идва с едно 25-30к над бюджета за кола. Иначе търся някаква по-"пенсионерска" кола, а не баварец.
        Колата е лизингова. Просто продължаваш лизинга, изкефи се на коли в този живот бе човек. И аз все отлагах и сега съжалявам. При прехвърляне на собственост се печели - няма нотариус, колата е собственост на лизинговата компания. Вземаш си от тях талона с твоето име и отиваш да пиеш кафе.
        Last edited by bulgarian lev; 23.07.2023, 23:29.
        Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

        Коментар


        • Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение

          https://www.cars.bg/offer/6475b68fb75d8e4550077282
          Ето ти една двойка БМВ уникален автомобил на малко километри и нема 2 години и икономичен. Щото бих ти предложил и новата седмица.
          Благодаря, колата изглежда супер, но ми идва с едно 25-30к над бюджета за кола. Иначе търся някаква по-"пенсионерска" кола, а не баварец.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ejonny2376 Разгледай мнение

            Така е, каруца на 10 години струва точно 0 лева и всеки трябва да е доволен ако се отърве от нея. Изключение правят инвестиционните модели, като това например:

            https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...499af6&ref=srp

            Само ще му расте цената.
            +
            Има и доста запазени екземпляри на по 10г., дори да не са за инвестиция, но те рядко излизат на нашенския пазар. Мисълта ми беше, че се внасят коли незнайно откъде с 0 история. В голяма част от случаите със сериозен удар и в почти 100% с превъртян километраж. Всичко това би било оправдано, ако цената беше смехотворно ниска. А търгаша ти слага такава като в мобиле.де и вика - ем ние от Германия ги внасяме.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Bad_Bear Разгледай мнение

              Малко офф.

              За колите след 2015г. определено може да се каже, че имат поне 10-20к видима надценка. Търсят по 50к за нещо 2018-2019г., което чисто ново е 70-80. Катакомби на незнайни километри на 20+г се продават за 10к. Че то толкова е входа за лизинг на бюджетен автомобил, на който ще му плащаш само вноските. Изобщо на тоя пазар конкретно са много гнили нещата в момента.
              е, перат се пари, както по Велинград и морето 5***** хотели

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Bad_Bear Разгледай мнение

                Ванка, дай координати на тоя сервиз, дето чарджва 300 кинта за смяна на масло за S63. Тоя 8мак събира 9 кила пълна синтетика. Виж, ако действате услуга за услуга, вече е друго
                Точно така, 9 литра масло събира (4.0 V8 TT). Мобил 1 или друго премиум масло за осмака е по 20-25 лева литъра цена в сервиза, по 9 литъра =.грубо 200лв. Маслен филтър и рингове 20-30лв. И труд 50-100лв, все пак говорим за едно просто масло за 1 час Всичко над това е дране без причина. Обслужване на такава кола, колкото и странно да звучи, е 300 лева. Проблемите идват, когато се счупи нещо. Иначе аз посещавам Радков Моторспорт и не мога да се оплача, хората са точни и кадърни. За Силвър Стар (които са франчайз, а не официален сервиз) мога да кажа само негативни неща. Освен, че дерат кожи, също така и не разбират. Never again.

                П.С. Ако ти се занимава и си купиш сам маслото, даже за 150лв ще минеш. Ето го маслото по каталог за 2018 S63 (229.5 5W-40): https://autobox.bg/bg/motorno-maslo-...w-40-229-5-5l/
                Last edited by ivanvg93; 23.07.2023, 23:22.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ivanvg93 Разгледай мнение

                  За такъв клас автомобил лично аз никога не бих взел чисто нова Купих я на 4 години за 35% от оригиналната цена. Вместо 250 евра нова през 2018, ми се върза към 90К на 75 хил. километра с фул екстри през 2022г. Нито е катастрофирала, нито има следи от употреба, нито ще се обезценява много под това като си я стягам и стопанисвам както е редно за такъв автомобил. Поддръжката до момента ми е била да сменя маслото веднъж (300лв), наистина е безпроблемна все още. А ако ми изскочи неочакван ремонт за 10 бинки, мога да си го позволя. Наемите се плащат редовно и нямам притеснения Миналогодишните ще ги индексирам с 10% септември.

                  Мъдрото решение беше да си взема японско комби на 5 години за 15-20 хил евро и останалите да ги вкарам и тях в тухла. Но реших да си сбъдна една мечта и продължавам да бачкам здраво
                  Ванка, дай координати на тоя сервиз, дето чарджва 300 кинта за смяна на масло за S63. Тоя 8мак събира 9 кила пълна синтетика. Виж, ако действате услуга за услуга, вече е друго

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Bad_Bear Разгледай мнение

                    Малко офф.

                    За колите след 2015г. определено може да се каже, че имат поне 10-20к видима надценка. Търсят по 50к за нещо 2018-2019г., което чисто ново е 70-80. Катакомби на незнайни километри на 20+г се продават за 10к. Че то толкова е входа за лизинг на бюджетен автомобил, на който ще му плащаш само вноските. Изобщо на тоя пазар конкретно са много гнили нещата в момента.
                    Така е, каруца на 10 години струва точно 0 лева и всеки трябва да е доволен ако се отърве от нея. Изключение правят инвестиционните модели, като това например:

                    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...499af6&ref=srp

                    Само ще му расте цената.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от kinyalo Разгледай мнение

                      Много добър избор на возило. Аз карам един клас по-ниска защото ги сменям на 4 години, а Sката ми идва скъпа чисто нова.
                      След някоя друга година, ако ме подгони кризата на средната възраст, ще си угодя
                      За такъв клас автомобил лично аз никога не бих взел чисто нова Купих я на 4 години за 35% от оригиналната цена. Вместо 250 евра нова през 2018, ми се върза към 90К на 75 хил. километра с фул екстри през 2022г. Нито е катастрофирала, нито има следи от употреба, нито ще се обезценява много под това като си я стягам и стопанисвам както е редно за такъв автомобил. Карам я 11 хил. км и поддръжката до момента ми е била да сменя маслото веднъж (300лв), наистина е безпроблемна все още. А ако ми изскочи неочакван ремонт за 10 бинки, мога да си го позволя. Наемите се плащат редовно и нямам притеснения Миналогодишните ще ги индексирам с 10% септември.

                      Мъдрото решение беше да си взема японско комби на 5 години за 15-20 хил евро и останалите да ги вкарам и тях в тухла. Но реших да си сбъдна една мечта и продължавам да бачкам здраво
                      Last edited by ivanvg93; 23.07.2023, 22:53.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Traicho_80 Разгледай мнение

                        Дай някакъв сайт да се ориентирам за цени. Ако е за нова кола не вярвам да е по-изгодно (като включа всички разходи по логистиката) от Бг или бъркам?

                        Иначе като гледам какви каруци и на какви цени се предлагат в мобиле.бг съм по-склонен да взема нещо ново от официален представител, дори да чакам за доставка.
                        https://www.cars.bg/offer/6475b68fb75d8e4550077282
                        Ето ти една двойка БМВ уникален автомобил на малко километри и нема 2 години и икономичен. Щото бих ти предложил и новата седмица.
                        Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Traicho_80 Разгледай мнение

                          Дай някакъв сайт да се ориентирам за цени. Ако е за нова кола не вярвам да е по-изгодно (като включа всички разходи по логистиката) от Бг или бъркам?

                          Иначе като гледам какви каруци и на какви цени се предлагат в мобиле.бг съм по-склонен да взема нещо ново от официален представител, дори да чакам за доставка.
                          Малко офф.

                          За колите след 2015г. определено може да се каже, че имат поне 10-20к видима надценка. Търсят по 50к за нещо 2018-2019г., което чисто ново е 70-80. Катакомби на незнайни километри на 20+г се продават за 10к. Че то толкова е входа за лизинг на бюджетен автомобил, на който ще му плащаш само вноските. Изобщо на тоя пазар конкретно са много гнили нещата в момента.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Traicho_80 Разгледай мнение

                            Дай някакъв сайт да се ориентирам за цени. Ако е за нова кола не вярвам да е по-изгодно (като включа всички разходи по логистиката) от Бг или бъркам?

                            Иначе като гледам какви каруци и на какви цени се предлагат в мобиле.бг съм по-склонен да взема нещо ново от официален представител, дори да чакам за доставка.
                            https://apl.de/

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ejonny2376 Разгледай мнение

                              Ела до Германия за нова кола, дават рабати до 30%. На БГ-търгашите недей да даваш и стотинка.
                              Дай някакъв сайт да се ориентирам за цени. Ако е за нова кола не вярвам да е по-изгодно (като включа всички разходи по логистиката) от Бг или бъркам?

                              Иначе като гледам какви каруци и на какви цени се предлагат в мобиле.бг съм по-склонен да взема нещо ново от официален представител, дори да чакам за доставка.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ivanvg93 Разгледай мнение

                                А, да бе.... щото си имал такава Е класа AMG Явно не знаеш колко е скапана за семейство точно тази кола. Стандартната Е класа вози меко и плавно, а АМГ-то е като каруца дори на комфорт, наистина не става.

                                Мерцедесаджия съм си и имах точно такава 2015г Е63 и ти казвам от първо лице, че няма нищо ориентирано към комфорт в тази кола. Роди ми се дете миналата година, затова разкарах Е63 и смених за 2018 S63. Това е най-добрият автомобил, който съм имал до момента и не виждам никаква причина, освен финансова (ако закинат ипотечките), да го продам. Широко и перфектна возия за семейство на комфорт, върви и гърми като екзотична кола на sport+. Сравнително нова и на ниски километри, все още безпроблемна.

                                Лексусите и японците са готини и надеждни, няма спор. Ако единствената цел е икономично да се стига от точка А до точка Б, това са колите. Иначе, убеден съм, че квадратът ще е осезаемо над 4 евра в Младост за читави сгради НС след 10 години. Идва още инфлация и още обезценяване на дълга, който дори в момента се обслужва с мъка, а тепърва се очаква нова вълна принтер.
                                Много добър избор на возило. Аз карам един клас по-ниска защото ги сменям на 4 години, а Sката ми идва скъпа чисто нова.
                                След някоя друга година, ако ме подгони кризата на средната възраст, ще си угодя

                                Коментар

                                Working...
                                X