If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Според мен новината за обединяването на застрахователните бизнеси не е много ясна.
Всички нови застрахователни дружества ще станат част от EURINS? И активите и ресурсите ще се увеличат? Това е почти като IPO на невлезлите на БФБ застрахователни друвества и звучи супер за нас акционерите в EURINS, НО! Дали това е правилното тълкуване на информацията и как ще се промени стойността на акциите? Някой има ли идея?
Ne znam no tuk rabotite stanaha dosta interesni sled kato poziciqta vurna dosta seriozno. Mislq 4e sega e momenta da se vliza po tazi poziciq, no vremeto 6te pokaje
Овчарчето Калитко ме подсети за тази хубава позиция.
Скоро застраховах това-онова в Евроинс и останах с много добри впечатления. Отидох за пожар, направиха ми и гражданска, защото в момента имат много добра промоция до края на октомври, но ме завербуваха и за Каско, и за нова кола, а ме проагитираха и за идващото IPO на Етропал.
Бизнесите на Еврохолд си пасват като тухличките на Тетрис :-)
Управителният съвет на Еврохолд България взе решение за свикване на Общо събрание на дружеството на 27 ноември 2007 г, на което да бъде гласувано създаването на нова дъщерна компания EuroIns Insurance Group, съобщават от холдинга.
На общото събрание ще бъде гласувано създаването на ново дъщерно дружество на Еврохолд България АД – EuroIns Insurance Group (EuroIns IG), което да консолидира застрахователните операции на холдинга. Kапиталът на новата компания ще бъде формиран чрез апорт на акциите, които холдингът притежава в EuroIns Bulgaria, EuroIns Romania (Asitrans Asigurari) и ЗОК Св. Николай Чудотворец.
От Еврохолд Бългалия планират EuroIns Insurance Group да притежава всички характеристики на стратегически инвеститор в застрахователната дейност и ще ускори процеса за постигане на целите на Еврохолд България за 4 до 5% пазарен дял в общото застраховане в страните от Балканския регион в средносрочен период.
Също така се очаква EuroIns Insurance Group, която ще притежава единствено дъщерни застрахователни дружества, да отговори в много по– голяма степен на завишените изисквания на регулативните органи (националните застрахователни надзори) към мажоритарните акционери в застрахователните компании. Практиката на застрахователните надзори в редица страни от ЕС, както и в много от страните в региона, толерира издаването на разрешения за притежаването на мажоритарни участия в застрахователни компании на инвеститори, които са застрахователни компании и/или застрахователни холдинги спрямо холдингите, които развиват финансова дейност ралична от застрахователната. Основната причина за това е много по–добрата възможност на регулатора за анализ на финансовото състояние на потенциалния стратегически инвеститор.
Чрез създаването на компанията се цели да се даде още по–голяма прозрачност на финансовите отчети на застрахователната дивизия (най–голямата както по отношение на приходите, така и по отношение на реализираните печалби в рамките на холдинга). EuroIns Insurance Group ще изготвя консолидирани отчети, заверени от международен одитор, които ще включват само отчетите на дъщерните застрахователни компании и по този начин ще дават много по-детайлна финансова информация на инвеститорите и повече възможности за следене на всички по–важни финансови показатели, характеризиращи дейността на компаниите от групата.
Като самостоятелно обособена и фокусирана компания, EuroIns Insurance Group ще има и много по–лесен достъп до международните капиталови пазари при необходимост от набиране на финансови ресурси за реализиране на бъдещи придобивания.
На общото събрание на Еврохолд България ще бъде разгледана и инвестиционната стратегия на Еврохолд България в сектора застрахователна дейност, се казва още в съобщението. Предвижда се чрез новото дружество да бъдат осъществени придобивания на други застрахователни компании в региона.
Последната дата за сключване на сделки са акциите на Еврохолд България, даващи право на глас в общото събрание, е 9 ноември 2007 г.
Продажбите на нови коли се увеличават с 24 на сто до над 35 хил.
От: Румен Соколов
12.10.2007 17:14
За първите девет месеца на тази година у нас са продадени 35 516 нови леки автомобила, отчитат от Съюза на вносителите на автомобили в България. Това представлява ръст от 24,32 на сто в сравнение със същия период на миналата година, когато са били продадени 28 568 нови леки автомобила. Според тази статистика средно на месец членовете на съюза са продавали по 3946 леки коли.
Реално обаче в страната са влезли и са били продадени повече нови леки автомобили, защото в статистиката на Съюза на вносителите на автомобили в България не влизат няколко вносители.
От януари до края на септември в страната са продадени и 2093 нови камиона и автобуса, както и 456 мотоциклета. Увеличението на продажбите при камионите и автобусите е с 47,60 процента. Общият брой на продадените за деветмесечния период нови леки, лекотоварни и товарни автомобили и автобуси е 37 609 и се увеличава с 25,42 в сравнение с януари – септември миналата година.
Първата марка, която може да се похвали с над 4000 продадени броя или по-точно 4145 до края на септември, е Тойота, при увеличение на продажбите с почти 43%. Резултатите дават на тази марка дял от 11,67% между членовете на съюза на вносителите на автомобили.
Продажбите на Форд също се увеличават - с 23 на сто до 3337 броя и дял от 9,40 на сто. Пежо отчита продажби на 3036 нови автомобила, а Опел – 2922 броя. Фолксваген е с 2819 броя, Ситроен - с 2256, а Шкода - с 2248 продадени автомобила.
Дачия вече е по-популярна от Рено у нас с продажби на 2141 броя, докато френският производител е с 2105 броя за деветте месеца на годината. Шевролет може да се похвали с продадени 1978 броя за периода януари – септември.
Мерцедес остава най-продаваният камион със 700 броя за деветте месеца, освен това у нас са продадени и 32 автобуса от същата марка за този период. При Ивеко съотношението е 460 камиона и 34 автобуса, Волво отчита продадени 393 камиона. Пежо е лидер при мотоциклетите с продадени 145 броя (няма продажби през септември), Пиаджио са със 131 броя, а Ямаха - със 104.
Коментар