IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Евроинс (5IC / EURINS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Фондът за дялово инвестиране "Глобъл файнънс" ще влезе с миноритарен дял в застрахователния подхолдинг "Евроинс иншурънс груп" с вложение на стойност 26 млн. евро, съобщиха от двете компании. Сделката става чрез управлявания от него South Eastern Europe Fund и след увеличението на капитала той ще притежава 20% от подхолдинга. От двете страни обявиха, че повече информация ще бъде дадена след окончателното финализиране на сделката.


    Цитат от Дневник

    Коментар


    • за какво увеличение на капитала говориш?

      Коментар


      • Имат, защото парите остават в компанията и са част от нейните активи.

        Коментар


        • Ами дружеството ще струва 253 млн лева (130 млн евро) след увеличението на капитала (гърците придобиват 20% за 26 млн евро. Какво е имало в дружеството - 10 млн кеш плюс акции. Какво ще има - 62 млн кеш плюс акции, като всичкото това е оценено на 253 млн. Така че акциите са 190 млн. Къде бъркам?

          Коментар


          • 260 000 000 лв. е оценката на ЕИГ. Да всяка от 4-те компании в подхолдинга си има резерви, които са калкурани в тази - обща цена. Но парите за придобиването на 20% от ЕИГ нямат никакво конкретно отношение към 4 -те компании в подхолдинга!

            Все едно да събираме явълки с кокосови орехи...

            Коментар


            • Месиш нещата!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ATILA
                и от какъв зор добавяш тези 52 милиона?
                Ами защото ще са част от активите на дружеството. 260 млн е след увеличението на капитала с въпросните 52.

                Коментар


                • и от какъв зор добавяш тези 52 милиона?

                  Коментар


                  • Грую, принципно си прав. Но 260 милки включват и над 60 млн кеш (52 на гърците плюс 10 млн който си го имаше и досега). Така че ако приемем, че здравния фонд и макетата струват преко сили 20 млн, то другите две са 180 млн. И ако са по равно - Евроинс трябва да е 90.

                    Коментар


                    • Хе-хе!

                      Право думаш!

                      И аз тъй мисля.... И сега се усмихвам доволно!

                      Наздраве и още успехи на всички креативни люде!


                      Притежавам акции на Евроинс и Еврохолд!

                      Коментар


                      • тъй, гледам в темата за ЕУБГ-то всички се хванали да коментират, та и а зда се включа тук (който каквото си има за това си пише
                        Та оценка на ЕИГ - 260 милки, а то включва ЕУРОИНС-а в БГ, Румъния, Македония и св. Николай. Ако приемем, че нашето и мамалигарското дружество са с еднаква тежест (което не е вярно, поне на този етап нашето е с предимство), а македонците и свети Николай свръх сили струват 20 милки, то при възможно най-консервативни прогнози нешето ЕУРОИНС е поне 120 милки или 12 кинта на акцийка - има-няма едно 50% ъп от сегашните нива и това при доста консервативна оценка и отчитайки факта, че пакета от ЕИГ е купен от маляки (който е правил бизнес с тях знае що за стока са), както и факта, че мажоритарния пакет винаги струва по-скъпо от елементарната сметка миноритерен х н-пъти
                        Ако добавим отделно и факта за супер неразвития пазар на застраховки в страната и неизбежните по-високи техни цени (нищо чудно да има някоя нова задължителна), както и факта че все пак сме в ЕУ (това поне е видно от името на дружеството), то мисля, че в настоящия момент, дъщеричката е по-привлекателната от майката. Пък и младото си е младо, колкото и старото да е лачено
                        Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                        Коментар


                        • Някой ходи ли днес на ОСА-то, че ако бях отишъл трябваше да отсъствам от работа цял ден. Първо ЕУБГ, после ЕУРИНС много щеше да ми стане. Нещо интересно излезна ли?
                          Не-заслужил инвеститор

                          Коментар


                          • Задава се ново поскъпване на "Гражданска отговорност"
                            Обхватът на задължителната полица падна до 83%, евроминистър Грънчарова ще пита КАТ защо

                            [Дневник]

                            Цената на задължителната застраховка "Гражданска отговорност" ще продължи да се увеличава въпреки конкуренцията на пазара, и то с по-бързи темпове от досегашните, прогнозираха пред "Дневник" от големите компании в сектора.


                            Причината е, че тя все още е далеч от средноевропейското равнище, а в същото време се увеличават произшествията в държави от ЕС, особено в Гърция и Италия, където пътуват повече българи и компаниите изплащат обезщетения по техните тарифи. Към края на миналата и през първото тримесечие на тази година повечето застрахователни дружества отчитат загуби по тази полица, каза пред "Дневник" зам.-председателят на Асоциацията на българските застрахователи Данчо Данчев.
                            В същото време нивото на застрахованите автомобили у нас продължава да намалява и в момента е 83%, под минималния праг от 90 на сто, поддържането на който е условие българските автомобили да пътуват в страните от ЕС без граничен контрол.
                            Според изчисления на Комисията за финансов надзор средната цена на полицата за среден клас автомобилие била 140 -150 лв. за миналата година. За тази надзорът не е изнасял данни, но според застрахователи има близо 20-процентно увеличение. Според Данчев до края на 2009 г. полицата трябва да поскъпне почти двойно.
                            Статистиката показва, че броят на щетите извън страната много се увеличава и в тази връзка е нормално цената на застраховката също да се покачва, коментира Стефан Софиянски, изпълнителен директор на застрахователната компания "Лев Инс". Той допълни, че при всички положения през тази година цената на застраховката ще е по-висока.
                            Естествено, че цената ще расте до изравняването й с нивата в Европейския съюз, защото лимитите на отговорност в другите страни са по-високи, каза и Теменуга Ненова, изпълнителен директор на "Алианц България". Нормално е цената да се адаптира спрямо отговорностите, които се носят по тази застраховка, допълни Ненова. Според нея не може да се очаква драстично поскъпване, а по-скоро постоянно и постепенно повишение, каквото по думите й "Алианц" непрекъснато прави.
                            От следващия месец застрахователното дружество "Виктория", чийто изпълнителен директор е Данчо Данчев, постепенно ще започне да увеличава цената на полицата, за да достигне около 220 лв. за среден клас автомобили.
                            Още миналата седмица пред "Дневник" от няколко други компании прогнозираха предстоящо поскъпване на задължителната полица. Според Йордан Кифов, изпълнителен директор на "Булинс", увеличението на тарифата е наложително, свалянето й е нездравословно. Изпълнителният директор на "ДЗИ Общо застраховане" Валери Алексиев определи поскъпването на застраховката като необходимо, а зам.-изпълнителният директор на "Евроинс" Златолина Мукова - като логично.
                            Според застрахователите ситуацията с обхвата на задължителната застраховка отново е трагична. Основната причина застрахованите автомобили пак да паднат под минималния праг от 90% според тях е слабият контрол от страна на КАТ. Поддържането на ниво над минимума бе и условие България да се включи в многостранното гаранционно споразумение "Зелена карта" след влизането на страната в ЕС. За да го постигне, през 2006 г. МВР предприе пререгистрация на всички леки автомобили.
                            До редакционното приключване на броя от КАТ не пристигна отговор на въпроса на "Дневник" защо обхватът на застраховката пак е намалял. Министърът по европейските въпроси Гергана Грънчарова определи положението като доста неприятно, защото тенденцията е към спад на застрахованите коли. По думите й тя ще отправи официално питане до КАТ да й кажат колко коли са с "Гражданска отговорност", какви проверки се правят, колко са спрените от движение автомобили заради липсата на застраховка.
                            Най-тежката санкция, която може да ни бъде наложена от Брюксел е връщането на граничния контрол и изискването за сертификат "Зелена карта". Засега пред Комисията за финансов надзор никой официално не е поставял въпроса за обхвата на "Гражданска отговорност", каза Ралица Агайн, председател на управление "Застрахователен надзор" към КФН.
                            От застрахователния Гаранционен фонд съобщиха, че договорената информационна система за обмен на данни с КАТ функционира. От миналата година всеки петък Гаранционният фонд предоставя на КАТ данни за всички автомобили със сключена и действаща "Гражданска отговорност", а всеки понеделник от КАТ ни дават информация за новорегистрираните коли и за спрените от движение, каза Николай Сотиров, генерален секретар на фонда. По данни на Гаранционния фонд към 13 юни регистрираните в КАТ автомобили в движение са 2 762 351, а към 15 юни
                            колите със застраховка са 2 293 963.
                            От есента фондът ще започне да изпраща писма до собствениците на автомобили без данни за застраховка, с които ще им даде 14-дневен срок да докажат, че имат "Гражданска отговорност" или да я сключат, допълни Николай Сотиров. В противен случай "Пътна полиция" ще започне да спира от движение автомобилите без полица, допълни той.
                            Към момента финансовият капацитет на Гаранциония фонд отговаря напълно на поставените изискванията - 10 млн. евро. В момента фондът е в много добро състояние, има над 32 млн. лв. финансов капацитет и 100% пласирана презастрахователна програма, каза още Николай Сотиров.
                            Не-заслужил инвеститор

                            Коментар


                            • Мда, за продаващите на 8.15 :-)

                              Как редовните шофьори плащат за нередовните
                              19 юни 2008 / News.dir.bg
                              Към момента близо половин милион автомобила се движат без валидна "Гражданска отговорност".
                              Застрахователите предупреждават, че резкият спад на броя на автомобилите, сключили задължителна застраховка "Гражданска отговорност" може да доведе до връщане на граничния контрол и въвеждане отново на "Зелена карта" при пътуване в Европейския съюз, съобщи бТВ.
                              Според изискването на Европейския съюз за всяка страна членка броят на автомобилите с "Гражданска отговорност" не трябва да пада под 90%. У нас той вече е едва 83%. Към днешна дата по данни на Асоциацията на българските застрахователи от почти 2 милиона и 800 хиляди регистрирани автомобила, около 2 милиона и 300 хиляди са с валидна "Гражданска отговорност". Някои от компаниите в бранша настояват да бъде премахнато разсроченото плащане на автозастраховката. Но в Асоциацията си дават сметка, че този механизъм има социален ефект и едва ли правителството ще подкрепи подобна идея.
                              От бранша са категорични, че КАТ трябва по административен път да спре от движение автомобилите, за които има официални данни, че нямат сключена "Гражданска отговорност". "Винаги редовните плащат за нередовните. За да се направи покритието трябват X лв. Ако не се акумулират от 100 единици, а от 80, то тези 80 плащат за останалите 20". Това по сметките на бранша означава, че полиците трябва да поскъпнат с процента на нередовните - или по-точно с около 20 на сто.
                              BULL MARKET -- A random market movement causing an investor to mistake himself for a financial geniu

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от prodigal
                                Първоначално изпратено от INOX
                                Първоначално изпратено от prodigal
                                Нямали го на I - Insurance company

                                Наистина има с какво да се похвалят като резултати от началото на годината.
                                вярно, ма.....а му, наистина е там. И що трябваше нещо, което Беше Просто, да стане нещо, което е Сложно, не мога да го разбера...
                                Абе измъчиха ни с тези кодове, дано си заслужава
                                както казал циганина, като го питали дали циганката му е вярна:
                                "а дано...ама надали...."

                                Коментар

                                X