И за жас пия по едно!
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11
Collapse
Заключена.
X
X
-
“Холдинг пътища” с поръчка и име
Честта на големите и утвърдени имена в бранша беше защитена от фирми, част от “Холдинг Пътища”, контролирани от Васил Божков. Това стана на фона на влошаващите се финансови резултати на холдинга, като за първото полугодие на годината загубата му се удвоява до 6.4 млн. лв. на годишна база, а приходите му са намалели с над 60%.
Монтанската “Пътинженеринг М”, част от “Холдинг Пътища”, вече ремонтира 10 километра от пътя Плевен - Ловеч за близо 5 млн. лв.
“Пътностроителна техника”, към която от есента на 2010 г. Божков прехвърля активи, пък беше използвана заради историята си в консорциума, който ще ремонтира 30 км пътища в сливенския Балкан. Опитът на компанията беше необходим, за да се покрият тръжните изисквания. Иначе водещ партньор в консорциума е “Понсстройинженеринг”, а асфалтирането на пътните отсечки ще се поеме от ямболската “Пътна компания”. Усилията на “Пътностроителна техника” са насочени към изграждането на участъка от Димитровград до Харманли на магистрала “Марица”.
Останалите търгове бяха спечелени от пътни компании с опит в бранша като “Пътно строителство” Добрич, “ИСА 2000”, “Агромах” Благоевград, “Пътища и мостове” Варна, “Интегрирани пътни системи” и “Пътностроителна компания Ес Би Ес”.
http://new.mediapool.bg/%D0%BC%D0%B0...ews183043.html
Аз лично не видях нито в бюлетина на Инвестор.бг нито в сайта на Холдинг Пътища Ад да са обявени тези неща които прочетох днес а са се случили преди месеци.Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Коментар
-
Лот 4 най-скъпата отсечка на магистрала Тракия.
http://www.investor.bg/news/article/101925/339.html
Както всички знаете след обявяването на несъстоятелността на Мостстрой Ад агенцията за пътна инфраструктура поиска от Холдинг Пътища Ад банкови гаранции, че той ще работи по лот 4 на магистрала Тракия до самия и край което значи някъде в края на 2013 година. След което от Първа инвестиционна банка Ад се обяви, че са издадени банкови гаранции на Холдинг Пътища Ад гарантиращи, че ще се работи до самия край на завършването на лот 4.
Както всички знаете договора за лот 4 е най-скъпия и е за 174 705 600 лв. без ДДС или за 209 646 720 лева с ДДС.
Както всички знаете сдружението което строи лот 4 включва Холдинг Пътища АД, Галчев инженеринг АД, Пътностроителна техника, Пътинженеринг М, АБ, Бургаспътстрой, Пътинженерингстрой Т, Мостстрой и Видапътстрой.
Също така всички знаете, че Холдинг Пътища Ад е водещия партньор по договора за лот 4 от магистрала Тракия. Също така всички знаете, че дела на Мостстрой Ад по договора беше 5% това обяви Иван Иванов представляващ сдружението.
Тъй като е видно от дела на Мостстрой Ад възлизащ само на 5%, че нямаме равнопоставеност между дяловете на партньорите в строителството на лот 4 на магистрала Тракия то следва, че като водещ партньор Холдинг Пътища Ад е с значителен дял от договора. Не знам на колко възлиза дяла на Холдинг Пътища Ад иначе щях да го напиша но е от порядъка на 10% до около 60%. Тези пари от договора като дял директно се превеждат в Холдинг Пътища Ад а не в дъщерните му дружества.
След като вече стана ясно, че лот 4 се оскъпи значително а това беше разход за сдружението както каза миналата година Иван Иванов то значи сега е приход.
С две думи за мен цената от около 1.50 лева вече се затвърди напълно и ще си я чакам колкото време е необходимо. Никой не е казал, че цената ще тръгне да се качва от утре или в скоро време това също трябва да го знаете. Аз съм си аз вие сте си вие. Както се казва аз ще си чакам а вие можете да си продаватеМнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Коментар
-
АЙДЕ ЛОТ4 НА ТРАКИЯ СЕ ОСКЪПИ С ОЩЕ 15 МИЛИОНА.
“Тракия“ за начало поскъпна с до 28 млн. лв.
Крак повлече магистрала “Тракия“. Засега оскъпяването й възлиза до 28 млн. лв., като парите са само за участъка от Ямбол до Карнобат, изграждан от български консорциум, воден от “Холдинг Пътища“. В него влизат още фалиралата “Мостстрой“, както и “Галчев инженеринг“, които бяха сред спонсорите на ГЕРБ. Те започнаха строежа през септември 2010 г., а два месеца по-късно обявиха, че ще искат допълнително средства заради проблеми с почвите по трасето. Засега обаче правителството не им дава директно парите.
На 13 юли кабинетът отпусна до 13 млн. лв. на Министерството на земеделието за да си ремонтира напоителните канали, които наводнявали трасето. Други до 15 млн. лв. пък ще бъдат разиграни чрез обществена поръчка, по думите на министър Плевнелиев, за да се реши проблемът със слабите почви в участъка. В регистъра на обществените поръчки такъв търг засега липсва.
http://www.mediapool.bg/show/?storyid=183088&srcpos=2Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bond009 Разгледай мнениеМного голям интерес- да не става нещо
Цената на Холдинга е безумно ниска в момента.
Всички помним как господина Хаджиянков си продаде акциите по 5ст когато цената беше над 50ст без дори и за секунда да е опитал да сложи офертата продава на борсата.
Всички видяхме как Божков пък си продаде дела по 1 лев.
С две думи тези сделки изобщо не са меродавни за реалната цена
Аз лично смятам да изкупя дяловете на къща в провинцията и тъй като са няколко собственика с единя ще сключа сделка на една цена за да я видят другите съсобственици и да им изкупя дяловете на нея а отделно ще си му броя на ръка двойна цена за дяла му къде за да спестя данъци къде за да не плащам на другите съсобственици двойна цена.
Изобщо не се лъжете по баланса на Холдинг Пътища и, че бил на загуба от 6 милиона. Не забравяйте, че Холдинга работи по лот 4 на Тракия и се пита дали плащанията са минали по изработеното Да не вземе да се окаже в 9-месечния баланс съвсем друга работа да не говорим за годишния.
Счетоводната цена на Холдинг Пътища Ад към момента е около 1 лев но незабравяйте, че Холдинга работи по договори за 100-ци милиони.
Иван Иванов бил казал, че направо Холдинга работел на без печалба само за да му се пише като имидж, че бил направил това и това и да имал добро портфольо. Не забравяйте за кой работи Иван Иванов
Те министрите на Бойко също разправят това и онова ама ако не правят това което Бойко иска туку ги е уволнил аламинут.
Не забравяйте, че лот 4 на Тракия се оскъпи и това се очаква като почти чиста печалба за Холдинга и дъщерните му.
С две думи аз моите нема да си ги дам и на 1 лев вече на около 1.50 лева може да се обмисли продажба. Акциите на мен и свързаните с мен лица не са малко това само между другото.
Както и да е, тя цетата може да си стои на тези нива и още много време но това не значи, че ще продам. Запънал съм се като магаре на мост и мърдане нямаМнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Коментар
-
Първоначално изпратено от frei1974 Разгледай мнениеХД Пътища АД отчете загуба в размер на 6.370 млн. лв. към 30.06.2011 г.
02 Август 2011 15:05
ХД Пътища АД отчете загуба в размер на 6.370 млн. лв. към 30.06.2011 г., като година по-рано холдингът е бил със загуба от 3.128 млн. лв. или отрицателният резултат нараства повече от 2 пъти, сочи публикувания счетоводен отчет на дружеството.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
ХД Пътища АД отчете загуба в размер на 6.370 млн. лв. към 30.06.2011 г.
02 Август 2011 15:05
ХД Пътища АД отчете загуба в размер на 6.370 млн. лв. към 30.06.2011 г., като година по-рано холдингът е бил със загуба от 3.128 млн. лв. или отрицателният резултат нараства повече от 2 пъти, сочи публикувания счетоводен отчет на дружеството.
С голям темп намаляват нетните приходи от продажби, като за полугодието те са надолу до 4.382 млн. лв. от 10.843 млн. лв. или са надолу 59.59%.
Общите разходи на холдинга също се понижават, от 18.969 млн. лв. на 14.719 млн. лв. или с 22%.
ХД Пътища АД притежава дялове в 11 дружества, като в 9 от тях държи мажоритарния дял от над 50% от капитала.
Акциите на дружеството са включени в индексите BG40 и BGTR30 на БФБ-София. Последната сделка с тях от днес, 02.08.2011 г., на цена 0.527 лв. за брой. Пазарната капитализация на холдинга е 16 164 144 лв.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Пухче Разгледай мнениебраво,договора още неподписали,първа копка направили
Добри сте
На съобщението публикувано в бюлетина на инвестора е 25.08.2011г.Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Коментар
-
Пухче
Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение2011-07-27 13:35
Вътрешна информация по чл.4 от Закона срещу финансови злоупотреби с Финансови инструменти
Дъщерно дружество на „Холдинг Пътища” АД сключи договор за изпълнение на Лот 2 на АМ „Марица”
На 25.08.2011г. Сдружение „МАРИЦА ХАЙУЕЙ” подписа договор за допълнително проектиране и строителството на обект: Автомагистрала “Марица” /А-1/ Оризово – Капитан Андреево, участък: ЛОТ 2 “ ДИМИТРОВГРАД – ХАРМАНЛИ”, ОТ КМ 36+400 ДО КМ 70+620”.
Стойността на договора е 122 137 000 лева без ДДС, а срокът за изпълнение – 25 месеца. Проектът се финансира по ОП „Транспорт”, а възложител е Агенция „Пътна инфраструктура”. Строителството на Лот 2 „Димитровград-Харманли” км 36+400 до км 70+620 включва изграждането на участък с обща дължина 34,220 км, изпълнение на 27 големи съоръжения и три броя пътни възли: пътен възел „Димитровград” при км 38+803, пътен възел „симеоновград” при км 65+680 и пътен възел „Харманли” при км 70+311 и изместване на ж.п. линия „Русе-подкова” в участъка „Димитровград-Хасково”.
Изпълнител е българо-австрийското СДРУЖЕНИЕ „МАРИЦА ХАЙУЕЙ” с водещ партньор: „«Пътностроителна техника» АД , гр. София – дъщерно дружество на „Холдинг Пътища” АД, и партньор „Порр Бау” ГмбХ – Австрия.
На 26.07.2011г. се състоя и символичната първа копка на обекта. На събитието присъстваха премиерът Бойко Борисов и министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев
Добри сте
Коментар
Коментар