If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
През първото полугодие на 2022 година приходите на производителят на спортни състезателни автомобили и електромобили "Син Карс Индъстри" са основно от продажба на продукция. През този период са сключени сделки за два електромобила L SITY като всеки от тях е с цена от по 78 хил. лева. В момента се водят преговори за продажба на още десет подобни автомобила. Фирмата има приходи и от извършени услуги и продажби на стоки, но общият обем на паричните постъпления намалява на годишна база. Причината за това е спирането на производството към външни контрагенти на агрегати, модули и компоненти и концентрирането в производството на собствени електромобили.
Това че си един от най бързите на пистата, дали те прави също толкова бърз в бизнеса???
-"Електрическите камиони R1T на Rivian се срещат все по-често в САЩ, а сега Amazon разкрива, че електрическите микробуси за доставка, които купува от Rivian, са готови за разпространение в цялата страна.
Amazon казва, че тези нови камиони имат 360-градусова видимост с външни камери, които се свързват с голям вътрешен дисплей, както и функции за безопасност като сензорно откриване, технология за подпомагане на пътуване по магистрала, система за подпомагане на трафика, адаптивен круиз контрол, предупреждения за сблъсък и автоматично аварийно спиране. За шофьорите микробусите разполагат с охлаждащи седалки, врати, които автоматично се заключват и отключват, и двойна задна врата с електрическо захранване, която се отваря сама, когато водачът стигне до местоназначението си, предава The Verge."
-https://m.investor.bg/novini/551/a/elektricheskite-vanove-na-rivian-za-amazon-zavladiavat-sasht-356965 Електрическите ванове на Rivian за Amazon завладяват САЩ
С настоящото информираме, че след 2-годишна усърдна работа, “СИН КАРС ИНДЪСТРИ“ АД получи сертификат за типово одобрение на превозни средства, произведени в малки серии в категория N1 (EU type-approval of vehicles produced in small series). Сертификатът е относно електромобилите L CITY, издаден от TUV SUD и е признат в целия ЕС.
В допълнение, производствената линия за батерии получи близо максималния възможен брой точки по време на сертификационния оглед във фабриката на компанията. С това “СИН КАРС ИНДЪСТРИ“ АД става първият и единствен български производител на батерии за електромобили.
Емитентът изпълни поетия към инвеститорите ангажимент, компанията да бъде пълноправен автомобилен производител.
Скоро ще публикуваме и информация относно реализирани продажби
Ако излиза по-скъпа колата, то това по-скоро е предимство, а не недостатък. Тръгне ли една компания да се конкурира ценово, то пиши я - или бегала, или в топ компаниите на света. В случая така е добре, защото няма нужда да се правят компромиси, заради ценова конкуренция. Пък и нека конкуренцията обяснява, защо са им по-евтини
Качва ли се да те возят да пробваш на живо тези коли?
Ако излиза по-скъпа колата, то това по-скоро е предимство, а не недостатък. Тръгне ли една компания да се конкурира ценово, то пиши я - или бегала, или в топ компаниите на света. В случая така е добре, защото няма нужда да се правят компромиси, заради ценова конкуренция. Пък и нека конкуренцията обяснява, защо са им по-евтини
колко е по-скъпа от конкурентите, аз мисля че на лизинг като е няма да го усетят тия които купува, говорим за западна Европа де. иначе да тези бутикови коли може някой фонд да ги купи, не са лоши, даже има мегдан за един суперчарджър, двигателя е на корвет, с него става 800 коня плюс
Както казах по-долу хората работят и макар и бавно ще се случи това, което чакаме...
Росен Даскалов си има контактите в Европа и света. Бранда "Син Карс" е вече познат и това ще подпомогне по лесният пробив на европейският пазар, а по нататък надявам се и световен, на LCity.
От видеото на bri4ka стана ясно, че вече има интерес. Чакаме съобщения в екстрите.
Само не ми допада, че цените са по-високи от конкурентите, но се надявам това да се дължи на технически и експлоатационни предимства, които ще избиват цената за кратък срок.
Имам акции и ако се задържи тази цена ще преструктурирам портфейла и ще купя още.
С досегашният бизнес на Росен Даскалов и победите на син карс по състезания се чудя, кога ли ще се появи някой международен инвеститор или фонд, който ще иска да си купи акции от компанията.
НЕ е препоръка за вземане на инвестиционно решение!
PS: Всякакви тролове да не се чувстват длъжни да ми отговарят
колко е по-скъпа от конкурентите, аз мисля че на лизинг като е няма да го усетят тия които купува, говорим за западна Европа де. иначе да тези бутикови коли може някой фонд да ги купи, не са лоши, даже има мегдан за един суперчарджър, двигателя е на корвет, с него става 800 коня плюс
Както казах по-долу хората работят и макар и бавно ще се случи това, което чакаме...
Росен Даскалов си има контактите в Европа и света. Бранда "Син Карс" е вече познат и това ще подпомогне по лесният пробив на европейският пазар, а по нататък надявам се и световен, на LCity.
От видеото на bri4ka стана ясно, че вече има интерес. Чакаме съобщения в екстрите.
Само не ми допада, че цените са по-високи от конкурентите, но се надявам това да се дължи на технически и експлоатационни предимства, които ще избиват цената за кратък срок.
Имам акции и ако се задържи тази цена ще преструктурирам портфейла и ще купя още.
С досегашният бизнес на Росен Даскалов и победите на син карс по състезания се чудя, кога ли ще се появи някой международен инвеститор или фонд, който ще иска да си купи акции от компанията.
НЕ е препоръка за вземане на инвестиционно решение!
PS: Всякакви тролове да не се чувстват длъжни да ми отговарят
Къде е това място, не се вижда? Ще предложиш китайска рикша на 50% над цената на италианското камионче, дето има и поддръжка, и гаранция, и вече е изпитано в реалността? И някой ще си счупи краката да я купува?
Ще ти кажа какво място има - след като вдигнаха прага на БИЙМ, ще ви дооберат като първи баламурници с нов кръг на набиране на средства. Ей за това има място за всички - просто щото не сте много с някакви останали пари ...
Така пееше и за Алтерко на 6-7лв после стана 27, а сега е 18.
Какво удоволствие получаваш за да плюеш всичко Бг?
Кво ти пука, че ще си загубим /евентуално/парите??
Цялото ти държане говори единствено за липса на соц. живот и приятели там където живееш.
Живей си живота и не мисли за нашите пари..
Къде е това място, не се вижда? Ще предложиш китайска рикша на 50% над цената на италианското камионче, дето има и поддръжка, и гаранция, и вече е изпитано в реалността? И някой ще си счупи краката да я купува?
Ще ти кажа какво място има - след като вдигнаха прага на БИЙМ, ще ви дооберат като първи баламурници с нов кръг на набиране на средства. Ей за това има място за всички - просто щото не сте много с някакви останали пари ...
ако са практични, надеждни и на конкурентна цена - ще имат пазар точно в непретенциозен сектор, където се гони ефективността.
в градската логистика се гони екология и практичност... ще преглътнат някоя и друга разтракана пластмаса - важното е да върви, да има съпорт и да не е скъпо.
Коментар