IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Явно съм проспал

    Коментар


    • Друга нерегулирана информация от 29.07.2022 г.:

      В допълнение, производствената линия за батерии получи близо максималния възможен брой точки по време на сертификационния оглед във фабриката на компанията. С това “СИН КАРС ИНДЪСТРИ“ АД става първият и единствен български производител на батерии за електромобили.

      Коментар


      • Нямам спомен да имат каквото и да било за производство на батерии.
        Може и да греша

        Коментар


        • Интересни неща се случват на нашия пазар, седнах да посмятам малко и това което виждам е че дори да не произведат една кола от тук нататък (което е малко вероятно) само поради факта, че имат ЕС хомолгация за електро-автомобил и най-вече за производство на батерии, дава доста различна цена. Чужди аналози с концептуални прототипи имат поне 2 години време до сртифициране, а същевременно имат коренно различни оценки.
          Днес си взех, да видим дали сметките са ми вярни...
          Ето и нещо интересно (единственият модел за електромобилите е комбинирано поризводство с батерии)
          "SAGUNTO, Spain, May 5 (Reuters) - German carmaker Volkswagen AG and partners will invest 10 billion euros to make electric vehicles and batteries in Spain, its chief executive said on Thursday, 3 billion euros more than it had previously committed. The German carmaker aims to start building the 40-gigawatt-hour (GWh) plant in the first quarter of 2023, with serial production to start by 2026." Нах-вероятно ще стартират най-рано през 2027, и то с огромен мащаб, НО до тогава в нашия любим континент няма друг хомолгиран автомобил с товароносимост 1 тон, и батерия 63kw/h. Има някакви италианци с голяма камионетка 5 тона и още някакви немци с 300 килограмова карусерия. Ако някой намери аналог, моля да сподели, ще ми е интересно и полезно - (като под "аналог" визирам: сходна товароносимост, мощност на батерията и 100% дигитално управление). Предварително благодаря
          Last edited by Hulk; 16.08.2022, 16:39.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от melon Разгледай мнение
            Определено трябва да се качи цената. Предполагам би трябвало да са уговорили капитал поне за минимума на увеличението.
            Тези са пълен смях!

            Коментар


            • Определено трябва да се качи цената. Предполагам би трябвало да са уговорили капитал поне за минимума на увеличението.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от melon Разгледай мнение
                Син Кар Индъстри" търси до 15,6 млн. лева в увеличение на капитала


                https://www.investor.bg/a/538-pazari...ie-na-kapitala
                Ще трябва да се напънат и да качат цената към по-прилични нива.
                Last edited by polax; 15.08.2022, 20:33.

                Коментар


                • Син Кар Индъстри" търси до 15,6 млн. лева в увеличение на капитала

                  https://www.investor.bg/a/538-pazari...ie-na-kapitala
                  Last edited by melon; 15.08.2022, 20:02.

                  Коментар


                  • През първото полугодие на 2022 година приходите на производителят на спортни състезателни автомобили и електромобили "Син Карс Индъстри" са основно от продажба на продукция. През този период са сключени сделки за два електромобила L SITY като всеки от тях е с цена от по 78 хил. лева. В момента се водят преговори за продажба на още десет подобни автомобила. Фирмата има приходи и от извършени услуги и продажби на стоки, но общият обем на паричните постъпления намалява на годишна база. Причината за това е спирането на производството към външни контрагенти на агрегати, модули и компоненти и концентрирането в производството на собствени електромобили.

                    Източник: Банкеръ

                    Коментар


                    • Това че си един от най бързите на пистата, дали те прави също толкова бърз в бизнеса???

                      -"Електрическите камиони R1T на Rivian се срещат все по-често в САЩ, а сега Amazon разкрива, че електрическите микробуси за доставка, които купува от Rivian, са готови за разпространение в цялата страна.

                      Amazon казва, че тези нови камиони имат 360-градусова видимост с външни камери, които се свързват с голям вътрешен дисплей, както и функции за безопасност като сензорно откриване, технология за подпомагане на пътуване по магистрала, система за подпомагане на трафика, адаптивен круиз контрол, предупреждения за сблъсък и автоматично аварийно спиране. За шофьорите микробусите разполагат с охлаждащи седалки, врати, които автоматично се заключват и отключват, и двойна задна врата с електрическо захранване, която се отваря сама, когато водачът стигне до местоназначението си, предава The Verge."


                      -https://m.investor.bg/novini/551/a/elektricheskite-vanove-na-rivian-za-amazon-zavladiavat-sasht-356965 Електрическите ванове на Rivian за Amazon завладяват САЩ

                      Last edited by inta53; 07.08.2022, 11:42.

                      Коментар


                      • С настоящото информираме, че след 2-годишна усърдна работа, “СИН КАРС ИНДЪСТРИ“ АД получи сертификат за типово одобрение на превозни средства, произведени в малки серии в категория N1 (EU type-approval of vehicles produced in small series). Сертификатът е относно електромобилите L CITY, издаден от TUV SUD и е признат в целия ЕС.
                        В допълнение, производствената линия за батерии получи близо максималния възможен брой точки по време на сертификационния оглед във фабриката на компанията. С това “СИН КАРС ИНДЪСТРИ“ АД става първият и единствен български производител на батерии за електромобили.
                        Емитентът изпълни поетия към инвеститорите ангажимент, компанията да бъде пълноправен автомобилен производител.
                        Скоро ще публикуваме и информация относно реализирани продажби

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение

                          Качва ли се да те возят да пробваш на живо тези коли?
                          Защо му е, винаги може да гледа бри4ка в Ютуб
                          Сефте чувам как по-високата цена била конкурентно предимство, ама на БФБ очаквам всякакви гении!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от melon Разгледай мнение
                            Ако излиза по-скъпа колата, то това по-скоро е предимство, а не недостатък. Тръгне ли една компания да се конкурира ценово, то пиши я - или бегала, или в топ компаниите на света. В случая така е добре, защото няма нужда да се правят компромиси, заради ценова конкуренция. Пък и нека конкуренцията обяснява, защо са им по-евтини
                            Качва ли се да те возят да пробваш на живо тези коли?

                            Коментар


                            • Ако излиза по-скъпа колата, то това по-скоро е предимство, а не недостатък. Тръгне ли една компания да се конкурира ценово, то пиши я - или бегала, или в топ компаниите на света. В случая така е добре, защото няма нужда да се правят компромиси, заради ценова конкуренция. Пък и нека конкуренцията обяснява, защо са им по-евтини

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от johndaniels Разгледай мнение

                                колко е по-скъпа от конкурентите, аз мисля че на лизинг като е няма да го усетят тия които купува, говорим за западна Европа де. иначе да тези бутикови коли може някой фонд да ги купи, не са лоши, даже има мегдан за един суперчарджър, двигателя е на корвет, с него става 800 коня плюс
                                Нямам представа, Даскалов го каза във видеото.

                                Коментар

                                Working...
                                X