IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Химимпорт АД (CHIM)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от dddd Разгледай мнение
    Химимпорт е спекулативна акция. Интервенциите в нейна подкрепа убиха волатилността а намалението на фрифлоута и ликвидността. В резултата става все по-слабо атрактивна за спекулантите а никой инвеститор не иска да ги купува. Става нещо като затворен кръг. На пръв поглед единственото разрешение е мажориаря да вкара позицията във възходящ тренд. Тогава спекулантите ще се върнат, защото при страничен рейндж те не могат да печелят и си разпродават акциите един по един. При възходящ тренд ще могат да печелят и пак ще почнат да купуват. На пръв поглед да се избута акцията нагоре до възходящ тренд изисква повече пари отколкото да се поддържа в рейндж, но това не е вярно.
    Другият вариант за бъдеще на позицията е да се превърнат в истинска публична компания, която е отворена и споделя голямо количество информация и дивиденти. Сякаш първият вариант е по-реалистичен, защото вторият е свързан с промяна на корпоративната култура. Хората не се променят. Промяна в ръководството е невъзможна, следователно няма да се смени поведението и резултатите.
    Като гледам инвеститорите ще се утрепат да купуват "Свилоза" и "Биовет". Пък и едни ръководители са там, с едни резултати...

    Коментар


    • Химимпорт е спекулативна акция. Интервенциите в нейна подкрепа убиха волатилността а намалението на фрифлоута и ликвидността. В резултата става все по-слабо атрактивна за спекулантите а никой инвеститор не иска да ги купува. Става нещо като затворен кръг. На пръв поглед единственото разрешение е мажориаря да вкара позицията във възходящ тренд. Тогава спекулантите ще се върнат, защото при страничен рейндж те не могат да печелят и си разпродават акциите един по един. При възходящ тренд ще могат да печелят и пак ще почнат да купуват. На пръв поглед да се избута акцията нагоре до възходящ тренд изисква повече пари отколкото да се поддържа в рейндж, но това не е вярно.
      Другият вариант за бъдеще на позицията е да се превърнат в истинска публична компания, която е отворена и споделя голямо количество информация и дивиденти. Сякаш първият вариант е по-реалистичен, защото вторият е свързан с промяна на корпоративната култура. Хората не се променят. Промяна в ръководството е невъзможна, следователно няма да се смени поведението и резултатите.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Balans Разгледай мнение
        Интересна дискусия се е заформила в темата в тия времена на мъртво вълнение :-)))

        Колегите дават интересни идеи, над които си струва да се помисли ( дано има кой да ни чете )

        Относно дивидентите обаче е редно да се отбележи, че Химимпорт плаща дивидент ( по привилегированата емисия) Този продукт беше създаден 2009г., и който искаше сигурност и дивидентна доходност можеше още тогава да инвестира там ( лично аз съм много доволен). Друго дружество, което очевидно започна да гради дивидентна история е Проучване и добив на нефт и газ, Сметката за горните две излиза 26 млн. лева раздадени като дивидент за 2014 година, което е сума, която не можете да пренебрегнете, твърдейки че групата не споделя печалбите и кеша си!

        Някой по-долу беше споменал, че дивидент по обикновените ще видим едва след като приключи плащането по привилегированите аз също съм на това мнение по няколко причини.

        Спорна и дано скоро се раздвижи пазарчето!
        Безспорно стъпката с ГАЗ е чудесно началото, което адмирирам. Съгласен съм, че дивидент по обикновените трябва да видим след изтичането на прив. емисия, което е догодина, като най-добре е това да се обяви предварително. Друг вариант е да пуснат нова емисия от прив. акции, но се съмнявам, че ще го направят и то при същата доходност. Иначе привилегированите акции бяха една наистна приятна инвестиционна опция на БФБ в тези години.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Balans Разгледай мнение
          Интересна дискусия се е заформила в темата в тия времена на мъртво вълнение :-)))

          Колегите дават интересни идеи, над които си струва да се помисли ( дано има кой да ни чете )

          Относно дивидентите обаче е редно да се отбележи, че Химимпорт плаща дивидент ( по привилегированата емисия) Този продукт беше създаден 2009г., и който искаше сигурност и дивидентна доходност можеше още тогава да инвестира там ( лично аз съм много доволен). Друго дружество, което очевидно започна да гради дивидентна история е Проучване и добив на нефт и газ, Сметката за горните две излиза 26 млн. лева раздадени като дивидент за 2014 година, което е сума, която не можете да пренебрегнете, твърдейки че групата не споделя печалбите и кеша си!

          Някой по-долу беше споменал, че дивидент по обикновените ще видим едва след като приключи плащането по привилегированите аз също съм на това мнение по няколко причини.

          Спорна и дано скоро се раздвижи пазарчето!
          Не че е от значение, но и аз съм на същото мнение.

          Коментар


          • Интересна дискусия се е заформила в темата в тия времена на мъртво вълнение :-)))

            Колегите дават интересни идеи, над които си струва да се помисли ( дано има кой да ни чете )

            Относно дивидентите обаче е редно да се отбележи, че Химимпорт плаща дивидент ( по привилегированата емисия) Този продукт беше създаден 2009г., и който искаше сигурност и дивидентна доходност можеше още тогава да инвестира там ( лично аз съм много доволен). Друго дружество, което очевидно започна да гради дивидентна история е Проучване и добив на нефт и газ, Сметката за горните две излиза 26 млн. лева раздадени като дивидент за 2014 година, което е сума, която не можете да пренебрегнете, твърдейки че групата не споделя печалбите и кеша си!

            Някой по-долу беше споменал, че дивидент по обикновените ще видим едва след като приключи плащането по привилегированите аз също съм на това мнение по няколко причини.

            Спорна и дано скоро се раздвижи пазарчето!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от znae6t Разгледай мнение
              Обратно изкупуване неформално е налице, ако се загледате в отчетите само от официално свързаните лица, от неофициално вероятно също. Но както се вижда това нищо не означава, трябва си дивидент, за да погледнат и друг тип инвеститори към най-важната акция за представянето на БФБ. Дотогава акцията на Химимпорт си остава шит, каквото е и самото БФБ.
              Това за БФБ изречено от теб вече не звучи никак добре - което, разбира се, не значи че не е вярно. Поздрави.

              Коментар


              • к.о. - много ти е дълъг инвестиционния хоризонт -10 год,
                то не е лошо де, след 10 год трябва да имаме тройна или четворна цена.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение
                  За мен целта на всеки холдинг е да се стреми към затворен кръг, хомогенна система и синергия във всички области, в които работи. Посочените компании биха допълнили доста добре частта на портфейла, свързан с транспортните услуги. Изобщо не бих ги определил като „държавни каци без дъно", писах за товарните, не пътническите превози.

                  Не съм съгласен, че трябва да продават и да се ограничават в определени области, секторнатана диверсификация ги прави силни и устойчиви на циклични промени и не само. Видяхме как кризата се отрази значително по – тежко на редица други компании, тук големи сътресения нямаше, управлението на холдинга е силно.

                  Съгласен съм, че малките акционери има какво още много да желаем, ние не сме на заплати от холдинга, но колкото и да пишем…„глас в пустиня”. В БГ мажоритарят има ли над 50%, друго мнение не слуша.

                  Обобщено Хим се представя добре, за разлика от други модерни позиции, които не знам дали ще съществуват след 10 години, аз съм сигурен, че ако затворя платформата и я отворя през 2025 г., акциите ще имат стойност и няма да бъда разочарован.
                  +1

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от znae6t Разгледай мнение
                    Въобще не съм съгласен, че им трябват още държавни каци без дъно. Достатъчно се вложиха в немалко такива и подобни, за да ги изправят на крака. Трябва им точно обратното - продажба или стратегическо партньорство в некор бизнесите и съсредоточаване в основните такива, които да направят топ ъф дъ топ.

                    Дано Керезов чете още тук, струва си да се помисли по тези теми, че инвеститорите въобще не виждат пътя, по който вървите, ако въобще имате идея за такъв.
                    За мен целта на всеки холдинг е да се стреми към затворен кръг, хомогенна система и синергия във всички области, в които работи. Посочените компании биха допълнили доста добре частта на портфейла, свързан с транспортните услуги. Изобщо не бих ги определил като „държавни каци без дъно", писах за товарните, не пътническите превози.

                    Не съм съгласен, че трябва да продават и да се ограничават в определени области, секторнатана диверсификация ги прави силни и устойчиви на циклични промени и не само. Видяхме как кризата се отрази значително по – тежко на редица други компании, тук големи сътресения нямаше, управлението на холдинга е силно.

                    Съгласен съм, че малките акционери има какво още много да желаем, ние не сме на заплати от холдинга, но колкото и да пишем…„глас в пустиня”. В БГ мажоритарят има ли над 50%, друго мнение не слуша.

                    Обобщено Хим се представя добре, за разлика от други модерни позиции, които не знам дали ще съществуват след 10 години, аз съм сигурен, че ако затворя платформата и я отворя през 2025 г., акциите ще имат стойност и няма да бъда разочарован.
                    Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
                      Не ми се вярва да вземат БДЖ,защото въвеждат монополизъм върху транспорта
                      в България след като националният превозвач е техен,речният флот,както и част от
                      морския.Ще се намеси регулатора.
                      Регулаторът няма да се намеси, защото и той е техен.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от needtoknowmore Разгледай мнение
                        Това е валидно и за други компании - а в пощите(спедицията) има много сериозна конуренция, а БДЖ-то трябва тотално да се преструктурира и то основно товари, а за това си трябва доста интермодални терминали. Но на теория си прав!
                        Не ми се вярва да вземат БДЖ,защото въвеждат монополизъм върху транспорта
                        в България след като националният превозвач е техен,речният флот,както и част от
                        морския.Ще се намеси регулатора.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от znae6t Разгледай мнение
                          Обратно изкупуване неформално е налице, ако се загледате в отчетите само от официално свързаните лица, от неофициално вероятно също. Но както се вижда това нищо не означава, трябва си дивидент, за да погледнат и друг тип инвеститори към най-важната акция за представянето на БФБ. Дотогава акцията на Химимпорт си остава шит, каквото е и самото БФБ.
                          +9999999999

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от znae6t Разгледай мнение
                            Въобще не съм съгласен, че им трябват още държавни каци без дъно. Достатъчно се вложиха в немалко такива и подобни, за да ги изправят на крака. Трябва им точно обратното - продажба или стратегическо партньорство в некор бизнесите и съсредоточаване в основните такива, които да направят топ ъф дъ топ.
                            +111

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение
                              Дългосрочно вместо дивидент първо бих се зарадвал да видим „Български пощи” и „БДЖ товарни превози” като част от Химимпорт. След време може и да се появи дивидент по позицията, но лично аз съм по – голям привърженик на обратното изкупуване.
                              Въобще не съм съгласен, че им трябват още държавни каци без дъно. Достатъчно се вложиха в немалко такива и подобни, за да ги изправят на крака. Трябва им точно обратното - продажба или стратегическо партньорство в некор бизнесите и съсредоточаване в основните такива, които да направят топ ъф дъ топ.

                              Дано Керезов чете още тук, струва си да се помисли по тези теми, че инвеститорите въобще не виждат пътя, по който вървите, ако въобще имате идея за такъв.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Carl Johnson Разгледай мнение
                                Аз не съм голям привърженик на обратното изкупуване, защото в един момент намалява ликвидността на акцията. На големи и ликвидни пазари това не е проблем, но на БФБ ще окаже влияние. Видяхме го при Монбат много отчетливо. Ако чак толкова няма какво да правят парите, по-добре според мен да ги дадат дивидент. Пак да кажа - според мен.
                                ...ама нещо много се размечтахме. Все едно въпросът за дивидент или обратно изкупуване ще се гласува в други ден на ОСА
                                Обратно изкупуване неформално е налице, ако се загледате в отчетите само от официално свързаните лица, от неофициално вероятно също. Но както се вижда това нищо не означава, трябва си дивидент, за да погледнат и друг тип инвеститори към най-важната акция за представянето на БФБ. Дотогава акцията на Химимпорт си остава шит, каквото е и самото БФБ.

                                Коментар

                                Working...
                                X