Първоначално изпратено от Minka
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение
Фина тънка Неаполската прогноза....като излезе скоро ТР рязко ще се завърнеш тук като дългосрочен. Инвеститор с минимум 100т....
успех брат!Last edited by MrSi; 11.12.2021, 12:23.Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнениеСлязох от дрончето аз! Доволен от возенето и с прибрана страхотна печалба
Успех на акционерите и скоро братята да се обръснат
успех брат!
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от LaCosta Разгледай мнение
А дали може да бъде по-изгодно и по-бързо да пратиш на 2 000 км разстояние специално един дрон да пренесе максимум 350 кг, при положение, че така или иначе си летят постоянно самолети /дори по няколко на ден/ по същата дестинация и могат да пренесат в пъти повече от 350 кг.?
За разстояния 100-200-300 км вече е съвсем друга работа, особено при пресечен релеф или липса на качествени пътища. Не случайно руските пощи са се ориентирали към такива отсечки.
Знам и как се разпределя каргото на самолет. Не винаги има възможност да се натовари част. Двигателите се правят от много специфични материали за да могат да издържат на различните атмосферни условия и са доста тежки.
Това го споменавам защото чух в презентацията че са се насочили в този сегмент, както и медицински/фармацевтични товари. Това са оптималните като цена на километър товари и повярвай ми ако чакаш орган, всяка минута е безценна и има хора готови да платят състояние.
Коментар
-
Първоначално изпратено от LaCosta Разгледай мнение
А дали може да бъде по-изгодно и по-бързо да пратиш на 2 000 км разстояние специално един дрон да пренесе максимум 350 кг, при положение, че така или иначе си летят постоянно самолети /дори по няколко на ден/ по същата дестинация и могат да пренесат в пъти повече от 350 кг.?
За разстояния 100-200-300 км вече е съвсем друга работа, особено при пресечен релеф или липса на качествени пътища. Не случайно руските пощи са се ориентирали към такива отсечки.
- не знаем кога/дали ще почнат да летят тези дронове
- не знаем каква е икономиката на един полет (приходи и разходи)
- не знаем как това нещо изобщо ще се интегрира в цялата логистична верига (като почнем от локацията на летищата и стигнем доколко ще е удобно на клиентите да пращат по една баничарка за всеки дрон, защото дори 1 бус товари по 2т.)
- не знаем кои клиенти на практика ще го ползват и за какво точно
Горните въпроси не получиха отговор на срещата в Карол. Компанията няма и реален еквивалент, който да е отправна точка.
Но често казано не обвинявам компанията. Не може да се очаква прозрачност и цял бизнес план от един старт-ъп, в който работят 40 човека и са в бясна конкуренция с още дузина компании. От там нататък, който иска да кара без фарове в тъмното, го прави на собствен риск.
Спирам да пиша, защото нямам конкретен интерес към акцията, пък тя добре си се справя. Просто имам интерес към сектора и затова реших да изгледам презентацията.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mpy_yordanov Разгледай мнение
аз не съм участвал
бъркаш ме с някой друг
Аз чак се учудвам, че не се пише за междупланетарни доставки с тоя дрон, нали единия брадат се изцепи неподготвен леко в тая посока Те не могат да го пуснат дори да рулира по пистата, какво остана да го отлепят от земята...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mpy_yordanov Разгледай мнениецитирам
______
________
Това получих днес от една приятелка, какво да й отговоря?Не-заслужил инвеститор
- 4 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Trakiets Разгледай мнение
Проблемите са при междуконтиненталните доставки, вътре в ЕС не съм чул да има логистични проблеми. Обсегът на дрона ще е в рамките на Европа, когато/ако почне да лети.
Но пък, ако човек иска да вярва в нещо, предполагам все ще намери правдоподобен наратив.
За разстояния 100-200-300 км вече е съвсем друга работа, особено при пресечен релеф или липса на качествени пътища. Не случайно руските пощи са се ориентирали към такива отсечки.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mpy_yordanov Разгледай мнениецитирам
______
________
Това получих днес от една приятелка, какво да й отговоря?
Но пък, ако човек иска да вярва в нещо, предполагам все ще намери правдоподобен наратив.
За цената на акцията писах няколко страници назад вече.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от mpy_yordanov Разгледай мнениецитирам
______
________
Това получих днес от една приятелка, какво да й отговоря?
Коментар
-
Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение
Ти пък ся!
Видя как се опразни аска и бързаш да развалиш постата, -сигурно си ги заложил над 1,67 и не те огря...
Очаквай още питания за напред!
бъркаш ме с някой друг
Коментар
-
Първоначално изпратено от mpy_yordanov Разгледай мнениеЗдравей, Мариянчо, какво мислиш за Дронамикс? На моята ....ьорка .........то работи там и твърди, че вече имат поръчки за строеж на доста безпилотни дронове от DHL. Предвид международните проблеми с доставките това може би е бъдещето Това получих днес от една приятелка какво да й отговоря?
Ти пък ся!
Видя как се опразни аска и бързаш да развалиш постата, -сигурно си ги заложил над 1,67 и не те огря...
Очаквай още питания за напред!
Коментар
-
цитирам
______
Здравей, Мариянчо, какво мислиш за Дронамикс? На моята ....ьорка .........то работи там и твърди, че вече имат поръчки за строеж на доста безпилотни дронове от DHL. Предвид международните проблеми с доставките това може би е бъдещето
Това получих днес от една приятелка, какво да й отговоря?Last edited by mpy_yordanov; 10.12.2021, 18:30.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение
Защо заблуждаваш хората, каква ти е целта!? Парите са блакирани както казва Пончо.. ти не знам какво точно си похарчил, но не и тях!
Коментар
Коментар