IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъп ли е наистина ядрения ток

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    satz, стоят по улиците коли за които собствениците им не са похарчили никакви пари почти, например в България колко ли е средната цена на автомобил ? Електромобилите ще се движат много повече, хората биха ги купували ако им дават по голяма транспортна свобода а не да се ограничават в транспортните си разходи. Такава е идеята, а това да се купуват коли за да имало безплатна акумулираща мощ, сериозно ли е. Тя не е безплатна. Не си ли забелязал че тези които купуват нови коли го правят с идеята че тези коли ще се карат много.
    Мне, просто 90% от хората и да искат, нямат време за шофиране, виж ко е просто

    но при налични над 80Гвтч в акумулатори в коли, дори 1/4 да им ползваш инверторите, какво прави с нужността от 2Гвт АЕЦ, ако имаш и 80Гвт мощности вятър и слънце?

    пп
    съвсем скоро обедния ток ще стане най-евтин, но в България няма да е скоро,ще има яко спекулации и доене на мат'ряла.

    Те в тая тема, разни атомни както се оказа невежи, се присмиваха на глупаците подписващи за 140лв./Мвтч, а сега смеещите се плащат почти 200 и те така те. На дряновеца тока например, е 60% по-скъп от средния който аз плащам (на 100% вече не плащам атомен ток), до 3-4 години живот и здраве и аз като Матеев ще съм с почти безплатен ток. (изплатено ВЕИ е хиляди пъти по-евтино от изплатен атом)

    Коментар


    • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

      Кефиш,
      пишат ти че над 90% от времето ВСИЧКИ каляски са в покой, он си каканиже какво било като пътували.... ъъъъ аре няма да оценявам, че може се обидиш.

      пп
      почни да осъзнаваш и факта, че това е без държавна инвестиция един готов почти безплатен за ползване "АкуЕЦ" (аре насмятай му Мвтч-те при 1млн. каляски по 50квтч) че нъл чешеше рЕпата по цените на акумулаторите
      99%от времето, те са в покой но, енергията, успяват да изразходят за оставащите 10% от времето. КАКВО не разбра?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

        Браво на мозъка на групата ни! Успя да изчисли колко ток трябва допълнително за 1 милион коли, без да знае техния пробег и техния разход. Днес сигурно е пренесъл на гарата в Горна повече торби с цимент, отколкото му понася.

        Вече правихме тези сметки в темата. Тогава посочихме изчисления на инженер от Нисан. Ето друг отговор:
        Fact: If 80% of all passenger cars become electric, this would lead to a total increase of 10-15% in electricity consumption.
        https://www.virta.global/blog/myth-b...the-power-grid

        Вече има много такива изчисления и всичките се въртят около тези числа. Това е, такива числа се съобщават след изчисления, а не след предчувствия. На практика 80% подмяна на колите с електрически, би означавало елементарен проблем за електрическата мрежа.
        При инсталирани 12 [GW], 10% са 1,2[GW]. Какво не разбра?

        Коментар


        • satz, стоят по улиците коли за които собствениците им не са похарчили никакви пари почти, например в България колко ли е средната цена на автомобил ? Електромобилите ще се движат много повече, хората биха ги купували ако им дават по голяма транспортна свобода а не да се ограничават в транспортните си разходи. Такава е идеята, а това да се купуват коли за да имало безплатна акумулираща мощ, сериозно ли е. Тя не е безплатна. Не си ли забелязал че тези които купуват нови коли го правят с идеята че тези коли ще се карат много.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
            lukoil продава 3млрд литра горивох10кв = 30теравата = АЕЦ-а сега или белене в бъдеще. И това при абсолютно оптимално потребление. Реално поне 2 пъти повече мощности трябват(други освен АЕЦ) или 15 пъти повече ФЕЦ
            КПД на ДВГ кога е станало над 90% ? пропуснал съм таз епохална революция....

            Та тия 30 Твтч (предполагам) по колко предлагаш да умножим? за да реално сравняваме с ток?

            пп
            и ъъъ поне за 2020 лукойля твърди други числа.... включително 500млн. загуба
            ппп
            "Аеца сега" докарва към 16Твтч ъъъ ако няма аварии. (тая година например, вече ще му е трудно, щото авария брат и седмица в "кома"). Забравих, тия 16Твтч са произведените, доставените са по-малко, та 15Гвтч смятай хем по-лесно.
            Last edited by satz; 18.07.2021, 00:05.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
              lukoil продава 3млрд литра горивох10кв = 30теравата = АЕЦ-а сега или белене в бъдеще. И това при абсолютно оптимално потребление. Реално поне 2 пъти повече мощности трябват(други освен АЕЦ) или 15 пъти повече ФЕЦ
              Ето още един дето не може да смята, ама се опитва.

              Коментар


              • lukoil продава 3млрд литра горивох10кв = 30теравата = АЕЦ-а сега или белене в бъдеще. И това при абсолютно оптимално потребление. Реално поне 2 пъти повече мощности трябват(други освен АЕЦ) или 15 пъти повече ФЕЦ
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Да де, ама докато пътуват, не може да се зареждат, не навсякъде има зарядни, цените денем едни, нощем други и т.н. А не видях - и не виждам, на какво основание, може да се твърди за сериозни разминавания с необходимите количества енергия. А няма да са само леки електромобили, ще има средни и тежки транспорти, с тях какво правим?
                  Кефиш,
                  пишат ти че над 90% от времето ВСИЧКИ каляски са в покой, он си каканиже какво било като пътували.... ъъъъ аре няма да оценявам, че може се обидиш.

                  пп
                  почни да осъзнаваш и факта, че това е без държавна инвестиция един готов почти безплатен за ползване "АкуЕЦ" (аре насмятай му Мвтч-те при 1млн. каляски по 50квтч) че нъл чешеше рЕпата по цените на акумулаторите
                  Last edited by satz; 17.07.2021, 22:26.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    1 млн*48 kWh=48 GWh.
                    50[GWh]:24h=2,0[GW].
                    Като отчетем, че се зареждат често по едно и също време, нуждата нараства двойно.
                    Ако зарежда веднъж на два дни, се искат "само" 2[GW] => едно "Белене". (Т.р., зареждаш една Тесла ВЕДНЪЖ НА 4 ДНИ.
                    Като вдигнеш толкова потреблението, как ще удържиш цените?
                    - ДВОЕН удар

                    Накратко, ТИ КОГА СИ ВНИМАВАЛ ИЗОБШО?!?
                    Браво на мозъка на групата ни! Успя да изчисли колко ток трябва допълнително за 1 милион коли, без да знае техния пробег и техния разход. Днес сигурно е пренесъл на гарата в Горна повече торби с цимент, отколкото му понася.

                    Вече правихме тези сметки в темата. Тогава посочихме изчисления на инженер от Нисан. Ето друг отговор:
                    Fact: If 80% of all passenger cars become electric, this would lead to a total increase of 10-15% in electricity consumption.
                    https://www.virta.global/blog/myth-b...the-power-grid

                    Вече има много такива изчисления и всичките се въртят около тези числа. Това е, такива числа се съобщават след изчисления, а не след предчувствия. На практика 80% подмяна на колите с електрически, би означавало елементарен проблем за електрическата мрежа.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                      Зареждат се по едно и също време единствено у фризерския салуун

                      май си в неизвестност относно факта, че 90% от колите 98% от времето са в покой
                      (поради което и Тесла е наслага инвертори и се е лицензирала за токотърговец вече в почти цял ЕС)
                      Да де, ама докато пътуват, не може да се зареждат, не навсякъде има зарядни, цените денем едни, нощем други и т.н. А не видях - и не виждам, на какво основание, може да се твърди за сериозни разминавания с необходимите количества енергия. А няма да са само леки електромобили, ще има средни и тежки транспорти, с тях какво правим?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        1 млн*48 kWh=48 GWh.
                        50[GWh]:24h=2,0[GW].
                        Като отчетем, че се зареждат често по едно и също време, нуждата нараства двойно.
                        Ако зарежда веднъж на два дни, се искат "само" 2[GW] => едно "Белене". (Т.р., зареждаш една Тесла ВЕДНЪЖ НА 4 ДНИ.
                        Като вдигнеш толкова потреблението, как ще удържиш цените?
                        - ДВОЕН удар

                        Накратко, ТИ КОГА СИ ВНИМАВАЛ ИЗОБШО?!?
                        Зареждат се по едно и също време единствено у фризерския салуун

                        май си в неизвестност относно факта, че 90% от колите 98% от времето са в покой
                        (поради което и Тесла е наслага инвертори и се е лицензирала за токотърговец вече в почти цял ЕС)

                        Накратко, ТИ КОГА СИ ВНИМАВАЛ ИЗОБЩО?!?????
                        Last edited by satz; 17.07.2021, 22:15.

                        Коментар


                        • fon, ти сериозно ли мислиш така ? Ако електромобилите се нароят както се настоява, те ще зареждат предимно нощем и тотава тока от веи го няма ако говорим за соларите. Ще трябва да работят централи, на какво гориво според теб - газови, въглища или атомни ? За газовите както се вижда цената на енергията няма да е ниска, а и много са желаещите да консумират природен газ, защото и отоплението гълта още повече енергия от електромобилите и автомобилите, пък и промишленноста има нужда от газ. Другия вариант е въглища, но от Европа казват да се махат. Не ми разправяй че някъде минали на много ток от веи, те бяха направили и чисти дизели обаче се оказа друго.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                            Що не направиш малко изчисления, ако можеш изобщо? Е така се пускат слухове, седи някакъв, гледа в небето, и съобщава някакви числа. Другият пък почва да ги обсъжда. Ако не можеш да смяташ прочети поне, хората са го сметнали това отдавна. И като капак токът трябвало да бъде задължително от "мощните" според него АЕЦ. Тези дето дават едва 10% от тока в света.
                            1 млн*48 kWh=48 GWh.
                            50[GWh]:24h=2,0[GW].
                            Като отчетем, че се зареждат често по едно и също време, нуждата нараства двойно.
                            Ако зарежда веднъж на два дни, се искат "само" 2[GW] => едно "Белене". (Т.р., зареждаш една Тесла ВЕДНЪЖ НА 4 ДНИ.
                            Като вдигнеш толкова потреблението, как ще удържиш цените?
                            - ДВОЕН удар

                            Накратко, ТИ КОГА СИ ВНИМАВАЛ ИЗОБШО?!?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                              На всеки 500 К ел коли, ще трябва по една атомна електроцентрала.....В Европа всяка година ще трябва да се пуска по един реактор около 1000 Мв......Може с рев и сълзи от зелената мафия , но ще трябва....
                              Що не направиш малко изчисления, ако можеш изобщо? Е така се пускат слухове, седи някакъв, гледа в небето, и съобщава някакви числа. Другият пък почва да ги обсъжда. Ако не можеш да смяташ прочети поне, хората са го сметнали това отдавна. И като капак токът трябвало да бъде задължително от "мощните" според него АЕЦ. Тези дето дават едва 10% от тока в света.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                                Холандците като най- абдали щели да строят АЕЦ. Зазчо и фоню сигурно ще ритнат топа от възмущение
                                Да, бе и във Ватикана папата заповядал да се построи АЕЦ. И да е руски.

                                Коментар

                                Working...
                                X