If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Представа си нямам. Разкарват шефа, който превърна Осиско в това чудо. Вътрешни игри някакви. Няма толкова голямо значение, защото и без това са подценени. Новото ръководство няма как да сговни нещата бързо.
Тука съм от 10,80 и колкото и да исках, повече от два лота нямаше как да взема на марджин. Не ми се иска, но вече продадох юлски колци на 15, че инак лихвата се усеща.
Каква е причината за този спад имам NEM благодаря все пак за информацията
Представа си нямам. Разкарват шефа, който превърна Осиско в това чудо. Вътрешни игри някакви. Няма толкова голямо значение, защото и без това са подценени. Новото ръководство няма как да сговни нещата бързо.
Тука съм от 10,80 и колкото и да исках, повече от два лота нямаше как да взема на марджин. Не ми се иска, но вече продадох юлски колци на 15, че инак лихвата се усеща.
Ако искаш да си по-просветен /и печеливш/ инвеститор спри да четеш масовата икономическа преса. Всичко, което е там вече е в цените или няма никакво значение. Гледай само пазарите. Каква криза като авиолиниите се убиха да растат?! Чак ме е яд ,че слязох прекалено рано от бразилците GOL
Бая от хората, които печелят от борсата са пълни тъпири като интелект. Не че акълът пречи, напротив. Мисленето обаче пречи. A най-много пречи попиването на ЧУЖДИ мисли.
Някъде назад съм цитирал оня епизод от "Черния лебед" с някъв пич, дето станал милиардер от търговия с дървесина, като през цялото време си мислил, че търгува нещо друго.
... обаче това "вече е в цените" категорично не е вярно. Много променливи изобщо не са отчетени, почти напълно биват пренебрегнати.
Ако искаш да си по-просветен /и печеливш/ инвеститор спри да четеш масовата икономическа преса. Всичко, което е там вече е в цените или няма никакво значение. Гледай само пазарите. Каква криза като авиолиниите се убиха да растат?! Чак ме е яд ,че слязох прекалено рано от бразилците GOL
Е оня мениджър на Блек Рок нали го каза ,фрснат нещо в пресата и айде наобратно и в една и в дръгата посока ,отдавна съм забелязъл нещо много простичко ,почнат ли да тиражират масово някакви новини за един си каква компания ,акциите и щели да паднат или да се вдигнат ,абе прави наопаки на това дето са написали,и за златото е така ,и за всичко
Страхотно ,но икономическия риск и притеснения са с пълна сила на масата
Ако искаш да си по-просветен /и печеливш/ инвеститор спри да четеш масовата икономическа преса. Всичко, което е там вече е в цените или няма никакво значение. Гледай само пазарите. Каква криза като авиолиниите се убиха да растат?! Чак ме е яд ,че слязох прекалено рано от бразилците GOL
Колегата с Теслата долу го е обяснил сравнително добре. За разлика от него обаче аз смятам, че въпреки всичко прагът на електричките е МНОГО по-нисък от този при ДВГ. За последните си е необходима истинска експертиза, а електрокар всеки цех може да направи. Аз съм момче от техникум и съм уверен, че мога да спокойно мога да направя нещо примитивно на батерии. ДВГ обаче абсурд. Не е въпрос, че Тесла ги прави, а че ги прави по-евтино и по-бързо.
Т.е. да залагаш на Тойота е ОК, но не и ако е предимно заради електрокарите.
Е, какво не му знаем. Щатите натискат цената надолу, за да ударят РФ. Няма как да се получи, защото добив няма. По принцип няма, а не защото арабите са завъртяли кранчето.
Vaalco продължавам да добавям помалко. Не защото не заслужава яко пълнене, ми защото вече имам, а и огромната част от хартиите ми е вързана по някакъв начин с нафтата.
Коментар