Ама виж сега...
Ама виж сега...ей затова трябва да имаш таргет.
Тоя пример е като " аз познавам един на 90 години пуши като смок ама е жив - следвоателно цигарите не са толкова вредни " нищо че има 100 други примера на умрели.
Ти имаш тоя пример ама има и обратните. Ей затова както казвам трябва да си имаш таргет определен по някакви причини например - очаквания в сектора, общи очаквания към пазара, и конкретни очаквания към компанията. Първите две причини са много важни и все по важни за в бъдеще.
Ако си сбъркал и си продал...просто можеш да я забравиш тази компания ако желаеш има 3000 други. И времето е пред теб.
Първоначално изпратено от Misho ILIEV
Разгледай мнение
Ама виж сега...ей затова трябва да имаш таргет.
Тоя пример е като " аз познавам един на 90 години пуши като смок ама е жив - следвоателно цигарите не са толкова вредни " нищо че има 100 други примера на умрели.
Ти имаш тоя пример ама има и обратните. Ей затова както казвам трябва да си имаш таргет определен по някакви причини например - очаквания в сектора, общи очаквания към пазара, и конкретни очаквания към компанията. Първите две причини са много важни и все по важни за в бъдеще.
Ако си сбъркал и си продал...просто можеш да я забравиш тази компания ако желаеш има 3000 други. И времето е пред теб.
Коментар