Грешката на емисарите на Тесла, а и на самият Мъск е тая, че се хваща като удавник за сламка за всяка раздухвана "новина" от медиите.
Нещата си идват по местата.
Защо никой от горепосочените не коментира РЕАЛНИТЕ продажби?
РЕАЛНИТЕ продажби на електромобили са ПОД половин процент от ПРОДАЖБИТЕ на ОСТАНАЛИТЕ ДВИЖИТЕЛИ ЗА СЪВРЕМЕННИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА!
.................................................. ...............
Разбира се, че трябва да намерим виновен за това, че от десетилетие така рекламираната Тесла и останали електромобили са продават ключителни И САМО С ПРЕФЕРЕНЦИИ, които бавно, но сигурно се оказва, че са РЕКЛАМНИ ТРИКОВЕ от хора и институции, некомпетентни в областта... Преференциите, бавно, но сигурно - се оттеглят, защото толкова му трябва на ЧИТАВ ПРОИЗВОДИТЕЛ, за да се наложи на пазарите!
.................................................. ............
Тесла НЕ Е ЧИТАВ ПРОИЗВОДИТЕЛ, защото разчита на преференции столетия! Няма да я бъде тая! Няма луди да наливат безотчетни пари, а нечии авоари да растат от преференции! Пазарът не търпи такива галеници като Мъск! Акцията отново ПАДА! Оффф, пак забравих, че в инвестиционен форум НЕ СЕ ГОВОРЕЛО за акции /според емисарите на Мъск!/...
))
.................................................. ............
В заключение: интересно е, след дизелгейт И ОТЧИТАНЕ РЕАЛНИТЕ ПРОДАЖБИ В Германия - какви са причините ПРОДАЖБИТЕ НА ДИЗЕЛИ ОТНОВО ДА РАСТАТ?
Мхмммм! Нов софтуер, нови възможности и реализирането им в областта на намаляване токсичността на газовете.
.................................................. ................
Нямам никакви надежди Мъск да предложи нещо ново, което да конкурира пазарите, които не се интересуват от БЕЗПЛОДНИТЕ МУ НАПЪНИ!
Няма да пускам отново реалните продажби, на които никой не може да се противопостави! СТОТИЦИ ХИЛЯДИ БРОЯ са НЕСЪПОСТАВИМИ с няколко хиляди бройЧИЦИ!
.................................................. .........................
Е, да - безименият е виновен!
))) Поемам вината на некомпетентните!
)) /все пак се надявам да четете странична литература, различна от манипулираните реклами на Мъск и некомпетентните му служители, както и на още по-манипулираните линкчета, с които пълните нета!
Запомнете: Мъск и сегашната батерия на "неговия" електромобил - НЯМАТ БЪДЕЩЕ!
Нещата си идват по местата.
Защо никой от горепосочените не коментира РЕАЛНИТЕ продажби?
РЕАЛНИТЕ продажби на електромобили са ПОД половин процент от ПРОДАЖБИТЕ на ОСТАНАЛИТЕ ДВИЖИТЕЛИ ЗА СЪВРЕМЕННИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА!
.................................................. ...............
Разбира се, че трябва да намерим виновен за това, че от десетилетие така рекламираната Тесла и останали електромобили са продават ключителни И САМО С ПРЕФЕРЕНЦИИ, които бавно, но сигурно се оказва, че са РЕКЛАМНИ ТРИКОВЕ от хора и институции, некомпетентни в областта... Преференциите, бавно, но сигурно - се оттеглят, защото толкова му трябва на ЧИТАВ ПРОИЗВОДИТЕЛ, за да се наложи на пазарите!
.................................................. ............
Тесла НЕ Е ЧИТАВ ПРОИЗВОДИТЕЛ, защото разчита на преференции столетия! Няма да я бъде тая! Няма луди да наливат безотчетни пари, а нечии авоари да растат от преференции! Пазарът не търпи такива галеници като Мъск! Акцията отново ПАДА! Оффф, пак забравих, че в инвестиционен форум НЕ СЕ ГОВОРЕЛО за акции /според емисарите на Мъск!/...

.................................................. ............
В заключение: интересно е, след дизелгейт И ОТЧИТАНЕ РЕАЛНИТЕ ПРОДАЖБИ В Германия - какви са причините ПРОДАЖБИТЕ НА ДИЗЕЛИ ОТНОВО ДА РАСТАТ?
Мхмммм! Нов софтуер, нови възможности и реализирането им в областта на намаляване токсичността на газовете.
.................................................. ................
Нямам никакви надежди Мъск да предложи нещо ново, което да конкурира пазарите, които не се интересуват от БЕЗПЛОДНИТЕ МУ НАПЪНИ!
Няма да пускам отново реалните продажби, на които никой не може да се противопостави! СТОТИЦИ ХИЛЯДИ БРОЯ са НЕСЪПОСТАВИМИ с няколко хиляди бройЧИЦИ!
.................................................. .........................
Е, да - безименият е виновен!


Запомнете: Мъск и сегашната батерия на "неговия" електромобил - НЯМАТ БЪДЕЩЕ!
Коментар