IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
    Най-зеленото зареждане на зелени батерии става естествено с горене на зелени дървета.Особено когато зареждащите станции са също зелени.

    След слънцето и вятъра зелените дървета са първенци по възобновяемост.


    https://electrek.co/2024/01/12/volvo...-off-grid-evs/

    .

    наскоро четох и гледах разни филмчета за пиролизата на дървени остатъци, треви и тн органични отпадъци
    оказва се, че при нея не се отделят въглеродни емисии (отделеният 'дървесен газ' се изгаря за производство на електроенергия + остатък топлина), а остатъка е въглен/пепел кой е една от най-добрите съставки за възстановяване на изтощени почви. В резултат на процеса даже може да се намалят емисии парникови газое, които иначе биха се отделили в атмосферата при разлагането на въпросната органична маса...

    който има час и половина да изгледа нещо, което касае земята може да изгледа филма need to grow

    https://www.earthconsciouslife.org/theneedtogrow
    Last edited by bertram; 14.01.2024, 10:46.
    това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

    Коментар


    • Направо ей такъв рейндж-екстендер и готово.
      Click image for larger version

Name:	ISUZU-3-ton-flatbed-tow-truck.jpg
Views:	1
Size:	69.9 КБ
ID:	4146478

      Коментар


      • Другите дизайни имат проблем със смазването на частите, иначе идеята за рейндж екстендери е работеща защото зарядните правят проблема да стигне някой до него, но да не може да се зареди - ток няма примерно, не иска да тръгне зареждането. Двигателче или газова турбина са вариантите. Мисля си двигателчето защо да не е двутактово, това нещо ще се използва само аварийно, а двутактовите са по леки и с по голяма мощност, няма масло в картера което независимо от пробега трябва да се подменя.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          Мдам. Де им го двуцилиндровия безмотовилков генератор със свободнодвижещи се бутала.

          Коментар


          • Най-зеленото зареждане на зелени батерии става естествено с горене на зелени дървета.Особено когато зареждащите станции са също зелени.

            След слънцето и вятъра зелените дървета са първенци по възобновяемост.


            https://electrek.co/2024/01/12/volvo...-off-grid-evs/







            .

            Коментар


            • Не са лоши електричките, само това как всички трябва да минат на електрички е доста пресолено и прекалено, твърде фанатично. Няма да стане, не е възможно просто. Дори при малък процент електрички ще се стигне до забрани за зареждане от мрежата в определени моменти, сега се кефят защото са малко, но като станат много ще ги спират от зареждане когато е пиково потребление.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Китайците ги произвеждат и това нещо стартира само, подава му се ток на генератора и с едно DC to DC ще трябва или направо да се направят за по високо напрежение - 7 киловата ще може да върви теслата с 50км.ч. с ток от него
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • https://www.aliexpress.com/item/1005...Cquery_from%3A
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Коментар


                    • cyclop, хората си произвеждат и електрически превозни средства, Тойота прави хубави плъгинхибриди. Може да си караш на ток в града и да не се притесняваш че трябва да те извозват с пътна помощ ако се разреди батерията. За цената е относително. Бензиновите двигатели с това директно впръскване ги направиха да работят и с бедна смес, станаха с разход на гориво колкото дизеловите и кпд 50%.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Тойота пак потъна с фейкнята за новия тип батерии. Абе няма да има истински електромобили явно. Само долнопробните, отвратителни, безсмислени, безумно скъпи играчки, които трябва да си с поне три бустара, за да си ги купиш. Този провал го изживявам тежко, понеже наистина помислих, че ще направят истински електромобил от тойота. Ама и там само джендеращини и фейк булшит. Зеления хайвер си смърди и нищо не може да стане от него

                        Коментар


                        • Електрическото бъдеще и чистите градове.


                          https://www.dailymail.co.uk/news/art...ed_with_images

                          Коментар


                          • Има тестове на водородни двигатели с вътрешно горене, постигат 60% кпд, а оборудването представлява метанова уредба грубо казано плюс вода за снижаване на азотните окиси. Зареждат бързо, лесно се конвертират колите които вече произвеждат да използват водород, а могат да използват и метан. Всъщност с последните промени по двигателите ще може да се направят да работят с каквото гориво им се подаде - водород, метан, бензин..каквото има и съобразно разтоянието което трябва да се измине без зареждане. Няма проблем с гориво за транспорта.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • "Hertz" заменя 20 000 електрички с ДВГички в Америка.
                              Немската "Sixt" продава всички свои "Тесла".

                              https://www.reuters.com/business/aut...et-2024-01-11/

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Turbolan Разгледай мнение
                                За да тръгнат масово по пътищата електричките, най-малкото трябва да се смени цялата електрическа мрежа, освен битовата, и да се построят зарядни станции пет-двайсет пъти повече, отколкото са сега бензиностанциите.
                                Чак пък цялата мрежа. 50% са достатъчни предвид факта че, основно, ще се засегне СН разпределението.

                                Коментар

                                Working...
                                X