Само не разбрах защо когато дизеловия двигател е перфектен, пушека от ауспуха е безцветен. Може би трябва да е оцветен в червено дори и малко заради азотния диоксид. И при по-голяма натоварване да става по-наситено червено-кафяв. Казвам ви, мятят ни в тиквите с тия азоти.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от безимeн
Все пак, разбра ли ПОНЕ ТОВА, че НЕ МОЖЕШ да обясняваш наличието на азотни съединения със степента на сгъстяване?
Ясен си ми.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
ДИАЗОТНИЯТ оксид е "райски" газ, а не азотният оксид.
Май, освен безцветен пушек - и кръгове ще ти излязат пред очите от многоТО инфо...)) Не се презорвай с толкова въпроси за една вечер!
))
Да "намалиш температурата" в цилиндъра е малко не точно, което се търси. При бензиновите, е даже доста по-висока. И? Пак нямат толковаот "райския /ти/ газ". Скокът в налягането на горене, обаче, чрез дозирано няколкостепенно впръскване на горивото, при електронно управляемите с компютър впръсквания, и поддържането му горе-долу постоянно през целия работен ход, дава нужния ефект. Момците, от "народния автомобил" се самопрецакаха, решили да мамят с тестовете...и сега, повечко "измамни" VW-та ще се явят на нашия пазар. И ...как беше...
- Бог да пази България.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
ДИАЗОТНИЯТ оксид е "райски" газ, а не азотният оксид.
Май, освен безцветен пушек - и кръгове ще ти излязат пред очите от многоТО инфо...)) Не се презорвай с толкова въпроси за една вечер!
))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
На първо четене, черният може да ти показва непълно горене, неправилно регулирано подаване в режим на празен ход ..., белият може да те насочи /може би/ - към нарушена гарнитура на цилиндровата глава и попадане на вода от охлаждането в горивната камера...
Ноооо - това, как си "виждал безцветен пушек" - на мен лично ми говори, че имаш заложби на екстрасенс. Какво ти е зрението, бе човек? Ти си феномен! Сума ти парА можеш да направиш от това!!!...))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Моля, не ми преписвай тук учебници...
Само това цитирам тук. Коментирай /АКО МОЖЕШ/ болдвания текст, като кажеш каква е връзката с азотните емисии.
Внимавай, защото съм ти задал провокационен въпрос!!! Ако опиташ да обясниш - си вътре с двата крака.
Почети още. Можеш да стигнеш до нещо, но не със степента на сгъстяване /която ти наричаш "сгъстяване" - а това вече показва, че не знаеш какво говориш/...
))) /прочети си за всеки случай магистратурата..., може нещо да излезе от нея, а?/
))
За останалото, може да си го начукаш.
До нормалните тук, по темата: Да, ще нахлуят от немачко дизели в прилично състояние. (Да кара, който иска. Аз предпочитам друг тип таратайки, и карам на LPG. ) Очаквам известни промени в цената на дизела, който ще нахлува импорт от отвън. И увеличаване търсенето на противоалергични, антихистаминови и противоракови препарати, т.к. тази гадост ние ще я дишаме.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Стига си се мотал в това налягане! Същността на въпроса се обяснява по различен начин. Виж обясненията ми долу.
Например, пропускаш, че:
1.Натоварването в ДВГ означава увеличаване на средното работно налягане и продължителността на единичния /за цилиндър/ акт на горене. Т.е., изместване в "моя" посока. По-лесно превърта - по-малко работа върши-по-ниско средно налягане.По-трудно върти - по-високо средно налягане.
2."Излишният" кислород: Именно при по-високите натоварвания, за повече мощност, се вкарва повече гориво. Т.е., точно тогава, "излишъкът" се съкращава. От това, бягане няма. Да, обаче - съм споделяш - повече NOх се отделят при по-високо натоварване...
...както и сажди. Ама то горивото не можало да изгори? Имаш /уж/ излишък на кислород, а разходваш повече енергия за окиси на азота, когато ...този излишък спада.
3.Температурата в горящата смес е по-висока, когато...има повече гориво. Странно? Не: Повече енергия се е отделила. Въглеродът гори по-добре при по-висока температура...а се е отделил като сажди. А уж си имал излишък на кислород. Имаш милиарди нанокристали въглерод, в неустойчив процес на окисление...където се пораждат пустите азотни окиси. Щото процесът на окисление на въглерода не завършва, докато завършва на нискоактивния азот.
4."Бензинките" горят повече леки наситени въглеводороди. Те са с по-ниска устойчивост на детонация но, по-сложно се самозапалват /да горят устойчиво/ . Съответно, имат по-ниско сгъстяване ... и много по-ниски азотноокисни емисии.
5.Днешните дизели, ама най-често, са с подгряващи свещи. И имат по-ниски емисии от старите. Връзката е пряка и непосредствена: Степен на сгъстяване и конструкция на горивната камера, пък и съставът на горивото...Друго си е "биодизел" с аромат на картофки или пържена цаца /примерно/
Има и още но...
Ти опитваш да дадеш "същност" на отговор, докато въпроса, човекът много ясно си го е задал.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Ще изляза с чест от дискусията...)) Най-лесно е /грях ми на душата!/ да се обърнем към....
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90...B8%D0%B4%D0%B8
Все пак - сигурен съм, че тук има и химици, които могат да задоволят желанията на питащия... Той пък ще ви включи в следващата си разработка като съавтори...)) Чувай, Верде!
)))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Рециркулацията на газовете няма нищо общо с катализатора!
За интеркулера грешиш. Той охлажда въздуха, преди да постъпи в двигателя. Така се повишава плътността му и може да се извърши изгарянето на по-голямо количество /порция/ впръснато гориво в поредния цикъл. Така се повишава мощността на двигателя.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
... а и за интеркулера си чувал... /все в тая посока/...
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ела в германия да обясниш това на меркелката. Конверсията от евро 5 на евро 6 струвала около 2000 евро- имам колеги с коли по на 4-5 години, все още неизплатени и се държат за главата. В германия остава само евро 6. Но си прав че немските коли ще дойдат в бг
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ела в германия да обясниш това на меркелката. Конверсията от евро 5 на евро 6 струвала около 2000 евро- имам колеги с коли по на 4-5 години, все още неизплатени и се държат за главата. В германия остава само евро 6. Но си прав че немските коли ще дойдат в бг
Там нещата стоят различно. Все пак, всеки е свободен да си купи Евро-6, или да ползва метрото /S-бана или U-бана/...
Въпрос на избор!
Коментар
Коментар