IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Само не разбрах защо когато дизеловия двигател е перфектен, пушека от ауспуха е безцветен. Може би трябва да е оцветен в червено дори и малко заради азотния диоксид. И при по-голяма натоварване да става по-наситено червено-кафяв. Казвам ви, мятят ни в тиквите с тия азоти.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн



      Все пак, разбра ли ПОНЕ ТОВА, че НЕ МОЖЕШ да обясняваш наличието на азотни съединения със степента на сгъстяване?

      Ясен си ми.
      "Не можеш" ти. Тя е сериозен причинител на това окисляване независимо, какво си мислиш. Развитието на останалите системи на двигателите, твърде бавно и не докрай ще компенсира този недъг. Сам каза, ПАРИЧКИ са това и някъде там, целесъобразността от нови усложнявания се изпарява.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн


        ДИАЗОТНИЯТ оксид е "райски" газ, а не азотният оксид.

        Май, освен безцветен пушек - и кръгове ще ти излязат пред очите от многоТО инфо... )) Не се презорвай с толкова въпроси за една вечер! ))

        И двуазотният окис, и азотният окис, и азотният двуокис, и двуазотният четириокис, са азотни окиси. И напълно безвредни измежду тях ...абе, някак не се сещам да има. Дори "райският газ".
        Да "намалиш температурата" в цилиндъра е малко не точно, което се търси. При бензиновите, е даже доста по-висока. И? Пак нямат толковаот "райския /ти/ газ". Скокът в налягането на горене, обаче, чрез дозирано няколкостепенно впръскване на горивото, при електронно управляемите с компютър впръсквания, и поддържането му горе-долу постоянно през целия работен ход, дава нужния ефект. Момците, от "народния автомобил" се самопрецакаха, решили да мамят с тестовете...и сега, повечко "измамни" VW-та ще се явят на нашия пазар. И ...как беше...
        - Бог да пази България.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн


          ДИАЗОТНИЯТ оксид е "райски" газ, а не азотният оксид.

          Май, освен безцветен пушек - и кръгове ще ти излязат пред очите от многоТО инфо... )) Не се презорвай с толкова въпроси за една вечер! ))

          Хей, ако това за оксида и диоксида си го прочел някъде значи грешат. Питай мене.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн


            На първо четене, черният може да ти показва непълно горене, неправилно регулирано подаване в режим на празен ход ..., белият може да те насочи /може би/ - към нарушена гарнитура на цилиндровата глава и попадане на вода от охлаждането в горивната камера...

            Ноооо - това, как си "виждал безцветен пушек" - на мен лично ми говори, че имаш заложби на екстрасенс. Какво ти е зрението, бе човек? Ти си феномен! Сума ти парА можеш да направиш от това!!!... ))
            Не бе. Основен ремонт на двигателя няма да правя. Обаче, ако двигателя работи и не виждаш пушек от ауспуха, какъв е той. Не е невидим ами е безцветен. Както и да е, гледам мачове и си пиша тука. Ама заложби на екстрасенс имам. Е как.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн


              Моля, не ми преписвай тук учебници...


              Само това цитирам тук. Коментирай /АКО МОЖЕШ/ болдвания текст, като кажеш каква е връзката с азотните емисии.


              Внимавай, защото съм ти задал провокационен въпрос!!! Ако опиташ да обясниш - си вътре с двата крака.


              Почети още. Можеш да стигнеш до нещо, но не със степента на сгъстяване /която ти наричаш "сгъстяване" - а това вече показва, че не знаеш какво говориш/...


              ))) /прочети си за всеки случай магистратурата..., може нещо да излезе от нея, а?/ ))
              Нафукан дървен философ и куха лейка в едно, пълен "комплект". Ама що ли и аз ти се връзвам. Кви учебници, кво преписвае, кви 5 лева? Това, че тук или там съм "изял" някоя дума, ОК. Пропуск.
              За останалото, може да си го начукаш.


              До нормалните тук, по темата: Да, ще нахлуят от немачко дизели в прилично състояние. (Да кара, който иска. Аз предпочитам друг тип таратайки, и карам на LPG. ) Очаквам известни промени в цената на дизела, който ще нахлува импорт от отвън. И увеличаване търсенето на противоалергични, антихистаминови и противоракови препарати, т.к. тази гадост ние ще я дишаме.

              Коментар


              • ...Белият пушек е изпарение на дизела директно в ауспуха, неизгаряне. И, най-често, става при студен двигател...или при "смъртта на дизела"

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн

                  Стига си се мотал в това налягане! Същността на въпроса се обяснява по различен начин. Виж обясненията ми долу.
                  Обясненията ти са повече търговски и в стил реклами от телевизията за някакви "бестифлекс-стави", отколкото системно обосновани.
                  Например, пропускаш, че:
                  1.Натоварването в ДВГ означава увеличаване на средното работно налягане и продължителността на единичния /за цилиндър/ акт на горене. Т.е., изместване в "моя" посока. По-лесно превърта - по-малко работа върши-по-ниско средно налягане.По-трудно върти - по-високо средно налягане.
                  2."Излишният" кислород: Именно при по-високите натоварвания, за повече мощност, се вкарва повече гориво. Т.е., точно тогава, "излишъкът" се съкращава. От това, бягане няма. Да, обаче - съм споделяш - повече NOх се отделят при по-високо натоварване...
                  ...както и сажди. Ама то горивото не можало да изгори? Имаш /уж/ излишък на кислород, а разходваш повече енергия за окиси на азота, когато ...този излишък спада.
                  3.Температурата в горящата смес е по-висока, когато...има повече гориво. Странно? Не: Повече енергия се е отделила. Въглеродът гори по-добре при по-висока температура...а се е отделил като сажди. А уж си имал излишък на кислород. Имаш милиарди нанокристали въглерод, в неустойчив процес на окисление...където се пораждат пустите азотни окиси. Щото процесът на окисление на въглерода не завършва, докато завършва на нискоактивния азот.
                  4."Бензинките" горят повече леки наситени въглеводороди. Те са с по-ниска устойчивост на детонация но, по-сложно се самозапалват /да горят устойчиво/ . Съответно, имат по-ниско сгъстяване ... и много по-ниски азотноокисни емисии.
                  5.Днешните дизели, ама най-често, са с подгряващи свещи. И имат по-ниски емисии от старите. Връзката е пряка и непосредствена: Степен на сгъстяване и конструкция на горивната камера, пък и съставът на горивото...Друго си е "биодизел" с аромат на картофки или пържена цаца /примерно/
                  Има и още но...
                  Ти опитваш да дадеш "същност" на отговор, докато въпроса, човекът много ясно си го е задал.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн


                    Ще изляза с чест от дискусията... )) Най-лесно е /грях ми на душата!/ да се обърнем към....


                    https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90...B8%D0%B4%D0%B8


                    Все пак - сигурен съм, че тук има и химици, които могат да задоволят желанията на питащия... Той пък ще ви включи в следващата си разработка като съавтори... )) Чувай, Верде! )))
                    Че то било интересно. Азотния оксид бил абсолютно безвреден "райски газ". Азотния диоксид е червено кафяв? Аз съм виждал от ауспуха да излиза черен, бял или безцветен пушек. Червен - не. Не знам . Най - добре обаче е да няма пушеци. Пълна забрана, на скраб и всички на ел.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн


                      Това ми напомни, че написаното от мен не е по темата, т.е. - си е спам, за което се извинявам и освобождавам "ефира"...
                      Стига ве.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн

                        В грешка си! Има и други токсички азотни съединения.
                        И кои са те моля?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн


                          Рециркулацията на газовете няма нищо общо с катализатора!

                          За интеркулера грешиш. Той охлажда въздуха, преди да постъпи в двигателя. Така се повишава плътността му и може да се извърши изгарянето на по-голямо количество /порция/ впръснато гориво в поредния цикъл. Така се повишава мощността на двигателя.
                          Така да е. Но понеже темата е "Как влияят на пазара ел автомобилите" Та мисля, че за налагането им ще има развиване на много и различни истерии.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн

                            ... а и за интеркулера си чувал... /все в тая посока/...
                            Интеркулера не позволява на маслото да се загрява прекалено, защото при висока t губи качества. Система за рециркулация на газове - не съм чувал. Най вероятно имаш предвид катализатор. Само азотния диоксид е вредната емисия/от азотите де/

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Ела в германия да обясниш това на меркелката. Конверсията от евро 5 на евро 6 струвала около 2000 евро- имам колеги с коли по на 4-5 години, все още неизплатени и се държат за главата. В германия остава само евро 6. Но си прав че немските коли ще дойдат в бг
                              И как правят конверсията? Слагат система за Add Blue? И да кажем, че нещо почиства, ама как дигаш мощноста на двигателя/така се твърди / като слагаш тор за царевица в ауспуха. Мотаят ни нещо.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Ела в германия да обясниш това на меркелката. Конверсията от евро 5 на евро 6 струвала около 2000 евро- имам колеги с коли по на 4-5 години, все още неизплатени и се държат за главата. В германия остава само евро 6. Но си прав че немските коли ще дойдат в бг

                                Там нещата стоят различно. Все пак, всеки е свободен да си купи Евро-6, или да ползва метрото /S-бана или U-бана/...

                                Въпрос на избор!

                                Коментар

                                Working...
                                X