Най-често статистиката е сбор от неверни данни..., но ако оставим встрани афоризм ите - всеки ползва СВОИ методи, за да докажеколко е добър и това са данни, които единствено той разбира, а клиентът пък се РАЗОЧАРОВА рано или късно от тях. Това е и двигател на прогреса... ))
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Това, колко ще падне капацитетът - зависи - както навсякъде - от качеството на НОВАТА батерия, от производителя, от част от ония параметри, които споменах надолу, но и от ДРУГИ експлоатационни параметри, които надхвърлят конкретната насоченост на форума. Тук не е специализиран форум и болшинството се отегчава от обясненията - характерна черта на НАШЕНЕЦА..., а това е и една от причините много млади специалисти да търсят другаде признание...
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Цитирам ти собственици на Тесли писали по форумите, че капацитета пада на батериите но говорят за 10-20% и то за 7-8 години. А не за 50% за 5-6 години. Има разлика от 2 пъти.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Да бе! Дават и се кълнат. Ама изследванията казват друго. А клетвите и гаранциите са част от рекламата.
Някакви изследвания специално за Тесла. Само че е за КМ, а не за време. Това са реални данни.
90-95% капацитет след 150 000 км пробег. Капацитета намалява с 15% след 250 000 км пробег. В общия случай батериите са ги оптимизирали за пробег, а не за време. На графиката се вижда, че след 50 000 км пада с 5%. Но после забавя падането на капацитета. Има малко коли дето капацитета им е паднал под 90%.
The data appears to show that capacity remains between 90 and 95 percent, on average, even at 150,000 km (93,000 miles). There are individual data points scattered on both sides of that line, of course. But, overall, the data offer some basis for confidence that a Tesla Model S will lose—on average—less than 15 percent of its battery capacity over the average 150,000-mile (250,000-km) life of a vehicle.
http://www.greencarreports.com/news/...ta-show-so-far
Last edited by mathematician; 18.10.2017, 12:09.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Не искам да споря с теб за разход на автомобили, за наклони и тем подобни. Учил съм в електротехникум и по ел дисциплини имам неизменно шестици. На тебе ще ти пиша тройка по милост, като неспециалист. Освен това съм инженер по ДВГ, та и там няма за какво да споря с теб. Пък и темата е друга, електромобилите. Да, те са хубаво нещо, ама сега за сега имат недостатъчен пробег, ниска автономност, скъпи са. Батерията няма достатъчен капацитет и е с ниска трайност. За тези цени. Казал съм и пак го повтарям. Нужен е фундаментален пробив в батериите. Рязко да се увеличи капацитета им 3-4 пъти, при същата цена.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
По принцип Тесла дават 8 години гаранция на батерията. Като за това време се кълнат, че капацитета пада с не повече от 10-15%. Така че не е 50%.
Има и електромобили на тази възраст, дето го потвърждават това - като собствениците говорят за 10-20%. Така че положението с живота и капацитета на батериите не е толкоз зле.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
С тия изречения доста ме разсмя. Мисля те за спец...
Слизаш ли на по-ниска предавка при голям наклон?
Защо го правиш?
Необходима ли ти е по-голяма теглителна сила?
Откъде идва тя?
Това - според теб - не ти ли увеличава разхода?
А защо го увеличава?
Разбира се, ако си с автоматична скоростна кутия - тя прави всичко това, именно, защото е автоматична...
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
mathematician - тези акумулатори със сигурност са със скъсен живот и понижена цена по този начин, технологията за литиево полимерни акумулатори позволява живота им да е 15 години. Между другото оловните акумулатори също могат да са с такъв живот, имал съм такъв акумулатор направен по технологията за максимален живот и наистина толкова време издържа.D.Y.F-091066
Коментар
-
Прогреса в валутните емисии влияе на електричките,не обратното... "Амазон" разработва дрон, който ще зарежда електромобили в движение"
http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/1..._shte_zarejda/
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
На съвременните батерии капацитета им пада средно с 6-7% годишно. Така за 5-6 години капацитета е паднал с 50%, а резервоара на моята кола все си е 60 литра....
Има и електромобили на тази възраст, дето го потвърждават това - като собствениците говорят за 10-20%. Така че положението с живота и капацитета на батериите не е толкоз зле.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
...
И престани с тези терени и наклони...
А иначе наклоните са почти без значение....
С тия изречения доста ме разсмя. Мисля те за спец...
Слизаш ли на по-ниска предавка при голям наклон?
Защо го правиш?
Необходима ли ти е по-голяма теглителна сила?
Откъде идва тя?
Това - според теб - не ти ли увеличава разхода?
А защо го увеличава?
Разбира се, ако си с автоматична скоростна кутия - тя прави всичко това, именно, защото е автоматична...
Коментар
-
За тези, които сравняват капацитета на батерията с изчислителната мощност на процесорите или там с размера на паметта.... И как при батериите щяло да стане така. При процесорите може да се увоява, учетворява и остоторява - няма проблем... там е въпрос на технология да се направи по-бърз или паметта по-голяма... и няма да струва скъпо, защото са малки и ще става все по-малки по рамер. Ако ще и от злато, платина и диамантен прах с много рядък метал да трябва да се прави пак няма да е скъпо, защото ще е 0.1 грам. Обаче батерии по настоящите технологии няма как да са по 5 лева.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
При проблем в зареждането на акумулаторната батерия /няма да ти изброявам причини за това/ - резервният капацитет ти дава времето, през което акумулаторът може да подава ток - с определен ампераж, докато напрежението падне до определена стойност.
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеЗначи - това е времето, което ти остава да караш, когато на таблото ти светне индикацията за проблем в зареждането на акумулатора.
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеПредполагам, че за електромобилите това ще е индикацията, която ще посочи, кога ще трябва да се наредиш на опашката за зареждане.
Коментар
Коментар