If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Pyramid, за да се използва автопилот трябва да е безопасно, най сигурно е при удар да няма поражения, конструкцията толкова здрава че да го издържи без проблем и от там и скоростта - не може да издържи на удар с 400км в част, значи ще се движим с 80, може и до 70 да падне. Не го намирам за страшно, страшното е като се метнат с 200 по магистралата. Не е приемливо при катастрофи да има жертви, ако не се допусне употребата на такива транспортни средства и жертви няма да има, ще се случва да се ударят но ако нищо не им стане това вече не е проблем и край на войната по пътищата. С коли с корпус от ламарина - стоманена няма да стане, сменят се материалите за корпуса с композити и повече войната няма да я има. Искаш с 400км.ч., но ако нямаш композитите които да могат да понесат удара, ще стане като се направят такива композити. Автопилота е по голямо нововъведение от електромобила.
Скоро гледах едно сравнение с 200км на най-новите електрички.
йоника е само 120км, теслъта со най-голямата батерия 185км. И това от 100% до 0%, Реално е поне 20% по малко, че трябва и до зарядна да се добереш. Или до морето 2 пъти трябва да зареждаш на всеки 1/2 час и в Бургас пак си на нулата. Е и малко антикамери че ще те одрусат со 1000лв.
Тотал щета, дори със 140-150 пак трябва да зареждаш
Е, пита се тогава, защо не си караш нормално,че да ти стигне?
На аеродинамичното съпротивление се дължи, при ниска скорост въздуха с малко придадена му енергия се отмества, при висока е като стена която поглъща много енергия. И колите с двг потребяват два пъти повече гориво. Извода е по добре бавно и с такава скорост с каквато и да се сблъскат два автомобила щети няма и особенно пострадали хора. Технологично е възможно, ако купето е с рама на която са монтирани панели от композит, много здрави неща се получават. Ако сте гледали състезания с рали автомобили на които ламаринените детайли са сменени с такива, обръща се по таван, търкаля се и на тези детайли нищо им няма, но има някакви ламаринени и при следващите удари понеже за късмет се случва те да ги поемат всички ламарини като смачкан вестник, рамата е спасила пилота. Проблема е че цените са високи на изработени от такива материали, според мен неоправдано и това устройва производителите които правят милиони бройки на година от ламарина.
https://www.youtube.com/watch?v=3aIcuH_XWLM, , реален експеримент, при 200км.ч потребява два пъти повече ток - 40 киловатчаса за 100км. път Всичко зависи от аеродинамиката и съпротилението което оказва въздуха, Тесла е с прилична аеродинамика, но ако е някоя ръбеста кола е още по голям разхода на енергия. Разбира се би могла да е и с перфектната аеродинамика на капката вода която пада, тогава този разход ще е много по малък, плюс намаляване на челната площ..но пилота ще трябва да е полулегнал в колата. При ниски скорости обаче, под 40км.ч. разхода на енергия е много нисък зависи от машината как е направена, но може да бъде 2-3 киловатчаса само и пак изминаваш 100км , но за 2 часа и половина, реално 3.
Скоро гледах едно сравнение с 200км на най-новите електрички.
йоника е само 120км, теслъта со най-голямата батерия 185км. И това от 100% до 0%, Реално е поне 20% по малко, че трябва и до зарядна да се добереш. Или до морето 2 пъти трябва да зареждаш на всеки 1/2 час и в Бургас пак си на нулата. Е и малко антикамери че ще те одрусат со 1000лв.
Тотал щета, дори със 140-150 пак трябва да зареждаш
https://www.youtube.com/watch?v=3aIcuH_XWLM, , реален експеримент, при 200км.ч потребява два пъти повече ток - 40 киловатчаса за 100км. път Всичко зависи от аеродинамиката и съпротилението което оказва въздуха, Тесла е с прилична аеродинамика, но ако е някоя ръбеста кола е още по голям разхода на енергия. Разбира се би могла да е и с перфектната аеродинамика на капката вода която пада, тогава този разход ще е много по малък, плюс намаляване на челната площ..но пилота ще трябва да е полулегнал в колата. При ниски скорости обаче, под 40км.ч. разхода на енергия е много нисък зависи от машината как е направена, но може да бъде 2-3 киловатчаса само и пак изминаваш 100км , но за 2 часа и половина, реално 3.
Истината е че, преразходът е свойствен на всички коли, в зависимост от тежестта на шофьорския крак. Функция е от куба на скоростта.
https://www.youtube.com/watch?v=3aIcuH_XWLM, , реален експеримент, при 200км.ч потребява два пъти повече ток - 40 киловатчаса за 100км. път Всичко зависи от аеродинамиката и съпротилението което оказва въздуха, Тесла е с прилична аеродинамика, но ако е някоя ръбеста кола е още по голям разхода на енергия. Разбира се би могла да е и с перфектната аеродинамика на капката вода която пада, тогава този разход ще е много по малък, плюс намаляване на челната площ..но пилота ще трябва да е полулегнал в колата. При ниски скорости обаче, под 40км.ч. разхода на енергия е много нисък зависи от машината как е направена, но може да бъде 2-3 киловатчаса само и пак изминаваш 100км , но за 2 часа и половина, реално 3.
Електромобили се произвеждат все повече, сега са пуснали за 8 хиляди евро - 150 конски сили с нормални размери кола, ускорение до 100 за 10 сек. и разход 10 киловатчаса в града. Вече се появят руски електромобили, но не зарежда при минус 20 градуса им е проблема. Грешка 15 евро и е нисан алмера обарнат на електромобил с екстра печка на нафта за зимата. Малко грозна кола в интерес на истината. Дизайна на 3-ката на Тесла е трепач, това с едни ръбове за разкрасяване, китайска кола - еволют се казва.
https://www.youtube.com/watch?v=IZSzSF0qdeE, ето какво преставлява напредъка в съвременните двигатели за автомобили. Луда работа, правят ги като самобръсначките за еднократна употреба и живота им е скъсен максимално, а цените под 50 хиляди няма за такива боклуци.
bota156, не от Европа не дават, ще купувате от нас беше тяхната заповед . Ние можехме да имаме много производства и можем да произвеждаме, но те биха конкурирали тези в западна европа и от позиция на силата, че могат да дистуват ни накараха да ги затворим. Получихме..то се вижда какво получихме.
Коментар