1. Това, че Тесла ОГРАНИЧАВА /т.е. - НАМАЛЯВА/ капацитета на батерията си с ДО 80 % от предварително договореното с клиента - не е тайна за никого!
Актуализацията на Tesla, която ограничава капацитета на батерията, доведе до съдебен процес и редица оплаквания от клиенти. В съдебното дело се твърди, че обхватът на Model S и Model X, които на дребно се продават за около 100 000 долара, е станал по-малък след актуализацията, което е в ущърб на потребителите.
Tesla беше принудена да актуализира своите Model S и Model X с нов софтуер, който ограничава зареждането на превозните средства до 80% от капацитета им, след като през май беше съобщено за избухнал Model S в Хонконг. Компанията заяви, че тази актуализация се дължи на "изобилието от предпазливост" и цели "защита на батерията и повишаване на живота ѝ", без да навлиза в подробности какъв е проблемът с батериите.
2. От ОСТАВАЩИТЕ 80 %, с които реално разполага батерията, в зимни условия ИЗВАЖДАМЕ ОЩЕ 25 - 28 % /точно, в зависимост от модела на Тесла/ - и това е само, ако температурите са до - 6 градуса по Целзий! При по-ниски температури от - 6 градуса Целзий - разполагаемият капацитет на литиево-йонната батерия на Мъск е още по-нисък!
.................................................. ....
Какво излиза?
100 % капацитет за изминаване на 500 километра - никога няма да имаш с Тесла. Това, според Тесла е "За да се подобри "дълголетието" на батерията!!!", но при продажбите това не е акцент, а този вариант се дискутира постфактум - в съдебната зала...
80 % е ограничението /ти/ - при сезони с температура, над 0 градуса по Целзий. "Tesla актуализира някои от своите Суперчарджър станции в САЩ, за да ограничи зареждането на батериите до 80% от капацитета им."
https://automedia.investor.bg/a/2-no...e-na-bateriite
За минусови температури /НАД - 6 градуса/ - от тия 80 % разполагаем капацитет - в зависимост от модела сваляме още 25 - 28 % от капацитета.
Нещата отиват на зле!
Разбира се - човек може да не прави подобни сметки, а по метода "проба-грешка" - при зимни условия - да опита, дали Теслата може да измине 300 километра до следващият Суперчарджър... /оставам с надеждата, че българин, който може да отдели $ 100 000 за Тесла - не е по-лековерен от това, което си е направил до момента..., но поне в зимни условия, при "експеримента" - семейството му си е на топло, в къщи/...
https://clubz.bg/86534-tesla_na_syd_...a_na_bateriite
Актуализацията на Tesla, която ограничава капацитета на батерията, доведе до съдебен процес и редица оплаквания от клиенти. В съдебното дело се твърди, че обхватът на Model S и Model X, които на дребно се продават за около 100 000 долара, е станал по-малък след актуализацията, което е в ущърб на потребителите.
Tesla беше принудена да актуализира своите Model S и Model X с нов софтуер, който ограничава зареждането на превозните средства до 80% от капацитета им, след като през май беше съобщено за избухнал Model S в Хонконг. Компанията заяви, че тази актуализация се дължи на "изобилието от предпазливост" и цели "защита на батерията и повишаване на живота ѝ", без да навлиза в подробности какъв е проблемът с батериите.
2. От ОСТАВАЩИТЕ 80 %, с които реално разполага батерията, в зимни условия ИЗВАЖДАМЕ ОЩЕ 25 - 28 % /точно, в зависимост от модела на Тесла/ - и това е само, ако температурите са до - 6 градуса по Целзий! При по-ниски температури от - 6 градуса Целзий - разполагаемият капацитет на литиево-йонната батерия на Мъск е още по-нисък!
.................................................. ....
Какво излиза?
100 % капацитет за изминаване на 500 километра - никога няма да имаш с Тесла. Това, според Тесла е "За да се подобри "дълголетието" на батерията!!!", но при продажбите това не е акцент, а този вариант се дискутира постфактум - в съдебната зала...

80 % е ограничението /ти/ - при сезони с температура, над 0 градуса по Целзий. "Tesla актуализира някои от своите Суперчарджър станции в САЩ, за да ограничи зареждането на батериите до 80% от капацитета им."
https://automedia.investor.bg/a/2-no...e-na-bateriite
За минусови температури /НАД - 6 градуса/ - от тия 80 % разполагаем капацитет - в зависимост от модела сваляме още 25 - 28 % от капацитета.
Нещата отиват на зле!
Разбира се - човек може да не прави подобни сметки, а по метода "проба-грешка" - при зимни условия - да опита, дали Теслата може да измине 300 километра до следващият Суперчарджър... /оставам с надеждата, че българин, който може да отдели $ 100 000 за Тесла - не е по-лековерен от това, което си е направил до момента..., но поне в зимни условия, при "експеримента" - семейството му си е на топло, в къщи/...

https://clubz.bg/86534-tesla_na_syd_...a_na_bateriite
Коментар