IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
    Относно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …

    Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.

    Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.

    Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.
    Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
    Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



      Разбира се, че "чистите" производства НЕ СА СВЪРЗАНИ с електромобилите! /това сме го казвали МНОГО пъти/..

      .................................................. ...

      Това, че преференциите в Норвегия са от такъв порядък, че практически изравняват цените на двата вида „конкуренти” – е едно на ръка... НО подобни брутално високи преференции НЕ СА ВЪЗМОЖНИ в която и да е - произволно взета страна!!! МНОГО ВАЖНО!

      Китайците премахнаха преференциите!!! /Мъск е с пръстЧЕ в устата..., не му мисля лошото, но пазарът СИ Е ПАЗАР, а Норвегия НЕ Е ТИПИЧЕН ПАЗАР! ..., а това ще се види още малко по-натам във времето!/

      Ясно е, че „конкурентите” в Норвегия НЕ СЕ НАМИРАТ в една и съща среда.

      Въпреки горното, новопродадените „неконкурентни” автомобили с двигатели с вътрешно горене са около 90 000 през 2020 г., което е ДОСТА повече от електромобилите. Какво показва подобен факт?
      1. Мисленето на 5.5 милиона норвежци е различно, въпреки непазарните методи, които НАЛАГА правителството... Ясно е, ЗАЩО Норвегия прави преференциите си: върховете са „МОТИВИРАНИ” по подходящ начин!
      2. Норвегия НЕ Е пример за голям пазар, но е удобна реклама: висок БВП на глава от населението, високи реални доходи... Все пак – МАЛКИЯТ ПАЗАР бързо се насища...
      3. Норвежците имат НЕЗАВИСИМИ организации, които ЗАЩИТАВАТ ИСТИНСКИ ПРАВАТА на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и могат да сравнят предимствата на НАД 20-те модели и марки електромобили, продавани в страната.
        https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
      4. Норвежците имат и необходимата техническа подготовка: един хибрид – с НИСКАТА ЦЕНА НА БАТЕРИЯТА СИ, но също и НЕ СЕ НУЖДАЕот допълнителна инфраструктура и зареждане /батерията му се зарежда от двигателя с вътрешно горене/..., но това са обширни теми, на които лансиращите Мъск само се подсмиват.....................................
      ......................................

      Сложно е да се каже как работи психиката на хората. Много е лесно да бъде манипулиран човек! Доказателствата са толкова много...

      Горе казах, че Норвегия НЕ Е типичен /голям/ пазар..., но може да се експлоатира като взривател /и това се прави... /... Лошо е, че НЕ ВСИЧКИ страни са ТОЛКОВА БОГАТИ... Какво му струва на норвежеца, да си купи и 2 броя Тесли? НИЩО! Така ли е и за българина? Няма ли да му пука на българина, както и на норвежеца, какви са преференциите /въпреки, че „преференциите” СА СЕРИОЗЕН МОМЕНТ/...

      Малък пазар на превозни средства е Норвегия. Незначим! ГОЛЕМИЯТ пазар на ХИБРИДИ и електрички – е Китай! Жалко, че е отдавна разпределен, а ОЩЕ ПО-ЖАЛКО – ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ ОТПАДНАХА!!!

      Къде се намира Мъск в картинката?Е, нищо лично, но Мъск отново си „изтърва” нервите, а това не е добре за него...

      https://www.investor.bg/novini/444/a...latora-303536/
      Добре, хубаво. И Мъск ще умре. Някога.
      ...
      -Доволен?

      Коментар





      • Разбира се, че "чистите" производства НЕ СА СВЪРЗАНИ с електромобилите! /това сме го казвали МНОГО пъти/..

        .................................................. ...

        Това, че преференциите в Норвегия са от такъв порядък, че практически изравняват цените на двата вида „конкуренти” – е едно на ръка... НО подобни брутално високи преференции НЕ СА ВЪЗМОЖНИ в която и да е - произволно взета страна!!! МНОГО ВАЖНО!

        Китайците премахнаха преференциите!!! /Мъск е с пръстЧЕ в устата..., не му мисля лошото, но пазарът СИ Е ПАЗАР, а Норвегия НЕ Е ТИПИЧЕН ПАЗАР! ..., а това ще се види още малко по-натам във времето!/

        Ясно е, че „конкурентите” в Норвегия НЕ СЕ НАМИРАТ в една и съща среда.

        Въпреки горното, новопродадените „неконкурентни” автомобили с двигатели с вътрешно горене са около 90 000 през 2020 г., което е ДОСТА повече от електромобилите. Какво показва подобен факт?
        1. Мисленето на 5.5 милиона норвежци е различно, въпреки непазарните методи, които НАЛАГА правителството... Ясно е, ЗАЩО Норвегия прави преференциите си: върховете са „МОТИВИРАНИ” по подходящ начин!
        2. Норвегия НЕ Е пример за голям пазар, но е удобна реклама: висок БВП на глава от населението, високи реални доходи... Все пак – МАЛКИЯТ ПАЗАР бързо се насища...
        3. Норвежците имат НЕЗАВИСИМИ организации, които ЗАЩИТАВАТ ИСТИНСКИ ПРАВАТА на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и могат да сравнят предимствата на НАД 20-те модели и марки електромобили, продавани в страната.
          https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
        4. Норвежците имат и необходимата техническа подготовка: един хибрид – с НИСКАТА ЦЕНА НА БАТЕРИЯТА СИ, но също и НЕ СЕ НУЖДАЕот допълнителна инфраструктура и зареждане /батерията му се зарежда от двигателя с вътрешно горене/..., но това са обширни теми, на които лансиращите Мъск само се подсмиват.....................................

        ......................................

        Сложно е да се каже как работи психиката на хората. Много е лесно да бъде манипулиран човек! Доказателствата са толкова много...

        Горе казах, че Норвегия НЕ Е типичен /голям/ пазар..., но може да се експлоатира като взривател /и това се прави... /... Лошо е, че НЕ ВСИЧКИ страни са ТОЛКОВА БОГАТИ... Какво му струва на норвежеца, да си купи и 2 броя Тесли? НИЩО! Така ли е и за българина? Няма ли да му пука на българина, както и на норвежеца, какви са преференциите /въпреки, че „преференциите” СА СЕРИОЗЕН МОМЕНТ/...

        Малък пазар на превозни средства е Норвегия. Незначим! ГОЛЕМИЯТ пазар на ХИБРИДИ и електрички – е Китай! Жалко, че е отдавна разпределен, а ОЩЕ ПО-ЖАЛКО – ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ ОТПАДНАХА!!!

        Къде се намира Мъск в картинката?Е, нищо лично, но Мъск отново си „изтърва” нервите, а това не е добре за него...

        https://www.investor.bg/novini/444/a...latora-303536/

        Коментар


        • Относно бонусите, навсякъде вървят реклами че се продават електроколите с до 8000 евро премия

          Коментар


          • https://www.skatteetaten.no/globalas...sonbil2019.pdf

            Ceni на колите в норвегия- май има всички марки

            Коментар


            • Относно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …

              Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.

              Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.

              Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                Чакаме, кога най-после ЕД ще почне да говори за цени на батерии, за цени на Тесла...

                Иначе - какво ЩЯЛО да се случи някога - това го мелим в темата повече от 10 години!
                Цената отдавна е ясна. Около 100$/кв за батерийна клетка (при Тесла) и около 130-140$ след сглобяване на целия пакет. Сметките не са ти силна страна, но все пак тази трябва да е лесна.
                Колко струва 75кв батерия при цена на пакета 130$ за 1 кв?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                  това е само за собствена консумация.
                  Иначе си изнасят мръсотията от производство на петрол и газ и продават на еко неверниците и трупат ли трупат пари.
                  Ми ше трупат пари, нефт е.

                  Обърни внимание, че говоря само за производството на ток в Норвегия, а не за цялата енергетика. Предполагам, че си произвеждат и бензин за своите ДВГ.
                  Просто географията им е много подходяща за добиване на ток от падналата от небето вода. Следващата страна по този параметър, Коста Рика май, с около 70 процента производство на ток от ВЕЦ, също е с много каньонести и високи планини на глава от населението; ВЕЦът, обаче, им е само един май.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение
                    По целия свят има най-различни облекчения, парични поощрения и привилегии за елколите.
                    https://en.wikipedia.org/wiki/Govern...ctric_vehicles

                    А за колите на ДВГ и особено за производителите им има наказания. Това далеч не е свободен пазар, обратното, световен натиск на задкулисието е.

                    Отделно Норвегия е съвсем особен случай с нейното производство на електричество, което 98% е от водноелектрически централи, ВЕЦ, то ест евтино и зелено производство.

                    Така че нека ЕД да е по-коректен с процентите и хвалбите.
                    това е само за собствена консумация.
                    Иначе си изнасят мръсотията от производство на петрол и газ и продават на еко неверниците и трупат ли трупат пари.
                    аз в моя края на басейна наречен земя не пикая, на другите им давам и да се просерат дано
                    Най-екологичните няма що.
                    Данъка за колите им стига 100% за по мощните=цената по 2. А познай защо върви теслата дет има мижав данък
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
                      В Норвегия има ОГРОМНИ ДАНЪЦИ върху автомобилите.
                      Във всички страни по света и у нас има най-различни облекчения, парични поощрения и привилегии за елколите.
                      https://en.wikipedia.org/wiki/Govern...ctric_vehicles

                      А за колите на ДВГ и особено за производителите им има наказания. Това далеч не е свободен пазар, обратното, световен натиск на задкулисието е.

                      Отделно Норвегия е съвсем особен случай с нейното производство на електричество, което 98% е от водноелектрически централи, ВЕЦ, то ест евтино и зелено производство.

                      Така че нека ЕД да е по-коректен с процентите и хвалбите.
                      Last edited by 78-10; 02.05.2020, 10:02.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        хахахаха

                        1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка

                        защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.

                        п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER
                        В Норвегия има ОГРОМНИ ДАНЪЦИ върху автомобилите.Които оскъпяват автомобилите в пъти.А електричките са освободени от данъци.Затова и почти половината продадени нови автомобили са електрички.Това е тайната на успеха.Интересно защо в никоя друга държава по света електричките не съставляват повече от 10 процента от всички продадени автомобили.



                        Коментар


                        • Пак почна с претоплянето на стариТЕ манджи! /нали това беше твой лаф?/

                          1 милион Тесли! Браво!

                          За колко време станаха 1 милион?Има-няма 15-17 годиН! Цял милион! Браво!

                          ..........................................

                          Я да видим сега какво прави САМО един от конкурентите...

                          За 23 годиН Toyota е продала 15 МИЛИОНА ХИБРИДИ! (HEVs)

                          САМО в Европа Toyota е продала 2.8 милиона хибриди!

                          Към днешна дата продажбите на хибридни електрически автомобили (HEVs) в Европа надвишават 2,8 млн. бройки с гама от 19 различни HEV модела за двете марки Toyota и Lexus, като през 2019 г. се равняват на 52% от общия обем и 63% от продажбите в Западна Европа. Днес гамата от налични хибридни електрически автомобили на Toyota и Lexus в световен мащаб наброява 44.

                          Днес, 15 милиона хибрида по-късно, Toyota има значителен принос към околната среда след като именно нейната хибридна технология спомага за намаляване на СО2 емисиите с повече от 120 тона към днешна дата в световен мащаб в сравнение с еквивалентните продажби на бензинови превозни средства.......................

                          https://www.vesti.bg/tehnologii/avto...ibrida-6108786

                          .................................................. .........

                          Добре помним, че ПРЕДИ 5-6 месеца отново ТУК говореше за "батерията за 1 милион мили"...

                          Да не би да си сгрешил цифрата? Може би трябва да говориш вече за 2 милиона мили! ))

                          Ха сега - да се върнеш отново на цената /не, че такава батерия има..., но - ти каза миналата година, че я има.../

                          .................................................. .......

                          Да припомня: каталожната цена на нова батерия на Тесла Модел 3 - е $ 40 000. На тази цена могат да се закупи един НОВ-НОВЕНИЧЪК хибрид Тойота и да ти останат $ 10 000 за други нужди...

                          Въпрос: ако НЯКОГА има такава литиево-йонна батерия - както казва "колегата": с която се изминаваЛИ 1 милион мили, то КАКВА БИ БИЛА ЦЕНАТА НА СЪЩАТА и още: колко хибриди на Тойота биха се купили със същите средства?

                          .................................................. .....

                          Чакаме, кога най-после ЕД ще почне да говори за цени на батерии, за цени на Тесла...

                          Иначе - какво ЩЯЛО да се случи някога - това го мелим в темата повече от 10 години!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            хахахаха

                            1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка

                            защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.

                            п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER
                            Той и тогава ще се жали, че били само 800000 мили. Само гледай.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              хахахаха

                              1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка

                              защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.

                              п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER
                              И аз обявявам 1милиард жени мога да забременя...
                              Няма да чакам и 1 ден
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                1. Това, че Тесла ОГРАНИЧАВА /т.е. - НАМАЛЯВА/ капацитета на батерията си с ДО 80 % от предварително договореното с клиента - не е тайна за никого!

                                Актуализацията на Tesla, която ограничава капацитета на батерията, доведе до съдебен процес и редица оплаквания от клиенти. В съдебното дело се твърди, че обхватът на Model S и Model X, които на дребно се продават за около 100 000 долара, е станал по-малък след актуализацията, което е в ущърб на потребителите.

                                Tesla беше принудена да актуализира своите Model S и Model X с нов софтуер, който ограничава зареждането на превозните средства до 80% от капацитета им, след като през май беше съобщено за избухнал Model S в Хонконг. Компанията заяви, че тази актуализация се дължи на "изобилието от предпазливост" и цели "защита на батерията и повишаване на живота ѝ", без да навлиза в подробности какъв е проблемът с батериите.

                                2. От ОСТАВАЩИТЕ 80 %, с които реално разполага батерията, в зимни условия ИЗВАЖДАМЕ ОЩЕ 25 - 28 % /точно, в зависимост от модела на Тесла/ - и това е само, ако температурите са до - 6 градуса по Целзий! При по-ниски температури от - 6 градуса Целзий - разполагаемият капацитет на литиево-йонната батерия на Мъск е още по-нисък!

                                .................................................. ....

                                Какво излиза?

                                100 % капацитет за изминаване на 500 километра - никога няма да имаш с Тесла. Това, според Тесла е "За да се подобри "дълголетието" на батерията!!!", но при продажбите това не е акцент, а този вариант се дискутира постфактум - в съдебната зала...

                                80 % е ограничението /ти/ - при сезони с температура, над 0 градуса по Целзий. "Tesla актуализира някои от своите Суперчарджър станции в САЩ, за да ограничи зареждането на батериите до 80% от капацитета им."

                                https://automedia.investor.bg/a/2-no...e-na-bateriite

                                За минусови температури /НАД - 6 градуса/ - от тия 80 % разполагаем капацитет - в зависимост от модела сваляме още 25 - 28 % от капацитета.

                                Нещата отиват на зле!

                                Разбира се - човек може да не прави подобни сметки, а по метода "проба-грешка" - при зимни условия - да опита, дали Теслата може да измине 300 километра до следващият Суперчарджър... /оставам с надеждата, че българин, който може да отдели $ 100 000 за Тесла - не е по-лековерен от това, което си е направил до момента..., но поне в зимни условия, при "експеримента" - семейството му си е на топло, в къщи/...

                                https://clubz.bg/86534-tesla_na_syd_...a_na_bateriite
                                хахахаха

                                1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка

                                защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.

                                п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER

                                Коментар

                                Working...
                                X